zoiets in de OP dan maar om het goed te makenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:12 schreef bwt het volgende:
Helemaal goed
had de titel iets gegeven als: het Bye Bye R2-D2 top topic
waarvan?quote:
en als het goed is heb je nu ook een reply van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 @ 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC
Dat geld natuurlijk ook voor Stinkie en OPM waar ik ook geen mailadres van heb. FemaleRebbel had het al gehoord en BWT heb ik gisteren gemaild
Dat ik misschien de laatste zou zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zoiets in de OP dan maar om het goed te maken![]()
[..]
waarvan?
hey, das een mooiequote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zoiets in de OP dan maar om het goed te maken![]()
[..]
is tenslotte al weer heel lang geleden dat jij een OP gemaakt hadquote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat ik misschien de laatste zou zijn.
Staat echt in mijn profiel hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC![]()
Dat geld natuurlijk ook voor Stinkie en OPM waar ik ook geen mailadres van heb. FemaleRebbel had het al gehoord en BWT heb ik gisteren gemaild
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef stinkie het volgende:
Dat duurde even ;')
Het gaat u allen goedquote:en ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan FOK! MC, want daar brand nog licht
Ja... ik kijk ook wel uit zeg !quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef bwt het volgende:
[..]
is tenslotte al weer heel lang geleden dat jij een OP gemaakt had
niet zichtbaar iigquote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Staat echt in mijn profiel hoor
edit: ownee, dat staat er niet meer
Doeiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef R2-D2 het volgende:
Gebakken Vissie (?)
Ouchquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de Suzilovers onder ons...
AUW..
![]()
met nog een leuk gedichtje afscheid nemen ookquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef R2-D2 het volgende:
Final post:
* R2-D2 bedankt iedereen voor de leuke tijd @FOK! MC
HIcham
Youssef
Worldpimber
Worldbeater
Pep
Patrick281
BWT
Raus
Mercy
Femalerebbel
OPM
Stinkie
Gebakken Vissie (?)
BE
FX
Roderick2085
Gawaine (Tnx voor de MP3)
Peerke
RoadKill
Ondeugend
RB
en verder iedereen die ik ben vergeten![]()
[..]
Het gaat u allen goed![]()
![]()
![]()
4 jaar zuid afrika - kaapstadquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ouch
Enne ik mis het weer totaal, waar gaat R2-D2 heen?
Is uit het refrein van het liedje van Gawaine "brabant" *Snotter*quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
met nog een leuk gedichtje afscheid nemen ook![]()
Nog veel motorplezierquote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
Ah cool. veel plezier daar R2-D2.
^^ met stupidequote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja.. hey R2 heel veel plezier daar, voorzichtig en tot over 4 jaar. Het ga je goed![]()
![]()
Heb je geen internet daar?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef R2-D2 het volgende:
Final post:
* R2-D2 bedankt iedereen voor de leuke tijd @FOK! MC
.. mensen
Peerke
.. nog meer mensen
en verder iedereen die ik ben vergeten![]()
[..]
Het gaat u allen goed![]()
![]()
I hurt myself today van Johnny Cash is in ieder geval wel een toepasselijk nummer eronderquote:Op zondag 26 februari 2006 00:45 schreef bwt het volgende:
En voor de nieuwelingen onder ons - een educatief filmpje
Vooral die kerel waar je het bloed nog op zijn Nikes ziet zittenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Roderick2085 het volgende:
niet te zuinig filmpje... al zegt iets in mij dat de meeste daarvan waarschijnlijk niet geweldige beschermende kleding aanhadden (van degene waarvan je die wonden ziet dan)
Een echte dames fietsquote:Op zondag 26 februari 2006 10:47 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/44636 << Leuk topic, die oude foto's met langharig tuig erop
[afbeelding]
Subtiel kuipje
ik ook niet... volgens mij niemand die geen mail heeft gehadquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 08:05 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Als die advertentie van Pepijn serieus is dan ga ik vandaag taart eten!
Alleen jammer dat Pepijn volgens mij geen eens tijd heeft vandaagWie gaat er mee?
Jawel, want ik heb geen mail gehad (lees je zin nog maar eensquote:Op zondag 26 februari 2006 11:16 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
ik ook niet... volgens mij niemand die geen mail heeft gehad![]()
zo weg, ff een paar uurtjes werken
![]()
Verleidelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het trouwens wel erg koud, en ook niet echt windstil.
Maar ik zou Nick wel een uurtje met de buurjongen kunnen laten spelen aan de overkant.
Knallen we ff naar de Maasvlakte.![]()
![]()
Ik had het zelf kunnen zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:32 schreef hicham het volgende:
Verleidelijk
Heb me alleen nogal verkeken in de afstand(topografische kennis is nog niet van je het ...
)
Vandaag of morgen, t'is een slagroomtaart~bederfelijk.quote:Hoe lang blijft die taart nog eetbaar denk je? Kan het wachten tot een warme dag?![]()
En meteen doorrijden naar jou zeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Hiesjam, be een vent en haal die taart op !![]()
Ow ja, voor de mensen die nu denken dat ik op Nieuwezijds Voorburgwal woon, daar woon ik dus nietquote:
Neuh, ik ben meer van de zelfgebakken appeltaart.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef hicham het volgende:
[..]
En meteen doorrijden naar jou zeker?
*krijgt flashback van een fragment uit American Pie*quote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neuh, ik ben meer van de zelfgebakken appeltaart.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:03 schreef hicham het volgende:
Kawasaki's nieuwste model komt als donderslag bij heldere hemel en probeert de concurrentie te overrompelen
[afbeelding]
Het oude model staat rechts in beeld, toen nog in kawagroen en met vier wielen. Ging echter niet hard genoeg dus de nieuwe is rood gemaakt
Ik kan em wel alsnog ff doorsturenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb geen mail gehad (lees je zin nog maar eens)
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
zou het te koud zijn om te gaan rijden ?![]()
Ik ben een ferfent aanhanger van de anti loze calorieen groepering.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef hicham het volgende:
En Pepijn, er zijn maar liefst twee kinderen binnen een straal van 100 meter bij jou aanwezig, dan krijg je die taart toch wel op?En jij lust er zelf ook wel wat van denk ik
(fitnessen komt nog wel
![]()
)
Deze slagroomtaart is ook van een zeer goede kwaliteit.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Vooral dat kuipje, dat is waarom ie een stuk sneller is........quote:Op zondag 26 februari 2006 12:03 schreef hicham het volgende:
Kawasaki's nieuwste model komt als donderslag bij heldere hemel en probeert de concurrentie te overrompelen
[afbeelding]
Het oude model staat rechts in beeld, toen nog in kawagroen en met vier wielen. Ging echter niet hard genoeg dus de nieuwe is rood gemaakt
Dan ga ik maar eens de carnavals optocht lastig vallen met mijn brommerquote:Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is lekker rijweerAlleen minder om een uur over de snelweg te denderen
Leuk ding zo'en Ural. Beentjes wijd op de foto.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef Herr.Flick het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4498867
wat is daar te doen dan ?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
Van MF'er gekregen: How-to: Bandit kleppen stellen (*.doc)
Eitje tochDenk dat ik dat zelf gewoon een keer ga proberen
Pepijn, 14:30 daar?
Mercy, 14:30 bij Pepijn?
Nee, van de GS dat is m'n maat, hij heeft trouwens ook een ural MT11(nieuwerwets ding)quote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk ding zo'en Ural. Beentjes wijd op de foto.![]()
Hij zal er wel niet mee door de bocht gegaan zijn met die vierkante banden.![]()
Is dit die buurman die zijn GS crashte dit jaar?![]()
Meeten, Maasvlakte spelen *, elkaar wederzien en afsluiten met taart. Genoeg redenen tochquote:
Wat is dat voor een menneke?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
Van MF'er gekregen: How-to: Bandit kleppen stellen (*.doc)
Koppelbom?quote:Monteer de 2 bobijntjes terug aan het kader.
Uw koppelbom is terug rijklaar !!!!!!
Als je dat zou willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Fulcrum_X op 26-02-2006 12:53:09 ]
Bandit 1200quote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is dat voor een menneke?![]()
[..]
Koppelbom?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Als je dat zou willen
Toegevoegd, ik had eerder al naar e-mail adressen gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zo geheimzinnig?
Wie weet wil er ineens een Fokster contact met je opnemen.![]()
Nu kon R2 je ook al niet mailen.
Nu mag Bwt het doen. Ik had een uur terug OPM, Ralf en Ondeugend al ingelicht.
En zelfs net nog een mail naar Richardgie.![]()
Klik!quote:![]()
En check die signatuur daar.
Dat hoeft dan misschien niet, maar dat hoef jij dan niet te beslissen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Bandit 1200
Mercy reageer nou snel, je hoeft Raus echt niet om toestemming te vragen hoor![]()
![]()
ik heb ook echt wel zin om te rijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Meeten, Maasvlakte spelen *, elkaar wederzien en afsluiten met taart. Genoeg redenen toch
Bovendien heb ik gewoon zin om te rijden
* Kijken of die TL wel zo stoer is![]()
Sorry mevrouwquote:Op zondag 26 februari 2006 12:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat hoeft dan misschien niet, maar dat hoef jij dan niet te beslissen.![]()
Correctie dan, of de berijder zo stoer isquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klik!![]()
En check die signatuur daar.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry mevrouw
[..]
Correctie dan, of de berijder zo stoer is
Ja sorry, ik strooi niet graag met persoonlijke info op het netquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik had eerder al naar e-mail adressen gezocht.
Waarom zo geheimzinnig?
Wie weet wil er ineens een Fokster contact met je opnemen.![]()
Nu kon R2 je ook al niet mailen.
Nu mag Bwt het doen. Ik had een uur terug OPM, Ralf en Ondeugend al ingelicht.
En zelfs net nog een mail naar Richardgie.![]()
Kom ff op MSN dan, kunnen we het makkelijker besprekenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook echt wel zin om te rijden![]()
Beater heeft maar een uuren om voor dat uur nou helemaal daarheen te rijden in de kou
![]()
kunnen we niet ergens centraal afspreken ?![]()
oooooh mag ikquote:Op zondag 26 februari 2006 12:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat hoeft dan misschien niet, maar dat hoef jij dan niet te beslissen.![]()
neequote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oooooh mag ikmag ik met mijn vriendjes gaan motorrijden
oh meesteres Rausdouwer
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oooooh mag ikmag ik met mijn vriendjes gaan motorrijden
oh meesteres Rausdouwer
![]()
Ik als voorzitter spreek een fatwa over de meets uit. Ik herhaal: vandaag gaat er niet gemeet worden.quote:
Nu kunnen we tenminste doorrijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik als voorzitter spreek een fatwa over de meets uit. Ik herhaal: vandaag gaat er niet gemeet worden.!! Wordt er toch gemeet, dan gebeurd dit op eigen verantwoordelijkheid en buiten de naam van FokMC
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nu kunnen we tenminste doorrijdenhoeven we niet te wachten op die trage groene machines
![]()
Hij is em al gesmeerdquote:Op zondag 26 februari 2006 13:11 schreef hicham het volgende:
Okay, we zijn erover uit. Pepijn, zijn we welkom zo rond 14:30 ~ 15:00
Zo ja, mail dan even je adres naar me keej
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef hicham het volgende:
Nick is er dus dan F5't ie wat minder
Pretending to have a life, tegenover z'n zoontje
thxquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had een uur terug OPM, Ralf en Ondeugend al ingelicht.
Het is wel al wat laat, kom ik de problemen met het avondeten, maar laat ze maar lekker doorrijden.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stelletje eikeeeeeeels [afbeelding]
Beetje zonder mij meeten hè [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr.....als 't nu niet ken, ken 't toch over 2 weken.....is Beater himself the lucky one
*I'll do what I want, cuz I can*
Niet brutaal worden he!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
, jij zou toch niet komen, is te ver heh
![]()
Wat dacht je van Carnaval?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet brutaal worden he!![]()
![]()
Okay misschien beetje te ver.. en het is misschien een beetje koud. En ik heb mijn pak nog niet terug.![]()
Nog van gisteravond zeker? Of zit je nu ook aan het bier![]()
Neejjj, nu ff niet aan 't bier, ben aan het detoxen, vanavond weerquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet brutaal worden he!![]()
![]()
Okay misschien beetje te ver.. en het is misschien een beetje koud. En ik heb mijn pak nog niet terug.![]()
Nog van gisteravond zeker? Of zit je nu ook aan het bier![]()
Waar ik vandaan kom, vierden we ook geen Carnaval, en mijn 1e Carnaval in Eindhoven daar vond ik werkelijk geen ruk aanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat dacht je van Carnaval?
er zijn personen die in het zuiden wonen en die Carnaval best wel leuk vinden.
ik zit tegen de grens aan (onder de grote rivieren) maar vind er geen bal aan enzonde van m'n geld.
o ja, onder het hardlopen sneeuwde het hier in nijmegen
Als....quote:Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef stinkie het volgende:
Als ik nog in vlaardingen had gewoond had ik wel langs gekomen. Nu echter zonder noemenswaardige voorrem voor mijn plezier gaan rijden
Misschien.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
In de oude Schans.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Waar ik vandaan kom, vierden we ook geen Carnaval,
Oja.. oepsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neejjj, nu ff niet aan 't bier, ben aan het detoxen, vanavond weeren morgen
en dinsdag
![]()
en tussendoor ff Fok!![]()
Maar het is idd wel een beetje frisen het zou voor mij ook nog wel een stukkie rijden zijn, zo'n anderhalf uur, maar goed, maybe next time
![]()
quote:
Zal ongetwijfeld jahquote:
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal ongetwijfeld jah, maar toen woonde ik nog boven de riolen en vierde iig geen Carnaval
![]()
Veel plezier met rijden zo!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij is Hicham verdwaald ofzo.![]()
Kwartier geleden Martie gesproken, die stond bij de Mac te wachten, en verlangde enorm naar een warm.
![]()
Edit: arrivee.![]()
[..]
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.![]()
Ik dacht tot voor kort dat carnaval alleen voor kids was.![]()
Ik vier óók alléén maar kindercarnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik doe het anderersom, toen wel, nu niet.![]()
Ik dacht tot voor kort dat carnaval alleen voor kids was.![]()
Be carefull out there at the Maasvlakte and have funquote:
Das wel flink kut zeg.. kun je dan ook geen rijlessen volgen? Of heb je je rijbewijs alquote:Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
Leeeeuuuuk, net mijn enkel zwaar verneukt met een potje basketbalWordt geen carnaval voor mij
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel flink kut zeg.. kun je dan ook geen rijlessen volgen? Of heb je je rijbewijs al![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb geen mail gehad (lees je zin nog maar eens)
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben pas 17, Fulcrum heeft gelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft net een ZXR-400 gekocht
![]()
dubbele ontkenningquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef Roderick2085 het volgende:
het is een vage zin... maar volgens mij klopt ie toch wel aardig
okquote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:
Ben pas 17, Fulcrum heeft gelijk![]()
![]()
Maarja heb wel pijnlijkere dingen gedaan dan met een gare enkel rijden dus rijlessen gaan gewoon binnenkort maar neem aan dat het dan zowiezo wel beter is.
![]()
Niks mis mee toch, een motor kopen voordat je het rijbewijs hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okging der vanuit dat je 'em al had
![]()
Hufterquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Al die redenaties van Pimber zijn ook grappig.![]()
Leuke materie, kan je nog aardig je hoofd stoten.quote:
[Dutch] Zuid-Afrika - Verwarrende woorden.
"De van het Nederlands overgeëiide woordenschat in het Afrikaans zorgt dikwijls voor verwarring, omdat Nederlandstalige!! menen dat ze het Afrikaans begrijpen, maar er toch flink naast zitten.
Het aantal "valse vrienden" is groter dan men op het eerste gezicht zou denken.
Dat komt onder meer doordat veel woorden hun oude Nederlandse betekenis bewaard hebben in het Afrikaans, maar niet in het moderne Nederlands.
Zo is een fontein in Zuid-Afrika geen kunstwerk waar water aan te pas komt, maar een bron zoals in het Middelnederlands.
Het woord bloot kan hetzelfde betekenen als bij ons: je kunt dus iets met die blote oog sien of onder die blote hemel slaap. Maar de Afrikaanse jongeman die met een aantrekkelijke Nederlandse jongedame bloot wou praat, was veel onschuldiger dan zij dacht: hij wou alleen maar, eenvoudigweg, met haar praten.
Om even bij dat Nederlandse 'bloot' te blijven: daarvoor worden vooral de woorden nakend en kaal gebruikt.
Hy het daar heeltemaal kaal gestaan betekent (gewoonlijk) niet dat hij geen haar had, maar wel dat hij daar zonder kleren stond. Een nectarine, dat soort perzik met onbehaarde huid, heet in het Afrikaans heel beeldend kaalperske.
Vooral bijvoeglijke naamwoorden en bijwoorden zijn vaak misleidend.
Ek het vinnig gery betekent ik heb vlug gereden. Het tegenovergestelde is stadig ry.
'n Snedige antwoord is geen gevat, maar een kwetsend antwoord en 'n voorbarige vent komt niet te vroeg, maar is brutaal en opdringerig.
Straks kan 'aanstonds' betekenen, maar ook 'misschien': straks kom hy nog vandag!
Dalk, samengetrokken uit 'dadelijk' betekent misschien, maar dadelik blijft dadelijk.
Verwarrend is ook amper: ek het amper onder 'n motor beland, 'ik ben bijna onder een auto terechtgekomen'. Het Afrikaanse amper betekent dus 'net niet', het Nederlandse 'net wel'.
Een uitgebreide receptie, hier nu vaak lopend of wandelend buffet genoemd, is in Zuid-Afrika 'n vingerete. Het is uiteraard geen kannibalistisch gedoe, maar een formele bijeenkomst waar je toch met je vingers eet!
Thuis eet je soms toebroodjies en dat zijn boterhammen.
Iemand die bekaf is, hoeft niet erg vermoeid te zijn, want dan is hij pootuit; bekaf is in de eerste plaats neerslachtig.
Niets lijkt zo bekend als de afscheidsformule tot siens. En toch ... Wie hier 's ochtends thuis de deur uitstapt met 'tot ziens', kan op wrevel van zijn huisgenoten rekenen. Die gaan er immers stilzwijgend van uit dat je ongeveer weet wanneer je terugkomt en verwachten dus tot straks, tot vanmiddag, tot vanavond.
Afrikaanssprekenden vinden ook in een dergelijke situatie tot siens heel normaal. Asseblief is natuurlijk 'alstublieft', maar het wordt bijvoorbeeld niet gebruikt bij het aanreiken van iets (evenmin als bijvoorbeeld het Engelse 'please').
Uiteraard heeft dat dan niets meer met taal, maar alles met omgangsvormen te maken".
Aha, U is weer veilig thuisquote:Op zondag 26 februari 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
En ook weer thuis na een uurtje school erachter geplakt.
Dat stapt weer heel anders op na een middagje rijden.![]()
Nog geen meeters hier verder.![]()
Wel "lekker" dat er nu net op de laatste 5 kilometer zojuist natte sneeuw ging vallen.
Kon dat niet even een paar minuten wachten?![]()
En U is ook weer veilig thuisquote:
ja precies om 19.00quote:Op zondag 26 februari 2006 19:11 schreef worldpimber het volgende:
Rausdouwer, is jouw bijzettafeltje al thuis![]()
Dat wel, maar niet de reden dat ik het zei. Stond een kwartier lang voor de Beneluxtunnel te wachten. Stond een of andere sluis open die erna kwam ofzoquote:
Jullie mogen van de zomer alle stunts gaan uitvoeren op meetings.quote:
quote:Afrikaans - Nederlands
Rekenaar - Computer
Kameelperd - Giraf
Drukspyker - Punaise
Hijsbakkie - Lift
Melkschommel - Milkshake
Braai - Barbecue
Robot - Stoplicht
Paupperzzzquote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullie mogen van de zomer alle stunts gaan uitvoeren op meetings.
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
PaupperzzzBen ermee gestopt omdat jullie zo saai deden
Enieweejs, die TL van jou ziet er dik en mooi uit hoor(dik in positieve zin
) Maakt ook aardig wat lawaai en ploft flink als je aan het uitrollen bent richting stoplicht
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:ik ben best wel onder de indruk van jouw wheely techniek hoor
zag er goed uit
en ook nog doorschakelen
![]()
Met nieuwe olie zal ik haar van de zomer nog wat meer in toeren jagen en dus zakken.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
Maakt ook aardig wat lawaai en ploft flink als je aan het uitrollen bent richting stoplicht
Hicham: leuke brute wheelies, iets mindere stoppies.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef bwt het volgende:
h,mmm, wat hebben jullie eigelijk allemaal gedaan daar op de maasvlakte?
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
pPPppIiIiicicczZzZzzzss
[afbeelding]
[afbeelding]
De enige tweeHeb wel betere dingen te doen dan foto's maken
Ging mij niet zo zeer om wat jullie ervan vonden, meer om wat jullie ermee deden. Geen zin om daar in mijn eentje te kloten. Heb wat medeprutserts nodig zodat ik daar niet all alone met twee toeschouwers aan het stunten benquote:Op zondag 26 februari 2006 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik ben best wel onder de indruk van jouw wheely techniek hoor
zag er goed uit
en ook nog doorschakelen
![]()
Als je haar (ik zie het meer als een hem eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met nieuwe olie zal ik haar van de zomer nog wat meer in toeren jagen en dus zakken.
Dan hoort je pas ploffen.![]()
![]()
Vooral veel rij hier keihard rechtdoor want het is overzichtelijk en leeg zonder flitspalen wegen. Dat bochtje dat je daar ziet is een lus aan het einde van een doodlopende weg. Niet de eerste keer dat daar een Fok!MC meet plaats vindtquote:Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik zie leuke scheurwegen en bochten op de achtergrond![]()
Die Hairpin![]()
(is het daar niet zanderig?)
Disclaimert: jullie moeten trouwens zelf weten wat je wel en niet doet, ik geef slechts aan waarom ik stoptequote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ging mij niet zo zeer om wat jullie ervan vonden, meer om wat jullie ermee deden. Geen zin om daar in mijn eentje te kloten. Heb wat medeprutserts nodig zodat ik daar niet all alone met twee toeschouwers aan het stunten ben
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Disclaimert: jullie moeten zelf weten wat je wel en niet doet, ik geef slechts aan waarom ik stopte
Overigens waren het wheelies in de 1 hoor Mercy, doorschakelen is niet aan mij besteedt. Eerst maar eens het balanspunt zien te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]Te lui, voorlopig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eigenlijk ook als een hem.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef hicham het volgende:
Als je haar (ik zie het meer als een hem eigenlijk?) tegen die tijd nog hebt uiteraard
Al die plekken waar ik niet met het knietje aan de grond reed lag zand.quote:Zaten hier en daar wel wat zanderige / grindrijke plekken tussen ja, maar op de lus zelf niet volgens mij, niet echt op gelet eigenlijk![]()
Dat zei ik ook al tegen Martie.. en nu nog doorschakelen..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
Overigens waren het wheelies in de 1 hoor Mercy, doorschakelen is (nog) niet aan mij besteedt. Eerst maar eens het balanspunt zien te vinden
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Jij kan tenminste wel lomp gasgeven.![]()
[..]
Zal wat worden zodra de begrenzing eraf is.
[..]
Zal wat worden zodra de begrenzing eraf is.
Een appeltaartenmeet it will be.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Maar prove the appelpie to us, ik voel een tweede Assen meet aankomen van de zomer.![]()
2 jaarlijkse traditie.![]()
Bron met de volledige WMV bestanden.quote:Minister Donner van Justitie heeft een rap opgenomen waarmee hij ageert tegen burgemeester Leers van Maastricht.
Leers rapte onlangs in een nummer van de populaire punkrockband De Heideroosjes over het drugsbeleid, dat hij hypocriet noemt.
Minister Donner is het daar niet mee eens. In de rap kondigt de bewindsman harde maatregelen aan tegen blowers. In rap-termen is hier sprake van een heuse battle.
Download hier de videoclip die het NOS Journaal maakte van de Donner-rap (klik met de rechtermuisknop op de link en kies voor 'Doel opslaan als...')
Hier staat de videoclip die de Heideroosjes maakten van de rap van Leers.
Jaa, daar moet ik ook bij zijn, appeltaaartquote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een appeltaartenmeet it will be.
Afgesproken.
Greatquote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een appeltaartenmeet it will be.
Afgesproken.
Neeh, niet de appelsquote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan er natuurlijk best speklappen in doen... en de appels niet halal slachten.
Eg wel mooi weer gisteren daar, maar wel wat fripsquote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
pPPppIiIiicicczZzZzzzss
De enige tweeHeb wel betere dingen te doen dan foto's maken
En u is ook weer thuis, haha........quote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
ook thuisnu ook met volle buik
![]()
ga nu ff douchen![]()
Dat is echt uw favo programma HeHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Met de bijpassende routequote:Op zondag 26 februari 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Maar prove the appelpie to us, ik voel een tweede Assen meet aankomen van de zomer.![]()
2 jaarlijkse traditie.![]()
Dan maar een nieuwe makenquote:
ik mocht mee achterop bij De Wegmisbruikerquote:Op maandag 27 februari 2006 13:06 schreef hicham het volgende:
Ook nog geneukt of dat niet Faithy
/Makster
Met wie reed je mee?(MF topic)
Yeps...quote:
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Gelukkig had ik net alles gesaved.quote:Kan geen verbinding maken met de database server
ja, dat had ik door jaquote:
Database error
Kan geen verbinding maken met de database server.
©2001-2006 Motor-Forum
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik mocht mee achterop bij De Wegmisbruiker![]()
en geneukt.. tsja.. daar laat ik mij uiteraard niet over uitik ben een kuisch meisje
Oh maar dat is niet erg toch? Dat is al weer even geleden. Als de route maar leuk is!!quote:
quote:Fout: Er ging iets niet goed bij het benaderen van de database. #9758
De harde kern is aan het bijkomen van gisterquote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel erg rustig hier vandaag![]()
We kunnen alle kanten opquote:Op maandag 27 februari 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
Dan rijden we hem deze keer toch de andere kant op. Zijn alle bochtjes naar rechts, links en vice versa
Mogguh2e slaapsessie
Halfzachte kernquote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef hicham het volgende:De harde kern is aan het bijkomen van gister![]()
Over welke OP gaat hetquote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik was ook druk bezig met het maken van de nieuwe OP, en ineens...pats...... niets meer
[..]
Gelukkig had ik net alles gesaved.
Niet zo gek dat ie nog niet vol zit.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
Sport> het grote K1200r/K1200s topic.
(nieuw topic is nog niet zichtbaar, oude is bijna vol!)
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh maar dat is niet erg toch? Dat is al weer even geleden. Als de route maar leuk is!!![]()
Nederland is relatief zo klein dat we toch wel vaker dezelfde routes moeten rijden.
Dan moeten we de route al helemaal gaan rijden.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
En Raus, Martie, Pimber, Hicham, Patrick281, Makster, OPM, Worldbeater en Youssef hebben hem toen niet gereden.
Luc, cheshire, PatrickM, Rietvaerder, Gerako en Didiot rijden niet meer mee.![]()
Waarschijnlijk gaan er ook nog wel wat Bollen, met aanvulling van nieuwe MC.![]()
Dus de enigen voor wie het bekend terrein is zijn diegenen die daar wonen.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
Lees eens een paar reacties terug van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=1MngeZT8OW4 << Leuke reclame![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[.
......Gerako rijden niet meer mee.![]()
En wat zou hij gedacht hebben?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef ondeugend het volgende:
Dat was een alleraardigst leuke jongeman.
Oeps, naam toegevoegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa Assen, dat is tenminste niet 3 uur rijden![]()
Grappig...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wat zou hij gedacht hebben?![]()
Eerste link daarvan brings up old memories.![]()
Fok Motorclub [SC deel 16]
Tijdens de Assen meet had ik alweer de BMW. Maar die zat alleen maar lekkerder.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef ondeugend het volgende:
Grappig...
En ik heb niet eens bij je op de Bimota mogen zitten.
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef hollander172 het volgende:
Denk bij jou meer aan een relatief lichte fiets voor de bochten, kan het verkeerd hebben hoor.
Een mooie SM zou best bij je passen.
Had ik ook gezien jaquote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa Assen, dat is tenminste niet 3 uur rijden![]()
Hier staan ook nog 3 leuke
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:
ehhh, mag ik dan ook nog mee?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Oeps, naam toegevoegd.![]()
Zie edit van 16:15 reeds.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:21 schreef bwt het volgende:
ehhh, mag ik dan ook nog mee?
Woohooquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Had ik ook gezien ja
Maar vond ze zo flauw, dacht dat de oudjes hier het niet leuk zouden vinden
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie edit van 16:15 reeds.![]()
![]()
![]()
![]()
Oude foto uit een topic, dubbele kneedown.Met dank aan P-L-Oderus.
![]()
[afbeelding]
Nice helmet.![]()
nee hoor doen wij nooitquote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef Metz het volgende:
Rijden jullie ook wel eens (alleen) op je achterste wiel????
Leuk om te lezen dat OPM toen " maar" een Kawa wilde omdat hij Honda niet kon betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Oeps, naam toegevoegd.![]()
Je postte toen zelfs overdag ipv midden in de nacht!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:53 schreef ondeugend het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 30]
Man dat was vroeger gewoon !
In het najaar een jaar eerder had ik al ergens gepost dat het me eens leuk leek. Kan het topic alleen niet meer vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijdens de Assen meet had ik alweer de BMW. Maar die zat alleen maar lekkerder.![]()
Ik zag net in het tweede topic jouw eerste post. Je was er ook al vroeg bij.![]()
(zoiets als: ik stel me nu alvast kandidaat voor een meet in het voorjaar)
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Je postte toen zelfs overdag ipv midden in de nacht!
Oh, dat doe je nu ook
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort berichtje, moet nl. naar een verjaardag:
veel plezier morgen jongens en ik zie/lees de pics/video's/verhalen morgenavond wel!
Zei ik net al, leesbrilletje niet op?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:58 schreef ondeugend het volgende:
In het najaar een jaar eerder had ik al ergens gepost dat het me eens leuk leek. Kan het topic alleen niet meer vinden.
quote:Op zondag 30 november 2003 18:38 schreef ondeugend het volgende:
Hey .... ziet er gezellig uit hoor !
* ondeugend meldt zich voor in het voorjaar voor achterop
Oke.. oke, jij bent goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zei ik net al, leesbrilletje niet op? [afbeelding]![]()
![]()
[..]
Tnx, ik draai nog even door...quote:
En wie had het net over Gerako?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
Hij gebruikte toen ook al het verjaardags-smoesje!
Volgens mij wordt het tijd om wat anders te verzinnen OPM
quote:
Nee niet helemaal waar... hij verkocht gewoon een paar dagen daarvoor zijn motor.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij gebruikte toen ook al het verjaardags-smoesje!
Volgens mij wordt het tijd om wat anders te verzinnen OPM
Zijkant genoeg?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:05 schreef Metz het volgende:
Nee dus![]()
Op de zijkant van je banden dan?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, ik draai nog even door...![]()
[..]
En wie had het net over Gerako?![]()
^------->
[..]
![]()
![]()
100% van wat ik dacht maar niet wilde zeggen net. Subtiel van mij heH?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:09 schreef ondeugend het volgende:
Die had al een vriendinnetje.. bovendien te jong of ik te oud.
Ah, was me helemaal niks van hem bijgebleven dan dat'ie stil was en de pik argwaan op Riet had.quote:Nee het was gewoon een leuke jongeman... deed zinnig praten.
quote:JIJ daarentegen kon alleen maar ouwehoeren en duwtjes geven.
Ben nog aan het lerenquote:
Klaverblad Gorinchem tijdens Fok!MC meetquote:Op de zijkant van je banden dan?![]()
Nice pics.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
Klaverblad Gorinchem tijdens Fok!MC meet
[afbeelding]
Bandit kon niet platter (steppies enzo), Kawa weet ik niet, die hielt zich bezig met titanium & vonken
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
100% van wat ik dacht maar niet wilde zeggen net. Subtiel van mij heH?![]()
![]()
Velen waren stil... grote bek op het forum maar op de meet....quote:Ah, was me helemaal niks van hem bijgebleven dan dat'ie stil was en de pik argwaan op Riet had.![]()
Oeh... oppassen met gedagzwaaien dus.quote:Maar je was volgens mij al gek op hem voordat je´em gezien had.
Zie de post van toen.![]()
![]()
![]()
Je bent lief.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Oeh... oppassen met gedagzwaaien dus.![]()
Owwww Pepsel
Idem dito hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef Metz het volgende:
Worldbeater... mijn SC's zien er ook zo uit... zonder dat ik er een meter zelf mee gereden heb![]()
Hoe weet jij dat allemaal. En waarom gare CR?quote:Trouwens, nog gefeli met je Tiller, echt de max van een motoen 100x beter als die gare CR van je
![]()
Heb je ook nog een SM eigenlijk
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Gister begreep ik ook meteen waarom je high-speed corners je zo aantrekken, er is niets anders te vinden daar op de MaasvlakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt daar wel eens gecontroleerd?? Je kunt daar echt lekker scheuren zonder pottenkijkers joh
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef Metz het volgende:
Worldbeater... mijn SC's zien er ook zo uit... zonder dat ik er een meter zelf mee gereden heb![]()
Steppie pic's?![]()
Zeg jij het of ik Pepijn?
-edit
Te laat, hij heeft het al gezegd![]()
Haha, maar de enige keren dat ik daar gereden heb is met de Fok! MC.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef hicham het volgende:
Gister begreep ik ook meteen waarom je high-speed corners je zo aantrekken, er is niets anders te vinden daar op de MaasvlakteWordt daar wel eens gecontroleerd?? Je kunt daar echt lekker scheuren zonder pottenkijkers joh
![]()
Boeit jou dat nou weer?quote:
Zeg jij het of ik Pepijn?
-edit
Te laat, hij heeft het al gezegd
Misschien zou ik één van de weinige haartjes op je hoofd die over zijn gebleven na zoveel levenservaring krenken door de realiteit hier op Fok!MC neer te zetten. Kon ik je niet aandoen na de taartmeetquote:
Hey die foto's komen mij ook bekend voor, lees ook wel eens mee in het betreffende forum van MF. Kun jij ons anders wheelieles geven?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef Metz het volgende:
Whoei![]()
![]()
![]()
Ik wist het
![]()
Hey maar WB... Ken je me niet meer?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjek mn pics es![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik je nou kennen als je hier pas per 1 februari geregistreerd bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef Metz het volgende:
Whoei![]()
![]()
![]()
Ik wist het
![]()
Hey maar WB... Ken je me niet meer?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjek mn pics es![]()
![]()
![]()
Uh, is dat veul of weinig.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
net even een onderzoekje over m'n studie.... 8 min aan de telefoon![]()
Guidoke van MF is lief!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe moet ik je nou kennen als je hier pas per 1 februari geregistreerd bent?![]()
De foto's had ik net inderdaad al bekeken, maar zeiden mij ook al niets.
... hoewel misschien die foto in de tuin...
Maar de enige die ik met een CRF en een DR ken in de wereld is Guidoke van MF.![]()
Dat is toch een Belg?![]()
En in ieder geval heel recalcitrant.![]()
Damn you!!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:56 schreef Metz het volgende:
Guidoke van MF is lief!
Ben ff eten, leg ik het zo uitLekker spannend
![]()
Weer zo een kontaktgestoorde !quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
Welk nummer was dat, dan neem ik de telefoon iig niet op!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat OPM toen " maar" een Kawa wilde omdat hij Honda niet kon betalen![]()
en nu loopt ie alleen maar te schelden op Honda![]()
heb gehoord dat sommigen niet eens hun zonnebril niet af durfden wilden doenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:21 schreef ondeugend het volgende:
Velen waren stil... grote bek op het forum maar op de meet....
Waaaaaaaaaah!! Bookmark, printscreen, archiveren!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]good ol' dayzz
![]()
maar ik schelden op Hondanee hoor, beetje plagen mag toch
als het meezit komt er een black 600RR na deze
![]()
Ah, jij bent dus zo'n stille !quote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb gehoord dat sommigen niet eens hun zonnebril niet af durfden wilden doen![]()
leuk om ff terug te lezenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Riet was zelfs Hollander voor.
![]()
[FOK MC] SuperMotards [deel 6]
SM topic.![]()
Ik las net een post van jou, helemaal in zak en as over je eerste ZXR.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
Waaaaaaaaaah!! Bookmark, printscreen, archiveren!!!!! [afbeelding]
Zal vast de digicam in de aanslag houden voor als pimber jouw reply leest, die barst vast in tranen uit
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend gaat naar de peuterspeelzaal voor de hond.
Veranderen mensen wel in de loop der tijd??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik las net een post van jou, helemaal in zak en as over je eerste ZXR.![]()
Zo'en lang verhaal heb ik je daarna ook nooit meer zien posten.\
Heeft Makster wel eens tijd over gehouden ??quote:Op woensdag 28 april 2004 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja zou het eventueel kunnen kopen, maar ik heb een beetje te weinig tijd en te veel dingen die MOETEN gebeuren
Maar goed, zal is naar Vos Dordt rijden kijken of ze het hebben.
Owja, quanta cuesta?
dat deed ook echt pijnquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik las net een post van jou, helemaal in zak en as over je eerste ZXR.![]()
nah, ben ook niet zo een poster/prater...quote:Zo'en lang verhaal heb ik je daarna ook nooit meer zien posten.![]()
En als we een keer met je praten dan is het ... heH, watteuh??! Zei je ietsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nah, ben ook niet zo een poster/prater...
wattehquote:Op maandag 27 februari 2006 18:29 schreef hicham het volgende:
En als we een keer met je praten dan is het ... heH, watteuh??! Zei je iets![]()
ik niet hoor... mens klonk heel aardig... moet volgende keer alleen iets harder pratenquote:
voor 'een paar vragen over mijn opleiding' vind ik 8 min wel lang jaquote:Op maandag 27 februari 2006 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind 8 minuten een kort gesprek, maar hij vind het ws lang?![]()
nummer weet ik niet... van leids onderzoeks buro ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Welk nummer was dat, dan neem ik de telefoon iig niet op!
veel plezier... heb me daar ook altijd vermaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend gaat naar de peuterspeelzaal voor de hond.
quote:
Super gaaf WBquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doggie..
TL1000R burnout voor Metz.
Best cool van mij heH.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Worldbeater het volgende:
Never underestimate the power of the Cheeky Bastard.![]()
Contradictie??quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is al begonnen...zat gisteren lekker in de boeken terwijl jullie/jij lekker aan het raggen waren/was op de maasvlakte
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Metz het volgende:
[..]
Riep daar trouwens iemand wheelyles?![]()
Is leuk rijden hier hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Contradictie??
Zoek maar in je studieboeken op wat het woord betekent
[..]![]()
![]()
Alleen zag ik net dat je in Zuid-Limburg woont![]()
wat is dat nou voor domme vraag.... met de motor natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven, alleen hoe kom je daar he ...
Al rijdende?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
alsof gij de wech nie wheetquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Oooooooooooooohhhwwwww, zooooquote:
Tip 1 ben ik al mee bezig, in de zomer nog meerquote:BTW, heb wel een wheely-tip voor je: 1. héééél vééél oefenen; 2. zie sig![]()
Met een baanbanaan is dat idd wat onhandiger, maar als je genoeg rechtop zit dan kun je wel over je stuurtje heen kijken...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:05 schreef hicham het volgende:
Tip 1 ben ik al mee bezig, in de zomer nog meerTip 2 euuh ...
Hoe weet ik wanneer ik op het balanspunt zit? Dan kun je sowieso niet meer rechtdoor kijken omdat je stuur in de weg zit toch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]good ol' dayzz
![]()
maar ik schelden op Hondanee hoor, beetje plagen mag toch
als het meezit komt er een black 600RR na deze
![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je zo ...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef Metz het volgende:
[..]
Met een baanbanaan is dat idd wat onhandiger, maar als je genoeg rechtop zit dan kun je wel over je stuurtje heen kijken...
Balanspunt zoeken doe je trouwens op gevoel. Probeer eerst het koppelingstrucje goed onder de knie te krijgen, dan kun je in een later stadium het balanspunt veel makkelijker vinden. Powerwheely's zijn dus geen optie aangezien je vrijwel direct zal moeten opschakelen als de motor het balanspunt nadert...
Probeer de wheely's op koppel te maken, dus lekker laag in toeren houden. En maar spelen met je gashandeltje als je het balanspunt denkt te naderen.. Probeer hem mooi op één hoogte te houden.
![]()
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Even wat postjes onder het eten.![]()
[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Geloof ik zeker, denk helemaal niet slecht over hem.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Metz het volgende:
Guidoke van MF, dat ben ik niet... Maar geen slecht woord over die jongen, in irl is hij echt wel oké, geloof me![]()
Zegt me niets.quote:Maargoed.. ik ben dus eigenlijk SlideMaster van smf.nlEn de rest, daar moet je zelf maar achter komen
![]()
![]()
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.quote:Riep daar trouwens iemand wheelyles?![]()
Pòstjes of póstjesquote:
Nee joh, nu voel ik me beter in vergelijking met jullie. Als ik toffere vrienden neem dan kunnen ze mij overtreffen en daar kan ik niet tegen, word ik overmoedig vanquote:[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Ben je nou echt zo traag van begrip of doe je alleen alsofquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.![]()
Wel knap dat hij zelfs daar daar nog powerwheelies mee kan.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:38 schreef Metz het volgende:
[..]
Super gaaf WBEn nu snel wheelys oefenen
![]()
Guidoke van MF, dat ben ik niet... Maar geen slecht woord over die jongen, in irl is hij echt wel oké, geloof me![]()
Maargoed.. ik ben dus eigenlijk SlideMaster van smf.nlEn de rest, daar moet je zelf maar achter komen
![]()
![]()
Riep daar trouwens iemand wheelyles?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |