Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:04 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
don't be a stranger.
laat eens iets van je horen
Tijdsverschil is niet zo groot gelukkig - alleen een verschil in jaargetijdes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef bwt het volgende:
Heb nu ook al een nieuwe topic titel in gedachten.......................
maar daar ga ik nu niets mee doen omdat ik toch echt me nest moet opzoeken zoals ik meer dan 1 uur geleden ook al zei
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef worldpimber het volgende:
Oh, zie nu pas dat het een 3 dagen oud topic is.
Geen animo
Het was toch alien abduction?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer?
Nou, toevallig ga ik daar binnen 48 uur naartoe![]()
Maar nu ga ik eerst slapen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>Hoeft de harde kern (flashback!! [afbeelding]) van de Fok!MC daar niet meer te pos(t)en, want die staan er allemaal op
Wou het wel doen maar dan krijg ik bombarie met OPM, geen zin om een smiley op z'n gezicht te plakken
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer?
Nou, toevallig ga ik daar binnen 48 uur naartoe![]()
Maar nu ga ik eerst slapen![]()
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPGquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:19 schreef hicham het volgende:
<Insert:'groepsfoto_op_klaverblad_gorinchem.jpeg'>![]()
ehhhhhhhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPGZiet er zeer bedreigend uit
Ik heb jouw wijs advies opgevolgdquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ondervragen we bwt over op DSC00364.JPGZiet er zeer bedreigend uit
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:00 schreef dribbel79 het volgende:![]()
Goeiemorgen
Geen werklust what so ever, dus kom maar op met die vrijdagrel...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.I'm already informed by my sourceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., I know since tuesday
.
Lieve R2-D2, I wish you all the best and enjoy life to max
*I'll do what I want, cuz I can*
Waar zie je een mooie fiets danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef dribbel79 het volgende:
[relmodus]
Wat een übermooie motorfiets...
[afbeelding]
[afbeelding]
[/relmodus]
Nergens, maar 't was relmodus, "je weet toch"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waar zie je een mooie fiets dan
Bij genoeg belangstelling kan het ook de gehele dag hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef dribbel79 het volgende:
Shit, rellen was altijd op vrijdagmiddag toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |