De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook nietquote:
Die note heb ik een jaar geleden gezet. Worldpimber heeft die wrsch onder ogen gekeken door 10 eur over te maken naar Danny om inzage te krijgen in zijn notes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef BazzieK het volgende:
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook niet![]()
BE heeft ooit eens een note gezet over Worldp. of die andere en hij heeft een tientje betaald aan Danny om die te mogen lezen. En aangezien er zaterdag kijkers komen voor mijn woning geeft ze vast aan dat ze geld wil zien om een nieuwe ring te kopen. Snap je dat nou nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook niet![]()
Wordt nu wel walgelijk duidelijk doordat we zo ongeveer dezelfde reactie plaatsen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef BazzieK het volgende:
Ja is wel duidelijk nu, wist niet dat jullie getrouwd waren.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk uit hè... jij bent nog note-loos maar dat kan ik zo veranderen!
R2-D2, gelukkig voor stinkie ben ik niet echt een op glimmertjes beluste ekster.
Dus dat van die ring zien we nog wel. Eerst maar eens kijken of ik die andere nog ergens terug kan vinden.
Je bent 'm echt kwijtquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk uit hè... jij bent nog note-loos maar dat kan ik zo veranderen!
R2-D2, gelukkig voor stinkie ben ik niet echt een op glimmertjes beluste ekster.
Dus dat van die ring zien we nog wel. Eerst maar eens kijken of ik die andere nog ergens terug kan vinden.
Gelukkig niet mijn trouwring hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
Je bent 'm echt kwijt![]()
Je kan die van mij krijgen als ik 'm nog kan vinden![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooohhhquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig niet mijn trouwring hoor!Die is er nog en zit mooi waar hij hoort.
ik had eigenlijk wel verwacht dat na mijn aanvaringen metquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet niet wat ik erin zou zetten.
Oh wacht... je bedoelt het aantal? Tsja... dat mag wel verteld worden. Niet dat ik dat aan de lopende band aan iedereen meldt hoor, maar het kwam nu gewoon even leuk uit.
Die zijn allemaal naar stinkie gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat na mijn aanvaringen metdat er iets in zou staan
![]()
maar blijbaar ben ik toch braaf geweest![]()
en dan ook nog een ban weten weg te lullenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zijn allemaal naar stinkie gegaan.![]()
Zo en nu hou ik weer op over de notes.
Maar daar heb ik BE dan weer niet voor nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |