De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook nietquote:
Die note heb ik een jaar geleden gezet. Worldpimber heeft die wrsch onder ogen gekeken door 10 eur over te maken naar Danny om inzage te krijgen in zijn notes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef BazzieK het volgende:
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook niet![]()
BE heeft ooit eens een note gezet over Worldp. of die andere en hij heeft een tientje betaald aan Danny om die te mogen lezen. En aangezien er zaterdag kijkers komen voor mijn woning geeft ze vast aan dat ze geld wil zien om een nieuwe ring te kopen. Snap je dat nou nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De note gezet, de hele opmerking over de ring enz, is wss niet fatsoenlijk uit te leggen ook niet![]()
Wordt nu wel walgelijk duidelijk doordat we zo ongeveer dezelfde reactie plaatsen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef BazzieK het volgende:
Ja is wel duidelijk nu, wist niet dat jullie getrouwd waren.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk uit hè... jij bent nog note-loos maar dat kan ik zo veranderen!
R2-D2, gelukkig voor stinkie ben ik niet echt een op glimmertjes beluste ekster.
Dus dat van die ring zien we nog wel. Eerst maar eens kijken of ik die andere nog ergens terug kan vinden.
Je bent 'm echt kwijtquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk uit hè... jij bent nog note-loos maar dat kan ik zo veranderen!
R2-D2, gelukkig voor stinkie ben ik niet echt een op glimmertjes beluste ekster.
Dus dat van die ring zien we nog wel. Eerst maar eens kijken of ik die andere nog ergens terug kan vinden.
Gelukkig niet mijn trouwring hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
Je bent 'm echt kwijt![]()
Je kan die van mij krijgen als ik 'm nog kan vinden![]()
![]()
Oooooooooooooooooooooohhhquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig niet mijn trouwring hoor!Die is er nog en zit mooi waar hij hoort.
ik had eigenlijk wel verwacht dat na mijn aanvaringen metquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet niet wat ik erin zou zetten.
Oh wacht... je bedoelt het aantal? Tsja... dat mag wel verteld worden. Niet dat ik dat aan de lopende band aan iedereen meldt hoor, maar het kwam nu gewoon even leuk uit.
Die zijn allemaal naar stinkie gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat na mijn aanvaringen metdat er iets in zou staan
![]()
maar blijbaar ben ik toch braaf geweest![]()
en dan ook nog een ban weten weg te lullenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zijn allemaal naar stinkie gegaan.![]()
Zo en nu hou ik weer op over de notes.
Maar daar heb ik BE dan weer niet voor nodigquote:
Maar niet door mij! Ik was het nl. van harte eens met die ban en als het aan mij gelegen had, dan had die ban er heel wat langer opgezeten dat hij deed!quote:
:^ -/-quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Maar niet door mij! Ik was het nl. van harte eens met die ban en als het aan mij gelegen had, dan had die ban er heel wat langer opgezeten dat hij deed!
Gelukkig heeft stinkie ook nog andere vriendjes dan ik.
Wat hij zegt dus!![]()
Dat zou ik toch wel doen <insert:'samoeraizwaarden.gif'>quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef BazzieK het volgende:
*note to self: stinkie te vriend houden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel doen <insert:'samoeraizwaarden.gif'>![]()
als je maar niet over je gang naar het toilet begint is het geen probleemquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef BazzieK het volgende:
Net 3 koppen koffie op en wordt me nu ineens een partij slaperigKut senseo. Heeft totaal niks met motoren te maken maar moest het ff kwijt
En dan ga je motorrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja ik ben vooral gevaarlijk door onhandigheid
quote:
Ook dat nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef BazzieK het volgende:
Moet er wel bij vermelden dat ik voornamelijk andere mensen daarbij heb verwond in het verleden, dus zal wss een paar kinder aan mijn koplamp rijgen ofzoEnne het bloed kruipt waar het niet gaan kan oid.
word tijd dat ik eens een foto maak van de nieuwequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel doen <insert:'samoeraizwaarden.gif'>![]()
Tnx Beater![]()
yup. FF geduld, vrijdag gaan we weer onderling bakkeleienquote:
je heb pasgeleden nog een veel gevaarlijker wapen aangeschaftquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef BazzieK het volgende:
Doen, altijd wel mooi om te zien, maar icm mijn onhandigheid heel wijselijk besloten nooit zelf zoiets dergelijks aan te schaffen
Hmm heb nu al zin in vrijdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
yup. FF geduld, vrijdag gaan we weer onderling bakkeleien
Te laatquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, ligt er ook aan hoe je er mee omgaat natuurlijk, zie mezelf eerder brokken maken met iets scherps dan met een motor aangezien ik dat toch wel een stuk serieuzer neem.
Edit: Besef wel dat ik uit mijn vorige reacties overkom als een lamme zak die alles sloopt wat hij aanraakt maar zo erg is het nou ook weer niet.
quote:
Zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, ben altijd bereid om te assisteren bij het kinderpeil weer gelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |