Als je even een link geeft naar een foto van je fietsquote:
Moet jij er ook bij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef dunc het volgende:
Kiek moar uut! Straks meer newbies dan stamgasten hier
Goed dat we even doorvragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef dunc het volgende:
Ik zou wel willen.. Eerst m'n rijbewijs eens halen, en een motorIk heb verder alles al, zelfs een MF nummerbord sticker
Ik heb een heeele grote tuin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ligt je hele tuin vol rotzooi, of niet?![]()
Kan me al niet meer voorstellen dat je nog een mooi, leeg stukje grasveld hebt![]()
Nou even dit topic voljassen![]()
Hey, wat doet die motor daar bij de spoorbrug lent-nijmegen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef BazzieK het volgende:
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/Motor1.jpg
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/Motor2.jpg
Alstu
Posenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, wat doet die motor daar bij de spoorbrug lent-nijmegen?
Leuke oliedumpplaats daarzo @ plaatje vorig topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een heeele grote tuin.
Maer de vorige eigenaar had het gras val verbannen, dus ik heb vooral veul tegels.
Motorparkeerplaatsen dus, genoeg voor de hele MC.![]()
![]()
Wat ben je weer subtiel met je houten rechtopstaande pallets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Leuke oliedumpplaats daarzo @ plaatje vorig topic
Maareeuh, ziet het er nog steeds zo uit dan? Want dan passen er helemaal niet veul moteuren in.
[afbeelding]
Hmm, ik neem mij woorden terugGoeie ouwe tijd.
![]()
En die mooie "heg" daar liggen nu toch ook rechtopstaande pallets cq, houten hekwerk?
Jij ook verhuizenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat ben je weer subtiel met je houten rechtopstaande pallets.![]()
![]()
Maar er hebben wel eens 9 motoren gestaan, en toen kon je er nog omheen lopen.![]()
Ruimte om dan nog een sleutelmeet te houden is er dan niet meer, maar de SM's waren ook een uitstervend iets bij de Fok! MC.En mogelijk ben ik volgende maand ook verhuist.
![]()
2e filter is met z'n metalen dingetje net zo groot als de eerste... dus dan heb ik 2 'behuizingen' om het filter zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het eerste filter (GS-500 oud model) zit in een eigen metalen huis die je van de motor afschroeft waarna je het filter eruit trekt, het tweede filter draai je aan de buitenkant op de motor.
Igg twee totaal verschillende aansluitingen. Maar dat ziet een leek nog.![]()
Die nieuwe heb ik net zo vaak gezien op motormeets als jijquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
En mogelijk ben ik volgende maand ook verhuist.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die nieuwe heb ik net zo vaak gezien op motormeets als jij![]()
De vraag is inderdaad hoe groot de opkomst zal zijn tegen die tijd. En of ze wel durven met die 2 kemphanen in de groep. TL1 x 10³ vs ZX-√(36)R
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
doe is ff normaal... het is vakantie hoor
Doe jij je eens even heel snel hier melden Klussen & Wonenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
Wat een K@n#$% dag
Draagmuur kan er dus niet uit omdat er een of andere vagerik besloten heeft om een met 2 losse binten tewerken ipv 1 langeNaja anywayz, ik heb nu een half open keuken
![]()
Naja zit nog geen keuken in, sterker nog, het is 1 GROTE tering bende, Serieus de grootse klus van mijn leven.... Maar vind het nog steeds leuk, leer er veel van en het wordt zeker ok! Maak wel pics als alles af is
Ga nu weer maffen want heb er weer 12 uur klussen, hakken, en met klophamers spelen op zitten...
En wie zijn al die nieuwe joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |