ik vertouw je dat je oprecht bent met je reacties jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geloofde je mij op m'n woord toen ik over de Egyptische krant begon?
Wordt Denemarken met een Koran/Sharia bestuurd? Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
volgens de Koran/hadith niet he.
Word egypte met een koran/sharia wetgeving bestuurd? Nee.
bron cia world factbook enzo
Als niet moslim heb je geen plichten jegens Allah swt of Mohammed of de Koran!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wel aan de koran en dat hoor jij ook weer te weten.
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #24quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik vertouw je dat je oprecht bent met je reacties ja
je zou bijna zeggen, dat ik meen dat Denemarken aangepakt moet worden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wordt Denemarken met een Koran/Sharia bestuurd? Nee.
bron: common sense, CIA World Fact Book enzo.
beweerde ik van wel dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:29 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Als niet moslim heb je geen plichten jegens Allah swt of Mohammed of de Koran!
Maar daar gaat het niet helemaal om natuurlijk. Als je het zo erg vind dat Niet-Moslims de Islam/Koran belachelijk maken dan moet je het erger vinden dat er Moslims andere Moslims vermoorden
link vragen is voor jou een bewijs dat ik je niet geloof op je woord?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #24
dus niet
ik wil zeggen dat als Egypte niet aangepakt dient te worden omdat ze niet volgens de Koran geregeerd worden, Denemarken dat ook niet dient te worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen, dat ik meen dat Denemarken aangepakt moet worden?
Bron: myself
wat mij betreft wel, maar de demonstratie morgen is gericht tegen de cartoons...niet tegen een evt. verbod op anti-semitismequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dit topic gaat over provocatie
als provocatie toegestaan is tegen de Moslims dan is dat ook toegestaan teegn de joden
Tuurlijk wel. Denen zijn ongelovige blanken die geregeerd worden door Joden. Snap dat dan..quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wil zeggen dat als Egypte niet aangepakt dient te worden omdat ze niet volgens de Koran geregeerd worden, Denemarken dat ook niet dient te worden.
ahgutquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe ze mohammed afbeelden en als wat
Beiden hebben ze afgebeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wil zeggen dat als Egypte niet aangepakt dient te worden omdat ze niet volgens de Koran geregeerd worden, Denemarken dat ook niet dient te worden.
als je mag beledigen dan hoor je iedereen te beledigen niet enkel een groep .quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, maar de demonstratie morgen is gericht tegen de cartoons...niet tegen een evt. verbod op anti-semitisme
Nou, geef nou eerlijk toe, de wereld zou toch veel beter af zijn als iedereen islamiet zou worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:35 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Denen zijn ongelovige blanken die geregeerd worden door Joden. Snap dat dan..
wat voor jouw de waarheid is , is voor hen geen waarheid en vice versa, right?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgut
Weet je wat ik denk ook een rol meespeelt in die overtrokken reacties?........................ De waarheid......... en dat doet verdomde zeer. Maar niet getreurd, er zijn veel meer volkeren die er niet tegen kunnen.
Voor wat waarschuwde Egypte dan? En wie en waarom waarschuwde ze?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden hebben ze afgebeeld.
Denemarken als creator/publicerende.
Egypte als berichtgevende/waarschuwende.
Beide landen worden niet door de koran bestuurd. Als iemand hier hoort aangepakt te worden, Allah waakt er over
je begreep het niet toen ik zei dat ik nie meer inhoudelijk op je zou reageren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Voor wat waarschuwde Egypte dan? En wie en waarom waarschuwde ze?
verpest de discussie nou niet, we waren net zo lekker bezig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:35 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Denen zijn ongelovige blanken die geregeerd worden door Joden. Snap dat dan..
jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Triggershot het volgende:
Denemarken als creator/publicerende.
Maar waarom joden? er zijn duizenden andere bevolkingsgroepen die je kunt beledigen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Meki het volgende:
[..]
als je mag beledigen dan hoor je iedereen te beledigen niet enkel een groep .
Als je moslims mag beledigen dan mag je ook joden beledigen
sprake van toevoegende waarde in een discussie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jaer is speciaal een landeljke dag georganiseerd om zo allemaal een steentje bij te dragen
Voor wat waarschuwden de Egyptenaren ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je begreep het niet toen ik zei dat ik nie meer inhoudelijk op je zou reageren?
Ze waarschuwde Egyptenaren geen Deense kranten open te slaan omdat ze dan die cartoons zouden zien. Vandaar die publicatiequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Voor wat waarschuwde Egypte dan? En wie en waarom waarschuwde ze?
Heb je dat gezegd dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je begreep het niet toen ik zei dat ik nie meer inhoudelijk op je zou reageren?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ze waarschuwde Egyptenaren geen Deense kranten open te slaan omdat ze dan die cartoons zouden zien. Vandaar die publicatie![]()
spotten/lasteren Mohammed, visueel/schriftelijke duidelijk making/ berichtgeving.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor wat waarschuwden de Egyptenaren ?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ze waarschuwde Egyptenaren geen Deense kranten open te slaan omdat ze dan die cartoons zouden zien. Vandaar die publicatie![]()
dat mogen niet-moslims toch gewoon ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
spotten/lasteren Mohammed, visueel/schriftelijke duidelijk making/ berichtgeving.
als niet moslims dat mogen, mag een niet moslimregering dat toch gewoon ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat mogen niet-moslims toch gewoon ?![]()
ik zou waarschuwen als een moslim dat doet, die mag het niet volgens de moslims
Dan zijn we het bijna helemaal eens toch!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
beweerde ik van wel dan?
Ik heb ook geen vergelijkingen gemaakt en geuit dat prentjes erger waren dan de moslims die andere moslims doden. Ben ik het absoluut met je eens. zelfs de koran is het met jouw mening eens.
oke, maar nu geef je mij een handvat. Eigenlijk concludeer ik hieruit dat de gewone mensen daar geeneens weten welke misdaden tegen het eigen volk worden gepleegd en nog minder welke misdaden er buiten hun landsgrenzen worden gepleegd onder de vlag van het geloof.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat voor jouw de waarheid is , is voor hen geen waarheid en vice versa, right?
En dan heb je natuurlijk nog altijd van die achterlijke debielen die er vuur op gooien en opfokken naar eigen belang.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/edbinnenland/article81295.ece
[..]
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenstad/article77067.ece
ja, ik geloof niet dat moslims mogen ingrijpen bij een belediging vooral als er geen vertegenwoordiging is van een islamitisch staat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Dan zijn we het bijna helemaal eens toch!
Het is gewoonweg te erg om mensen te gaan vermoorden voor een tekening, zelfs al spot deze met Mohammed. Het is nog erger om op te roepen tot het doden van een persoon of zelfs mensen uit een heel alnd of continent.
Ik weet dat moslims aanstoot geven aan deze spotprenten, maar daarvoor heb je geleerden die zouden moeten weten dat wil je in achting stijgen bij Allah je goed moet doen. Mensen in stukken snijden voor een tekening brengt je alles behalve dichter bij Allah.
Het verbaasd me gewoon dat er mensen vermoord worden en dat dat zelfs getoond word op de tv en dat er geen enkele reactie zoals dit volgt. Als deze mensen met dezelfde vurigheid AL het kwaad bestreden dan was het snel gedaan met de verkeerde kijk op de Islaam!
Maar dat is mijn mening
De meeste? Noem eens een aantal van die imams die zich wel gewelddadig op willen stellen dan..quote:2x bij een lezing in den haag/dodrecht vrijdagsgebed preken en bijeenkomsten hebben meeste imams afgekeurd om geweldadig op te stellen en verder te zaaien.
jah maar hun wilden perse Joden . je hebt immers ook vrijheid van kiezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar waarom joden? er zijn duizenden andere bevolkingsgroepen die je kunt beledigen.
lieve schat eigenlijk zijn alle acties niet eens legitiem. En is het geen daad van islam wat ze doen maar een daad van zonde vooral als Mohammed wordt verboden in de Koran om iets te ondernemen tegen de spotters:quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
oke, maar nu geef je mij een handvat. Eigenlijk concludeer ik hieruit dat de gewone mensen daar geeneens weten welke misdaden tegen het eigen volk worden gepleegd en nog minder welke misdaden er buiten hun landsgrenzen worden gepleegd onder de vlag van het geloof.
wat mij betreft welquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als niet moslims dat mogen, mag een niet moslimregering dat toch gewoon ook.
Dus gaat hem om zelfde verhoudingen.quote:
jaja dat weten we onderhand wel lieverd maar dat is nog geen rechtstreekse antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lieve schat eigenlijk zijn alle acties niet eens legitiem. En is het geen daad van islam wat ze doen maar een daad van zonde vooral als Mohammed wordt verboden in de Koran om iets te ondernemen tegen de spotters:
“En wij zullen de verantwoordelijkheid over degenen die de spot drijven met jou voor Ons nemen!”
misschien heb ik iets te selectief gelezen, om mijn reactie te kunnen plaatsen. Wat was je vraag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
jaja dat weten we onderhand wel lieverd maar dat is nog geen rechtstreekse antwoord op mijn vraag.
Of moet ik m'n vraag wat minder subtiel stellen?
maar er is geen Egyptische vlag vetrapt in oktoberquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus gaat hem om zelfde verhoudingen.
Egypte is echt geen voorbeeld land dat wordt bestuurd met Koran hoor echt niet.
Vind je het gek? Mubarak zet gelijk leger/tanks in om hun een lesje te leren. Denemarken is daar nog beetje humaan in (denk ik)quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar er is geen Egyptische vlag vetrapt in oktober
maar goed, dat is natuurlijk vanwege het feit dat ze het om een andere reden hebben geplaatst. als verklikker
valt niet mee op zo'n horde tegelijk te reageren hè.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien heb ik iets te selectief gelezen, om mijn reactie te kunnen plaatsen. Wat was je vraag?
quote:oke, maar nu geef je mij een handvat. Eigenlijk concludeer ik hieruit dat de gewone mensen daar geeneens weten welke misdaden tegen het eigen volk worden gepleegd en nog minder welke misdaden er buiten hun landsgrenzen worden gepleegd onder de vlag van het geloof.
idd niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
valt niet mee op zo'n horde tegelijk te reageren hè.
"Gewone" mensen die daar geen baan/opleiding hebbeb, laten zich zo makkelijk manipuleren door diverse berichtgevingen dat ze zelf geen inspiratie/tijd meer hebben om een mening te vormen.quote:oke, maar nu geef je mij een handvat. Eigenlijk concludeer ik hieruit dat de gewone mensen daar geeneens weten welke misdaden tegen het eigen volk worden gepleegd en nog minder welke misdaden er buiten hun landsgrenzen worden gepleegd onder de vlag van het geloof.
relevant?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:09 schreef HiZ het volgende:
Meki, zeg of schrijf jij wel eens 'de profeet Jesus' ?
en zijn het echte moslims ? een moslim zonder opleiding/baan is geen moslim ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:09 schreef Triggershot het volgende:
Ergste van alles is. hun overtuiging geven ze dan ook weer door aan hun kinderen/lotgenoten waardoor je toch al snel een heel volk bereikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |