Is hij het echt ?????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef tann het volgende:
[..]
gewoon goed liegen en dingen verzinnen en zielig doen, doet ie nou ook, hij weet niet beter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Int echt ben je veel leuker :-)
heeft hij een snor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef tann het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer?? kdoe aan virtuele omgansregeling![]()
als jet meent vind ik et lief van je dat je dat zegt, kheb geen last meer van hormonen en vertoef weer tussen mensen die weten wat respect in houdtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
2 maanden 1 keer lachen...... 1 week nog een keer lachen....... Vandaar int echt... veel leuker :-)
ja dat vertelde ze idd, maar ik heb haar niet meer op msn door bepaalde dingen..maar weet je zo de naam van de site?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef tann het volgende:
2 Danaa: Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar het ging erover dat ze nu een site heeft net zoals die van Jos maar dan over Sanne. Maar je hebt haar msn dus denk dat je het al weet.
Alles wat ik hier zeg meen ik.... Alles wat ik irl zeg trouwens ook..... What's the use of lying, the truth will achterhaal haar anyway.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef tann het volgende:
[..]
als jet meent vind ik et lief van je dat je dat zegt, kheb geen last meer van hormonen en vertoef weer tussen mensen die weten wat respect in houdt![]()
ja zo af en toe, maar ik heb niet zo goed beeld op deze lap, op de pc wel maar die staat niet hier..als ik daar ben kijk ik veel, samen met fok erop...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
By the way, tann, volg jij nu ook de streams van HBB ?
Okidoki, misschien ligt het aan de resolutie....als je die hoger zet, wil de kwaliteit ook vaak beter zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef tann het volgende:
[..]
ja zo af en toe, maar ik heb niet zo goed beeld op deze lap, op de pc wel maar die staat niet hier..als ik daar ben kijk ik veel, samen met fok erop...
idd, what goes around comes around, onthou die ook maar danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles wat ik hier zeg meen ik.... Alles wat ik irl zeg trouwens ook..... What's the use of lying, the truth will achterhaal haar anyway.....![]()
Wijze woorden ! Leuk, hoor, jij zo zonder hormonen en met respectquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef tann het volgende:
[..]
idd, what goes around comes around, onthou die ook maar dan![]()
had ik al geprobeerd maar dan worden de vensters te groot voor het beeldschermquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Okidoki, misschien ligt het aan de resolutie....als je die hoger zet, wil de kwaliteit ook vaak beter zijn...
respect heb ik altijd gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wijze woorden ! Leuk, hoor, jij zo zonder hormonen en met respect![]()
nee die heb ik niet....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef Nostalgist het volgende:
Tann, heb je het adres van Ingrid ? Die is erg Frans Bauer fan, dan kan die ook direct genieten van het repect hier op de Fok!
Maar die beeldschermen kun je weer verkleinen.....(mbv pijltje rechtsondeerin de hoek of escape...)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:54 schreef tann het volgende:
[..]
had ik al geprobeerd maar dan worden de vensters te groot voor het beeldscherm
Wat ik bedoelde: "In een omgeving met respect" maar dat viel even weg...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: "In een omgeving met respect" maar dat viel even weg...
In mijn beleving hadden de anderen ook wel respect voor je, maar maakte het spel dat ze je soms als primus inter pares van de "adelaar" zagen, en vandaar hun eigen kansen kleiner worden....quote:
als je t mij vraagt had niemand respect voor iemand daar, zelfs ik later niet meer, maar ja...tzal wel komen door het spelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In mijn beleving hadden de anderen ook wel respect voor je, maar maakte het spel dat ze je soms als primus inter pares van de "adelaar" zagen, en vandaar hun eigen kansen kleiner worden....
heej die heb ik op mn site....maar daar is nooit iemand...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:59 schreef Danaa het volgende:
we kunnen eigenlijk ook maar beter met zijn allen een chatbox openen!
You're welcome... De pijl verschijnt als je onderin de linkerhoek gaat staan met je cursor... dan kun je hem naar "binnen" trekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef tann het volgende:
[..]
danki!! maar die tip die je net gaf zal ik es proberen een keer...pijl is me toen niet opgevallen alleen een balk om te verschuiven zodat ik de rest van het venster kon lezen...
ja inderdaad maar iedereen trekt naar fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef tann het volgende:
[..]
heej die heb ik op mn site....maar daar is nooit iemand...
Zullen we daar met zijn allen over 3 minuten heengaan ?????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef tann het volgende:
[..]
ja ik ben al onderweg:D!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zullen we daar met zijn allen over 3 minuten heengaan ?????![]()
![]()
bij mij start ie niet helemaal goed opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef Briejtjuh het volgende:
haha ik ben dr al :p
Ik heb nu mirc gedownloadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
Bij mij is ie nog Java aant laden....
nee, ik ben hier, jij bent hier, wat willen we nog meerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef tann het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker hier.. op mun laptop doet die chatbox het niet..! alleen op gewone comp.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ik ben hier, jij bent hier, wat willen we nog meer![]()
ooow dat bedoel je, maar dan moet ik dat met alle vensters doen die open gaan, heeeel lastig, alles is dan te groot voor het beeldschermquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You're welcome... De pijl verschijnt als je onderin de linkerhoek gaat staan met je cursor... dan kun je hem naar "binnen" trekken
Nee, dat is niet waar ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Tann ? We zitten allemaal op je chatbox !!
ghe...kben mn wachtwoord vergeten...ik bedoelde ook de joscelyn site, die met mirc is de bb-tanja site....maaruuuuh, kga ff wat doen hiero, dadelijk zeer aangenaam bezoek! misschien tot latersssssquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker hier.. op mun laptop doet die chatbox het niet..! alleen op gewone comp.
Ooooohhh sukkeltje, daar kan ik wel op! Ooh ooh ooh wie komt er?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef tann het volgende:
[..]
ghe...kben mn wachtwoord vergeten...ik bedoelde ook de joscelyn site, die met mirc is de bb-tanja site....maaruuuuh, kga ff wat doen hiero, dadelijk zeer aangenaam bezoek! misschien tot latersssss![]()
Nee Brie dan had het wel in het nieuws geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef Briejtjuh het volgende:
ik denk de koningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |