abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34909385
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHAH
Registrant:
Anders Hegbostad Olsen
Hollendergata 3
Oslo, Akershus 4545
Norway

Registered through: GoDaddy.com (http://www.godaddy.com)
Domain Name: DRAWMOHAMMED.COM
Created on: 01-Feb-06
Expires on: 01-Feb-07
Last Updated on: 07-Feb-06

donderdag 9 februari 2006 @ 18:51:33 #277
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34909392
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:48 schreef HiZ het volgende:

[..]

Voor Chrıstenen is Jezus God en God een profeet noemen is Godslastering voor Christenen.

Zo, nu weet jij dat dus. Dus de volgende keer dat jij in aanwezigheid van een gelovige Christen zegt 'de Profeet Jezus' dan maak je je opzettelijk schuldig aan Godslastering en belediging van die Christen.

Dus volgens je eigen criteria mag je nu nooit meer 'de Profeet Jezus' zeggen in aanwezigheid van een Christen. Jouw regels, niet de mijne.
of christennen hebben het foute geloof
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34909472
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

of christennen hebben het foute geloof
Volgens de regels van Meki beledig jij nu opzettelijk Christenen en ben je heel fout bezig. Wat jij in je post schreef zou volgens hem verboden moeten zijn.
pi_34909809
en, schiet het nog een beetje op met onze clash of civilizations?
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:09:25 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34910043
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Volgens de regels van Meki beledig jij nu opzettelijk Christenen en ben je heel fout bezig. Wat jij in je post schreef zou volgens hem verboden moeten zijn.
het christendom is behoorlijk aangepast door de kerken , vooral in de middeleeuwen , (mohammed nam één god aan uit velen overigens , dit heet Atheisme (het geloof in 1 god is atheisme , daarvoor geloofde men in vele goden afstammend van de babylonische en sumerische samenlevingen) , uit het volk van ismael , maar is ouder dan de *huidige overblijfsellen van het christendom gesticht na (en ter ere van) joshua/Jezus de christus , waar meer dan de helft van is verbrand omdat het niet te begrijpen viel en daarom niet in het kerkerlijke paste , naar mijn mening zijn deze kerken van rome een soort vroeg politiek spel geweest wat we tegenwoordig op wereldschaal kunnen aanschouwen , genaamd assimilatie
men neme uw grootste vijand en gebruike deze als uw eigen , en dat heeft rome met jezus gedaan.

of jezus werkerlijk de zoon van god was , dat zijn we inderdaad.
of jezus een profeet was , hij was in iedergeval zijn tijd ver vooruit
tot zover mijn mening over jezus.

HiZ , je moet bij mij niet beginnen met zulke simpele argumentjes
want in tegenstelling tot jij , weet ik waar ik over praat.
pi_34910054
Ik vind deze een goeie maar wel hard hoor.

Waarschuwing voor Moslims anders wordt misschien heel Hongarije voor racist uitgemaakt: Niet op de link klikken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34910169
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

blaat
Mohammedanen eigenen zich de Joodse en Christelijke geschiedenis toe, verdraaien het 1 en ander en gaan vervolgens met opgeheven vingertje wijzen dat niet-moslims leugenaars en hypocrieten zijn.
eeeh
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:20:23 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34910441
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Mohammedanen eigenen zich de Joodse en Christelijke geschiedenis toe, verdraaien het 1 en ander en gaan vervolgens met opgeheven vingertje wijzen dat niet-moslims leugenaars en hypocrieten zijn.
onderbouw dit soort aantijgingen eens

ze eigenen niks toe , mohammed nam allah aan als grootste god en verspreide (voor zover dat heet) het woord van allah , dat ze jezus erkennen als een profeet is alleen positief neem ik aan en zijn het de joden niet die jezus vermoord hebben (wel tezamen met de romeinen uiteraard)
en ik zie nergens moslims lukraak wijzen en roepen dat niet moslims leugenaars en hypocrieten zijn
tenzij er leugenaars en hypocrieten zijn
en ik vind de westerse opinie omtrent alles wat de laatste tijd heeft afgespeeld zeer ziekelijk hypocriet.
en als je leugens zoekt , zelfs in de 2e kamer hangt het aan de muren
(wil niet zeggen dat de zogenaamde leiders van oosterse landen niet hypocriet en leugenaars kunnen , en soms ook werkerlijk , zijn. , ben ik zeer zeker van dat het daar niet altijd deugd , maar dat krijg je met *leiders* van tijd tot tijd. )
in de koran tot zover ik weet (heb het boek niet zelf gelezen trouwens) staan passages waarin goed word gesproken over niet moslims/ongelovigen , dezen met respect te behandellen

ik denk ook niet dat men daar laaiend word omdat mensen niet geloven , of is die gedachte jou ook al wereldvreemd?
pi_34910524
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat Iran doet is vrijheid van meningsuiting
Iran is een theocratie en geen democratie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_34910599
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Registrant:
Anders Hegbostad Olsen
Hollendergata 3
Oslo, Akershus 4545
Norway

Registered through: GoDaddy.com (http://www.godaddy.com)
Domain Name: DRAWMOHAMMED.COM
Created on: 01-Feb-06
Expires on: 01-Feb-07
Last Updated on: 07-Feb-06

Nou komt Noorwegen ook in mijn rijtje
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34910698
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jezus heeft letterlijk verklaard dat 'Ik en de Vader zijn een'.
nee hoor dat was constantijn
pi_34910754
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

onderbouw dit soort aantijgingen eens
De Islam is de jongste van de grote religies. Veel verhalen uit de Koran lijken (bijna) letterlijk op die uit oudere andere religieuze geschriften. M.i. nemen moslims de Koran veel te letterlijk. De wereld is verandert, maar veel moslims behouden hun letterlijke interpretatie uit een compleet andere tijd.
Sommige Christenen en Joden preken wellicht ook nog zeer oude teksten, maar vatten deze vaak wat moderner op.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34910769
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

afbeelding om zelf ook te spotten of om te tonen wat de Denen over de profeet uitten..
Dat bepaalt de boodschapper helemaal niet, maar de ontvanger...Het blijven immers dezelfde cartoons.
pi_34910771
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

je interpreteert z'n woorden zodat ze je goed uitkomen
helemaal niet, ook de islam verwerpt hele idee van drie een-heid
pi_34910804
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou komt Noorwegen ook in mijn rijtje
De manier waarop jij op basis van individuen complete landen veroordeeld is vergelijkbaar met het beeld dat sommige mensen in alle moslims een potentiele terrorist zien ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34910893
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

helemaal niet, ook de islam verwerpt hele idee van drie een-heid
helemaal wel het ging niet om drie-éénheid, het ging erom of Storm Jezus als de zoon van God ziet of slechts als profeet
pi_34910948
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

maar... maar.. als ik een beetje simplistische linkjes leg betekent het plat gezegd, zij zien het westen als een poel van verderf met allemaal duivelse ongelovigen die naar hun leven en geloof staan wat je met alle middelen moet bestrijden.
Er is wel een manco in deze link, waarom gaan dan zovelen naar de verdorven landen als men zo de pest er aan heeft, oh wacht, misschien een poging tot geestelijke ontwikkelingshulp. Dat is dan wel weer heel nobel. Moeilijk hoor.
Mwuaah, er zijn ook heel veel moslims die Westen zien als begin van een nieuw islamitisch orde. "Zon zal opkomen van Westen" Wordt geinterpreteerd door sommigen als de zon is de Islam.
Er wordt in moslimwereld generalisseerd, want ik ben ook niet onkwetsbaar tegenover aanslagen die ze hier willen plegen.

De duivelse ongelovigen zijn alleen hen die Israel steunen in hun tocht naar wereld heerschappije en hun die Israel steunen, hun moeten aangepakt worden. Daarom strijden wij tegen het westen.
( zo een theorie krijgen ze van zonsopgang tot zonsonderdag)
pi_34910998
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:32 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

helemaal wel het ging niet om drie-éénheid, het ging erom of Storm Jezus als de zoon van God ziet of slechts als profeet
Het ging er om of de moslims Christenen lasteren wanneer ze Jezus als profeet benoemen.

Naar mijn mening lasteren Christenen jezus/Allah wanneer ze een famillieband tussen hen zetten. Dat betekent nog niet dat Christenen. Jezus niet als profeet kunnen zien.
pi_34911080
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik wil zeggen dat als Egypte niet aangepakt dient te worden omdat ze niet volgens de Koran geregeerd worden, Denemarken dat ook niet dient te worden.
Eensch
pi_34911158
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het ging er om of de moslims Christenen lasteren wanneer ze Jezus als profeet benoemen.

Naar mijn mening lasteren Christenen jezus/Allah wanneer ze een famillieband tussen hen zetten. Dat betekent nog niet dat Christenen. Jezus niet als profeet kunnen zien.
dan lastert de bijbel de koran en andersom
maar goed, dat zal jij vast anders zien. maar jij nam christenStorm als een soort van bewijs van jouw gelijk, dat argument is vals
pi_34911196
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Meki het volgende:

[..]

dit topic gaat over provocatie
als provocatie toegestaan is tegen de Moslims dan is dat ook toegestaan teegn de joden
Oh maar we hebben het over twee verschillende niveua's
Het westers humoristisch niveau
en het moslim geen niveau (op ieder gebied)

Moslims kunnen alleen oude geiten uit de sloot halen en bewijzen nu eindelijk zelf dat hun denkwijze erg aan het fascisme verwant is
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34911269
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan lastert de bijbel de koran en andersom
maar goed, dat zal jij vast anders zien. maar jij nam christenStorm als een soort van bewijs van jouw gelijk, dat argument is vals
Je wilt nog steeds niet begrijpen.
Hij zei dat er geen enkel Christelijk stroming was die Jezus als profeet beschouwde, naast zijn Goddelijkheid ( daar laat ik me even niet over in anders wordt het te uitgebreid) . Daarmee sloot hij ook dat Stormseeker er van overtuigd was als Christen dat Jezus beide was, ik ben het niet eens met Storm of hem, maar ik kan niet ontkennen dat er wel christelijke stromingen zijn die Jezus ook als profeet zien..

Voorbeeld van Storm haalde ik alleen aan om zijn ongelijk te bewijzen (er zijn wel degelijk Christenen)
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:44:35 #298
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34911303
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:30 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

De manier waarop jij op basis van individuen complete landen veroordeeld is vergelijkbaar met het beeld dat sommige mensen in alle moslims een potentiele terrorist zien ...
hier ben ik het ergens wel mee eens.
en ik zou me ook er aan moeten houden er op te letten dat ik het ook niet per ongeluk doe ,
het zijn individuen , niet hele landen , die bestaan uit hele volken
maar het kan niet ontkent worden dat het meerendeel van europa er achter staat dus het niet verwonderlijk is dat men deze fout maakthele landen te noemen ipv instellingen of personen
pi_34911608
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:30 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

En bijna terecht zou ik zegen.
De reden hiervan wordt dagelijks onderbouwd door een schreeuwende schietende vandaliseerende massa met het totaal IQ van een achterlijk varken.
En het feit dat de zgn gematigde moslims dit noeg vergoeilijkend proberen goed te praten.... we moeten weer begrip tonen.

Als deze goedglovige domme massa nu eens zou begrijpen dat we geen sharia hebben, maar vrijheid van meningsuiting, vrijheid in sexuele geaardheid en emancipatie.......dan zijn we een stukje in de goede richting.

Als zij die niet kunnen leven met deze vrijheden nu een fijn teruggaan naar hun shariagereerde landje zijn we een een eind in de goede richting, zeker als de moslims die dat soort vrijheden wel kunnen waarderen zich eens uit zouden spreken tegen hun achterlijke (in west europa verkerende) geloofsgenoten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34911614
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je wilt nog steeds niet begrijpen.
gelukkig ga je het uitleggen
quote:
Hij zei dat er geen enkel Christelijk stroming was die Jezus als profeet beschouwde, naast zijn Goddelijkheid ( daar laat ik me even niet over in anders wordt het te uitgebreid) .
dat boeit me ook niet
quote:
Daarmee sloot hij ook dat Stormseeker er van overtuigd was als Christen dat Jezus beide was, ik ben het niet eens met Storm of hem, maar ik kan niet ontkennen dat er wel christelijke stromingen zijn die Jezus ook als profeet zien..

Voorbeeld van Storm haalde ik alleen aan om zijn ongelijk te bewijzen (er zijn wel degelijk Christenen)
daarmee bewijs je z'n ongelijk niet. Storm gelooft dat Jezus de zoon van God is. Dat hij daarnaast misschien ook als profeet gezien kan worden omdat hij de boodschap van God verkondigt doet voor jouw argument niet terzake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')