spannend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef PH52 het volgende:
Ik heb een kaart gekregen voor Valentijnsdag![]()
Ja.quote:
wie heeft het verkeerde adres ingevuld?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef PH52 het volgende:
Ik heb een kaart gekregen voor Valentijnsdag![]()
Een van de 14.000 volwassenen zonder eigen wasmachine...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
tann heb jij soms een vermoeden wie ik eventueel kan zijn?
dan was mijne toch iets spannender. maarja die naar mij heeft gestuurd moet wel een oppernerd zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja.
Er stond op : Jij dacht toch niet dat jij een kaart voor valentijnsdag zou krijgen.![]()
ja duh, kben niet blond...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
Nee en daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een van de 14.000 volwassenen zonder eigen wasmachine...![]()
vertel.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef tann het volgende:
[..]
ja duh, kben niet blond...kzeg niet voor niets zo weinig tegen je
![]()
oh daar hoor ik dus bij. nja 19 is toch nog niet zo volwasse.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
zou je niet zeggen . . .quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef tann het volgende:
[..]
ja duh, kben niet blond...kzeg niet voor niets zo weinig tegen je
![]()
Ik heb er gelukkig wel 1 (zelfs een combi)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij volwassen dan ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig wel 1 (zelfs een combi)
Houdt ons niet langer in spanning...... Vertel, vertel !!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet!
Ben jij bejaard?
neej joost spreekt maar 1 taal..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:30 schreef Manu82 het volgende:
Is die Suikeroom niet gewoon Joost?
Uhuhuhu , geen tekst jattenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
Of is Suikeroom Rob ????
Hahahha, de taal van de humor.....quote:
Ook niet af en toe als bouwvakker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef tann het volgende:
[..]
ghe..werkt helemaal niet..uuh nooit bedoel ik..![]()
Hoe is die door de ballotagecommissie gekomen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
Nee, suikeroom is die Surendy ofzo!
humor? nou als je dat lachu vindt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hahahha, de taal van de humor.....
Is het de verwekker, Tann ??
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef Briejtjuh het volgende:
zijn we wie is het aan het spelen ofzo ?
die kan niet typen.....doet wat anders....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
De broer van Surendy ????
ja dat vertelde ze idd, maar ik heb haar niet meer op msn door bepaalde dingen..maar weet je zo de naam van de site?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef tann het volgende:
2 Danaa: Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar het ging erover dat ze nu een site heeft net zoals die van Jos maar dan over Sanne. Maar je hebt haar msn dus denk dat je het al weet.
Om Joost heb ik meerdere malen kunnen lachen !!quote:
Heeeee, je tweede keer !!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef tann het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer?? kdoe aan virtuele omgansregeling![]()
gewoon goed liegen en dingen verzinnen en zielig doen, doet ie nou ook, hij weet niet beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoe is die door de ballotagecommissie gekomen ?![]()
Is hij het echt ?????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef tann het volgende:
[..]
gewoon goed liegen en dingen verzinnen en zielig doen, doet ie nou ook, hij weet niet beter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Int echt ben je veel leuker :-)
heeft hij een snor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef tann het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer?? kdoe aan virtuele omgansregeling![]()
als jet meent vind ik et lief van je dat je dat zegt, kheb geen last meer van hormonen en vertoef weer tussen mensen die weten wat respect in houdtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
2 maanden 1 keer lachen...... 1 week nog een keer lachen....... Vandaar int echt... veel leuker :-)
ja dat vertelde ze idd, maar ik heb haar niet meer op msn door bepaalde dingen..maar weet je zo de naam van de site?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef tann het volgende:
2 Danaa: Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar het ging erover dat ze nu een site heeft net zoals die van Jos maar dan over Sanne. Maar je hebt haar msn dus denk dat je het al weet.
Alles wat ik hier zeg meen ik.... Alles wat ik irl zeg trouwens ook..... What's the use of lying, the truth will achterhaal haar anyway.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef tann het volgende:
[..]
als jet meent vind ik et lief van je dat je dat zegt, kheb geen last meer van hormonen en vertoef weer tussen mensen die weten wat respect in houdt![]()
ja zo af en toe, maar ik heb niet zo goed beeld op deze lap, op de pc wel maar die staat niet hier..als ik daar ben kijk ik veel, samen met fok erop...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
By the way, tann, volg jij nu ook de streams van HBB ?
Okidoki, misschien ligt het aan de resolutie....als je die hoger zet, wil de kwaliteit ook vaak beter zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef tann het volgende:
[..]
ja zo af en toe, maar ik heb niet zo goed beeld op deze lap, op de pc wel maar die staat niet hier..als ik daar ben kijk ik veel, samen met fok erop...
idd, what goes around comes around, onthou die ook maar danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles wat ik hier zeg meen ik.... Alles wat ik irl zeg trouwens ook..... What's the use of lying, the truth will achterhaal haar anyway.....![]()
Wijze woorden ! Leuk, hoor, jij zo zonder hormonen en met respectquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef tann het volgende:
[..]
idd, what goes around comes around, onthou die ook maar dan![]()
had ik al geprobeerd maar dan worden de vensters te groot voor het beeldschermquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Okidoki, misschien ligt het aan de resolutie....als je die hoger zet, wil de kwaliteit ook vaak beter zijn...
respect heb ik altijd gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wijze woorden ! Leuk, hoor, jij zo zonder hormonen en met respect![]()
nee die heb ik niet....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
Tann, heb je het adres van Ingrid ? Die is erg Frans Bauer fan, dan kan die ook direct genieten van het repect hier op de Fok!
Maar die beeldschermen kun je weer verkleinen.....(mbv pijltje rechtsondeerin de hoek of escape...)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:54 schreef tann het volgende:
[..]
had ik al geprobeerd maar dan worden de vensters te groot voor het beeldscherm
Wat ik bedoelde: "In een omgeving met respect" maar dat viel even weg...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: "In een omgeving met respect" maar dat viel even weg...
In mijn beleving hadden de anderen ook wel respect voor je, maar maakte het spel dat ze je soms als primus inter pares van de "adelaar" zagen, en vandaar hun eigen kansen kleiner worden....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |