mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
eenschquote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
neejoh manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef wlsandman het volgende:
[..]
mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)![]()
Maar die club is dan ook niet het bezoeken waard, zulke kutmuziek![]()
hmmm, volgens mij was ik er ook in 2003 (kan ook 2002 geweest zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).
Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_
Enige nadeel is het strandgebeuren, met die vakken.
Puik ik ga naar Riminiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).
Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_
Enige nadeel is het strandgebeuren, met die vakken.
zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zinquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Mike19 het volgende:
mm ik hoor telkens anderen verhalenhehe over de leeftijden enzo niet ouders dan 20 dus 16 tot 20 ben zelf 20 dus ik zal et er wel naar me zin hebben in Appartementen Romea , iemand hier ervaringen mee ?
Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zin![]()
dit in tegenstelling tot bijv. salou oid![]()
Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Borkydude het volgende:
Iemand wel is in appartementen Aida geweest?
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:15 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.![]()
De altro mondo is heel tof, als je in ieder geval tegen massa's Italianen kunt die de hele avond tegen ieder blond wijf staan op te rijden en daarbij niets of niemand ontzien.![]()
Tip: Wacht deze leuke Nederlandse dametjes op, ze zijn die Italiaanse mannetjes binnen enkele dagen zat.![]()
Waarschijnlijk komen wij ook in Paradisoquote:
Vrijdag, 10 dagen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen wij ook in Paradiso
Wiij gaan 22 juli weg en gaan 8 dagen. Wanneer ga jij?
Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?quote:
Nee, vriend van me werd gebeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?
ik ben in elk geval benieuwd naar je verhalen dan!
mwoch, het is misschien wel wat overrated, maar je vermaakt je er best. Inderdaad is het merendeel van de tenten gevuld met 16-jarigen, maar er zitten echt wel leuke discotheken tussen hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Uitgaansleven in Rimini wordt hier echt schrommelijk overschat. Ik ben met bovenstaande dame geweest, dus mening is misschien eenzijdig. Maar dat 'uitgaansleven' is non existent, tenzij je 16 bent en voor t eerst een discotheek binnenstapt. Voor iemand van boven de 20 (die wat gewend is) valt het zwaar tegen. Tenzij je voor de lol tussen de pubers van 16 staat. Italie zelf is wel een aanrader. Rimini kun je als uitvalsbasis gebruiken voor steden Florence en Venetie. Dat dan weer wel. Maar ligt eraan of dat je dat zoekt. Strand is ook niet bijzonder mooi, en strandventers storen je constant met geheelde waar.
Als jullie rond de 24 jaar oud zijn dat ben je idd de oudste daarzo. Gemiddelde leeftijd (van de nederlandsers) ligt rond de 18. Maar als je naar de baja imperiala gaat, of die zuigtent van gigi, dan ben je zeker niet de oudste. Maar voor the life (the place to be in Rimini!) ben je wel te oudquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. Nu wil het zo zijn dat ik hier samen met wat vrienden heen ga. Van de ene hoor ik dat dit the place to be is voor mensen boven de 20 jaartjes oud. Wij zijn zelf rond de 24 jaar. En hier en daar op het internet lees ik dat het een kinderspeeltuin is van mensen van rond de 16 jaar. WAT IS WAAR?!?! iemand ervaringen die mij blij maken? dus mensen van mijn leeftijd? Welke nationaliteiten tref ik er aan? ook scandinaviers? Weinig Hollanders?
Dat het er duur is dat had ik al begrepen, maar de pizza's schijnen vrij goedkoop te zijn
dus dat is dan weer mooi. Wat betaal je voor een avondje uiteten? / stappen?
hoop dat iemand me verder kan helpen
Geloof me het is geen plaats voor mensen boven de 20. Ben zelf 24, ben vorig jaar een weekje geweest, en in de clubs was de gemiddelde leeftijd ongeveer 18 of jonger. Er bleek 1 club te zijn waar de gemid leetijd iets hoger was, maar dat was niet in rimini zelf. Ben er ook niet geweest door tijdgebrek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. ....
Was greetje er niet??/quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef Borkydude het volgende:
En voor de mensen die met Beachmasters gaan, Martin is de man!Echt lachen met die vent.
quote:
Alleen die 4 die ik noemde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef rastablasta het volgende:
En Menno?, dat waren bij ons in 2004 de begeleiders! Ik zat toen overigens op camping italia, was 19 jaar heb me er prima vermaakt. Zijn er 2 weken geweest en was super tof. Aan het verhaal hierboven te zien heeft beachmasters niks veranderd in het programma.
Denk dat als je 24 bent dat je dan beter naar praag of barcelona kunt gaan. Die steden hebben iets meer te bieden dan het uitgaansleven van Rimini. Denk dat ik Rimini dit jaar ook al een stuk minder zou vinden. Maar 2 jaar geleden had ik wel de vakantie van mijn leven. Eten inderdaad goedkoop, uitgaans prijzen vond ik normaal. (heb me er niet aan gestoord).
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Dizzee het volgende:
wel minder als Lloret maar nog steeds hoog.
Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg isquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Lloret is wel het summum van de sjonnies hoor
geen zorgen, daar is het een stuk minder.... ze zijn er wel, maar op een zeer bescheiden niveau....quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg is![]()
wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef Tumke24n het volgende:
Wij zijn er ook, en wij zijn geen sjonnies dus dat zijn al 5 sjonnies minder
Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijk
sterk antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Tumke24n het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op worden![]()
haha, da's een mooie gedachte, maar kan helaas niet aanwezig zijn... de foto's mogen hier natuurlijk wel altijd gepost wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Tumke24n het volgende:
Ja alle gekheid op een eierstokje, wij gaan er een tegekke vakantie van maken. Met of zonder sjonnies, matterazzi's of don corleone figuren.
Mijn ervaring met Loret is idd ongeveer hetzelfde maja gewoon ook tegen die mensen slap ouwhoere en zij hebben ook weer een goeie avond.
Gekke mat, veel plezier daar! Wij gaan ook vrijdag alleen dan met de auto en wij rijden in 2 dagen, lekker relaxed.
Kroegtijger: jij bent altijd welkom als jurylid op ons wet t-shirt contest in ons appartement Verdemare dat weet je!
Tjuus,
dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef -Jean- het volgende:
mooie reacties dat dat sjonniegehalte niet zo hoog als daar ligt.
Poeh wat lag het tegelzetterniveau daar hoog zeg.
Ik en Impreza vertrekken de 28ste!
Hoe zit het trouwens met de verhoudingen man vrouw. Lloret had je in de meeste tenten 8 (foute vieze gore nichten met tepelpiercings) "gasten" die om 1 meisje heen dansde. Alias: verhouding 80/20. Hoe ligt dat ongeveer in Rimini
Dat dat sjonniegehalte niet zo hoog ligt is als in lloret is in ieder geval een pak van me hart
wij hebben er de heenweg 20 uur over gedaan met aardig wat stops..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Dizzee het volgende:
hoelang is dat nou rijden naar Rimini met de bus?
Idd, volgens mij waren er wel 5 vrouwen op 3 mannen ofzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef endr0me het volgende:
[..]
dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:
ik ben ervan geschrokken (in positieve zin!) hoeveel vrouwen er in Rimini zijn, dus dat komt vast wel goed
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef miesjuh het volgende:
Ik vlieg vandaag naar het prachtige RIMINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tot over 8 daagjes...!!
willem de zwijgerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:53 schreef Tumke24n het volgende:
knip
Vorig jaar Paradiso, was zeer puik voor een goede prijs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please)
Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please)
Bovengemiddeld appartement idd. Wij zaten er s'avonds veel omdat we niet van die stappers zijn en omdat het uitgaansleven voor 20+ers niet echt bestaat, de 'clubscene' (voor zover je daar al van kunt spreken) wordt gedomineerd door 16-18 jarigen, dat is de kern. Alles wat daar boven zweeft is verruit in de minderheid. Ik wil graag nog een keer terug naar Italie, maar Rimini sla ik over.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:16 schreef endr0me het volgende:
[..]
Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.
argumenten: relaxe 'conciergé', groot balkon, lift, alleen maar NL-ers.. schoon hygiene.. airco.. groot..
Ben 2 jaar geleden geweest en als je Rdam gewend bent valt Rimini vies tegen naar mijn idee. Baja zijn we niet geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef ASroma het volgende:
hmm als jonge twintiger is er genoeg te doen hoor; peter pan, equ, baia imperiale.....
Heb je daar amper, je kan beter halve liter blikken of flesjes kopenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
Dikke kick
En wat kost een krat bier in de supermarkt dan?
ik verwacht dat kroatie wel iets goedkoper is; rimini is schofterig duur in ieder geval. Wel erg leuk, maar wle prijzigquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef jovink het volgende:
en dan luidt de vraag. wat kosten halve liter blikken ongveer,, we zitten nog te twijfelen tussen kroatie en rimini
maar t= allemaaal zo duuuur
Dat is zeker niet zo, vriend van me zat in Kroatië vorig jaar, dat was gewoon relaxte toeristische plaats...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef jovink het volgende:
kroatie en rimini zijn net zo duur om heen te gaan. allebij om en nabij de 300... mar ik ben bang dat je in kraotie in zon achterbuurt terecht komt:P
de reis is waarschijnlijk net zo duur ja; qua afstand maakt t geen drol uit...maar de prijzen op locatie niet.... in Rimini betaalden we voor 6 drankjes ¤45,- en dat was ex toegang....quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef jovink het volgende:
kroatie en rimini zijn net zo duur om heen te gaan. allebij om en nabij de 300... mar ik ben bang dat je in kraotie in zon achterbuurt terecht komt:P
hmm ja dat is wel ziek duur ja... Jullie kunnen me wel n kniepert vinden maar ik vind 300 euro zo duurquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
de reis is waarschijnlijk net zo duur ja; qua afstand maakt t geen drol uit...maar de prijzen op locatie niet.... in Rimini betaalden we voor 6 drankjes ¤45,- en dat was ex toegang....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef jovink het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel ziek duur ja... Jullie kunnen me wel n kniepert vinden maar ik vind 300 euro zo duur
vorig jaar was ik 400 euroe kwijt aan een week op terschelling,. verschilt dit nogal van.. mja..
mwoch, goedkoop was anders dacht ik zoquote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef -Jean- het volgende:
Waar denk je aan met "echt zo duur"? Wat voor prijzen had je in gedachte...
Ik vond het ook weer niet zo belachelijk duur
Wij gaan 4 augustus voor 11 dagen, ook naar Nettuniaquote:Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef ingrid_1985 het volgende:
we gaan op 6 augustus voor 14 dagen die kant op met de bus. iemand ervaringen met de busreis naar rimini?
we zitten in appartement nettunia
8 Euro voor een Heineken Longneck in de Baia Imperialequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef ingrid_1985 het volgende:
nou heb verschillende reacties gelezen over uitgaansprijzen in rimini en waren niet echt goedkoop dus vandaar
Das wel veel, wel slecht eigenlijk, wordt je zowat gedwongen om aan de drugs te gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
8 Euro voor een Heineken Longneck in de Baia Imperiale
Maar is dat dan wel een goede discotheek of gewoon een soort van voorzuipkroegje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef endr0me het volgende:
Bij de Carnaby is t overigens goed te doen hoor.. 4 euro voor een halve liter
WTF! mag je bij die anderen niet roken binnen? Dat wist ik nietquote:Op zondag 25 maart 2007 17:44 schreef endr0me het volgende:
Jazer! vorig jaar gezeten en echt een van de betere appartementen ! word ook super goed beoordeeld op de gogo site etc
@ jap85: dat is gewoon een goede discotheek met verschillende zalen en muziekstijlen.. ook de enige waar je binnen mag roken
wij gaan 6 augustus die kant op met de bus (gogotours) hoelang blijven jullie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef Randolph het volgende:
Wij gaan met 3 gasten 3 augustus met de bus naar Rimini,
Zijn hier nog andere mensen die dan gaan, voeg anders ff toe op msn: jim_kirknl@hotmail.com
Zijn hier verder misschien mensen die ervaring hebben met Rimini, leuke discotheken/kroegen, goeie strandjes, do's en don'ts etc.?
Ga je geen spijt van krijgen. Want wij waren qua luxe best wat gewend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef jap85 het volgende:
Zojuist vakantie naar Rimini geboekt voor deze zomer, vanaf 4 augustus 11 dagen in Nettunia!(op aanraden van mensen hier)
Leeftijd is gemiddeld 15-18 jaar. Op je 20ste ben je uitschieter. Carnaby heeft 2 verdiepingen (dacht ik) en meerderheid toeristen (Nederlanders, Duitster en een enkele Italiaan). Geen incrowd disco dus. Kreeg een beetje het gevoel erbij van been there done that. Maar vond het ook geen typische tent a la Skihut. Muziek euro-house. Best leuk als 16/17 bent maar als je iets gewend bent valt het gewoon tegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef jap85 het volgende:
[..]
Maar is dat dan wel een goede discotheek of gewoon een soort van voorzuipkroegje?
Wij gaan 3 augustus, wij blijven 10 dagen en wij zitten in app Atrium, en waar zitten jullie dan. Voeg me anders ff toe op msn jim_kirknl@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef ingrid_1985 het volgende:
[..]
wij gaan 6 augustus die kant op met de bus (gogotours) hoelang blijven jullie?
welke hotele/app of camping zitten jullie?![]()
wij zitten in app nettunia van 6 t/m 20 augquote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Randolph het volgende:
[..]
Wij gaan 3 augustus, wij blijven 10 dagen en wij zitten in app Atrium, en waar zitten jullie dan. Voeg me anders ff toe op msn jim_kirknl@hotmail.com
Ach zolang je in de buurt van de menigte blijft is er niks aan de hand..quote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef lovegrrl het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook naar Rimini, vanaf 3 of 10 augustus, en dan voor 10 dagen
lees wel veel verschillende ervaringen hier. Ik ga samen met een vriendin, 2 meisjes van 19 dus. Is dat gezien al die italiaanse klootzakjes wel een beetje slim? of is het echt beter daar met hele groepen heen te gaan?
En wij willen graag in een hotel, heeft iemand ervaringen met hotel Bel Mare? Of Villa Madana? Of hotel Impero?
De italiaantjes daar zijn best wel een beetje stumperts. Worden inderdaad niet graag afgewezen en weten van geen ophouden. Ze hebben een grote bek, maar als het er opaan komt zijn ze weg, dus niet echt iets om je druk over te maken. En anders gewoon een vinger in hun oog prikkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ach zolang je in de buurt van de menigte blijft is er niks aan de hand..
mijn ervaring is wel dat die italianen bijzonder opdringerig zijn, ze worden niet graag afgewezen..
Van http://www.anwb.nl/vakantie/buitenland/bestemmingen/land_praktischeinfodetails.jsp?sub=overig&land=itquote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef ingrid_1985 het volgende:
weet iemand misschien of de stopcontacten in de appartementen in italie hetzelfde zijn als die in nederland, heb namelijk ergens gelezen dat er alleen van die smalle stekkers in passen.
![]()
Gewoon even een verloopje meenemen is dus genoeg.quote:Voltage/Stekkersysteem
Er bestaan twee soorten stopcontacten: met randaarde (zoals in Nederland) en met een uitstekende derde pool. Hiervoor heeft u een wereldstekker nodig. De moderne (platte) eurostekkers passen in elk stopcontact. Italië heeft hetzelfde TV-systeem als Nederland (PAL).
Als je met een nederlandse reisorganisatie boekt, dan kun je er bijna blind van uitgaan dat er gewoon normale stopcontacten met normale voltages in de appartemen aanwezig zijn!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef ingrid_1985 het volgende:
weet iemand misschien of de stopcontacten in de appartementen in italie hetzelfde zijn als die in nederland, heb namelijk ergens gelezen dat er alleen van die smalle stekkers in passen.
![]()
Wij hadden geen van beiden op onze kamer.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:08 schreef ingrid_1985 het volgende:
hallo,
weet iemand of er in appartement nettunia een wasmachine aanwezig is?
en een afwasmachine? staat namelijk nergens in de folder vermeld
shockers, nederlandse barquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef Alwinh het volgende:
ga er ook heen van 6 juli tot 19 juli. Een maat van mij loopt 200 km daarboven stage en die ontmoetten we waarschijnlijk ook. Tocn nog enkele vragen
1: Is er een apreskihut aanwezig, of soortegelijke feestmuziek?
2: Iemand ervaring met het huren van een auto in de buurt Rimini?
3: Graag hoor ik de goedkoopste kroegen waar je goedkoop kan inzuipen(en eventueel nog gezellig is:P) En wat kost dan een 'goedkoop' biertje
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
shockers, nederlandse bar![]()
zo te horen moeten jullie niet naar Baia Imperiale en soort gelijk gaan, is te classy voor jullie tukkers of achterhoekers![]()
wat toevallig.. wij vliegen ook om 10 voor 9, maar dan volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:31 schreef jap85 het volgende:
Ik ga vandaag! Vlieg vnvnd om tien voor 9, kunnen nog wel uit als het allemaal een beetje mee zit
Baia viel indd tegen, muziek stond keihard, belichting was erg heftig. Het was wat teveel allemaal, niet zo geweldig. Maar goed we zijn er geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef jap85 het volgende:
Zo, gisteren teruggekomen, relaxte vakantie gehad. Wel 3 dagen gaar weer gehad. Verder:
- Baia Imperiale zwaar tegengevallen, ziet er allemaal leuk uit maar je kan er weinig meer dan een beetje chillen, kleine dansvloertjes, erg druk.
Ze gaan wel uit maar schrikken alle mannen af door heel hard te roepen dat ze op moeten flikkerenquote:- Carnaby en Blow Up teveel Italianen (en dan alleen italiaanse gasten, ik vraag me af of italiaanse vrouwen uberhaubt wel uitgaan.
Waren wij in dezelfde stad? Rimini? Strand was inderdaad lekker maar Italianen zijn vreselijk onvriendelijk. Wij mochten rustig wachten in restaurants, ze holpen eerst Italianen. Vriendin wilde een jurkje passen dat mocht niet, of meteen kopen, of niet. Werd dan ook uit haar handen getrokken en ze werd serieus de winkel uitgedruktquote:- Lekker strand
- Italianen zijn vriendelijk en niet opdringerig (behalve bij vrouwen in de disco dan, daar zijn ze zwaar irritant)
De kutste (slechte muziek, veel mensen, niet super bijzonder) en duurste tent ooit voor mij. Kortom ik ga daar nooit meer naar toe!quote:
Bedoel je boven in het middenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef CypressHigh het volgende:
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden
De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui
nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
Altro Mundo is leuk! Ik vond the dutch night in club life ook heel erg leuk! Af te raden is de beach party die reisorganisaties aanbieden, echt vreselijk, een flopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef skymaster10 het volgende:
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!
Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.
Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!
Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?
Alvast bedankt!
Wij zitten bij gogo!quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:51 schreef TommieAH het volgende:
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |