quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
GangfightStoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer zaterdag ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Wou een bakkiehalen maar je bewoonster van je huis was er niet, en had nog een vraagje zie boven
![]()
Na de middag tegen een uur of 3quote:
quote:En...... alleen als ik even mag rijden.![]()
Voor een misschien doe ik het niet.... mag jij even met mijn hond lopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef RB het volgende:
[..]
Na de middag tegen een uur of 3
[..]
...............................................
..............................................................
..........oké misschien
![]()
Met dat fietsenrek op vier potenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Voor een misschien doe ik het niet.... mag jij even met mijn hond lopen.![]()
Dat snap ik ook niet, ze zullen wel een groot pensioen hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp ook niet waar al dat geld blijft van jullie als tweeverdieners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
* Rebbelheeft niet zoveul kilometers gereden omdat ze tussen de bedrijven door een paar keer moest werpen JaH
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reztecp voor je leefwijze, maar Nederland sucks verder. Hopen dat we een keer allemaal lekker weg kunnen hier![]()
![]()
3 uur gaat wel lukken denk ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef RB het volgende:
[..]
Met dat fietsenrek op vier poten![]()
Als het je niet te koud is mag je ff het stuur vasthouden.![]()
quote:
quote:
quote:En...... alleen als ik even mag rijden.![]()
eeehhhhh, is er misscien iets aan de hand wat gemist word?quote:...............................................
..............................................................
..........oké misschien
![]()
Die komt vast van de zomer onverwachts op de motorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef bwt het volgende:
eeehhhhh, is er misscien iets aan de hand wat gemist word?
een roze kleurtje met stempels?
Nederland zijn we zelf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Hehehe![]()
Reztecp voor je leefwijze, maar Nederland sucks verder. Hopen dat we een keer allemaal lekker weg kunnen hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet, maar het zou wel een leuke verassing zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef bwt het volgende:
eeehhhhh, is er misscien iets aan de hand wat gemist word?
een roze kleurtje met stempels?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
ff bijlezen, maar eerst dit maatschappelijk verantwoorde geintjuh:
Eerst schiep God de hemel en aarde.
En de aarde werd bekleed met broccoli, kool, spinazie, groene, oranje en
gele groenten van alle soorten en Adam en Eva leefden een lang en gezond
leven.
Toen kwam de duivel en de duivel schiep de poffertjes en de pannenkoeken.
En de duivel sprak tot de Adam: "Wilt u er suikerstroop bij?"
En Adam zei: "ja!"
En Eva zei: "Ik wil ook met slagroom."
De Leefbaarheid van Nederland ligt laag.quote:
Nog géén 10 Kquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind de clou alleen wat minder, het verhaal op zich is leuker
Hoeveel km tegen hoeveel jaar staat er op je bike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Ik vind de clou alleen wat minder, het verhaal op zich is leuker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nog géén 10 K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog zoiets kutsJe kunt hier niet eens dagelijks lekker fietsen naar je werk tegen een lekker temperatuurtje. Er bestaat zoiets als "winterstalling".
Kom op zeg, dit ga ik toch niet me hele leven vol houden
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nederland zijn we zelf.
Verassing ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast niet, maar het zou wel een leuke verassing zijn.![]()
Liever niet hoor....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Viel me al eerder op dat je tegenstrijdigheden post bij politieke onderwerpen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
De Leefbaarheid van Nederland ligt laag.Gemiddeld scoren we dan wel hoog, maar de lasten liggen voor iedereen ook lekker hoog
Nederlanders zijn een klaagvolk, maar het is ook lekker een puinzooi
![]()
Netto.quote:6kWat moest ze daarvoor doen? bij de baas
Scootahboyquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
Ik reed vroeger in 5 maanden woon~werk verkeer 35.000 kilometer.
Ja, ik kan me nog niet zo goed uitdrukken in volwassen termen. Heb ook nog niet te maken met belasting e.d. dus weet de termen er niet voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
Viel me al eerder op dat je tegenstrijdigheden post bij politieke onderwerpen.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |