Als je even een link geeft naar een foto van je fietsquote:
Moet jij er ook bij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef dunc het volgende:
Kiek moar uut! Straks meer newbies dan stamgasten hier
Goed dat we even doorvragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef dunc het volgende:
Ik zou wel willen.. Eerst m'n rijbewijs eens halen, en een motorIk heb verder alles al, zelfs een MF nummerbord sticker
Ik heb een heeele grote tuin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ligt je hele tuin vol rotzooi, of niet?![]()
Kan me al niet meer voorstellen dat je nog een mooi, leeg stukje grasveld hebt![]()
Nou even dit topic voljassen![]()
Hey, wat doet die motor daar bij de spoorbrug lent-nijmegen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef BazzieK het volgende:
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/Motor1.jpg
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/Motor2.jpg
Alstu
Posenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, wat doet die motor daar bij de spoorbrug lent-nijmegen?
Leuke oliedumpplaats daarzo @ plaatje vorig topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een heeele grote tuin.
Maer de vorige eigenaar had het gras val verbannen, dus ik heb vooral veul tegels.
Motorparkeerplaatsen dus, genoeg voor de hele MC.![]()
![]()
Wat ben je weer subtiel met je houten rechtopstaande pallets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Leuke oliedumpplaats daarzo @ plaatje vorig topic
Maareeuh, ziet het er nog steeds zo uit dan? Want dan passen er helemaal niet veul moteuren in.
[afbeelding]
Hmm, ik neem mij woorden terugGoeie ouwe tijd.
![]()
En die mooie "heg" daar liggen nu toch ook rechtopstaande pallets cq, houten hekwerk?
Jij ook verhuizenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat ben je weer subtiel met je houten rechtopstaande pallets.![]()
![]()
Maar er hebben wel eens 9 motoren gestaan, en toen kon je er nog omheen lopen.![]()
Ruimte om dan nog een sleutelmeet te houden is er dan niet meer, maar de SM's waren ook een uitstervend iets bij de Fok! MC.En mogelijk ben ik volgende maand ook verhuist.
![]()
2e filter is met z'n metalen dingetje net zo groot als de eerste... dus dan heb ik 2 'behuizingen' om het filter zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het eerste filter (GS-500 oud model) zit in een eigen metalen huis die je van de motor afschroeft waarna je het filter eruit trekt, het tweede filter draai je aan de buitenkant op de motor.
Igg twee totaal verschillende aansluitingen. Maar dat ziet een leek nog.![]()
Die nieuwe heb ik net zo vaak gezien op motormeets als jijquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
En mogelijk ben ik volgende maand ook verhuist.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die nieuwe heb ik net zo vaak gezien op motormeets als jij![]()
De vraag is inderdaad hoe groot de opkomst zal zijn tegen die tijd. En of ze wel durven met die 2 kemphanen in de groep. TL1 x 10³ vs ZX-√(36)R
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
doe is ff normaal... het is vakantie hoor
Doe jij je eens even heel snel hier melden Klussen & Wonenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Makster het volgende:
Wat een K@n#$% dag
Draagmuur kan er dus niet uit omdat er een of andere vagerik besloten heeft om een met 2 losse binten tewerken ipv 1 langeNaja anywayz, ik heb nu een half open keuken
![]()
Naja zit nog geen keuken in, sterker nog, het is 1 GROTE tering bende, Serieus de grootse klus van mijn leven.... Maar vind het nog steeds leuk, leer er veel van en het wordt zeker ok! Maak wel pics als alles af is
Ga nu weer maffen want heb er weer 12 uur klussen, hakken, en met klophamers spelen op zitten...
En wie zijn al die nieuwe joh![]()
Ze vindt me een kutuserquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Doe jij je eens even heel snel hier melden Klussen & Wonen
Heeft die blauwe van me ook nog iets te doen
doe eens linkje danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze vindt me een kutuser [afbeelding]
Note gezet door Brighteyes op 22-05-2005 19:22quote:
aahhhhquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
No vacation for me de komende 3 maanden
Hmm in het volgende topic zitten ze er wel inquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef BazzieK het volgende:
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/Motor1.jpg
http://members.home.nl/bazzie/ZXR%20400/Fotos/Motor2.jpg
Alstu
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een heeele grote tuin.
Maer de vorige eigenaar had het gras val verbannen, dus ik heb vooral veul tegels.
Motorparkeerplaatsen dus, genoeg voor de hele MC.![]()
![]()
Leuke meetplekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuke oliedumpplaats daarzo @ plaatje vorig topic
Maareeuh, ziet het er nog steeds zo uit dan? Want dan passen er helemaal niet veul moteuren in.
[afbeelding]
Hmm, ik neem mij woorden terugGoeie ouwe tijd.
![]()
En die mooie "heg" daar liggen nu toch ook rechtopstaande pallets cq, houten hekwerk?
Wel in stappen doen he, deze gigantische hoeveelheid werk is te veel om in een dag te doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm in het volgende topic zitten ze er wel in![]()
Of ik moet me morgen vervelen en niet willen studeren, dan voeg ik het misschien nog wel even toe![]()
jakkes, das niet lekker wakker worden hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:09 schreef worldpimber het volgende:
Misschien komen ze een keer van pas
[vieze plaatjes]
Uit: Nieuw: de schijtsmilie
Iemand nog koffie?
Ooit, mits geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:Die Busa he, komt die er nou ooit nog of niet?
[..]
Note gezet door Brighteyes op 22-05-2005 19:22![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Note gezet door Brighteyes op 22-05-2005 19:22![]()
Laat ik nou dus vanmorgen mijn ring verloren zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:41 schreef stinkie het volgende:
En aangezien er zaterdag kijkers komen voor mijn flat
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook nietquote:
Die note heb ik een jaar geleden gezet. Worldpimber heeft die wrsch onder ogen gekeken door 10 eur over te maken naar Danny om inzage te krijgen in zijn notes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef BazzieK het volgende:
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook niet![]()
BE heeft ooit eens een note gezet over Worldp. of die andere en hij heeft een tientje betaald aan Danny om die te mogen lezen. En aangezien er zaterdag kijkers komen voor mijn woning geeft ze vast aan dat ze geld wil zien om een nieuwe ring te kopen. Snap je dat nou nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook niet![]()
Wordt nu wel walgelijk duidelijk doordat we zo ongeveer dezelfde reactie plaatsen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef BazzieK het volgende:
Ja is wel duidelijk nu, wist niet dat jullie getrouwd waren.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk uit hè... jij bent nog note-loos maar dat kan ik zo veranderen!
R2-D2, gelukkig voor stinkie ben ik niet echt een op glimmertjes beluste ekster.
Dus dat van die ring zien we nog wel. Eerst maar eens kijken of ik die andere nog ergens terug kan vinden.
Je bent 'm echt kwijtquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk uit hè... jij bent nog note-loos maar dat kan ik zo veranderen!
R2-D2, gelukkig voor stinkie ben ik niet echt een op glimmertjes beluste ekster.
Dus dat van die ring zien we nog wel. Eerst maar eens kijken of ik die andere nog ergens terug kan vinden.
Gelukkig niet mijn trouwring hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
Je bent 'm echt kwijt![]()
Je kan die van mij krijgen als ik 'm nog kan vinden![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooohhhquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig niet mijn trouwring hoor!Die is er nog en zit mooi waar hij hoort.
ik had eigenlijk wel verwacht dat na mijn aanvaringen metquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet niet wat ik erin zou zetten.
Oh wacht... je bedoelt het aantal? Tsja... dat mag wel verteld worden. Niet dat ik dat aan de lopende band aan iedereen meldt hoor, maar het kwam nu gewoon even leuk uit.
Die zijn allemaal naar stinkie gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat na mijn aanvaringen metdat er iets in zou staan
![]()
maar blijbaar ben ik toch braaf geweest![]()
en dan ook nog een ban weten weg te lullenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zijn allemaal naar stinkie gegaan.![]()
Zo en nu hou ik weer op over de notes.
Maar daar heb ik BE dan weer niet voor nodigquote:
Maar niet door mij! Ik was het nl. van harte eens met die ban en als het aan mij gelegen had, dan had die ban er heel wat langer opgezeten dat hij deed!quote:
:^ -/-quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Maar niet door mij! Ik was het nl. van harte eens met die ban en als het aan mij gelegen had, dan had die ban er heel wat langer opgezeten dat hij deed!
Gelukkig heeft stinkie ook nog andere vriendjes dan ik.
Wat hij zegt dus!![]()
Dat zou ik toch wel doen <insert:'samoeraizwaarden.gif'>quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef BazzieK het volgende:
*note to self: stinkie te vriend houden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel doen <insert:'samoeraizwaarden.gif'>![]()
als je maar niet over je gang naar het toilet begint is het geen probleemquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef BazzieK het volgende:
Net 3 koppen koffie op en wordt me nu ineens een partij slaperigKut senseo. Heeft totaal niks met motoren te maken maar moest het ff kwijt
En dan ga je motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja ik ben vooral gevaarlijk door onhandigheid
quote:
Ook dat nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef BazzieK het volgende:
Moet er wel bij vermelden dat ik voornamelijk andere mensen daarbij heb verwond in het verleden, dus zal wss een paar kinder aan mijn koplamp rijgen ofzoEnne het bloed kruipt waar het niet gaan kan oid.
word tijd dat ik eens een foto maak van de nieuwequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel doen <insert:'samoeraizwaarden.gif'>![]()
Tnx Beater![]()
yup. FF geduld, vrijdag gaan we weer onderling bakkeleienquote:
je heb pasgeleden nog een veel gevaarlijker wapen aangeschaftquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef BazzieK het volgende:
Doen, altijd wel mooi om te zien, maar icm mijn onhandigheid heel wijselijk besloten nooit zelf zoiets dergelijks aan te schaffen
Hmm heb nu al zin in vrijdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
yup. FF geduld, vrijdag gaan we weer onderling bakkeleien
Te laatquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, ligt er ook aan hoe je er mee omgaat natuurlijk, zie mezelf eerder brokken maken met iets scherps dan met een motor aangezien ik dat toch wel een stuk serieuzer neem.
Edit: Besef wel dat ik uit mijn vorige reacties overkom als een lamme zak die alles sloopt wat hij aanraakt maar zo erg is het nou ook weer niet.
quote:
Zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, ben altijd bereid om te assisteren bij het kinderpeil weer gelijk maken.
gekrijs van een viswijf kan er op vrijdag wel bij, me dunktquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Dan haal ik altijd verse vis op de markt![]()
Of bedoelde je iets anders![]()
![]()
quote:
Ik beroep me op mijn jeugdige onwetendheidquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg!
Er loopt hier een OUD modje rond... be carefull!
Accu verliest iedere dag stilstaan ongeveer 1% van zijn capaciteit, dus na 2 weken is het nog geen probleem lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef dribbel79 het volgende:
Mijn motor staat alweer 2 weken stil, enig idee vanaf hoeveel weken stilstaan je de accu eigenlijk zou moeten bedruppelen??
* R2-D2 krijst nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
gekrijs van een viswijf kan er op vrijdag wel bij, me dunkt
Gebakken vis!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef stinkie het volgende:
gekrijs van een viswijf kan er op vrijdag wel bij, me dunkt
Ben je dan al zo OUD?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg!
Er loopt hier een OUD modje rond... be carefull!
Hangt er vanaf hoe koud het is, hoe fris (lees oud) de accu zelf nog is, en hoeveel compressie de motor vereist.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:34 schreef BazzieK het volgende:
Accu verliest iedere dag stilstaan ongeveer 1% van zijn capaciteit, dus na 2 weken is het nog geen probleem lijkt me.
Net helmpje, welke maat is het?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:41 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Via marktplaats gezien...95 euro, te passen in Apeldoorn...dacht trouwens dat E2 keur niet voor Nederland gold??
Foto zegt XL, maar hij heeft alle maten nog geloof ik...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, ligt er ook aan hoe je er mee omgaat natuurlijk, zie mezelf eerder brokken maken met iets scherps dan met een motor aangezien ik dat toch wel een stuk serieuzer neem.
Edit: Besef wel dat ik uit mijn vorige reacties overkom als een lamme zak die alles sloopt wat hij aanraakt maar zo erg is het nou ook weer niet.
ik sluit hem meteen aan als ik de motor weer in de schuur parkeerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef dribbel79 het volgende:
Mijn motor staat alweer 2 weken stil, enig idee vanaf hoeveel weken stilstaan je de accu eigenlijk zou moeten bedruppelen??
Ik heb van Lazer een XXL (63 cm.), maar paste gister van Shark een XL...zal es zoeken naar een linkquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef BazzieK het volgende:
Hmm, ben benieuwd of hij ook XXL heeft, heb nogal een grote kopKan ook goed zijn dat ik XL pas tough. Een linkje naar de advertentie misschien?
Altijd gezellig hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat hadden wij allang door
![]()
Is Raus druk aan het werk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik sluit hem meteen aan als ik de motor weer in de schuur parkeer![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Dan haal ik altijd verse vis op de markt![]()
Of bedoelde je iets anders![]()
![]()
Gooi je thema maar op tafel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef BazzieK het volgende:
De diepgaande gespreksstof is schokkend
Hmm, ben bang dat ik nu mijn eerste "note" binnen heb.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Die note heb ik een jaar geleden gezet. Worldpimber heeft die wrsch onder ogen gekeken door 10 eur over te maken naar Danny om inzage te krijgen in zijn notes.
douchen of in bad met familiequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm, neem aan dat ik er nog geen heb, zowel is dat wss een nogal slecht teken
Ach ja had natuurlijk de waarheid kunnen zeggen en vertellen dat ik mijn broertje hard van achteren neem onder de douche iedere dag van de week. Maarja dat is dan weer maatschappelijk niet geaccepteerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
douchen of in bad met familie
Je moet hier wat grovere dingen zeggen.![]()
![]()
Ok. Ik dacht dat we inmiddels op 10 zaten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef worldpimber het volgende:![]()
Het "kostte" 4,50 en ik heb 5 overgemaakt
Maar hej, zeg nou zelf eerlijk. Voor mij is dat slechts 0,0023827 c. per note
En het is nog nuttig geweest ook. Na het lezen van die notes heb ik mijn mailadres in yvonne@fok.nl gewijzigd en Youssef gedag gezegdIk was al afgekickt door al die bans, dus echt into fok was ik niet meer
![]()
Misschien een handige tip voor Danny om eens te laten zien hoeveel notes iemand heeft om diegene eens te wijzen wat ie hier nog doet?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Kawasutra het volgende:
Helaas. De Remussen zijn niet meer. Heb vanmorgen staan janken als een klein kind. Een of andere PAARDELUL heeft ingebroken in m'n schuur.:(
M'n uitlaten gejat en verder domweg gewoon schade aangericht.
Ik ben woest. De schade?
1 schroef in mijn achterband a/d zijkant.
2 schroeven in de voorband
2 dekseltjes naast de injectie gejat.
Een schroevendraaier dwars door de radiateur.
Pur-schuim in het remvloeistof reservoir achter.(deksel lag in de hoek)
Pur-schuim IN het motorblok! en daarna een schroevedraaier erin geslagen.
Kontje zwaar beschadigt in een poging het duozadel eraf te breken.
Kras van zeker 20 cm op de tank.
De ene Remus geheel weg met koppelpijp en de andere alleen de demper.
In het overgebleven stuk ook Pur.
En waarschijnlijk zijn ze gestoord want de kabel van de PC hebben ze tevoorschijn gehaald samen met die van de autocom, die hing ook los. Verder zie ik daar geen schade aan.
Morgen wordt ie opgehaald door Motoport en overmorgen komt de schade expert.
Ik kan wel janken. En geloof me dat heb ik ook gedaan.
Dit is echt zinloos. Zo zwaar frustrerend. Ben je lekker trots op je motor en dan komt er zo'n ongelooflijke #@$%&^(* (ik durf niet de echte tekst hier te laten zien) en die laat je droom ineens klappen.
En dan zit ik net nog een heleboel reacties over uitlaten te lezen. Godverdegodverdegodver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL SLAAN!!!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 krijst niet![]()
Ik spreek een vloek uit en maak voodoo-poppetjes![]()
![]()
[afbeelding]
Daar zijn ze wel even mee bezig geweest zo te lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:Ja, ik weet het. En verder, die notes maken je niet echt blij
Maar daar staan ook alleen
dingen in, niet mijn geniale verhalen.
[..]school
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:Ja, ik weet het. En verder, die notes maken je niet echt blij
Maar daar staan ook alleen
dingen in, niet mijn geniale verhalen.
[..]school
![]()
Dat dacht ik ook jahquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel even mee bezig geweest zo te lezen![]()
![]()
lijkt eerder op een wraakactie van iets dan een dief die wat onderdelen nodig had![]()
Inderdaad.. net wat ik dachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan zou ik nog liever hebben dat ze de motor stelen dan dat ze hem zo toegetakeld achter laten.![]()
![]()
![]()
Hopelijk gaat het snel weer beter met je knie en enkelquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik nog liever hebben dat ze de motor stelen dan dat ze hem zo toegetakeld achter laten.![]()
![]()
![]()
Ik houd het sporten goed vol.Vanmorgen weer 1,5 flink gesport. Ik hoop dat ik er dalijk wat aan heb bij het motorrijden.
![]()
Nou ja ik hoop eigenlijk dat ik in ieder geval een beetje lekker kan motorrijden. Ik heb meteen weer een hoop ellende in de knie en enkel sinds zondag.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik houd het sporten goed vol.Vanmorgen weer 1,5 flink gesport. Ik hoop dat ik er dalijk wat aan heb bij het motorrijden.
![]()
Nou ja ik hoop eigenlijk dat ik in ieder geval een beetje lekker kan motorrijden. Ik heb meteen weer een hoop ellende in de knie en enkel sinds zondag.![]()
:^quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef bwt het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het snel weer beter met je knie en enkel
Reumaquote:
Dat zou misschien wel eens kunnen helpen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef BazzieK het volgende:
Misschien eens proefrijden op een iets minder sportieve motor?
GS500?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel eens kunnen helpen.Ik zou dan alleen wel wat langer moeten kunnen rijden om te zien of het echt scheelt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Reuma![]()
Ik had al bijna twee maanden geen last van de knie en slechts een beetje last van de enkel, maar zondag heb ik weer motor gereden. Hopelijk komt de pijn niet daardoor maar het lijkt er dus wel op.![]()
Dat zou echt balen zijn, want ik geef het rijden echt niet op.![]()
Die heb ik al gehad.quote:
Ach ja misschien bij een dealer je situatie uitleggen of de motor van een kennis lenen of een dagje iets huren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel eens kunnen helpen.Ik zou dan alleen wel wat langer moeten kunnen rijden om te zien of het echt scheelt.
Dacht dat je er wel weer eentje bij wou kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad.Dan lijkt me de GSR600 wel een leuke opvolger.
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Reuma![]()
Ik had al bijna twee maanden geen last van de knie en slechts een beetje last van de enkel, maar zondag heb ik weer motor gereden. Hopelijk komt de pijn niet daardoor maar het lijkt er dus wel op.![]()
Dat zou echt balen zijn, want ik geef het rijden echt niet op.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dacht dat je er wel weer eentje bij wou kopen![]()
GSR is ook leuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef bwt het volgende:
En weer komt er een leuke link van bwt
hier klikken voor the ultimate showdown
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef bwt het volgende:
Ja vorig jaar heb ik er ook veel last van gehad, maar ik wist niet zeker of dat door het motorrijden kwam. Ik kreeg het wel toen ik een tijdje aan het lessen was, maar toen dacht ik dat het door het drummen kwam en daarom ben ik daar mee gestopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Da's niet leuk![]()
Had je dat op je CBR600 ook?
Als je weet waar het door komt kan je in ieder geval ergens aan gaan werken maar nu ...![]()
ik hoop het ook dat jouw pijn niet veroozaakt word door motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef bwt het volgende:
Da's geen motorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag iets aparts gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: WK Trike
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1994
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Da's geen motormaar een auto
zie het kenteken
![]()
ik vind hem bestquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar het bljft apart.
Ook dat zou ik op de foto zettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef BazzieK het volgende:
Tja een vrouw met een penis ook, maar zou er nog steeds niks mee te maken willen hebben.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik ken er eenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef BazzieK het volgende:
Laat het maar weten als je er een hebt dan
Haha, hormoonkuurtje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwah, ik weet dat ik het haar van een vrouw heb, maar ik heb geen zin mn baard op de foto te zetten.
Het was wel koud en je hebt een tijd geen motor geredenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja vorig jaar heb ik er ook veel last van gehad, maar ik wist niet zeker of dat door het motorrijden kwam. Ik kreeg het wel toen ik een tijdje aan het lessen was, maar toen dacht ik dat het door het drummen kwam en daarom ben ik daar mee gestopt.![]()
Het is natuurlijk wel frappant dat ik er meteen extra veel last van heb nadat ik zondag even heb gereden. Ik vrees dus het ergste.Maar ja zolang het een beetje te doen is, spring ik toch weer op de motor.
![]()
Sow fout hequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe vaak rijdt jij eigenlijk op je brommert?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het was wel koud en je hebt een tijd geen motor gereden![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fullcrum
hier een cusrus vrouwen versierenspeciaal voor jouw doelgroep
![]()
1998 heeft net gebel, of je zijn breezerhype terug kan geven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een cusrus vrouwen versierenspeciaal voor jouw doelgroep
![]()
Echte mannen hebben baarden.quote:
Nee, IK ben een hippiequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah ben veel dingen en de meerderheid daarvan negatief maar ben geen hippie
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echte mannen hebben baarden.![]()
![]()
![]()
Wat voor gele lijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kankermongolen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Stuur ik een bezwaar op over de "vluchtstrook" boete die ik laatst heb gekregen met in de laatste alinea nog een aanmerking dat het kenteken op de boete niet klopte. Krijg ik vandaag de uitslag met als voornaamste onderwerp dat mijn bezwaar betreffende het niet kloppende kenteken niet gegrond is verklaard omdat het een staandehouding was.
KutambtenaararrrrrrrDie dacht ook "lekker makkelijk ervanaf komen"
![]()
Wat een kutmongool daar zeg. Werkschuw tuig
![]()
Niets over mijn echte reden dat ik op de vluchtstrook reed omdat daar een gele lijn lag
![]()
quote:
Mjah, ziet er slecht uit. Achteraf kan je wel zeggen: geen gele borden, niet nog meer gele lijnen over het wegdek. Maar op het moment zelf had ik totaal geen erg in het feit dat ik wat verkeerd deed. Het was druk, de weg was nat en er was amper zicht vanwege de zon die fel weerspiegelde in het wegdek...quote:
Is dat een speciale file strook ofzo? (geen ervaring mee hier in het noorden)quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
DezeIk reed er links van (terwijl ik een politie auto in burger rechts inhaalde
) Maargoed er was file e.d. en ik vond de baan daar nogal leeg.
(die foto heb ik meegestuurd)
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is dat een speciale file strook ofzo? (geen ervaring mee hier in het noorden)
Lijkt me ook niet dat die strook altijd geopend is, of wel![]()
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboekquote:Tijdens werkzaamheden worden tijdelijke gele strepen aangebracht om de verlegde rijstroken te markeren. Het komt weleens voor dat tijdelijke gele strepen naast witte bestaande strepen zijn aangebracht. In deze gevallen zijn alleen de tijdelijke gele strepen van toepassing. [...]
Ik rij nog bijna dagelijks met de XT naar het werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe vaak rijdt jij eigenlijk op je brommert?![]()
En dan bedoel ik die met een accu en geen batterijen![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1998 heeft net gebel, of je zijn breezerhype terug kan geven.
[..]
Echte mannen hebben baarden.![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rij nog bijna dagelijks met de XT naar het werk![]()
Mjah...quote:
lolquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mjah...
Alleen maar omdat het in de panda kouder is dan op de motor hoor![]()
![]()
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
Wat vinden je collega's er van? Zoals die slijmbal (kan even niet op zijn naam komen)
Erik-Jan ofzo?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet![]()
Iemand heeft hier ooit een link gepost van MF over domme opmerkingen tegen motorrijders ofzoiets en ik kende ze bijna allemaal![]()
* R2-D2 gaat aankleden en aantrappen![]()
![]()
![]()
eigen schuldquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.
Die gele lijn ligt dus OP de vluchtstrook en theorie:
[..]
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboek![]()
(daarachter staat verder nog iets over borden die er bij horen te staan
)
Ik zou het met die info gewoon nog eens proberen. Richt je echt volledig op die gele streep. Je moet melden dat die ambtenaar die je staande hield gewoon een onjuiste conclusie heeft getrokken en dat je daarom de boete niet dient te betalen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.
Die gele lijn ligt dus OP de vluchtstrook en theorie:
[..]
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboek![]()
(daarachter staat verder nog iets over borden die er bij horen te staan
)
Had een tijdje geleden in een opwelling 10 van die dingen besteldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed dat we even doorvragen, nu heb je jezelf verraden.
MF sticker is een no go.![]()
Wiens idee was het in eerste instantie om te karten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag karten met de afdelingwas in 1e instantie een prive aangelegenheid maar dan met de afdeling (op eigen kosten dus) voor de sier vonden we het nodig om de Fin. Dir. (60 jr.) te vragen...zegt ja
wij wisten even niet hoe te reageren
maar...nu kan het uit de afdelingspot+ eten vooraf ook
![]()
wel lache, je bazen van de baan af rijden
mijne samen met mijn managerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wiens idee was het in eerste instantie om te karten?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag karten met de afdelingwas in 1e instantie een prive aangelegenheid maar dan met de afdeling (op eigen kosten dus) voor de sier vonden we het nodig om de Fin. Dir. (60 jr.) te vragen...zegt ja
wij wisten even niet hoe te reageren
maar...nu kan het uit de afdelingspot+ eten vooraf ook
![]()
wel lache, je bazen van de baan af rijden
Damn, das mooi balen dus. De moraal van het verhaal is dus om een "burger"politie auto niet rechts in te halen HeHquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kankermongolen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Stuur ik een bezwaar op over de "vluchtstrook" boete die ik laatst heb gekregen met in de laatste alinea nog een aanmerking dat het kenteken op de boete niet klopte. Krijg ik vandaag de uitslag met als voornaamste onderwerp dat mijn bezwaar betreffende het niet kloppende kenteken niet gegrond is verklaard omdat het een staandehouding was.
KutambtenaararrrrrrrDie dacht ook "lekker makkelijk ervanaf komen"
![]()
Wat een kutmongool daar zeg. Werkschuw tuig
![]()
Niets over mijn echte reden dat ik op de vluchtstrook reed omdat daar een gele lijn lag
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Hmpf......de locatie vind je vast weer te ver rijdenquote:
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hmpf......de locatie vind je vast weer te ver rijdenof het is je cashflow die je het niet toestaat heh
![]()
Beetje respect voor Rebbolletje heHquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoor![]()
You'de betterquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje respect voor Rebbolletje heH
quote:Liegen doe je maar tegen je kippen door tegen ze te zeggen dat het buiten te koud is als ze vragen waarom ze opgehokt worden
I willquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Heeft Fullie echt kippahDamn.....bij nader inzien wil ik niet dat Fullie meemeet ivm H5N1
, dadelijk heeft ie ut virus onder z'n nieuwe laarsjes zitten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Had een tijdje geleden in een opwelling 10 van die dingen besteld
Wat nu, ritueel verbranden?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje respect voor Rebbolletje heHLiegen doe je maar tegen je kippen door tegen ze te zeggen dat het buiten te koud is als ze vragen waarom ze opgehokt worden
Hoe is het "Mister OlieFIlterMen"quote:
weet je waar je afgestompt van raakt ? van heel lang niet motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook een goedenavond.Ik kom ook net kijken.
Maar ik doe een beetje mee voor spek en bonen
met name omdat ik nu even met mezelf een spelletje dobbelen aan het doen ben. Eens kijken welke ik gaat winnen.
![]()
![]()
Volgens Theo Maassen mag je niet langer dan 2 uur per dag TV kijken anders raak je enorm afgestompt. Dan bewaar je allemaal informatie die nutteloos is en dan heb je dus minder ruimte voor belangrijke informatie.Dan maar een nutteloos spelletje dobbelen met jezelf.
![]()
Oh daarom verveel ik me een beetje (niet echt eigenlijk, maar ik heb gewoon echt zin in iets anders dan binnen zitten achter de computer of voor de TV). Ik wil natuurlijk gewoon lekker rijden!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je waar je afgestompt van raakt ? van heel lang niet motorrijden![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het "Mister OlieFIlterMen"![]()
Is het allemaal nog gelukt?
nou maar hopen dat je niet gaat onthouden wat je allemaal hebt gegooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
met name omdat ik nu even met mezelf een spelletje dobbelen aan het doen ben. Eens kijken welke ik gaat winnen.
![]()
![]()
Volgens Theo Maassen mag je niet langer dan 2 uur per dag TV kijken anders raak je enorm afgestompt. Dan bewaar je allemaal informatie die nutteloos is en dan heb je dus minder ruimte voor belangrijke informatie.Dan maar een nutteloos spelletje dobbelen met jezelf.
![]()
Ik doe dat weleens met RISK op de pcquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Masseer ze maar eens na het rijden jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doe dat weleens met RISK op de pc![]()
[..]
Masseer ze maar eens na het rijden jij![]()
quote:
H5N1 virusjequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, mijn harde schijf gaat echt dood... zelfs in safe mode krijg ik een blauw scherm als ik probeer een cd'tje te branden
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
TT
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente (2x)
Voor de patienten van d'assistente is het altijd lente
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
Ben je weleens met je vogel uit je broek om half 5 'smorgens voor de pc wakker gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
een vogel in m'n pc? [afbeelding]
om half 5??? gelukkig niet zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je weleens met je vogel uit je broek om half 5 'smorgens voor de pc wakker geworden![]()
![]()
Je ontkent het tijdstipquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
om half 5??? gelukkig niet zeg
ohja.. uhm... mijn pc staat uit 's nachtsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je ontkent het tijdstip, geen ontkenning vwb het "vogelen"
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ohja.. uhm... mijn pc staat uit 's nachts![]()
helpt dat?![]()
Daar was ik inmiddels al mee bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga nog maar ff beneden tv kijken... ff wat nutteloze informatie te onthouden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
Goedenavond en weltrusten, het niveau is hier hoog dus ik hoef niet meer bij te dragen![]()
![]()
En voor de mensen die niet afgestompt willen raken, check deze documentaire:
http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html
Veeeel vragen
Is 1 uur en 23 minuten, zonder mogelijkheid om te scrollen dus je mag ook niet (te lang) pauzeren. Anders moet je vanaf het begin weer kijkenIk had het bestand gedownload dan werkt het wel
Ik weet niet of iedereen zomaar dat bestand kan downloaden omdat het streaming is maar ik gebruik daar een programma voor
Welk programma?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
Goedenavond en weltrusten, het niveau is hier hoog dus ik hoef niet meer bij te dragen![]()
![]()
Veeeel vragen
Is 1 uur en 23 minuten, zonder mogelijkheid om te scrollen dus je mag ook niet (te lang) pauzeren. Anders moet je vanaf het begin weer kijkenIk had het bestand gedownload dan werkt het wel
Ik weet niet of iedereen zomaar dat bestand kan downloaden omdat het streaming is maar ik gebruik daar een programma voor
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Gawaine het volgende:
wie was hier ook al weer mesjogge van Guus Zeemeuwis ?
Zwijmelen is wel overdreven hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
was laatst toch iemand die telkens zat te zwijmelen bij guus z'n cd![]()
moet je een "weerspiegeling" van z'n deejveejdeej anders gaat ie van m'n HDquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zwijmelen is wel overdreven hoor![]()
Meebleren![]()
Neuh, maar bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
moet je een "weerspiegeling" van z'n deejveejdeej anders gaat ie van m'n HD
Volgend keer een piccie please van je "in-mekaar-gehengste-bakkusquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag weer veel kunnen doen. Heb de sleuven voor de inbouw elektra met een of ander master frees apparaat in de muur gefreest. Heb weleens stof in mijn leven gezien maar dit sloeg allesOver slaan gesproken..... De "gaten klopboor" waarmee in de inbouwelekra heb geboord bleef op een gegeven moment ff hangen en ipv dat de boor draaide draaide heel de machine om de as met als gevolg dat er een boor van een kilotje of 20 tegen mijn bek aan sloeg
Gevolg is een schram net onder mijn oog en een blauwe plek alsof ik door een groep negers in elkaar ben gehengst
![]()
![]()
Verder ben ik nu flink verrot en ga ik weer pitten, het was weer gezellig![]()
Klusblunders, meld ze hier!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag weer veel kunnen doen. Heb de sleuven voor de inbouw elektra met een of ander master frees apparaat in de muur gefreest. Heb weleens stof in mijn leven gezien maar dit sloeg allesOver slaan gesproken..... De "gaten klopboor" waarmee in de inbouwelekra heb geboord bleef op een gegeven moment ff hangen en ipv dat de boor draaide draaide heel de machine om de as met als gevolg dat er een boor van een kilotje of 20 tegen mijn bek aan sloeg
Gevolg is een schram net onder mijn oog en een blauwe plek alsof ik door een groep negers in elkaar ben gehengst
![]()
![]()
Verder ben ik nu flink verrot en ga ik weer pitten, het was weer gezellig![]()
Uhhmmm, ja waarom ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Volgend keer een piccie please van je "in-mekaar-gehengste-bakkus![]()
![]()
Pfff, moet hetquote:
Done my master, I will serve youquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef stinkie het volgende:
Kneusje, blijf eens met je vingertjes van die knopjes als je het niet snapt!
Ga es pitten Mr. Home Improvementquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm, ja waarom ook niet
Heb ook een schrale rug en knie en verrote lippen, ook maar fotos van plaatsen dan![]()
[..]
Pfff, moet het
Heb al moeite om tijd te vinden om tussen de financien door ff te fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ga es pitten Mr. Home Improvement![]()
Ja baas, ik ga zo neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piccies doen we ff niet aan, ben deze weken een jonguh van de bouw en die kennen geen digitale camera's. Die kennen alles koffie (liefst 6 keer per 3 uur), bier en bikkelen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Tnx voor dit gratis consult.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zou het met die info gewoon nog eens proberen. Richt je echt volledig op die gele streep. Je moet melden dat die ambtenaar die je staande hield gewoon een onjuiste conclusie heeft getrokken en dat je daarom de boete niet dient te betalen!Zeker met die foto moet je toch wat kunnen doen
![]()
Hoe is het dan met je gaywork? Doe je dit na je werk of wa?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
Ja baas, ik ga zo neer
Piccies doen we ff niet aan, ben deze weken een jonguh van de bouw en die kennen geen digitale camera's. Die kennen alles koffie (liefst 6 keer per 3 uur), bier en bikkelen![]()
Ben 3 weken vrij, naja nu nog 1,5quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe is het dan met je gaywork? Doe je dit na je werk of wa?
Ok ... wel makkelijk, je hebt tenminste toch geen huiswerkquote:
Yups, Dordt for everquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok ... wel makkelijk, je hebt tenminste toch geen huiswerk![]()
Is het trouwens weer dat pisgat Dordrecht geworden?
Than I will serve youquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst. Dat was ik die stinkie een kneusje noemde... vanwege de vage foute quotes.
Je moet gewoon wachten tot ie klaar is met downloaden, dan kan je wel scrollen. En daarna kan je hem vanuit je temp files naar je bureaublad kopeiren ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
![]()
Veeeel vragen
Damn wat zitten ze toch gruwelijk veel te herhalen in die semie docu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
![]()
Veeeel vragen
Wakker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Hmm, dat zijn er nu dan 5 op een rij
is er eigelijk nog iemand wakker of is iedereen nu dat filmpje van 1,4 uur aan het kijken?
Moet je niet doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef bwt het volgende:
Daarnaat zijn er toch wel een behoorlijk aantal punten die ze claimen waarvan ik met mijn discovery channel kennis van zeg, "daar klopt geen reet van"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |