Die heb ik al gehad.quote:
Ach ja misschien bij een dealer je situatie uitleggen of de motor van een kennis lenen of een dagje iets huren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel eens kunnen helpen.Ik zou dan alleen wel wat langer moeten kunnen rijden om te zien of het echt scheelt.
Dacht dat je er wel weer eentje bij wou kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad.Dan lijkt me de GSR600 wel een leuke opvolger.
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Reuma![]()
Ik had al bijna twee maanden geen last van de knie en slechts een beetje last van de enkel, maar zondag heb ik weer motor gereden. Hopelijk komt de pijn niet daardoor maar het lijkt er dus wel op.![]()
Dat zou echt balen zijn, want ik geef het rijden echt niet op.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dacht dat je er wel weer eentje bij wou kopen![]()
GSR is ook leuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef bwt het volgende:
En weer komt er een leuke link van bwt
hier klikken voor the ultimate showdown
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef bwt het volgende:
Ja vorig jaar heb ik er ook veel last van gehad, maar ik wist niet zeker of dat door het motorrijden kwam. Ik kreeg het wel toen ik een tijdje aan het lessen was, maar toen dacht ik dat het door het drummen kwam en daarom ben ik daar mee gestopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Da's niet leuk![]()
Had je dat op je CBR600 ook?
Als je weet waar het door komt kan je in ieder geval ergens aan gaan werken maar nu ...![]()
ik hoop het ook dat jouw pijn niet veroozaakt word door motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik nog liever hebben dat ze de motor stelen dan dat ze hem zo toegetakeld achter laten.![]()
![]()
![]()
Ik houd het sporten goed vol.Vanmorgen weer 1,5 flink gesport. Ik hoop dat ik er dalijk wat aan heb bij het motorrijden.
![]()
Nou ja ik hoop eigenlijk dat ik in ieder geval een beetje lekker kan motorrijden. Ik heb meteen weer een hoop ellende in de knie en enkel sinds zondag.![]()
Whehequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef bwt het volgende:
Da's geen motorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag iets aparts gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: WK Trike
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1994
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag iets aparts gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: WK Trike
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1994
Ik weet hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Da's geen motormaar een auto
zie het kenteken
![]()
ik vind hem bestquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar het bljft apart.
Ook dat zou ik op de foto zettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:15 schreef BazzieK het volgende:
Tja een vrouw met een penis ook, maar zou er nog steeds niks mee te maken willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |