als je t mij vraagt had niemand respect voor iemand daar, zelfs ik later niet meer, maar ja...tzal wel komen door het spelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In mijn beleving hadden de anderen ook wel respect voor je, maar maakte het spel dat ze je soms als primus inter pares van de "adelaar" zagen, en vandaar hun eigen kansen kleiner worden....
heej die heb ik op mn site....maar daar is nooit iemand...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:59 schreef Danaa het volgende:
we kunnen eigenlijk ook maar beter met zijn allen een chatbox openen!
You're welcome... De pijl verschijnt als je onderin de linkerhoek gaat staan met je cursor... dan kun je hem naar "binnen" trekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef tann het volgende:
[..]
danki!! maar die tip die je net gaf zal ik es proberen een keer...pijl is me toen niet opgevallen alleen een balk om te verschuiven zodat ik de rest van het venster kon lezen...
ja inderdaad maar iedereen trekt naar fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef tann het volgende:
[..]
heej die heb ik op mn site....maar daar is nooit iemand...
Zullen we daar met zijn allen over 3 minuten heengaan ?????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef tann het volgende:
[..]
ja ik ben al onderweg:D!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zullen we daar met zijn allen over 3 minuten heengaan ?????![]()
![]()
bij mij start ie niet helemaal goed opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef Briejtjuh het volgende:
haha ik ben dr al :p
Ik heb nu mirc gedownloadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
Bij mij is ie nog Java aant laden....
nee, ik ben hier, jij bent hier, wat willen we nog meerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef tann het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker hier.. op mun laptop doet die chatbox het niet..! alleen op gewone comp.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ik ben hier, jij bent hier, wat willen we nog meer![]()
ooow dat bedoel je, maar dan moet ik dat met alle vensters doen die open gaan, heeeel lastig, alles is dan te groot voor het beeldschermquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You're welcome... De pijl verschijnt als je onderin de linkerhoek gaat staan met je cursor... dan kun je hem naar "binnen" trekken
Nee, dat is niet waar ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Tann ? We zitten allemaal op je chatbox !!
ghe...kben mn wachtwoord vergeten...ik bedoelde ook de joscelyn site, die met mirc is de bb-tanja site....maaruuuuh, kga ff wat doen hiero, dadelijk zeer aangenaam bezoek! misschien tot latersssssquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker hier.. op mun laptop doet die chatbox het niet..! alleen op gewone comp.
Ooooohhh sukkeltje, daar kan ik wel op! Ooh ooh ooh wie komt er?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef tann het volgende:
[..]
ghe...kben mn wachtwoord vergeten...ik bedoelde ook de joscelyn site, die met mirc is de bb-tanja site....maaruuuuh, kga ff wat doen hiero, dadelijk zeer aangenaam bezoek! misschien tot latersssss![]()
Nee Brie dan had het wel in het nieuws geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef Briejtjuh het volgende:
ik denk de koningin.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:16 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er weer eens en dan is Tann weer net weg
Tming is nooit mijn beste kant geweest
Vertelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef tann het volgende:
kga ff wat doen hiero, dadelijk zeer aangenaam bezoek! misschien tot latersssss![]()
Serieusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:08 schreef Danaa het volgende:
Weer 1 nieuwe foto van Jos op; joscelynsavanna.nl..![]()
Nee lieverd, ik verbaas me erover dat dit soort details je op doen levenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja, aan je antwoord te zien lijkt het of ik iets doms heb gezegt wat jij allaaaang weet![]()
Ooh zo, nouja ik vind het wel leuk om te zien en ik denk dat er hier af en toe wel meerdere zijn die dat wel leuk vinden..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik verbaas me erover dat dit soort details je op doen leven![]()
Ja ik ben ook nogsteeds erg benieuwd!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Maar, wat was nou het zéér aangename bezoek, Tanja ?
ontzettend af en toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ooh zo, nouja ik vind het wel leuk om te zien en ik denk dat er hier af en toe wel meerdere zijn die dat wel leuk vinden..![]()
houd gedoe ? hout gedoe ? gezellig hout gedoe ? openhaardvuurbrandhout gedoe ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef Jappie het volgende:
Kunnen jullie niet een beetje rapper posten?
Dan kunnen we weer gewoon verder waar we gebleven waren zonder al dat gezellig houd gedoe..
Als het geen goed nederlands betreft dan wordt het vast een hype.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
houd gedoe ? hout gedoe ? gezellig hout gedoe ? openhaardvuurbrandhout gedoe ?
Wilde je nog meer met me delen of was dit het wel zo een beetje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
Hier wel. In een omgeving van over een fotoalbum kwijlende tieners en overjarige tann-groupies is een hype snel geboren.
Goeie vraag iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef Gert het volgende:
Peter post al wel weer op Fok. Maar niet hier.
Zou hij Tanja niet meer leuk vinden?
Peter post wel maar dan op de site van Tanjaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef Gert het volgende:
Peter post al wel weer op Fok. Maar niet hier.
Zou hij Tanja niet meer leuk vinden?
Ach zolang ie maar ergens nog post en zijn einddatum niet heeft ingevuld op zijn site is er niets aan de hand met hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
BTW...elke dag (sinds gisteren) dat ik thuiskom kijk ik eerst ff of Peter al heeft gepost, maar tot nu toe helaas pindakaas...![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Peter post wel maar dan op de site van Tanja
( peter post)
Joost is druk met zijn Jaquar en zn programma..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:09 schreef Annelies-G het volgende:
En Joost is/was leuk hoor !!!! alleen laat die pieper niks meer van zich horen, waar ik ook zoek of kijk......kun je van Tann niet zeggenen de rest van de bewoners waren ook leuk ( op 2 na:p ) maar die durven gewoon niet op FOK te komen ( hoe zou dat nou komen
)
Hoi en zo en wie was er op bezoek en waarom en waarvoor en waartoe leidde hetquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij is Tann niet de enige hoor
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:16 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:16 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach zolang ie maar ergens nog post en zijn einddatum niet heeft ingevuld op zijn site is er niets aan de hand met hem.
Ojee, heeft ie zijn schoenen nu al naast zich staan ??quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef tann het volgende:
[..]
Joost is druk met zijn Jaquar en zn programma..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi en zo en wie was er op bezoek en waarom en waarvoor en waartoe leidde het
dat had ie in het huis al...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ojee, heeft ie zijn schoenen nu al naast zich staan ??![]()
Ik kan niet wachten op dat programma, dat wordt de flop van -deze nog jonge- eeuw.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef tann het volgende:
Joost is druk met zijn Jaquar en zn programma..![]()
Iquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op dat programma, dat wordt de flop van -deze nog jonge- eeuw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |