Bandit 600 is dat toch? Die moet wel in z'n 2 omhoog kunnen komen lijkt me zo... En dat is idd fijner om te oefenen, door de centifugaalkrachten zal de motor ook mooier in één lijn blijven. Bovendien is hij idd minder zenuwachtig zoals je zelf al zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je zo ...
[afbeelding]
... over je stuurtje heen kunt kijken ja
Ik doe het sowieso in z'n 1 en momenteel alleen op het gas (dippen). Koppeling lukt me ook wel vanuit stilstand / stapvoets rijden en dan redelijk gecontroleerd omhoog komen. Nog niet veel ermee geoefend eigenlijk. Maar echt volgens 'de' manier heb ik het volgens mij nog niet gedaan. Vooral omdat het in z'n 2 schijnt te kunnen (/ moeten - omdat het gas dan minder 'vurig' is??) maar als ik dat in z'n 2 doe dan kom ik niet verder dan een stuitertje
Leren in z'n 1 op de koppeling of doe ik toch iets fout en moet ik overgaan naar de 2? Of heb je daar geen ervaring mee (volgens mij komt de gemiddelde SM in z'n 2 ook wel op het gas omhoog, en in z'n 3 .. en 4 ...)
*stalk*
25Kw? Blijf ma ff in de één oefenen danquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.![]()
Wel knap dat hij zelfs daar daar nog powerwheelies mee kan.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Even wat postjes onder het eten.![]()
[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Zou niet weten hoe het moet, zoals ik al zei. Meer dan stuiteren doet ie nietquote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef Metz het volgende:
[..]
Bandit 600 is dat toch? Die moet wel in z'n 2 omhoog kunnen komen lijkt me zo... En dat is idd fijner om te oefenen, door de centifugaalkrachten zal de motor ook mooier in één lijn blijven. Bovendien is hij idd minder zenuwachtig zoals je zelf al zegt![]()
In de weg van wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog ff een reply van vorig topic
[..]
![]()
ik durfde het niet eens te proberen
die tanktas zat in de weg
![]()
Je spreekt typt al met een dikke lquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
:^quote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Was al bang dat het lang zou duren, Rebbel is nog *hips* dronken natuurlijk [afbeelding]
Omdat je met je koppeling moet flippen en je voet op de rem.quote:Zou niet weten hoe het moet, zoals ik al zei. Meer dan stuiteren doet ie niet
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerdequote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je met je koppeling moet flippen en je voet op de rem.![]()
Open ik een keer een topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt er meteen een slotje aan gehangen.
Damn......life is tough
*I'll do what I want, cuz I can*
Kee. niets gezegd.. verklaart een hoop... denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerde
[afbeelding]
Coolquote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerde
[afbeelding]
Hey leuk... vrouwelijk schoon op een motor... Word ik altijd zo geil vanquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
Rebbel is NIET dronkenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Was al bang dat het lang zou duren, Rebbel is nog *hips* dronken natuurlijk [afbeelding]
Je spreekt typt al met een dikke lThaFreak is snel, zit al een slotje op
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
Had het in de 1e instantie ook niet in de gatenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik dacht dat je te ver heen was om in de gaten te hebben dat het topic vol zat
Solly![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Had het in de 1e instantie ook niet in de gaten, maar ben altijd zo trots op mezelf als het me wéér lukt om er één te openen
![]()
like R2D2 used to say:"een echte Fok!ster zorgt dat ze topics openen kanen ik heb niet hopeloos gefaald, was alleen een beetje laat traag
![]()
Als je mij ziet, ben je accuut genezenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Metz het volgende:
[..]
Hey leuk... vrouwelijk schoon op een motor... Word ik altijd zo geil van![]()
![]()
![]()
Te laat, kwaad is al geschied. Iedereen denkt weet dat je stomdronken bentquote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rebbel is NIET dronken, slechts lichtelijk beschonken
, that's all
![]()
He verdorie, je helpt m'n fantasie ook nog om zeepquote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je mij ziet, ben je accuut genezen![]()
wat nou manquote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
Je bent trouwens een posticon freak heb ik gemerkt
Whoehahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en je heb iedereen weggejaagd![]()
maar wel veel lol gehad dus?quote:
Dat was wel een hele korte vlucht.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef hicham het volgende:
Leuk, stiekem in een helikopter stappen en het vervolgens verneuken ook
Dan ben je niet alleen de lul, maar ook een lul
Damn, ik lig echt dubbelquote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef hicham het volgende:
Leuk, stiekem in een helikopter stappen en het vervolgens verneuken ook
Dan ben je niet alleen de lul, maar ook een lul
Ghe, ghe.....is m'n 2e natuurquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en je heb iedereen weggejaagd![]()
Veul lol jah, túúrlijk verkleed, anders herkennen ze mequote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
maar wel veel lol gehad dus?
ga je ook verkleed? Daar ben ik dus wel benieuwd naar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik doe het voor de kids
*I'll do what I want, cuz I can*
Of die beginneling die hem tegen een boom aan reed ...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat was wel een hele korte vlucht.Net zoiets als dat filmpje van die beginneling die meteen de motor tegen de muur aan reed.
Fear is not an optionquote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Metz het volgende:
[..]
Wat zou ie nou gedacht hebben toen ie los kwam?![]()
Whoehahahahahahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Of die beginneling die hem tegen een boom aan reed ...
[..]
Fear is not an optionFear is not an option
Fear is n... heeeeeeeeeeeeeelp !!!
Je schrikt je toch helemaal 't leplazurusquote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Metz het volgende:
[..]
Damn, ik lig echt dubbelWat een lompe gast
![]()
Wat zou ie nou gedacht hebben toen ie los kwam?![]()
Gelukkig niet. Deze week lekker vakantie, dan kan de tijd niet langzaam genoeg gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef E.r.w.i.n het volgende:
is het al bijna zaterdag?
Flikker op man, zaterdag kan ik m'n CB ophalen!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:48 schreef Metz het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Deze week lekker vakantie, dan kan de tijd niet langzaam genoeg gaan![]()
Heb je mooi de hele week de tijd om je te bedenken of je niet stiekem toch een CBR wil gaan halenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Flikker op man, zaterdag kan ik m'n CB ophalen!
Het kan niet snel genoeg gaan!
Nu!
(genoeg uitroeptekens?)
Ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef Metz het volgende:
[..]
Heb je mooi de hele week de tijd om je te bedenken of je niet stiekem toch een CBR wil gaan halen![]()
![]()
Hoiquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
OPM is trouwens een posticon freak heb ik gemerkt
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoi![]()
hoe vaak heb ik jouw model niet gepost als zijnde ultieme pr0n![]()
![]()
[afbeelding]
ander kleurtje, dat wel![]()
heb in het verleden ook serieus gekeken naar een CBR a la Rausook weer een andere kleurstelling, maar toch
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa Sucks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zow...weer het kawa-gehalte in balans
Kennelijk was het niet zo een natuurtalent, want hij heeft hem nog steeds nietquote:
Welkom thuis br0quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kennelijk was het niet zo een natuurtalent, want hij heeft hem nog steeds nietSorry, ben nog aan het bijlezen ook in de oude topics
quote:
Ja na al die plausibele woorden over Honda had je wel wat goed te maken bij Kawa.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoi![]()
hoe vaak heb ik jouw model niet gepost als zijnde ultieme pr0n![]()
![]()
[afbeelding]
ander kleurtje, dat wel![]()
heb in het verleden ook serieus gekeken naar een CBR a la Rausook weer een andere kleurstelling, maar toch
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kawa rulezzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zow...weer het kawa-gehalte in balans
Coole fotoquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
Klaverblad Gorinchem tijdens Fok!MC meet
[afbeelding]
Hichaaaammmquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
hielt
quote:
Zo hej half 7, lekker uitslapen dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:49 schreef Roderick2085 het volgende:moet morgen gewoon om half 7 op staan
![]()
voor het eerst na m'n stage![]()
niet uitslapen dusquote:Op maandag 27 februari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo hej half 7, lekker uitslapen dus.
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef powerpulse het volgende:
[...]
:^ Alleen kwam maar 1 perfecte TL-R tegen, van Jaymn. Daarna nog een paar anderen gevonden via via en dealers enzo.. Was allemaal niks. Verder is een TL-R echt zoiets waar je nooit van denkt. Goh, dit was het dan wel weer.. Dat ding laat je elke keer schrikken als je net 1 stapje te hard wil. Een cbr600 is mjah, behoorlijk straightforward. Limiet zoek je ook snel op en daar blijf je rijden. Zo'n TL-R heeft zijn limiet ver, ver VER boven je sterfgrens liggen.
Jaymn, als je je toch weer bedenkt, denk dan aan mij..
Nu probeer ik zelf maar iets spannends te maken, maar dat geintje kost me meer als een TL kopen hehe..
Say what?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
toca na akwalnall vegeest, was leuk. enle; nie ewel as gehad.
Iets teveel opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:36 schreef bwt het volgende:
Say what?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:55 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij post bwt nog in ziin onderbroek.![]()
Ik had om half 8 al een afspraak bij de fysio, kwartier file over 3 kilometer.![]()
En wat een politie overal zeg, had uit het regiotopic van MF al begrepen dat er een hoop motorrijders bekeurd zijn wegens het rijden op de busbaan.![]()
Oeeeps even uitloggen.
Dat bedacht ik mij ook. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Op die foto is trouwens niet te vroeg ingestuurd, het is gezichtsbedrog aangezien we hier ergens in het midden van de lus zitten en deze dus gewoon bijna geheel rond is.
Nog wel hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te raken, maar echt lekker nee...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef hicham het volgende:Succes Pepijn
![]()
En het ging al niet zo lekker in de bochtjes i.c.m strak verkeerd afgestelde vering
Idd, sneeuw, regen, sneeuw. Ik ging bijna onderuit buiten..quote:
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:03 schreef Worldbeater het volgende:
Knalde bij de CBR600 proefritmeet na 300 meter opstappen al met 160 km/u door een bocht met Raus achterop. Vertrouwen dat die motor gaf.![]()
ben daar ook nog niet zo lang geleden geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetlekkere rotondes hebben ze daar
![]()
Door die bocht zijn wij (cheeky en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeet van julliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:03 schreef Worldbeater het volgende:
Nog wel hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te raken, maar echt lekker nee...
Knalde bij de CBR600 proefritmeet na 300 meter opstappen al met 160 km/u door een bocht met Raus achterop. Vertrouwen dat die motor gaf.![]()
Honda is goeikoper dan kawaquote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk om te lezen dat OPM toen " maar" een Kawa wilde omdat hij Honda niet kon betalen![]()
en nu loopt ie alleen maar te schelden op Honda![]()
Alweer in de buurt bij Arie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetlekkere rotondes hebben ze daar
![]()
op de beurs was het toch wel duidelijk dat Honda best hoog geprijsd word door iedereenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Door die bocht zijn wij (cheeky en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeet van jullielekkere rotondes hebben ze daar
![]()
[..]
Honda is goeikoper dan kawa![]()
Ligt natuurlijk ook aan de keuzemogelijkheden die die toen had, vast de keuze tussen de ZXR400 en een CBR600 oid
Misschien zijn het allemaal net zulke mongolen als jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op de beurs was het toch wel duidelijk dat Honda best hoog geprijsd word door iedereen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef worldpimber het volgende:
Door die bocht zijn wij (cheeky en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeet van jullielekkere rotondes hebben ze daar
![]()
Toevalligquote:
Lekkerquote:Maar ik ben bang dat ze dit misschien bedoelen met TL1000R karakter?![]()
Ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lekkerkarakter dan als dat zo is
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Kanarie het volgende:
Ik ben begonnen op een 600cc 4 cilinder.
Leuk om goed op te leren rijden. Ze vergeven gewoon veel fouten door het lichte gewicht, zijn makkelijk te sturen, doen niets onverwachts.
Daarna op een TL1000R gestapt (1000cc V-Twin) en dit was echt geweldig.
Altijd vermogen in elk toerental, gas open is ook echt gaan. Wel een heel stuk moeilijker te besturen, vooral korte bochten werden een probleem.
Daarna een GSXR750 K1 gekocht. Deze beviel me ook heel goed, rijd erg lekker en makkelijk en ik heb dan ook echt goed leren rijden op deze fiets. Toen alles begon te lukken was de echte uitdaging weg en verveelde ik me op deze fiets.
Nu weer een TL1000R gekocht en vermaak me weer prima.
Bruut vermogen, bruut geluid, een fiets die leeft bij 1 druk op de startknop.
Deze zal dus ook heel lang in mijn bezit blijven, omdat ik weet dat weinig andere fietsen mij hetzelfde gevoel zullen geven. Deze ga ik dan ook helemaal naar mijn zin maken, verander alles wat ik wil veranderen en weet ook dat ik er nog lang van zal kunnen genieten.
Het veranderen en verbeteren van de fiets is dus ook weer een bezigheid op zich. Vooral in de wintermaanden is het leuk om alle onderdelen bij elkaar te zoeken om deze daarna te gaan monteren.
Voor mij voorlopig geen 4 cilinder meer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien zijn het allemaal net zulke mongolen als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik denk dat je in dit geval de achterband maar een nader moet inspecterenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alweer in de buurt bij Arie?![]()
Van de zomer hadden we daar afgesproken voor de avondmeet.![]()
Maar normaal als je dus te hard met een motor gaat dan kom je steeds meer aan de buitenkant van de bocht.
Aan de hand van deze theorie doseer ik het gas op zoek naar grip en wat maximaal kan, steeds een streepje erbij, lijn proberen vast te houden met het verhogen van het dwingend insturen.
De TL gaat ineens op die lijn hobbelen aan de achterkant, vervolgens heb je het idee dat je boven het wegdek aan het zweven bent en ieder moment eraf geslingerd wordt.
Het moet eruitgaan met het verstellen van de vering... MOET gewoon...![]()
Maar ik ben bang dat ze dit misschien bedoelen met TL1000R karakter?![]()
Maar zover reed ik nog niet op de rand denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat je in dit geval de achterband maar een nader moet inspecterendaar was al flink mee geragd
het zal me niet verbazen dat ie niet mooi rond mee is
en dus ook niet meer de stabilliteit geeft die je er van mag verwachten.
Klopt, maar dat is minder grip, glijden dus, geen gehobbel.quote:en de temperatuur van afgelopen zondag was ook niet echt lekker om je bandjes snel op te warmen![]()
Door dat raggen kan er best een platte kant op de band zitten ( remactie oid )quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar zover reed ik nog niet op de rand denk ik.
Afgezien daarvan, hij's ook wel aardig plat in het midden. Maar het kan nog ff.![]()
Het zou wel wel lekker zijn als er hagelnieuwe Powers onder zitten.![]()
[..]
Klopt, maar dat is minder grip, glijden dus, geen gehobbel.![]()
Met de Beemer reed ik in 2004 veul harder op de Maasvlakte bij die lange doordraaier.
Ook niet echt bandenwarmtemperatuurtje.![]()
Affijn, even wachten op reacties van de TL1000R vriendjes.
En zodra het van de week droog is rij ik langs het motordealertje.
Dan bekijk ik in iedere geval de uitgaande demping, die kan vast wat minder stroef.
Dat eerst eeensz proberen.![]()
Een platte zijkant door een remactie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Door dat raggen kan er best een platte kant op de band zitten ( remactie oid )waar je rechtuit niets van merkt maar bij bepaalde hellingshoek wel last van heb
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Door die bocht zijn wij (pimb en ik) laatst doorheen gereden, toen we langs Arie reden…moest ff terugdenken aan de enige echte proefritmeetlekkere rotondes hebben ze daar
![]()
ik denk dat de vorige eigenaar er best wel mee over weg konquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een platte zijkant door een remactie.![]()
Dan moet het wel helemaal een crack zijn geweest de vorige eigenaar.![]()
Maar het zou inderdaad wel kunnen dat er vanuit het achterwiel gewoon een onbalans komt.![]()
Misschien wel door het raggen en verplaatsen van rubber zoals jij zegt, of een deukje in de velg, whatever.
Ik denk alleen dat ik het rechtuit dan ook enigzins zou moeten merken, de motor loopt echt trillingsvrij.![]()
Misschien toch goed om ook het achterwiel even te checken op een bandenmachien.![]()
Hij wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat de vorige eigenaar er best wel mee over weg kon![]()
aan het smeren te zien zou het uiteraard best zo zijn dat de vering te hard staatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Zwaaitopic, ze groeten elkaar alleen nog op Fok! Slapen de hele nacht naast elkaar...
![]()
[..]
Hij wel.![]()
Ik snap nog steeds die achterkant niet, daar valt toch niet mee te rijden op hoge snelheid.
Misschien op het circuit dan... schijnt zo glad te zijn als een biljartlaken.![]()
Nou ja, op is wel een groot woord. (en ik wil er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
aan het smeren te zien zou het uiteraard best zo zijn dat de vering te hard staatmaar jouw achterband is op
dus ik zou als ik jou was eerst de band vervangen en dan gaan kijken hoe hij rijd en reageert
![]()
stel je voor dat je de vering helemaal afsteld op de huidige achterband, en na het monteren van een nieuwe band weer aan het afstellen moetdan ben je wel veel meer werk en waarschijnlijk ook geld kwijt
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:17 schreef MadMike het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat dit komt door de rotatie demper die er sowieso voor zorgt dat je ruim uitkomt in de bocht. vervangen zou de beste oplossing zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:24 schreef fikser het volgende:
Heeft eerder te maken met bandenspanning en afstelling van de demping dan met de kwaliteit van de demper (je moet wel heel stevig sturen om op de openbare weg al last te krijgen van de rotatiedemper). Ten eerste even de banden controleren en daarna naar de afstelling van de demping kijken.
Damn, stom van mij... bandenspanning.. had ik al willen checken na aankoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:43 schreef baka het volgende:
ik had het tegenover gestelde, bij mij leek de motor in het midden te "vouwen" als je over een hobbel ging. demper afstellen en probleem was verholpen. er is best wel te leven met de rotatie demper als je hem een beetje afsteld en niet al te vaak op het circuit gaat.
Ja, maar de nachten lijken wel steeds korter.quote:
Heb ik iets gemist wat dat bezoek aan die veringjongens betreftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, op is wel een groot woord. (en ik wil er ook niet aan denken)
Maar voor het bezoek aan die veringjongens zou het idd wel mooi zijn als er vers rubber opligt.![]()
En de TL dudes reageren ook snel.![]()
[..]
[..]
[..]
Damn, stom van mij... bandenspanning.. had ik al willen checken na aankoop.
Ik had alleen zoiets van het is toch winter dus het mag best eventueel wat zachter.
Maar meten is weten.![]()
Zie motorbeurs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Heb ik iets gemist wat dat bezoek aan die veringjongens betreft![]()
Wil je dan eventueel een ander soort vering laten monteren?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie motorbeurs.![]()
De Bollenhadden een stand bezocht van een veringspecialist en zouden een keer naar dit bedrijf rijden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |