Ik rij nog bijna dagelijks met de XT naar het werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe vaak rijdt jij eigenlijk op je brommert?![]()
En dan bedoel ik die met een accu en geen batterijen![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1998 heeft net gebel, of je zijn breezerhype terug kan geven.
[..]
Echte mannen hebben baarden.![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik rij nog bijna dagelijks met de XT naar het werk![]()
Mjah...quote:
lolquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mjah...
Alleen maar omdat het in de panda kouder is dan op de motor hoor![]()
![]()
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
Wat vinden je collega's er van? Zoals die slijmbal (kan even niet op zijn naam komen)
Erik-Jan ofzo?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet![]()
Iemand heeft hier ooit een link gepost van MF over domme opmerkingen tegen motorrijders ofzoiets en ik kende ze bijna allemaal![]()
* R2-D2 gaat aankleden en aantrappen![]()
![]()
![]()
eigen schuldquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.
Die gele lijn ligt dus OP de vluchtstrook en theorie:
[..]
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboek![]()
(daarachter staat verder nog iets over borden die er bij horen te staan
)
Ik zou het met die info gewoon nog eens proberen. Richt je echt volledig op die gele streep. Je moet melden dat die ambtenaar die je staande hield gewoon een onjuiste conclusie heeft getrokken en dat je daarom de boete niet dient te betalen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, nee... dat is de vluchtstrook.
Die gele lijn ligt dus OP de vluchtstrook en theorie:
[..]
Damn, dit had ik in me bezwaar moeten schrijven, zoek het net pas op in mijn theorieboek![]()
(daarachter staat verder nog iets over borden die er bij horen te staan
)
Had een tijdje geleden in een opwelling 10 van die dingen besteldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed dat we even doorvragen, nu heb je jezelf verraden.
MF sticker is een no go.![]()
Wiens idee was het in eerste instantie om te karten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag karten met de afdelingwas in 1e instantie een prive aangelegenheid maar dan met de afdeling (op eigen kosten dus) voor de sier vonden we het nodig om de Fin. Dir. (60 jr.) te vragen...zegt ja
wij wisten even niet hoe te reageren
maar...nu kan het uit de afdelingspot+ eten vooraf ook
![]()
wel lache, je bazen van de baan af rijden
mijne samen met mijn managerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wiens idee was het in eerste instantie om te karten?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag karten met de afdelingwas in 1e instantie een prive aangelegenheid maar dan met de afdeling (op eigen kosten dus) voor de sier vonden we het nodig om de Fin. Dir. (60 jr.) te vragen...zegt ja
wij wisten even niet hoe te reageren
maar...nu kan het uit de afdelingspot+ eten vooraf ook
![]()
wel lache, je bazen van de baan af rijden
Damn, das mooi balen dus. De moraal van het verhaal is dus om een "burger"politie auto niet rechts in te halen HeHquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef worldpimber het volgende:
Wat een kankermongolen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Stuur ik een bezwaar op over de "vluchtstrook" boete die ik laatst heb gekregen met in de laatste alinea nog een aanmerking dat het kenteken op de boete niet klopte. Krijg ik vandaag de uitslag met als voornaamste onderwerp dat mijn bezwaar betreffende het niet kloppende kenteken niet gegrond is verklaard omdat het een staandehouding was.
KutambtenaararrrrrrrDie dacht ook "lekker makkelijk ervanaf komen"
![]()
Wat een kutmongool daar zeg. Werkschuw tuig
![]()
Niets over mijn echte reden dat ik op de vluchtstrook reed omdat daar een gele lijn lag
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Hmpf......de locatie vind je vast weer te ver rijdenquote:
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hmpf......de locatie vind je vast weer te ver rijdenof het is je cashflow die je het niet toestaat heh
![]()
Beetje respect voor Rebbolletje heHquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoor![]()
You'de betterquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dit jaar ga ik wel vaker meeten hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje respect voor Rebbolletje heH
quote:Liegen doe je maar tegen je kippen door tegen ze te zeggen dat het buiten te koud is als ze vragen waarom ze opgehokt worden
I willquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Heeft Fullie echt kippahDamn.....bij nader inzien wil ik niet dat Fullie meemeet ivm H5N1
, dadelijk heeft ie ut virus onder z'n nieuwe laarsjes zitten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Had een tijdje geleden in een opwelling 10 van die dingen besteld
Wat nu, ritueel verbranden?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje respect voor Rebbolletje heHLiegen doe je maar tegen je kippen door tegen ze te zeggen dat het buiten te koud is als ze vragen waarom ze opgehokt worden
Hoe is het "Mister OlieFIlterMen"quote:
weet je waar je afgestompt van raakt ? van heel lang niet motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook een goedenavond.Ik kom ook net kijken.
Maar ik doe een beetje mee voor spek en bonen
met name omdat ik nu even met mezelf een spelletje dobbelen aan het doen ben. Eens kijken welke ik gaat winnen.
![]()
![]()
Volgens Theo Maassen mag je niet langer dan 2 uur per dag TV kijken anders raak je enorm afgestompt. Dan bewaar je allemaal informatie die nutteloos is en dan heb je dus minder ruimte voor belangrijke informatie.Dan maar een nutteloos spelletje dobbelen met jezelf.
![]()
Oh daarom verveel ik me een beetje (niet echt eigenlijk, maar ik heb gewoon echt zin in iets anders dan binnen zitten achter de computer of voor de TV). Ik wil natuurlijk gewoon lekker rijden!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je waar je afgestompt van raakt ? van heel lang niet motorrijden![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het "Mister OlieFIlterMen"![]()
Is het allemaal nog gelukt?
nou maar hopen dat je niet gaat onthouden wat je allemaal hebt gegooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
met name omdat ik nu even met mezelf een spelletje dobbelen aan het doen ben. Eens kijken welke ik gaat winnen.
![]()
![]()
Volgens Theo Maassen mag je niet langer dan 2 uur per dag TV kijken anders raak je enorm afgestompt. Dan bewaar je allemaal informatie die nutteloos is en dan heb je dus minder ruimte voor belangrijke informatie.Dan maar een nutteloos spelletje dobbelen met jezelf.
![]()
Ik doe dat weleens met RISK op de pcquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Masseer ze maar eens na het rijden jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doe dat weleens met RISK op de pc![]()
[..]
Masseer ze maar eens na het rijden jij![]()
quote:
H5N1 virusjequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, mijn harde schijf gaat echt dood... zelfs in safe mode krijg ik een blauw scherm als ik probeer een cd'tje te branden
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
TT
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente (2x)
Voor de patienten van d'assistente is het altijd lente
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
Ben je weleens met je vogel uit je broek om half 5 'smorgens voor de pc wakker gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
een vogel in m'n pc? [afbeelding]
om half 5??? gelukkig niet zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je weleens met je vogel uit je broek om half 5 'smorgens voor de pc wakker geworden![]()
![]()
Je ontkent het tijdstipquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
om half 5??? gelukkig niet zeg
ohja.. uhm... mijn pc staat uit 's nachtsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je ontkent het tijdstip, geen ontkenning vwb het "vogelen"
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ohja.. uhm... mijn pc staat uit 's nachts![]()
helpt dat?![]()
Daar was ik inmiddels al mee bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga nog maar ff beneden tv kijken... ff wat nutteloze informatie te onthouden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
Goedenavond en weltrusten, het niveau is hier hoog dus ik hoef niet meer bij te dragen![]()
![]()
En voor de mensen die niet afgestompt willen raken, check deze documentaire:
http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html
Veeeel vragen
Is 1 uur en 23 minuten, zonder mogelijkheid om te scrollen dus je mag ook niet (te lang) pauzeren. Anders moet je vanaf het begin weer kijkenIk had het bestand gedownload dan werkt het wel
Ik weet niet of iedereen zomaar dat bestand kan downloaden omdat het streaming is maar ik gebruik daar een programma voor
Welk programma?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
Goedenavond en weltrusten, het niveau is hier hoog dus ik hoef niet meer bij te dragen![]()
![]()
Veeeel vragen
Is 1 uur en 23 minuten, zonder mogelijkheid om te scrollen dus je mag ook niet (te lang) pauzeren. Anders moet je vanaf het begin weer kijkenIk had het bestand gedownload dan werkt het wel
Ik weet niet of iedereen zomaar dat bestand kan downloaden omdat het streaming is maar ik gebruik daar een programma voor
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Gawaine het volgende:
wie was hier ook al weer mesjogge van Guus Zeemeuwis ?
Zwijmelen is wel overdreven hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
was laatst toch iemand die telkens zat te zwijmelen bij guus z'n cd![]()
moet je een "weerspiegeling" van z'n deejveejdeej anders gaat ie van m'n HDquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zwijmelen is wel overdreven hoor![]()
Meebleren![]()
Neuh, maar bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
moet je een "weerspiegeling" van z'n deejveejdeej anders gaat ie van m'n HD
Volgend keer een piccie please van je "in-mekaar-gehengste-bakkusquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag weer veel kunnen doen. Heb de sleuven voor de inbouw elektra met een of ander master frees apparaat in de muur gefreest. Heb weleens stof in mijn leven gezien maar dit sloeg allesOver slaan gesproken..... De "gaten klopboor" waarmee in de inbouwelekra heb geboord bleef op een gegeven moment ff hangen en ipv dat de boor draaide draaide heel de machine om de as met als gevolg dat er een boor van een kilotje of 20 tegen mijn bek aan sloeg
Gevolg is een schram net onder mijn oog en een blauwe plek alsof ik door een groep negers in elkaar ben gehengst
![]()
![]()
Verder ben ik nu flink verrot en ga ik weer pitten, het was weer gezellig![]()
Klusblunders, meld ze hier!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Avond
Vandaag weer veel kunnen doen. Heb de sleuven voor de inbouw elektra met een of ander master frees apparaat in de muur gefreest. Heb weleens stof in mijn leven gezien maar dit sloeg allesOver slaan gesproken..... De "gaten klopboor" waarmee in de inbouwelekra heb geboord bleef op een gegeven moment ff hangen en ipv dat de boor draaide draaide heel de machine om de as met als gevolg dat er een boor van een kilotje of 20 tegen mijn bek aan sloeg
Gevolg is een schram net onder mijn oog en een blauwe plek alsof ik door een groep negers in elkaar ben gehengst
![]()
![]()
Verder ben ik nu flink verrot en ga ik weer pitten, het was weer gezellig![]()
Uhhmmm, ja waarom ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Volgend keer een piccie please van je "in-mekaar-gehengste-bakkus![]()
![]()
Pfff, moet hetquote:
Done my master, I will serve youquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef stinkie het volgende:
Kneusje, blijf eens met je vingertjes van die knopjes als je het niet snapt!
Ga es pitten Mr. Home Improvementquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm, ja waarom ook niet
Heb ook een schrale rug en knie en verrote lippen, ook maar fotos van plaatsen dan![]()
[..]
Pfff, moet het
Heb al moeite om tijd te vinden om tussen de financien door ff te fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ga es pitten Mr. Home Improvement![]()
Ja baas, ik ga zo neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piccies doen we ff niet aan, ben deze weken een jonguh van de bouw en die kennen geen digitale camera's. Die kennen alles koffie (liefst 6 keer per 3 uur), bier en bikkelen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Tnx voor dit gratis consult.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zou het met die info gewoon nog eens proberen. Richt je echt volledig op die gele streep. Je moet melden dat die ambtenaar die je staande hield gewoon een onjuiste conclusie heeft getrokken en dat je daarom de boete niet dient te betalen!Zeker met die foto moet je toch wat kunnen doen
![]()
Hoe is het dan met je gaywork? Doe je dit na je werk of wa?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
Ja baas, ik ga zo neer
Piccies doen we ff niet aan, ben deze weken een jonguh van de bouw en die kennen geen digitale camera's. Die kennen alles koffie (liefst 6 keer per 3 uur), bier en bikkelen![]()
Ben 3 weken vrij, naja nu nog 1,5quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe is het dan met je gaywork? Doe je dit na je werk of wa?
Ok ... wel makkelijk, je hebt tenminste toch geen huiswerkquote:
Yups, Dordt for everquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok ... wel makkelijk, je hebt tenminste toch geen huiswerk![]()
Is het trouwens weer dat pisgat Dordrecht geworden?
Than I will serve youquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst. Dat was ik die stinkie een kneusje noemde... vanwege de vage foute quotes.
Je moet gewoon wachten tot ie klaar is met downloaden, dan kan je wel scrollen. En daarna kan je hem vanuit je temp files naar je bureaublad kopeiren ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
![]()
Veeeel vragen
Damn wat zitten ze toch gruwelijk veel te herhalen in die semie docu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
![]()
Veeeel vragen
Wakker...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Hmm, dat zijn er nu dan 5 op een rij
is er eigelijk nog iemand wakker of is iedereen nu dat filmpje van 1,4 uur aan het kijken?
Moet je niet doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef bwt het volgende:
Daarnaat zijn er toch wel een behoorlijk aantal punten die ze claimen waarvan ik met mijn discovery channel kennis van zeg, "daar klopt geen reet van"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |