Daarmee dus wel. Storm geloof in zijn goddelijkheid, ik niet. Dat veranderd niet dat Jezus profeetschap had of niet. Als Jezus dus als profeet werd bestempeld door sommige Christelijke stromingen is het gewoon punt uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
daarmee bewijs je z'n ongelijk niet. Storm gelooft dat Jezus de zoon van God is. Dat hij daarnaast misschien ook als profeet gezien kan worden omdat hij de boodschap van God verkondigt doet voor jouw argument niet terzake.
reactie van Dave?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:16 schreef SocialDisorder het volgende:
trigger, ik heb het vorige topic door zitten spitten, maar ik kon geen reactie vinden van jou op [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #24
Zelf klaagde ze wel DHC aan!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag net Ayaan op het 8 uur nieuws. Petje af voor haar. Een vrouw met "ballen" die echte mannentaal spreekt over vrije meningsuiting en niet het slap geleuter van JP.
Hulde
![]()
Kan je haar 'mannentaal' hier nog even quoten dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag net Ayaan op het 8 uur nieuws. Petje af voor haar. Een vrouw met "ballen" die echte mannentaal spreekt over vrije meningsuiting en niet het slap geleuter van JP.
Hulde
![]()
Ik bewonder haar moed en doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hulde
![]()
Zij doet het geciviliceerd via de rechter zoals het hoort en niet met primitieve doodsbedreigingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelf klaagde ze wel DHC aan!![]()
Het ging om een rapnummerquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zij doet het geciviliceerd via de rechter zoals het hoort en niet met primitieve doodsbedreigingen.
Ik ben geen taperecorder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kan je haar 'mannentaal' hier nog even quoten dan?
HAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het christendom is behoorlijk aangepast door de kerken , vooral in de middeleeuwen , (mohammed nam één god aan uit velen overigens , dit heet Atheisme (het geloof in 1 god is atheisme , daarvoor geloofde men in vele goden afstammend van de babylonische en sumerische samenlevingen) , uit het volk van ismael , maar is ouder dan de *huidige overblijfsellen van het christendom gesticht na (en ter ere van) joshua/Jezus de christus , waar meer dan de helft van is verbrand omdat het niet te begrijpen viel en daarom niet in het kerkerlijke paste , naar mijn mening zijn deze kerken van rome een soort vroeg politiek spel geweest wat we tegenwoordig op wereldschaal kunnen aanschouwen , genaamd assimilatie
men neme uw grootste vijand en gebruike deze als uw eigen , en dat heeft rome met jezus gedaan.
of jezus werkerlijk de zoon van god was , dat zijn we inderdaad.
of jezus een profeet was , hij was in iedergeval zijn tijd ver vooruit
tot zover mijn mening over jezus.
HiZ , je moet bij mij niet beginnen met zulke simpele argumentjes
want in tegenstelling tot jij , weet ik waar ik over praat.
Dat ik dít nog mag meemaken................quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bewonder haar moed en doorzettingsvermogen.²
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Je hebt geen flauw idee waar je over praat!
Mohammed een atheist?
Ik vond het gewoon een grappig opmerking van Baaj, mohammed een atheist noemen lijkt me toch wel een erg grote fout om te maken wanneer je aan het einde zegt dat "ik wel weet waar ik over praat".quote:
Je zegt eigenlijk dat het exhabitionisten zijn oftewel op z'n hollands potloodventers maar dan met hun religie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Batsnek het volgende:
Ja, sowieso vind ik het altijd een beetje sneu als je bij het minste of geringste je geloof moet gaan verdediggen. Je geloof is toch 1 van meest persoonlijke en dierbare eigendommen, en als je het nodig acht om het constant te verkondiggen dan ben je naar mijn mening wel heel erg onzeker. Je kunt je dan ook afvragen of die islamieten niet schijtesbang zijn dat ze eigenlijk al die tijd volgens een fictief geloofsregelement geleeft hebben en eigenlijk niet zoveel verschillen van al die (on)gelovige barbaren.
primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef Triggershot het volgende:
Als Jezus dus als profeet werd bestempeld door sommige Christelijke stromingen is het gewoon punt uit.
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom die burka's daar toch zo hip zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk dat het exhabitionisten zijn oftewel op z'n hollands potloodventers maar dan met hun religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |