ZXR400quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
Jij hebt hem toch ook net gekocht, wat valt er te proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Kan het altijd proberen heMaarja een ZX6R voor het circuit is misschien wel leuker aangezien je daar verder de grenzen mee kan opzoeken.
Hangt van het circuit af, maar is wel leuker in Assen op het rechte stuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Kan het altijd proberen heMaarja een ZX6R voor het circuit is misschien wel leuker aangezien je daar verder de grenzen mee kan opzoeken.
Weg met die buikschuivers! SM moet het zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef BazzieK het volgende:
Of je ruilt je ZX6R voor een ZX400R voor op het circuit, stuurt lekker en koopt een nieuwe straatfiets. Weet toevallig nog wel een ZX400R staan![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij rijdt een Honda, hét ouwe-lullen / vrouwen merk
Ontkennen is zinloosEn aangezien jij het wel 'handig' vindt dat het vermogen er zo geleidelijk uitkomt kunnen we maar één ding concluderen. Of althans, twee dingen eigenlijk. Maar een vrouw ben je niet dus dan blijft er nog maar één ding over
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Kenwood96 het volgende:
Ik kan wel zeggen dat dit geen fiets voor al the enthousiaste beginners is... Niet dat ik hem dan niet ga verkopen, maar voorzichtigheid is geboden!
Grmbl.. dat topic is 5 jaar te vroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
TLR verkooptopic.![]()
[..]
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.
Maar ja, Belg he.![]()
Eindelijk een keer iets wat bij ons in de buurt isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Noord-Scharwoude
[afbeelding]
Met 2 graden![]()
He'd better not, waar haalt ie ander het recht vandaan te tutoyeren*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Je hebt het tegen pimb nu
Inderdaad, er had mich gedust. Respectloos, denk dat ik hem uit de club zet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
He'd better not, waar haalt ie ander het recht vandaan te tutoyeren*
* Wie heeft dat woord verzonnen
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben baarden en rijden 600cc dussZZzzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]maar de zogenaamde echte kerels hebben er toch moeite mee om hem te kloppen
![]()
Fok!ken voor gevorderden: Links, van boven naar onder; gebruikersnaam, ondertitel, icon. Rechts, van boven naar onder; posticon - status - gebruikersnaam - postdatum - posttijd, postinhoud, signature.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En lekker gedaan die ondertitel Hiesjam, mijn muisaanwijzer ging er zonder na te denken zo naartoe.![]()
Klikte alleen nog net niet.![]()
Hoe vaak nueken jullie per week en drinken alcohol, koffie etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben baarden en rijden 600cc dussZZzz
Pepijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
Kut SM's.
Dit soort pics heb ik een jaar lang lopen posten hier.![]()
TLR verkooptopic.![]()
[..]
Ding is wel erg mooi, veel goodies, weinig kilometers, en maar 5100 euro.
Maar ja, Belg he.![]()
Een echte mant nuekt alleen zijn getrouwde vrouw(en), drinkt geen alcohol en vernaggelt zijn smaakpappillen en bek niet met koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe vaak nueken jullie per week en drinken alcohol, koffie etc?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
De enige echte kerels die er momenteel in de Fok!MC zijn hebben vlasbaardjes en rijden 600cc 23.4KW brommertjes dussZZzz :
1000?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
Al heimwee naar je SM WB?
Dan is hier je oplossing![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tiller 1000 SuperMosterd![]()
Knuppel in je reetquote:
Dat was mij opgevallen inderdaad in dat topic, maar ook dat hij de paddockstand er bij de as inprikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pepijn
zulke dingen moet jij hebben om een paddocstand te kunnen gebruiken![]()
Die pic komt mij bekend voor uit een hele serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoei!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
Die TLR pic ook, maar ik kende alleen de eerste.
De rest nog niet.Wel een eigen topic waard op MF.
![]()
Noord Scharwoude? Das om de hoekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt! Aanstaande zaterdag:
[afbeelding]
Ik ga hierheen samen met Phatzak en nog wat MF'ers. Iemand van Fok!MC ook
Ben er zelf zo rond 10:00
Ik zet het ff in mijn sig omdat niet iedereen alles leest in dit topic
Is mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Maar dan wel met een verhaal er omheen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef Metz het volgende:
Whoei!
http://www.supermotardforum.nl/forum/viewtopic.php?t=33&start=0
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:<insert Smiley.Metz met aanhanger, hobbel de hobbel.gif>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef dunc het volgende:
Noord Scharwoude? Das om de hoekAlleen 1000 uur is wel erg vroeg
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is mooi...vooral dat ie zwart is, jammer van die teveul stickers
Teveul stickers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boe kumps dich vandaan eigenlijk?
Fear is not an option.
Stickers horen op een wedstrijdmachine, en terrein rijden bij deze nou net niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Metz het volgende:
Teveul stickers?Boe kumps dich vandaan eigenlijk?
Héél eigenlijk uit een durp bij R'dam, WB was my almost neighbourquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Metz het volgende:
[..]
Teveul stickers?Boe kumps dich vandaan eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en waar ik nu woon is duidelijk toch
thanks for helping me outquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stickers horen op een wedstrijdmachine, en terrein rijden bij deze nou net niet.
Tot zover de SM kennis van Rebbel.![]()
![]()
, maar neemt nog niet weg dat ik 'm mooi vindt
*I'll do what I want, cuz I can*
Ik jou ook...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
thanks for helping me out, maar neemt nog niet weg dat ik 'm mooi vindt
![]()
Klinkt idd goed jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is dit wel een goede deal.. wat denken jullie?![]()
[..]
Dit ding ziet er inderdaad wel vet uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:01 schreef Metz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Don'tquote:
Badder ze Rebbelientjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Don't![]()
![]()
Ik ga m'n elftalbadderen en nog iets aan m'n outfit doen
en op naar'De Foute Avond
Toedeledoki
Ben ik ff blij dat ik gewoon Rausdouwer heet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Don't![]()
![]()
Ik ga m'n elftalbadderen en nog iets aan m'n outfit doen
en op naar'De Foute Avond
Toedeledoki
joahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
Eindelijk een keer iets wat bij ons in de buurt isEn ik zie het wel als een voordeel, hoe slechter het weer des te minder mensen die op komen draven voor een gratis run
Het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
joahverzamelplaats @ Gelredome
![]()
![]()
![]()
afstand boeit ook nietmaar wel in combi met 2 graden
hopelijk gaan de temps wat omhoog eind vd week...
Ik kan daar niks zinnigs over zeggen. Staat dat niet ergens op internet? CJIB, flitsservice...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat CJIB enveloppen van een trajectcontrole binnenkomen?Sneller dan een flitspaal toch, omdat trajectcontroles digitaal gaan terwijl bij flitspalen een blauwe vriend het rolletje eruit moet halen nietwaar
wat heb je nou weer gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat CJIB enveloppen van een trajectcontrole binnenkomen?Sneller dan een flitspaal toch, omdat trajectcontroles digitaal gaan terwijl bij flitspalen een blauwe vriend het rolletje eruit moet halen nietwaar
Mits de computer van de trajectcontrole werktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Misschien moet jij deze site nog maar eens bestuderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Ik zeg niksquote:
Dat hoop ik dus ook, maar niet veel kans volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mits de computer van de trajectcontrole werktik heb ergens gelezen dat het nog niet geheel feilloos werkt
![]()
Informatiefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien moet jij deze site nog maar eens bestuderen.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik lees net in de moto73 dat Hennie van der Most 2 cicuits aan het bouwen is in Duitsland, en die zijn begin 2007 beschikbaar voor publiekde tekeningen die erin staan zien er veelbelovend uit.
1 circuit wordt gebouwd in Meppen vlakbij de Grensen de andere in Hohenkirchen
![]()
raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen raggen
Hier wat informatie over deze man![]()
Zullen we alvast bespreken ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Gaaf, het klinkt echt als een leuk raceparadijs.![]()
![]()
Hij is wel een beetje autogeoriënteerd, dus ik hoop dat er ook goede mogelijkheden komen voor de motorrijder. Maar als Ten Kate daar mag testrijden e.d. dan zal het best geschikt zijn.![]()
![]()
Welk circuit is dat wel ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn vast niet gratis toegankelijk?![]()
quote:Werkt trajectcontrole ook op de vluchtstrook of als ik van rijstrook wissel?
Ja. Trajectcontrole werkt op alle rijstroken en herkent ook voertuigen als ze van rijstrook zijn veranderd.
En hier liegen ze dus gewoon glashard, kijk maar in een andere vraag op dezelfde pagina:quote:Werkt trajectcontrole altijd en kan ik zien of het systeem aan staat?
Normaal gesproken is het de bedoeling om de apparatuur 24 uur per dag en 7 dagen per week operationeel te hebben. Wanneer het systeem aanstaat, is de pakkans 100%. Bij (vermoedens van) storingen wordt het systeem echter direct uitgeschakeld. Ook in de introductiefase van nieuwe systemen staat de apparatuur niet altijd aan. Het is niet te zien of een systeem aanstaat of niet - ook niet met een radardetector.
M.a.w, flitsen = systeem werkt. Niet flietsen = systeem werkt nietquote:Ik ben geflitst door trajectcontrole terwijl ik niet te hard reed. Hoe zit dat?
Bij trajectcontrole wordt op verschillende plekken van ieder passerend voertuig een opname gemaakt. Met deze beelden berekent een computer de gemiddelde snelheid. Wanneer men zich aan de maximumsnelheid heeft gehouden, worden de opnames direct gewist. In dat geval wordt een voertuig wel geflitst, maar volgt er geen bon. Bij hardrijders worden de opname niet gewist, en krijgt hij/zij dus wel een bekeuring op de mat.
Dit wist ik dan weer niet, weet nog dat pimber een keer langzaam reed omdat de matrix borden op 70 km/h stonden over de A2. Achteraf zei ik nog tegen hem alsof trajectcontrole daar rekening mee houdtquote:Houdt trajectcontrole ook rekening met de snelheid die op de matrixborden wordt getoond?
Ja. Het systeem houdt inderdaad rekening met de maximumsnelheid op de matrixborden. Als ze tussentijds aan- of uitspringen of veranderen, houdt het systeem een 'pardontijd' aan en wordt de op dat moment hoogst geldende snelheidslimiet aangehouden, om niemand te benadelen en weggebruikers de tijd te geven om rustig hun snelheid aan te passen.
Jaquote:
Doe eensz wat picssszzzzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik lees net in de moto73 dat Hennie van der Most 2 cicuits aan het bouwen is in Duitsland, en die zijn begin 2007 beschikbaar voor publiekde tekeningen die erin staan zien er veelbelovend uit.
![]()
hij is ook niet de moeite waard om hier een hoop pics van te posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe eensz wat picssszzzzIk ben helemaal niet geinteresseerd in die man
ik heb geen pic'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe eensz wat picssszzzzIk ben helemaal niet geinteresseerd in die man
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hij is ook niet de moeite waard om hier een hoop pics van te posten.![]()
Je hebt zo een ding thuis dat digicam heet en waar jij je geld in hebt gestopt, doe er wat meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb geen pic's![]()
kan helemaal niets vinden op Google![]()
Dat is een goed ideequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij's knapper dan Mercy toch?
[..]
Je hebt zo een ding thuis dat digicam heet en waar jij je geld in hebt gestopt, doe er wat mee
Oh, en OPM mag ook wel rechtsbovenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Goede indeling, rechtsboven pimber en ik raggen. De rest van Fok!MC rechtsonder
dat is een foto van 1 cicuit hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Goede indeling, rechtsboven pimber en ik raggen. De rest van Fok!MC rechtsonder
Duke 2quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Metz het volgende:
Kwam een filmpje tegen van een paar maten van mij:
Wheeeely!
Die twee rode banen op het plaatje dat ik heb gequotequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is een foto van 1 cicuit hoorze liggen nogal ver uit elkaar
Nee.. Ik heb geen één goed wheely filmpje van mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Duke 2
Maar jij zit er niet tussen toch? Of wel
Ik heb een digicam die goed kan filmen, jij hebt wheelykwaliteiten. Wanneer spreken we afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef Metz het volgende:
[..]
Nee.. Ik heb geen één goed wheely filmpje van mezelf![]()
Beter heeft hij ook geen rekening gehouden met geluidseisen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel te groot en te zwaar zo'en 1200, beter neem je een Bandit 600 op 25 Kw.quote:
Ik heb gezien dat iemand daar prima mee kan stunten.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef SBdavid2 het volgende:
Hallo vrienden van t TL leven....
ff een soort log verhaal van wat ernstigs Lokkie en mij vandaag is overkomen..
Ik zit gister op MSN... krijg ik een linkie van marktplaats van Lokkie....
met; Hee dave.. check dit is...ik kijken.... Een pracht TLR!! zwart/grijs met gele accenten... de 2000 versie dus... ik twijfelde eerst...
Na een slaapeloze nacht...;) tog die bepaalde man gebeld van... Hee.. heb je de TLR nog?? Ja zegt de man... ik dus langs gegaan met Lokkie:W
Wij komen daaraan... we helpen de TLR uit de schuur halen..
En schrikken ons de [large] TERING [/large] overal krassen... gebroken knipperlicht.. in 2 jaar niet schoongemaakt... kraters (putten) in de tank...
De tranen sprongen in onze ogen'(-O- we hebben thuis werkelijk gejankt!!;)
na nog geen 10 sekonde de verkrachte tl gezien te hebben.. zeg ik kerel laat maar.. dat ding is t niet waard meer... en we zijn bedroefd naar huis gereden...
hier is de link...
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_suzuki/21722631.html?return=eJwlylEKwyAQRdG9BMxndAylMCIl3Ym0AUUbB53QNKV7ryFf98B7DgG%2FAZWpCPqKXZ1deXjjmQmljJnmZXi5EpmSc1yHJcnzMpCn25Ys9M9q41uMU133NQahL1pxAqVUEeOdc1ugIXHDHujg1nj0czbX0KB7stCZ3x%2B9py2q&df=1
Ik snap niet hoe iemand een TLR zo kan behandelen...
Dus jongens... Troost ons A.U.B en ik hoop dat we slachtofferhulp kunnen krijgen... dit deed ons egt zeer!!
afz... verdrietige SBdavid2 en Lokkie
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ja onze Bollen werken ook nog steeds door, en dat spaargeld maar groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menig stunter is op een B12 begonnen, vraag me af hoeveel er op een B6 25KW zijn begonnenquote:[..]
Veel te groot en te zwaar zo'en 1200, beter neem je een Bandit 600 op 25 Kw.
Ik heb gezien dat iemand daar prima mee kan stunten.
Zie mijn signature, je hoeft alleen de afsluitdijk over te knallen en je bent er. Weten we eindelijk of je motor 25KW is of nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zag hem ook al, leuk dingetje![]()
Alleen jammer dat ie niet rood is![]()
![]()
Mja jammer dat het weer op zaterdag is.. dan werk ik dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie mijn signature, je hoeft alleen de afsluitdijk over te knallen en je bent er. Weten we eindelijk of je motor 25KW is of niet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mja jammer dat het weer op zaterdag is.. dan werk ik dus![]()
En dat voor 7.450quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een mooie TLR kopen?
Rebbelzwart.![]()
[..]
Cabaret.quote:
Ow ja, kan jij mij de full size van de beide meet pics nog even mailen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb een digicam die goed kan filmen, jij hebt wheelykwaliteiten. Wanneer spreken we af
Ah, de Hissef en Youcham * van het TL-1000 topic?quote:
Tuurlijk skatjuh, komt 'ran!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja, kan jij mij de full size van de beide meet pics nog even mailen?![]()
Tis maar een Suzukiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Rebbelzwart.![]()
[..]
Heb jij geen mail dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
* Hoe zou het R2-D2 nu vergaan zonder Fok!MC [afbeelding]
De laatste informatie die ik heb ging over een kleine blonde dame tussen in een land vol grote negersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij geen mail dan?![]()
Ik ga ook pitten. Ofzo.![]()
Hehehequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
Rebbelzwart.![]()
De gekuiste versie that is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef hicham het volgende:
De laatste informatie die ik heb ging over een kleine blonde dame tussen in een land vol grote negers![]()
Dat oude mannetje uit Den Bosch zeker?quote:Maar dat schijnt niet van haar af te komen
Pimber doet het gewoon met mijn Chello.quote:Mail verzonden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:06 schreef worldpimber het volgende:
Net nog een auto in een opengebraken trambaan zien staan.Specs:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, ik ben net lid geworden van een vrouwenforum.![]()
![]()
![]()
Ik begrijp het.. voel het ook zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet gewoon huilen om Isle of Man TT filmpjes, zo prachtig
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Komt door dat topic van vanmiddag wat jij poste.![]()
quote:Op zoek naar een stapmaatje, en vriendin, een boek of iets anders?
Heb haar wel gemaild maar niks terug ontvangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij geen mail dan?![]()
Ik ga ook pitten. Ofzo.![]()
quote:
Replyen is niet haar sterktste kant. maar misschien komt dat nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb haar wel gemaild maar niks terug ontvangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou taai ik echt af.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Replyen is niet haar sterktste kant. maar misschien komt dat nog.
Ze heeft ons vast al bijgelezen in een internetcafe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou taai ik echt af.![]()
Artoeeeeeeeeeeeeeee groeten vanuit het koude Fryslân![]()
![]()
Ik ga nu ook maffen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zeg dat je juryplicht hebt in een rechtszaak waarin een man 3 baby's doodde uit zelfverdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |