I willquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Heeft Fullie echt kippahDamn.....bij nader inzien wil ik niet dat Fullie meemeet ivm H5N1
, dadelijk heeft ie ut virus onder z'n nieuwe laarsjes zitten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Had een tijdje geleden in een opwelling 10 van die dingen besteld
Wat nu, ritueel verbranden?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Beetje respect voor Rebbolletje heHLiegen doe je maar tegen je kippen door tegen ze te zeggen dat het buiten te koud is als ze vragen waarom ze opgehokt worden
Hoe is het "Mister OlieFIlterMen"quote:
weet je waar je afgestompt van raakt ? van heel lang niet motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook een goedenavond.Ik kom ook net kijken.
Maar ik doe een beetje mee voor spek en bonen
met name omdat ik nu even met mezelf een spelletje dobbelen aan het doen ben. Eens kijken welke ik gaat winnen.
![]()
![]()
Volgens Theo Maassen mag je niet langer dan 2 uur per dag TV kijken anders raak je enorm afgestompt. Dan bewaar je allemaal informatie die nutteloos is en dan heb je dus minder ruimte voor belangrijke informatie.Dan maar een nutteloos spelletje dobbelen met jezelf.
![]()
Oh daarom verveel ik me een beetje (niet echt eigenlijk, maar ik heb gewoon echt zin in iets anders dan binnen zitten achter de computer of voor de TV). Ik wil natuurlijk gewoon lekker rijden!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je waar je afgestompt van raakt ? van heel lang niet motorrijden![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe is het "Mister OlieFIlterMen"![]()
Is het allemaal nog gelukt?
nou maar hopen dat je niet gaat onthouden wat je allemaal hebt gegooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
met name omdat ik nu even met mezelf een spelletje dobbelen aan het doen ben. Eens kijken welke ik gaat winnen.
![]()
![]()
Volgens Theo Maassen mag je niet langer dan 2 uur per dag TV kijken anders raak je enorm afgestompt. Dan bewaar je allemaal informatie die nutteloos is en dan heb je dus minder ruimte voor belangrijke informatie.Dan maar een nutteloos spelletje dobbelen met jezelf.
![]()
Ik doe dat weleens met RISK op de pcquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Masseer ze maar eens na het rijden jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik doe dat weleens met RISK op de pc![]()
[..]
Masseer ze maar eens na het rijden jij![]()
quote:
H5N1 virusjequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, mijn harde schijf gaat echt dood... zelfs in safe mode krijg ik een blauw scherm als ik probeer een cd'tje te branden
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
TT
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente (2x)
Voor de patienten van d'assistente is het altijd lente
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
Ben je weleens met je vogel uit je broek om half 5 'smorgens voor de pc wakker gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
een vogel in m'n pc? [afbeelding]
om half 5??? gelukkig niet zegquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je weleens met je vogel uit je broek om half 5 'smorgens voor de pc wakker geworden![]()
![]()
Je ontkent het tijdstipquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
om half 5??? gelukkig niet zeg
ohja.. uhm... mijn pc staat uit 's nachtsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je ontkent het tijdstip, geen ontkenning vwb het "vogelen"
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ohja.. uhm... mijn pc staat uit 's nachts![]()
helpt dat?![]()
Daar was ik inmiddels al mee bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga nog maar ff beneden tv kijken... ff wat nutteloze informatie te onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |