nou nou... feest... moet morgen werken en dan zit m'n vakantie er weer op, echt feest is het dus nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Honda CB750 uit 1996 met 32.000 kilometers op de tellert.
Ga 'em zaterdag afhalen, woei!![]()
![]()
Heb je toch nog tijd genoeg om het op een zuipen te zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou nou... feest... moet morgen werken en dan zit m'n vakantie er weer op, echt feest is het dus niet![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Voorlopig heb ik 2 Suzuki's bij huis staan.
Wil je nog steeds dat ik er goed op pas ?![]()
Gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Snelweg = ijsklompquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
Lekker zitten raggen vandaag johAls je eenmaal op de motor zit merk je niets meer van de koude wind. Goed inpakken en met het zonnetje in je gezicht knallen op het industrieterrein
Morgen meeten
![]()
Als het niet gaat sneeuwen
Redelijke nakedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dank u allen, kan niet wachten tot ik 'em zaterdag op kan halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
GefeliciteerdOok van plan om te meeten met ons deze zomer of dat nog liever niet?
(Van wie is die motor ernaast eigenlijk?)
50.97.91.484 <-- voor donaties.quote:Alleen die uitlaten zou ik wel vervangen, bij dat type uitlaten denk ik altijd meteen aan pekelfiets/oldtimer/chopper. Beetje jammer.
quote:
Pauper billemaatjesquote:
jup, naar wrak gedoken, wrak gefilmd en weer terug. minuut of 50 onderwater geweest. 3 graden word dan best koudquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een nieuw achterlicht.![]()
[afbeelding]
Waar kan je trouwens filmpjes hosten als Putfile in onderhoud is?![]()
By the way, iemand nog trek?Klik!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Vandaag in Nijmegen geweest Termaat natuurlijk![]()
Nog een verkopertje kort gehouden![]()
* R2-D2 had zonder het te weten een jas vast van 1300 (!) Euro
Verkopertje zegt, die jas kost wel 1300 Euro mevrouw! u kan beter daar kijken![]()
![]()
Ik zeg: "Kan jij in mijn portemenee kijken? Als ik een salaris als jou had was ik wel bij de WIBRA gaan kijken"![]()
![]()
Edit:
En natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de aankopen![]()
Ik was er pas om half vier ongeveer...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben vandaag ook bij termaat geweest, mss heb ik je nog gezien zonder het te weten
![]()
Ow néééééH hè, jij gooit je geld ook aléén maar weg aan die troep hèH.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef hicham het volgende:
Hej pap, heb je nou alwéér een nieuwe andere motor
We kunnen hem ook nog voeren als afscheidstaart. Even een snelle minimeet morgen.quote:
Wat voor een model was de zwarte naked voor de deur?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef BazzieK het volgende:
Ow toen was ik al lang weer terug in Den Bosch
XTX..XTZ?quote:
Met CBR1100XX motorblokkie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef BazzieK het volgende:
X11 ofzo? Niet echt op gelet.
Wijsneus, van wie zou hij dat nou hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow néééééH hè, jij gooit je geld ook aléén maar weg aan die troep hèH.![]()
Eerste reactie bij de Fiero.. (toen was hij 6)
Leuke auto, maar hij is niet praktisch hè, passen maar 2 personen in.
quote:[..]
We kunnen hem ook nog voeren als afscheidstaart. Even een snelle minimeet morgen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de Suzilovers onder ons...
AUW..
![]()
dat doet ie goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
AUW..
![]()
Zag ik dat nou goed????quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
AUW..
![]()
dat dacht ik ook...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef ondeugend het volgende:
Owwww ik dacht dat er 'gewoon' een onderdeel van af vloog.
Kop kan niet door het blok heen vliegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb ik al heel vaak gezien.. maar ik heb eens gehoord dat de cylinderkop dwars door het blok heen vloog. Maar wat het is wat op de grond pleurt, dat weet ik niet.. ziet er naar uit dat het zijn handschoen is (evt. met inhoud)
lees reply's bij het filmpjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef bwt het volgende:
volgens de tekst die bij de video staat is de zuiger door zijn onderarm gegaan - dus idd is ie zn hand kwijt
quote:
denk dat dit de belangrijkste is:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Kan je een korte samenvatting geven?
quote:You just saw a video of some guy who probably LOVED motorcycles and riding, take his LAST ride ever. Whether it was a piece of the airbox or a piston, it shot his had clean off!!! How many of you guys who ride can do it with one hand? This wasn't funny - he got hurt, and bad. I feel for him...
Te technischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
NOS backfire dus
Stuk van airbox (luchtfilter?)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
denk dat dit de belangrijkste is:
[..]
eenkennig krengquote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |