ZXR400quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
Jij hebt hem toch ook net gekocht, wat valt er te proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Kan het altijd proberen heMaarja een ZX6R voor het circuit is misschien wel leuker aangezien je daar verder de grenzen mee kan opzoeken.
Hangt van het circuit af, maar is wel leuker in Assen op het rechte stuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Kan het altijd proberen heMaarja een ZX6R voor het circuit is misschien wel leuker aangezien je daar verder de grenzen mee kan opzoeken.
Weg met die buikschuivers! SM moet het zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij rijdt een Honda, hét ouwe-lullen / vrouwen merk
Ontkennen is zinloosEn aangezien jij het wel 'handig' vindt dat het vermogen er zo geleidelijk uitkomt kunnen we maar één ding concluderen. Of althans, twee dingen eigenlijk. Maar een vrouw ben je niet dus dan blijft er nog maar één ding over
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Kenwood96 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat dit geen fiets voor al the enthousiaste beginners is... Niet dat ik hem dan niet ga verkopen, maar voorzichtigheid is geboden!
Grmbl.. dat topic is 5 jaar te vroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
TLR verkooptopic.![]()
[..]
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.
Maar ja, Belg he.![]()
Eindelijk een keer iets wat bij ons in de buurt isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Noord-Scharwoude
[afbeelding]
Met 2 graden![]()
He'd better not, waar haalt ie ander het recht vandaan te tutoyeren*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je hebt het tegen pimb nu
Inderdaad, er had mich gedust. Respectloos, denk dat ik hem uit de club zet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
He'd better not, waar haalt ie ander het recht vandaan te tutoyeren*
* Wie heeft dat woord verzonnen
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben baarden en rijden 600cc dussZZzzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]maar de zogenaamde echte kerels hebben er toch moeite mee om hem te kloppen
![]()
Fok!ken voor gevorderden: Links, van boven naar onder; gebruikersnaam, ondertitel, icon. Rechts, van boven naar onder; posticon - status - gebruikersnaam - postdatum - posttijd, postinhoud, signature.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En lekker gedaan die ondertitel Hiesjam, mijn muisaanwijzer ging er zonder na te denken zo naartoe.![]()
Klikte alleen nog net niet.![]()
Hoe vaak nueken jullie per week en drinken alcohol, koffie etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben baarden en rijden 600cc dussZZzz
Pepijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
Kut SM's.
Dit soort pics heb ik een jaar lang lopen posten hier.![]()
TLR verkooptopic.![]()
[..]
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.
Maar ja, Belg he.![]()
Een echte mant nuekt alleen zijn getrouwde vrouw(en), drinkt geen alcohol en vernaggelt zijn smaakpappillen en bek niet met koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe vaak nueken jullie per week en drinken alcohol, koffie etc?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben vlasbaardjes en rijden 600cc 23.4KW brommertjes dussZZzz :
1000?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
Al heimwee naar je SM WB?
Dan is hier je oplossing![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tiller 1000 SuperMosterd![]()
Knuppel in je reetquote:
Dat was mij opgevallen inderdaad in dat topic, maar ook dat hij de paddockstand er bij de as inprikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pepijn
zulke dingen moet jij hebben om een paddocstand te kunnen gebruiken![]()
Die pic komt mij bekend voor uit een hele serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |