Ik rij nog bijna dagelijks met de XT naar het werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe vaak rijdt jij eigenlijk op je brommert?![]()
En dan bedoel ik die met een accu en geen batterijen![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1998 heeft net gebel, of je zijn breezerhype terug kan geven.
[..]
Echte mannen hebben baarden.![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rij nog bijna dagelijks met de XT naar het werk![]()
Mjah...quote:
lolquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mjah...
Alleen maar omdat het in de panda kouder is dan op de motor hoor![]()
![]()
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
Wat vinden je collega's er van? Zoals die slijmbal (kan even niet op zijn naam komen)
Erik-Jan ofzo?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet![]()
Iemand heeft hier ooit een link gepost van MF over domme opmerkingen tegen motorrijders ofzoiets en ik kende ze bijna allemaal![]()
* R2-D2 gaat aankleden en aantrappen![]()
![]()
![]()
eigen schuldquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.
Die gele lijn ligt dus OP de vluchtstrook en theorie:
[..]
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboek![]()
(daarachter staat verder nog iets over borden die er bij horen te staan
)
Ik zou het met die info gewoon nog eens proberen. Richt je echt volledig op die gele streep. Je moet melden dat die ambtenaar die je staande hield gewoon een onjuiste conclusie heeft getrokken en dat je daarom de boete niet dient te betalen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.
Die gele lijn ligt dus OP de vluchtstrook en theorie:
[..]
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboek![]()
(daarachter staat verder nog iets over borden die er bij horen te staan
)
Had een tijdje geleden in een opwelling 10 van die dingen besteldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed dat we even doorvragen, nu heb je jezelf verraden.
MF sticker is een no go.![]()
Wiens idee was het in eerste instantie om te karten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag karten met de afdelingwas in 1e instantie een prive aangelegenheid maar dan met de afdeling (op eigen kosten dus) voor de sier vonden we het nodig om de Fin. Dir. (60 jr.) te vragen...zegt ja
wij wisten even niet hoe te reageren
maar...nu kan het uit de afdelingspot+ eten vooraf ook
![]()
wel lache, je bazen van de baan af rijden
mijne samen met mijn managerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wiens idee was het in eerste instantie om te karten?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag karten met de afdelingwas in 1e instantie een prive aangelegenheid maar dan met de afdeling (op eigen kosten dus) voor de sier vonden we het nodig om de Fin. Dir. (60 jr.) te vragen...zegt ja
wij wisten even niet hoe te reageren
maar...nu kan het uit de afdelingspot+ eten vooraf ook
![]()
wel lache, je bazen van de baan af rijden
Damn, das mooi balen dus. De moraal van het verhaal is dus om een "burger"politie auto niet rechts in te halen HeHquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kankermongolen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Stuur ik een bezwaar op over de "vluchtstrook" boete die ik laatst heb gekregen met in de laatste alinea nog een aanmerking dat het kenteken op de boete niet klopte. Krijg ik vandaag de uitslag met als voornaamste onderwerp dat mijn bezwaar betreffende het niet kloppende kenteken niet gegrond is verklaard omdat het een staandehouding was.
KutambtenaararrrrrrrDie dacht ook "lekker makkelijk ervanaf komen"
![]()
Wat een kutmongool daar zeg. Werkschuw tuig
![]()
Niets over mijn echte reden dat ik op de vluchtstrook reed omdat daar een gele lijn lag
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Hmpf......de locatie vind je vast weer te ver rijdenquote:
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hmpf......de locatie vind je vast weer te ver rijdenof het is je cashflow die je het niet toestaat heh
![]()
Beetje respect voor Rebbolletje heHquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoor![]()
You'de betterquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje respect voor Rebbolletje heH
quote:Liegen doe je maar tegen je kippen door tegen ze te zeggen dat het buiten te koud is als ze vragen waarom ze opgehokt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |