abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34273650
Heeft er iemand ervaringen met deze plek ? zo ja vertel ze hier dan wij twijfelen tussen rimini en mallorca. Klopt het beeld dat rimini tot 20 is ? en wat zijn de prijzen van de grote discotheken en verhoudingen meisjes jonges
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:09 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_34273724
Rimini is tot 20 idd, als je 21 jaar bent kom je er niet meer in. En de prijzen van meisjes zijn in verhouding tot die van jongens vrij gunstig, maar dat komt ook omdat ze tot 20 wel genoegen nemen met een aantal vino's
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34276901
Rimini is coooool
pi_34308975
Hey top gozer hier heb ik idd veel aan bedankt !!!!
pi_34375340
We hebben geboekt voor 15 juli 8 dagen in apparetement Romea met 8 man
pi_34389030
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
pi_34425886
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)

Maar die club is dan ook niet het bezoeken waard, zulke kutmuziek
pi_34431451
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
eensch
the embassy
pi_34437164
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef wlsandman het volgende:

[..]

mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)

Maar die club is dan ook niet het bezoeken waard, zulke kutmuziek
neejoh man

Altro Mundo
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:07:44 #12
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34437227
De m/v verhouding is al gunstiger dan op Terschelling
Je kunt je er op zich wel vermaken hoor, als 21 jarige.
pi_34448391
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef keijz het volgende:

[..]

neejoh man

Altro Mundo
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:26:30 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34448550
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).

Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_

Enige nadeel is het strandgebeuren, met die vakken.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34448889
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).

Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_

hmmm, volgens mij was ik er ook in 2003 (kan ook 2002 geweest zijn )

t strand was inderdaad niet fantastisch.... t had onwijze hard en lang geregend, dus alle straten stonden blank. Eindelijk droog dus vol goede moed togen 4 van de 6 vast richting het strand. Alleen een maatje van me en ik bleven nog even chillen (te brak van de avond ervoor ) toen binnen een half uurtje de andere 4 weer terug kwamen.... bleek dat er een riool-overloop recht voor ons strand zat en binnen de stenen muurtjes in plaats van dat ze die pijpen effe door hadden getrokken.... lagen die 4 daar heerlijk te zwemmen tussen de bruine onderzeeers.... ze vonden het al zo raar ruiken, totdat 1 een bordje had zien staan
was ik effe blij dat ik te brak was (is alcohol toch nog ergens goed voor)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:22:02 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478603
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

Puik ik ga naar Rimini
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34682848
mm ik hoor telkens anderen verhalen hehe over de leeftijden enzo niet ouders dan 20 dus 16 tot 20 ben zelf 20 dus ik zal et er wel naar me zin hebben in Appartementen Romea , iemand hier ervaringen mee ?
pi_34684297
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Mike19 het volgende:
mm ik hoor telkens anderen verhalen hehe over de leeftijden enzo niet ouders dan 20 dus 16 tot 20 ben zelf 20 dus ik zal et er wel naar me zin hebben in Appartementen Romea , iemand hier ervaringen mee ?
zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zin
dit in tegenstelling tot bijv. salou oid
pi_34773718
Oké, ik heb oude forums doorgelezen, maar zie m'n vraag er niet bij staan! Ik wil dit jaar met een vriendin naar Rimini en we vroegen ons af of Shooters in de buurt ligt van Blow Up en Life! In sommige advertenties staat nl dichtbij Shooters en in andere staat dichtbij Blow Up en Life! En heeft iemand ervaring met Hotel Albion? Wij gaan btw vanaf 15 juli 8 dagen!*O*
  zondag 5 februari 2006 @ 22:02:43 #20
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34775862
De Life en de Blow up liggen best wel dicht bij elkaar. In ieder geval goed te lopen. De Shooters ligt wat verder van de Life af, ik denk een kilometer of anderhalf. Is op zich ook te lopen dus.

Kijk:
Je ziet dat de afstand tussen Life en Blow Up ongeveer 200m is.

[ Bericht 7% gewijzigd door CreativeMind op 05-02-2006 22:12:11 ]
pi_35814402
Ik ga ook naar Rimini vanaf 15 juli, ben benieuwd. Ik ga samen met een vriend van me. In hotel Bolero. Lijkt me wel chill. italaliaans eten etc
>> Player has BlackJack!
pi_36378087
Ik ga er ook heen. Iemand wel is in Baia Imperiale geweest?

http://www.vacanzeinriviera.it/immagini-discoteche/109_1.jpg
  zondag 26 maart 2006 @ 15:11:36 #23
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36378551
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om erin te komen?
  zondag 26 maart 2006 @ 15:18:31 #25
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36378709
ik was 17 en ben gewoon naar binnen gekomen, volgens mij moet je officieel 21 zijn, maar die uitsmijters snappen ook wel dat je helemaal uit Nederland komt en vanuit Rimini is het ook nog een half uurtje rijden, heb ze nog nooit op leeftijd zien controleren. Het is in ieder geval een toffe club, vele verschillende zalen, met muziek etc, relax sfeertje, buiten beetje loungen. Wel een beetje van die halve mafia figuren toen wij er waren, maar de sfeer was gewoon ok.
pi_36390893
Half uur rijden? Das eraan. Zal wel taxi worden dan. Ik bijna net geen 17 als ik er ben. Me vrienden zijn wel 17 dan.
  maandag 27 maart 2006 @ 09:14:05 #27
105435 amarena
Just curious
pi_36396483
Leuke optie voor een jongerenvakantie.... kun je je wel 10 dagen vermaken hoor.
Ben er jaar of 6 geleden geweest. Je bent wel verkneukeld als je 20 uur opgevouwen in de bus hebt gezeten maar dat zie je dan weer terug in de leuke prijs. Leuke discotheken en moooi strand. Restaurantjes en kroegentochten zijn zeker aan te raden. Leer je weer makkelijk mensen kennen. Baya is leuk... maar wel belachelijk duur qua drankjes. Leuk voor een keertje. Ik vond de discotheken in Rimini zelf een stuk leuker.

Ik vermeld er wel bij dat ik een jaar later naar Chersonissos ben geweest en dat was qua uitgaan en mensen toch wat gezelliger maar daarentegen is het strand van Rimini weer veel beter.
Have fun.
Veni vidi vici
pi_36501613
Woehoe, ik mag van me ouders
pi_36507484
Iemand wel is in appartementen Aida geweest?
pi_37211664
mja ik ga dit jaar ook naar rimini

Salou geweest vorig jaar en dat was gewoon kut.. Heb beetje hekel aan die schreeuwde aandacht trekkende nl-ers en engelsen. Zo te lezen is dit dus wel anders in rimini. Zit in appartement Romea van 18 agustus 10 dagen dit keer wat meer luxe massage douche en groot balkon klonk wel goed:P. Qua clubs heb ik mijn broer al beetje uitgehoort want die was er 3 jaar geleden geweest schijnt dat je gewoon rimini in moet gaan met eigenlijk niks in je hoofd en dat je dan de leukste avond hebt. Ver heb ik ook gelezen op oude topics dat je dus echt zo'n cruse moet maken lijkt me ook wel mooi alvast beetje mensen leren kennen is altijd beter..

nog meer mensen die rond deze tijd gaan dan ?
pi_38030020
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zin
dit in tegenstelling tot bijv. salou oid
Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.

De altro mondo is heel tof, als je in ieder geval tegen massa's Italianen kunt die de hele avond tegen ieder blond wijf staan op te rijden en daarbij niets of niemand ontzien.
Tip: Wacht deze leuke Nederlandse dametjes op, ze zijn die Italiaanse mannetjes binnen enkele dagen zat.
pi_39002167
Een kankerharde schop dan maar.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:15:33 #33
135926 pilskabouter
fulltime pilsman
pi_39246609
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Borkydude het volgende:
Iemand wel is in appartementen Aida geweest?
Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.
pi_39246706
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:15 schreef pilskabouter het volgende:

[..]

Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.
Ja

We zitten nu in Paradiso

Jij?
pi_39247719
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.

De altro mondo is heel tof, als je in ieder geval tegen massa's Italianen kunt die de hele avond tegen ieder blond wijf staan op te rijden en daarbij niets of niemand ontzien.
Tip: Wacht deze leuke Nederlandse dametjes op, ze zijn die Italiaanse mannetjes binnen enkele dagen zat.
eensch
die italiaanse knaapjes lopen verdomde mans te doen de hele tijd, maar ze stellen helemaal niets voor. 1 keertje daar gehad dat zo'n knaapje met zn aardappelschilmesje op ons af kwam, totdat de hele groep zich in 1 keer omdraaide om te vragen wat zn probleem was..... en weg was ie
  maandag 26 juni 2006 @ 14:02:04 #36
135926 pilskabouter
fulltime pilsman
pi_39248453
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ja

We zitten nu in Paradiso

Jij?
Waarschijnlijk komen wij ook in Paradiso

Wiij gaan 22 juli weg en gaan 8 dagen. Wanneer ga jij?
pi_39248488
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef pilskabouter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komen wij ook in Paradiso

Wiij gaan 22 juli weg en gaan 8 dagen. Wanneer ga jij?
Vrijdag, 10 dagen.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:06:46 #38
135926 pilskabouter
fulltime pilsman
pi_39248672
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Vrijdag, 10 dagen.
Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?

ik ben in elk geval benieuwd naar je verhalen dan!
pi_39248886
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef pilskabouter het volgende:

[..]

Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?

ik ben in elk geval benieuwd naar je verhalen dan!
Nee, vriend van me werd gebeld.

Ik zal wel een en ander vertellen
pi_39431219
Ben vorig jaar geweest, vond het behoorlijk tegenvallen.
pi_39432119
Uitgaansleven in Rimini wordt hier echt schrommelijk overschat. Ik ben met bovenstaande dame geweest, dus mening is misschien eenzijdig. Maar dat 'uitgaansleven' is non existent, tenzij je 16 bent en voor t eerst een discotheek binnenstapt. Voor iemand van boven de 20 (die wat gewend is) valt het zwaar tegen. Tenzij je voor de lol tussen de pubers van 16 staat. Italie zelf is wel een aanrader. Rimini kun je als uitvalsbasis gebruiken voor steden Florence en Venetie. Dat dan weer wel. Maar ligt eraan of dat je dat zoekt. Strand is ook niet bijzonder mooi, en strandventers storen je constant met geheelde waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeanne_Darc op 01-07-2006 23:28:25 ]
  zondag 2 juli 2006 @ 23:38:06 #42
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_39462203
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Uitgaansleven in Rimini wordt hier echt schrommelijk overschat. Ik ben met bovenstaande dame geweest, dus mening is misschien eenzijdig. Maar dat 'uitgaansleven' is non existent, tenzij je 16 bent en voor t eerst een discotheek binnenstapt. Voor iemand van boven de 20 (die wat gewend is) valt het zwaar tegen. Tenzij je voor de lol tussen de pubers van 16 staat. Italie zelf is wel een aanrader. Rimini kun je als uitvalsbasis gebruiken voor steden Florence en Venetie. Dat dan weer wel. Maar ligt eraan of dat je dat zoekt. Strand is ook niet bijzonder mooi, en strandventers storen je constant met geheelde waar.
mwoch, het is misschien wel wat overrated, maar je vermaakt je er best. Inderdaad is het merendeel van de tenten gevuld met 16-jarigen, maar er zitten echt wel leuke discotheken tussen hoor en inderdaad, ga er NIET heen voor het strand.... (paar jaar geleden bleek de riooloverloop recht voor ons strand in het water uit te komen )
  maandag 3 juli 2006 @ 08:57:18 #43
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_39466296
Het strand niet bijzonder mooi? Het strand is ronduit lelijk en vrij smal. Bovendien is het over ongeveer de hele breedte van het dorp bezaaid met strandstoelen waarvoor men in de buidel moet tasten. Op voorste strook bij de zee kun je wel gewoon je handdoek neerleggen. Wat betreft de stoorzwarten heb ik ervaren dat ze hun rotzooi niet bovengemiddeld graag aanbieden in Rimini. Het is niet erger dan in andere Zuid-Europese bestemmingen.

Naar Venetië is het trouwens nog steeds 4 uur met de bus (retourtje dus 8 (!) uur). Wellicht met eigen auto iets sneller, maar het blijft een flink eind karren en maakt Rimini net zo geschikt als uitvalsbasis voor Venetië als Istrië in Kroatië. Ik noem maar een zijstraat.
pi_39466354
als uitvalsbasis voor San Marino is het perfect...
pi_39634720
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. Nu wil het zo zijn dat ik hier samen met wat vrienden heen ga. Van de ene hoor ik dat dit the place to be is voor mensen boven de 20 jaartjes oud. Wij zijn zelf rond de 24 jaar. En hier en daar op het internet lees ik dat het een kinderspeeltuin is van mensen van rond de 16 jaar. WAT IS WAAR?!?! iemand ervaringen die mij blij maken? dus mensen van mijn leeftijd? Welke nationaliteiten tref ik er aan? ook scandinaviers ? Weinig Hollanders?

Dat het er duur is dat had ik al begrepen , maar de pizza's schijnen vrij goedkoop te zijn dus dat is dan weer mooi. Wat betaal je voor een avondje uiteten? / stappen?

hoop dat iemand me verder kan helpen
pi_39634987
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. Nu wil het zo zijn dat ik hier samen met wat vrienden heen ga. Van de ene hoor ik dat dit the place to be is voor mensen boven de 20 jaartjes oud. Wij zijn zelf rond de 24 jaar. En hier en daar op het internet lees ik dat het een kinderspeeltuin is van mensen van rond de 16 jaar. WAT IS WAAR?!?! iemand ervaringen die mij blij maken? dus mensen van mijn leeftijd? Welke nationaliteiten tref ik er aan? ook scandinaviers ? Weinig Hollanders?

Dat het er duur is dat had ik al begrepen , maar de pizza's schijnen vrij goedkoop te zijn dus dat is dan weer mooi. Wat betaal je voor een avondje uiteten? / stappen?

hoop dat iemand me verder kan helpen
Als jullie rond de 24 jaar oud zijn dat ben je idd de oudste daarzo. Gemiddelde leeftijd (van de nederlandsers) ligt rond de 18. Maar als je naar de baja imperiala gaat, of die zuigtent van gigi, dan ben je zeker niet de oudste. Maar voor the life (the place to be in Rimini!) ben je wel te oud

Ik ben er vorig jaar geweest, de pizza's zijn idd goedkoop en errug lekker . Verder is het uitgaansleven er 'relatief' duur. Als je het vergelijk met salou is het ietsjes duurder. Maar door gebruik te maken van de happy hours en kortingen via je reisbureau hoeft een avondje stappen niet zo duur te zijn, mits je alleen bier drinkt
pi_39660448
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. ....
Geloof me het is geen plaats voor mensen boven de 20. Ben zelf 24, ben vorig jaar een weekje geweest, en in de clubs was de gemiddelde leeftijd ongeveer 18 of jonger. Er bleek 1 club te zijn waar de gemid leetijd iets hoger was, maar dat was niet in rimini zelf. Ben er ook niet geweest door tijdgebrek.
Je zal er veel ndls tieners tegenkomen. uiteten is wel oké.. tip als je gaat doe een trip florance.
suc6 met je keuze!
pi_39663110
Ik ben net terug. Was erg leuk. Strand was wel te doen, maar op bepaalde dagen was het water vies

Uitgaan was chill, Blow Up was leuk, maar meer omdat ik lam was, nuchter was het minder geweest denk ik.
Carnaby was leuk, lekker groot en mooi, 3 verdiepingen met verschillende muziek. Voor ieder wat wils. Boven kan je zitten met beetje rustigere muziek, midden dansen en zitten, beneden meer dansen. Persoonlijk mijn favoriete avond omdat ik daar een heel leuk meisje ontmoette
Life was wel ok, boven apresski, cafe-achtige sfeer, beneden wel meer discotheek met dansmuziek.
Altro Mundo was leuk, Gigi was er niet, wel andere goeie dj. We kwamen binnen, zitten er 200 Duitsers op de grond Duitsland-Italie te kijken, verlenging, Italie scoort 2x. Je had ze moeten zien Iedereen schade deutschland zingen Die waren snel naar huis
Baia was gruwelijk, echt prachtig, in het begin om 11 uur helemaal leeg, later wel vol. Dansen is niet echt relaxt daar dus heb maar beetje op bankje gezeten met eerder genoemd meisje
Zwembad was dicht, maar het is zooo mooi daar, helemaal Romeinse stijl.
Crazy Dutch night was leuk, eerst 2 cafetjes, daarna naar Life, heb ik vooral gezeten met eerder genoemde

Wel had ik het idee dat ze maar 1 plaat hadden in Rimini, constant Black Eyed Peas, Pussycat Dolls en meer van dat soort shit.

Italiaanse jongens kunnen wel lastig zijn, en Italiaanse meiden moeten niks van je hebben Verder waren er vooral Nederlanders, Duitsers en een paar Zwitsers.

Verder was de Party Relaxing Cruise heel chill, beetje rustig wat drinken met muziek op zee. Daarna zwemmen in een baai. Prachtig

Aquapark was top, die glijbanen krijg je echt geen genoeg van zo vers.

San Marino was wel leuk, ik had geen geld meer dus niets gekocht. Maar wel mooie stad verder ook, met kasteel op zo'n eenzame bergpunt zoals je normaal alleen in films ziet

Ik was met 16 jaar wel een van de jongste, en met 19-20 hoorde je bij de ouderen.

En voor de mensen die met Beachmasters gaan, Martin is de man! Echt lachen met die vent.
pi_39663197
Pas trouwens ook op voor zakkenrollers. Mijn telefoon is geperst, vraag me niet hoe
pi_39695508
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef Borkydude het volgende:

En voor de mensen die met Beachmasters gaan, Martin is de man! Echt lachen met die vent.
Was greetje er niet??/
pi_39695587
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Was greetje er niet??/
Nee, verder had je nog Martin, Adelien en Natasja ofzo.
pi_39720353
En Menno?, dat waren bij ons in 2004 de begeleiders! Ik zat toen overigens op camping italia, was 19 jaar heb me er prima vermaakt. Zijn er 2 weken geweest en was super tof. Aan het verhaal hierboven te zien heeft beachmasters niks veranderd in het programma.

Denk dat als je 24 bent dat je dan beter naar praag of barcelona kunt gaan. Die steden hebben iets meer te bieden dan het uitgaansleven van Rimini. Denk dat ik Rimini dit jaar ook al een stuk minder zou vinden. Maar 2 jaar geleden had ik wel de vakantie van mijn leven. Eten inderdaad goedkoop, uitgaans prijzen vond ik normaal. (heb me er niet aan gestoord).
quote:

[..]

Was greetje er niet??/
gouranga
pi_39720836
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef rastablasta het volgende:
En Menno?, dat waren bij ons in 2004 de begeleiders! Ik zat toen overigens op camping italia, was 19 jaar heb me er prima vermaakt. Zijn er 2 weken geweest en was super tof. Aan het verhaal hierboven te zien heeft beachmasters niks veranderd in het programma.

Denk dat als je 24 bent dat je dan beter naar praag of barcelona kunt gaan. Die steden hebben iets meer te bieden dan het uitgaansleven van Rimini. Denk dat ik Rimini dit jaar ook al een stuk minder zou vinden. Maar 2 jaar geleden had ik wel de vakantie van mijn leven. Eten inderdaad goedkoop, uitgaans prijzen vond ik normaal. (heb me er niet aan gestoord).
[..]
Alleen die 4 die ik noemde.
pi_39721955
quote:

[..]

Was greetje er niet??/
Overgeplaatst naar Kreta
pi_39760520
ik ga 28 Juli met GOGO tours naar Rimini en zit nu in Hotel Susy omdat hotel little contractbreuk heeft gedaan ofzo .. ben benieuwd .. zoals ik hoor ben ik te oud ben bijna 22 .. en mijn vriendin is 19. We zijn wel van plan naar venetië te gaan in ieder geval en voor de rest weten we het nog niet
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_39928745
ff mijn ervaringen dan..

Ik ben net een dagje terug uit Rimini en heb er echt een topvakantie gehad.. (07-07-06 - 16-07-06)

We verbleven met 11 man in appartement Nettunia (3 kamers) en dit appartement was echt top..
De kamers waren super luxe en daarnaast had je een keuken met koelkast, vriezer, oven, fornuis etc. Nettunia heeft ook airco en dat is natuurlijk ideaal.

Natuurlijk veel uitgeweest en vooral veel met GoGo wezen stappen. Dit is echt een aanrader omdat je veel mensen leert kennen en je met veel Nederlanders tegelijk op pad bent. Op een gegeve moment leer je zo veel mensen kennen en juist dat maakte onze vakantie zo super gezellig!

Aanraders zijn wat mij betreft de Carnaby, Altre Mundo en de Blow-Up. De Life was ook wel gezellig. Baia Imperiale was zwaar indrukwekkend maar qua sfeer vond ik het enorm tegenvallen, vond het zelfs de meest saaie avond van de gehele week.
Brett Holman
pi_39985155
Wat een positieve reacties.
pi_39986981
FF een vraag,

Kom net terug uit Lloret en ga volgende week naar Rimini. Nu was er in Lloret een ZEER hoog sjonniegehalte. Nu had ik dit wel deels verwacht, maar niet in deze mate. Nu is mijn vraag, hoe is het gehalte in Rimini?? Moet ik me zorgen gaan maken of is het daar van alles wat mensen
pi_39988274
wel minder als Lloret maar nog steeds hoog.
pi_40002362
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Dizzee het volgende:
wel minder als Lloret maar nog steeds hoog.
Lloret is wel het summum van de sjonnies hoor
pi_40009589
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Lloret is wel het summum van de sjonnies hoor
Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg is
pi_40010033
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg is
geen zorgen, daar is het een stuk minder.... ze zijn er wel, maar op een zeer bescheiden niveau....
zoals het gezegde luidt: 1 sjonnie maakt nog geen Lloret
pi_40010067
Wij zijn er ook, en wij zijn geen sjonnies dus dat zijn al 5 sjonnies minder
pi_40010262
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef Tumke24n het volgende:
Wij zijn er ook, en wij zijn geen sjonnies dus dat zijn al 5 sjonnies minder
wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijk
pi_40010510
ik heb er wel al zin in ! vrijdag 12:15 vertrekken we met de bus ..
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_40011915
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:57 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijk
Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op worden
pi_40012125
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Tumke24n het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op worden
sterk antwoord
In ieder geval lopen er niet alleen maar treurige figuren daar rond, maar ook de "normale mens" is er goed vertegenwoordigd (in tegenstelling tot Lloret etc )
pi_40012606
Ja alle gekheid op een eierstokje, wij gaan er een tegekke vakantie van maken. Met of zonder sjonnies, matterazzi's of don corleone figuren.
Mijn ervaring met Loret is idd ongeveer hetzelfde maja gewoon ook tegen die mensen slap ouwhoere en zij hebben ook weer een goeie avond.
Gekke mat, veel plezier daar! Wij gaan ook vrijdag alleen dan met de auto en wij rijden in 2 dagen, lekker relaxed.
Kroegtijger: jij bent altijd welkom als jurylid op ons wet t-shirt contest in ons appartement Verdemare dat weet je!
Tjuus,
pi_40026377
ik kan je zeggen dat het sjonniegehalte in Rimini bij lange na niet zo hoog is als in lloret of salou oid..

kan zelfs stellen dat ik er alleen maar relaxe mensen heb ontmoet..
Brett Holman
pi_40038441
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Tumke24n het volgende:
Ja alle gekheid op een eierstokje, wij gaan er een tegekke vakantie van maken. Met of zonder sjonnies, matterazzi's of don corleone figuren.
Mijn ervaring met Loret is idd ongeveer hetzelfde maja gewoon ook tegen die mensen slap ouwhoere en zij hebben ook weer een goeie avond.
Gekke mat, veel plezier daar! Wij gaan ook vrijdag alleen dan met de auto en wij rijden in 2 dagen, lekker relaxed.
Kroegtijger: jij bent altijd welkom als jurylid op ons wet t-shirt contest in ons appartement Verdemare dat weet je!
Tjuus,
haha, da's een mooie gedachte, maar kan helaas niet aanwezig zijn... de foto's mogen hier natuurlijk wel altijd gepost worden
pi_40073178
mooie reacties dat dat sjonniegehalte niet zo hoog als daar ligt.
Poeh wat lag het tegelzetterniveau daar hoog zeg.

Ik en Impreza vertrekken de 28ste!

Hoe zit het trouwens met de verhoudingen man vrouw. Lloret had je in de meeste tenten 8 (foute vieze gore nichten met tepelpiercings) "gasten" die om 1 meisje heen dansde. Alias: verhouding 80/20. Hoe ligt dat ongeveer in Rimini

Dat dat sjonniegehalte niet zo hoog ligt is als in lloret is in ieder geval een pak van me hart
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_40075707
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef -Jean- het volgende:
mooie reacties dat dat sjonniegehalte niet zo hoog als daar ligt.
Poeh wat lag het tegelzetterniveau daar hoog zeg.

Ik en Impreza vertrekken de 28ste!

Hoe zit het trouwens met de verhoudingen man vrouw. Lloret had je in de meeste tenten 8 (foute vieze gore nichten met tepelpiercings) "gasten" die om 1 meisje heen dansde. Alias: verhouding 80/20. Hoe ligt dat ongeveer in Rimini

Dat dat sjonniegehalte niet zo hoog ligt is als in lloret is in ieder geval een pak van me hart
dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:

ik ben ervan geschrokken (in positieve zin!) hoeveel vrouwen er in Rimini zijn, dus dat komt vast wel goed
Brett Holman
pi_40143005
Ook wij verkassen dit jaar naar Rimini, met Beachmasters volgens mij.
As. vrijdag om 9:45 vertrekken we met de bus vanuit Zwolle.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_40144947
hoelang is dat nou rijden naar Rimini met de bus?
pi_40147514
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Dizzee het volgende:
hoelang is dat nou rijden naar Rimini met de bus?
wij hebben er de heenweg 20 uur over gedaan met aardig wat stops..
terugweg zonder pauzes 16 uur !
Brett Holman
pi_40305946
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef endr0me het volgende:

[..]

dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:

ik ben ervan geschrokken (in positieve zin!) hoeveel vrouwen er in Rimini zijn, dus dat komt vast wel goed
Idd, volgens mij waren er wel 5 vrouwen op 3 mannen ofzo.
pi_40573409
Nou net terug uit Rimini en was een topvakantie. Veel minder sjonnies als in Lloret. Bijna geen. In ieder geval totaal niet aan geergerd
Goede verhoudingen en ook veel mooie dames.

Het enige wat even wennen is t.o.v. Lloret is dat het echt enorm groot is in Rimini. Het is 15km breed dus het is vaak even lopen of de bus nemen. Wij zaten bij busstop 17 en dus nog redelijk centraal.
pi_40603768
Ik vlieg vandaag naar het prachtige RIMINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tot over 8 daagjes...!!
pi_40604590
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef miesjuh het volgende:
Ik vlieg vandaag naar het prachtige RIMINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tot over 8 daagjes...!!
veel plezier
pi_40612240
Ik ben zó kkjaloers op die mensen die nog gaan
pi_40690238
Jaa en ik ben ook al weer een weekje terug. En ik moet zeggen dat Rimini absoluut niet geschikt is voor mensen boven de 22 jaar (als je er een stapvakantie van wilt maken dan he) .
Zelf ben ik 24, en je komt maar weinig soort genoten tegen Veel jongeren van 16 jaar tot 19 jaar. Beetje jammer. Dat is het eerste min punt
Het tweede min punt: Je betaald in de grotere bars entree, meestal krijg je er wel een drankje bij. Soms betaal je 8 euro en als je dom bent betaal je 15 euro (dom ben je als je geen propper aanspreekt bij de ingang van de disco). Een biertje kost JAWEL 4,50 tot 5 euries per flesje Heiniken. Dus flink inzuipen op het balkon!
Derde minpunt: Alles ligt tering ver uit elkaar, tel erbij op dat je overal entree betaalt komt het erop neer dat je meestal niet verder dan 1 tent per avond komt. Als het tegenvalt pech gehad, je hebt al entree betaald en je moet een bus nemen naar een andere tent en weer entree betalen. Leuk joh!!
Vierde minpunt: Itiaanse Kerels zijn ENORM irritant m.b.t vrouwen. Het zijn vliegen op een hoop stront. Verschrikkelijk! Ze vallen op straat vrouwen lastig. Ik stond bijv ff lekker te chillen op straat, staat daar zo'n groepje Matterazzi's op de stoep voorbij komende vrouwen aan te randen. Beetje aan de haren trekken, gelijk op de mond proberen te kussen, het gezicht betasten. En dat heb ik het over meisjes die gewoon over de stoep voorbij liepen.
Vijfde minpunt: Geen wet t-shirt contest op het balkon kunnen houden, want die Italiaanse vrouwens zijn MOOIIII maar zoooo arrogant, zum kotsen! Ook een beetje jammer dus. Ik denk dat ik in totaal maar met zo'n 3 italiaanse vrouwen heb gepraat/gesjanst in 15 dagen tijd....(En ik heet niet Willem de zwijger m.a.w ik ben niet sociaal gestoord of zo)
Pluspunt: Als je iets ouder bent en het toch nog geregeld krijgt om met je luie reet het appartement uit te komen, zou je naar San Marino kunnen gaan. Zeer mooi, zeker s'avonds. En het is taxfree shoppe he dat weten jullie. Zon'n speelgoed geweertje met van die gele balletjes waar je je vriendjes flink mee pijn kan doen kost daar maar iets van 10 euro. Heel leuk als het halve appartement die dingen heeft, vooral voor de poetsvrouw. Op naar San Marino dus!
Pluspunt: Strand is netjes, zee is relaxed, loopt mooi af.
Pluspunt: Mario van Verdermare is een relaxed gozer.

Zo dat was het ongeveer wel, als me nog wat invalt laat ik het jullie weten. Maar als je slim bent en echt een leuke vakantie wilt hebben, die goedkoop is, waar je van tent naar tent kunt lopen zonder entree te betalen, waar het altijd goed weer is en waar de zee ook mooi is moet je naar Turkey gaan. Kreta schijnt ook zo te zijn alleen is het daar net wat duurder denk te vergelijken met Rimini.

Tjuus!
pi_40704133
Rimini is best leuk, maar inderdaad tering-duur
Wij betaalden dacht ik 45 euri voor 6 drankjes, ongeacht wat het was....dat vind ik best prijzig om eerlijk te zijn. Een bob hebben is zeker wel een grote pre in Rimini inderdaad, en ja, italiaanse mannen zijn stront-vervelend.... maar da's niet zo zeer alleen in rimini, maar gewoon overal in italie helaas. Al met al vind ik Rimini nog steeds een top-plaats, maar er zijn wel wat puntjes die voor verbetring vatbaar zijn
pi_40705043
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:53 schreef Tumke24n het volgende:
knip
willem de zwijger

verder zeer nuttige post. Verdermare is mooi, maar boring heb ik me laten vertellen.
pi_42794204
Rimini

Echt de beste week van me leven gehad.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 03:06:21 #86
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_45065779
kick nummer 2

Welke van deze Beachmasters appartementen/hotels lijken jullie het beste, hebben jullie misschien ervaring mee;

- Piccadilly
- Atrium
- Nanni
- Brennero

Alvast Bedankt
pi_45091702
Hmm ken ze geen van allen.. wij zaten in Nettunia (word dit jaar weer zeer goed beoordeeld door GoGo).. Rimini is natuurlijk aan aanrader
Brett Holman
pi_45542741
klopt het dat je voor de meeste clubs entree moet betalen?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_45543684
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please )
pi_45544114
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please )
Vorig jaar Paradiso, was zeer puik voor een goede prijs.
pi_45551961
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.

argumenten: relaxe 'conciergé', groot balkon, lift, alleen maar NL-ers.. schoon hygiene.. airco.. groot..
Brett Holman
pi_45701568
quote:
Op zondag 21 januari 2007 05:16 schreef endr0me het volgende:

[..]

Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.

argumenten: relaxe 'conciergé', groot balkon, lift, alleen maar NL-ers.. schoon hygiene.. airco.. groot..
Bovengemiddeld appartement idd. Wij zaten er s'avonds veel omdat we niet van die stappers zijn en omdat het uitgaansleven voor 20+ers niet echt bestaat, de 'clubscene' (voor zover je daar al van kunt spreken) wordt gedomineerd door 16-18 jarigen, dat is de kern. Alles wat daar boven zweeft is verruit in de minderheid. Ik wil graag nog een keer terug naar Italie, maar Rimini sla ik over.

Als je in de juiste leeftijd zit is het best leuk, dat wil ik er wel bij zeggen.
pi_45702214
hmm als jonge twintiger is er genoeg te doen hoor; peter pan, equ, baia imperiale.....
pi_45702335
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef ASroma het volgende:
hmm als jonge twintiger is er genoeg te doen hoor; peter pan, equ, baia imperiale.....
Ben 2 jaar geleden geweest en als je Rdam gewend bent valt Rimini vies tegen naar mijn idee. Baja zijn we niet geweest.
pi_46088921
Dikke kick

En wat kost een krat bier in de supermarkt dan?
pi_46089750
dit jaar gaan wij ook weer een kijkje nemen voor een paar dagen
eerst naar Venetië, dan via Rome naar Rimini
pi_46098176
Zojuist vakantie naar Rimini geboekt voor deze zomer, vanaf 4 augustus 11 dagen in Nettunia! (op aanraden van mensen hier)
pi_46105675
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
Dikke kick

En wat kost een krat bier in de supermarkt dan?
Heb je daar amper, je kan beter halve liter blikken of flesjes kopen

Die flesjes hebben een kankervage vorm, en er zit ook 37cl ofzo in
pi_46110185
en dan luidt de vraag. wat kosten halve liter blikken ongveer,, we zitten nog te twijfelen tussen kroatie en rimini

maar t= allemaaal zo duuuur
pi_46110590
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef jovink het volgende:
en dan luidt de vraag. wat kosten halve liter blikken ongveer,, we zitten nog te twijfelen tussen kroatie en rimini

maar t= allemaaal zo duuuur
ik verwacht dat kroatie wel iets goedkoper is; rimini is schofterig duur in ieder geval. Wel erg leuk, maar wle prijzig
pi_46111212
kroatie en rimini zijn net zo duur om heen te gaan. allebij om en nabij de 300... mar ik ben bang dat je in kraotie in zon achterbuurt terecht komt:P
pi_46112731
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef jovink het volgende:
kroatie en rimini zijn net zo duur om heen te gaan. allebij om en nabij de 300... mar ik ben bang dat je in kraotie in zon achterbuurt terecht komt:P
Dat is zeker niet zo, vriend van me zat in Kroatië vorig jaar, dat was gewoon relaxte toeristische plaats...
pi_46113926
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef jovink het volgende:
de reis is waarschijnlijk net zo duur ja; qua afstand maakt t geen drol uit...maar de prijzen op locatie niet.... in Rimini betaalden we voor 6 drankjes ¤45,- en dat was ex toegang....
pi_46113973
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

de reis is waarschijnlijk net zo duur ja; qua afstand maakt t geen drol uit...maar de prijzen op locatie niet.... in Rimini betaalden we voor 6 drankjes ¤45,- en dat was ex toegang....
hmm ja dat is wel ziek duur ja... Jullie kunnen me wel n kniepert vinden maar ik vind 300 euro zo duur

vorig jaar was ik 400 euroe kwijt aan een week op terschelling,. verschilt dit nogal van.. mja..
pi_46126618
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef jovink het volgende:

[..]

hmm ja dat is wel ziek duur ja... Jullie kunnen me wel n kniepert vinden maar ik vind 300 euro zo duur

vorig jaar was ik 400 euroe kwijt aan een week op terschelling,. verschilt dit nogal van.. mja..
vorig jaar was ik bijna ¤2000,- kwijt aan 12 dagen Venetië, en we zijn niet verder gekomen dan 2 dagen buiten de camping (1 dag strand, in dag de stad in) en de rest aan de bar op de camping
pi_47063018
Misschien dit jaar weer... maar even kijken.
De plaats is niet zo mooi, maar het percentage vrouwen was super, sfeer en het feit dat er weinig sjonnies zijn maken dat ruimschoots goed.

Alleen wil ik dit keer dan wel een beter hotel.. maar moet wel goed gelegen zijn net als het vorige hotel.

Kroatie is ook nog een optie
pi_47432749
kan iemand mij wat vertellen over de prijzen in de discotheken, supermarkten en terasjes. is dit allemaal echt zo duur?
pi_47432797
we gaan op 6 augustus voor 14 dagen die kant op met de bus. iemand ervaringen met de busreis naar rimini?
we zitten in appartement nettunia
pi_47432907
nog meer mensen die op 6 aug naar rimini gaan?
pi_47433225
kon je het niet in 1 post kwijt??

Ja, het is allemaal echt zo duur in discotheken en terasjes. Supermarkten zijn goed te doen (NL-prijzen...soms zelfs wat eronder)

Busreis doe ik uit principe niet.... kan je er dus niets over vertellen

Misschien dat ik er dan ook zit, is even afhankelijk of de Mrs vrij kan krijgen
pi_47437557
Waar denk je aan met "echt zo duur"? Wat voor prijzen had je in gedachte...

Ik vond het ook weer niet zo belachelijk duur
pi_47437682
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef -Jean- het volgende:
Waar denk je aan met "echt zo duur"? Wat voor prijzen had je in gedachte...

Ik vond het ook weer niet zo belachelijk duur
mwoch, goedkoop was anders dacht ik zo
6 drankjes voor ¤45,- kan ik nou niet bepaald goedkoop noemen....
pi_47446110
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef ingrid_1985 het volgende:
we gaan op 6 augustus voor 14 dagen die kant op met de bus. iemand ervaringen met de busreis naar rimini?
we zitten in appartement nettunia
Wij gaan 4 augustus voor 11 dagen, ook naar Nettunia .

Wel met t vliegtuig
pi_47557619
nou heb verschillende reacties gelezen over uitgaansprijzen in rimini en waren niet echt goedkoop dus vandaar
pi_47580182
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef ingrid_1985 het volgende:
nou heb verschillende reacties gelezen over uitgaansprijzen in rimini en waren niet echt goedkoop dus vandaar
8 Euro voor een Heineken Longneck in de Baia Imperiale
pi_47588680
Klopt.. bijna overal kost een flesje minstens 6 euro..

Wat dat betreft kun je beter cocktails drinken met je gogo of beachmasters pasje.. dat is wel te doen..
Brett Holman
pi_47589113
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:57 schreef Borkydude het volgende:

[..]

8 Euro voor een Heineken Longneck in de Baia Imperiale
Das wel veel, wel slecht eigenlijk, wordt je zowat gedwongen om aan de drugs te gaan
pi_47594725
Bij de Carnaby is t overigens goed te doen hoor.. 4 euro voor een halve liter
Brett Holman
pi_47595200
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef endr0me het volgende:
Bij de Carnaby is t overigens goed te doen hoor.. 4 euro voor een halve liter
Maar is dat dan wel een goede discotheek of gewoon een soort van voorzuipkroegje?
pi_47640763
iemand ervaringen met appartement nettunia?
pi_47645307
Jazer! vorig jaar gezeten en echt een van de betere appartementen ! word ook super goed beoordeeld op de gogo site etc

@ jap85: dat is gewoon een goede discotheek met verschillende zalen en muziekstijlen.. ook de enige waar je binnen mag roken
Brett Holman
pi_47645487
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:44 schreef endr0me het volgende:
Jazer! vorig jaar gezeten en echt een van de betere appartementen ! word ook super goed beoordeeld op de gogo site etc

@ jap85: dat is gewoon een goede discotheek met verschillende zalen en muziekstijlen.. ook de enige waar je binnen mag roken
WTF! mag je bij die anderen niet roken binnen? Dat wist ik niet

Nog een reden om daar heen te gaan dus, is dat ook een beetje in de buurt bij Nettunia?
pi_47688693
Ja hoor, ik denk 10 minuten lopen vanaf Nettunia..

Overigens zijn daar 3 verdiepingen en op de begane grond mag je roken, in de andere zalen ook niet..

bij de andere disco's moet je gewoon buiten roken
Brett Holman
pi_47726351
Wij gaan met 3 gasten 3 augustus met de bus naar Rimini,
Zijn hier nog andere mensen die dan gaan, voeg anders ff toe op msn: jim_kirknl@hotmail.com
Zijn hier verder misschien mensen die ervaring hebben met Rimini, leuke discotheken/kroegen, goeie strandjes, do's en don'ts etc.?
pi_48069253
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef Randolph het volgende:
Wij gaan met 3 gasten 3 augustus met de bus naar Rimini,
Zijn hier nog andere mensen die dan gaan, voeg anders ff toe op msn: jim_kirknl@hotmail.com
Zijn hier verder misschien mensen die ervaring hebben met Rimini, leuke discotheken/kroegen, goeie strandjes, do's en don'ts etc.?
wij gaan 6 augustus die kant op met de bus (gogotours) hoelang blijven jullie?
welke hotele/app of camping zitten jullie?
pi_48225552
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef jap85 het volgende:
Zojuist vakantie naar Rimini geboekt voor deze zomer, vanaf 4 augustus 11 dagen in Nettunia! (op aanraden van mensen hier)
Ga je geen spijt van krijgen. Want wij waren qua luxe best wat gewend.
pi_48225725
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef jap85 het volgende:

[..]

Maar is dat dan wel een goede discotheek of gewoon een soort van voorzuipkroegje?
Leeftijd is gemiddeld 15-18 jaar. Op je 20ste ben je uitschieter. Carnaby heeft 2 verdiepingen (dacht ik) en meerderheid toeristen (Nederlanders, Duitster en een enkele Italiaan). Geen incrowd disco dus. Kreeg een beetje het gevoel erbij van been there done that. Maar vond het ook geen typische tent a la Skihut. Muziek euro-house. Best leuk als 16/17 bent maar als je iets gewend bent valt het gewoon tegen.
pi_48236826
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef ingrid_1985 het volgende:

[..]

wij gaan 6 augustus die kant op met de bus (gogotours) hoelang blijven jullie?
welke hotele/app of camping zitten jullie?
Wij gaan 3 augustus, wij blijven 10 dagen en wij zitten in app Atrium, en waar zitten jullie dan. Voeg me anders ff toe op msn jim_kirknl@hotmail.com
pi_48291149
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Randolph het volgende:

[..]

Wij gaan 3 augustus, wij blijven 10 dagen en wij zitten in app Atrium, en waar zitten jullie dan. Voeg me anders ff toe op msn jim_kirknl@hotmail.com
wij zitten in app nettunia van 6 t/m 20 aug
pi_48291247
Goede keus
Brett Holman
  maandag 16 april 2007 @ 10:44:46 #131
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_48374274
Ik ga waarschijnlijk ook naar Rimini, vanaf 3 of 10 augustus, en dan voor 10 dagen
lees wel veel verschillende ervaringen hier. Ik ga samen met een vriendin, 2 meisjes van 19 dus. Is dat gezien al die italiaanse klootzakjes wel een beetje slim? of is het echt beter daar met hele groepen heen te gaan?

En wij willen graag in een hotel, heeft iemand ervaringen met hotel Bel Mare? Of Villa Madana? Of hotel Impero?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:50:36 #132
160693 Me.
"Normale" user
pi_48908294
* Vanaf 16 tot 26 juli aanwezig in Hotel Villa Luigia

Niet via een reisorganisatie geboekt, gewoon lekker zelf wat uitgezocht en we gaan zelf rijden met 2 auto's, ben je er net even wat sneller dan met de bus
Not guilty by reason of insanity
pi_48911691
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef lovegrrl het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook naar Rimini, vanaf 3 of 10 augustus, en dan voor 10 dagen
lees wel veel verschillende ervaringen hier. Ik ga samen met een vriendin, 2 meisjes van 19 dus. Is dat gezien al die italiaanse klootzakjes wel een beetje slim? of is het echt beter daar met hele groepen heen te gaan?

En wij willen graag in een hotel, heeft iemand ervaringen met hotel Bel Mare? Of Villa Madana? Of hotel Impero?
Ach zolang je in de buurt van de menigte blijft is er niks aan de hand..

mijn ervaring is wel dat die italianen bijzonder opdringerig zijn, ze worden niet graag afgewezen..
Brett Holman
pi_48972671
Riccione, daar zitten de betere clubs!
Panta Rhei (Heraclitus)
"Alles stroomt"
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:18:52 #135
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_48996877
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef endr0me het volgende:

[..]

Ach zolang je in de buurt van de menigte blijft is er niks aan de hand..

mijn ervaring is wel dat die italianen bijzonder opdringerig zijn, ze worden niet graag afgewezen..
De italiaantjes daar zijn best wel een beetje stumperts. Worden inderdaad niet graag afgewezen en weten van geen ophouden. Ze hebben een grote bek, maar als het er opaan komt zijn ze weg, dus niet echt iets om je druk over te maken. En anders gewoon een vinger in hun oog prikken
pi_49094333
weet iemand misschien of de stopcontacten in de appartementen in italie hetzelfde zijn als die in nederland, heb namelijk ergens gelezen dat er alleen van die smalle stekkers in passen.

maandag 7 mei 2007 @ 13:42:46 #137
160693 Me.
"Normale" user
pi_49098590
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef ingrid_1985 het volgende:
weet iemand misschien of de stopcontacten in de appartementen in italie hetzelfde zijn als die in nederland, heb namelijk ergens gelezen dat er alleen van die smalle stekkers in passen.

Van http://www.anwb.nl/vakantie/buitenland/bestemmingen/land_praktischeinfodetails.jsp?sub=overig&land=it
quote:
Voltage/Stekkersysteem
Er bestaan twee soorten stopcontacten: met randaarde (zoals in Nederland) en met een uitstekende derde pool. Hiervoor heeft u een wereldstekker nodig. De moderne (platte) eurostekkers passen in elk stopcontact. Italië heeft hetzelfde TV-systeem als Nederland (PAL).
Gewoon even een verloopje meenemen is dus genoeg.
Not guilty by reason of insanity
pi_49108271
Bij ons paste alles (opladers, notebook) gewoon in ieder geval..
Brett Holman
pi_49109607
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef ingrid_1985 het volgende:

Als je met een nederlandse reisorganisatie boekt, dan kun je er bijna blind van uitgaan dat er gewoon normale stopcontacten met normale voltages in de appartemen aanwezig zijn!
pi_49309192
Bedankt voor jullie reactie!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:42:39 #141
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49312488
in juli voor de derde keer naar Rimini, laatste keer was 3 jaar terug, kijken of de boel erg veranderd is.
pi_49562179
hallo,
weet iemand of er in appartement nettunia een wasmachine aanwezig is?
en een afwasmachine? staat namelijk nergens in de folder vermeld
pi_49795246
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:08 schreef ingrid_1985 het volgende:
hallo,
weet iemand of er in appartement nettunia een wasmachine aanwezig is?
en een afwasmachine? staat namelijk nergens in de folder vermeld
Wij hadden geen van beiden op onze kamer.
pi_49795881
Wij ook niet.. volgens mij zit er een stomerij in de buurt.. dat wel..
Brett Holman
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:53:23 #145
183083 Alwinh
loat goan
pi_50737812
ga er ook heen van 6 juli tot 19 juli. Een maat van mij loopt 200 km daarboven stage en die ontmoetten we waarschijnlijk ook. Tocn nog enkele vragen
1: Is er een apreskihut aanwezig, of soortegelijke feestmuziek?
2: Iemand ervaring met het huren van een auto in de buurt Rimini?
3: Graag hoor ik de goedkoopste kroegen waar je goedkoop kan inzuipen(en eventueel nog gezellig is:P) En wat kost dan een 'goedkoop' biertje
I have my worst hangover ever
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:51:24 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51086327
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:49:36 #147
97934 ASroma
Flamboyant
pi_51104837
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef Alwinh het volgende:
ga er ook heen van 6 juli tot 19 juli. Een maat van mij loopt 200 km daarboven stage en die ontmoetten we waarschijnlijk ook. Tocn nog enkele vragen
1: Is er een apreskihut aanwezig, of soortegelijke feestmuziek?
2: Iemand ervaring met het huren van een auto in de buurt Rimini?
3: Graag hoor ik de goedkoopste kroegen waar je goedkoop kan inzuipen(en eventueel nog gezellig is:P) En wat kost dan een 'goedkoop' biertje
shockers, nederlandse bar

zo te horen moeten jullie niet naar Baia Imperiale en soort gelijk gaan, is te classy voor jullie tukkers of achterhoekers
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:39:54 #148
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_51114393
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef ASroma het volgende:

[..]

shockers, nederlandse bar

zo te horen moeten jullie niet naar Baia Imperiale en soort gelijk gaan, is te classy voor jullie tukkers of achterhoekers
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:00:25 #149
183083 Alwinh
loat goan
pi_51162129
haha als ik de verhalen lees is er daar veel engelse top 40 en R&B niet mijn muziek alhoewel tenzij de engelse top40 veel rock is.
Maar is er naast Shockers nog een nederlandse bar??. En graag hoor ik nog een naam van een goed 'voorzuipcafetje'. Morgen gaan we weg. Ben benieuwd hoe het is, iniedergeval heel anders dan Lloret
I have my worst hangover ever
pi_52097360
Ik ga vandaag! Vlieg vnvnd om tien voor 9, kunnen nog wel uit als het allemaal een beetje mee zit
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:38:54 #151
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_52097488
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:31 schreef jap85 het volgende:
Ik ga vandaag! Vlieg vnvnd om tien voor 9, kunnen nog wel uit als het allemaal een beetje mee zit
wat toevallig.. wij vliegen ook om 10 voor 9, maar dan volgende week zaterdag
veel plezier
pi_52386942
Zo, gisteren teruggekomen, relaxte vakantie gehad. Wel 3 dagen gaar weer gehad. Verder:

- Baia Imperiale zwaar tegengevallen, ziet er allemaal leuk uit maar je kan er weinig meer dan een beetje chillen, kleine dansvloertjes, erg druk.
- Altro Mondo is vet, Gigi draait alleen wel apart, je moet er van houden (erg langzaam).
- Carnaby en Blow Up teveel Italianen (en dan alleen italiaanse gasten, ik vraag me af of italiaanse vrouwen uberhaubt wel uitgaan.
- De Live was leuk, Italianen wordt daar een beetje ontmoedigd om heen te gaan, (meer entree, proppers spreken ze uberhaubt niet aan). Veel nederlanders en andere touristen. Leuke muziek beneden. We zijn daar dan ook vaak heen geweest.
- Lekker strand
- Italianen zijn vriendelijk en niet opdringerig (behalve bij vrouwen in de disco dan, daar zijn ze zwaar irritant)
pi_52390784
De Life is inderdaad top. Baia vond ik letterlijk geen ruk aan.
Kan het wel heel mooi zijn maar je ziet er bijna niemand met een smile rondlopen, de sfeer is gewoon niet goed. Ook veel te veel italianen. Blow up is ook niet echt geweldig nee.
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:06:58 #154
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_52517945
Ik ben afgelopen nacht ook thuis gekomen Goed weer gehad, alleen in Venetie wat spatjes regen.
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef jap85 het volgende:
Zo, gisteren teruggekomen, relaxte vakantie gehad. Wel 3 dagen gaar weer gehad. Verder:

- Baia Imperiale zwaar tegengevallen, ziet er allemaal leuk uit maar je kan er weinig meer dan een beetje chillen, kleine dansvloertjes, erg druk.
Baia viel indd tegen, muziek stond keihard, belichting was erg heftig. Het was wat teveel allemaal, niet zo geweldig. Maar goed we zijn er geweest
quote:
- Carnaby en Blow Up teveel Italianen (en dan alleen italiaanse gasten, ik vraag me af of italiaanse vrouwen uberhaubt wel uitgaan.
Ze gaan wel uit maar schrikken alle mannen af door heel hard te roepen dat ze op moeten flikkeren Als blond nederlands meisje hoef je niet naar die tenten toe. Lopen is er niet bij, ze zoenen je, roepen I love you en rijden tegen je aan bah

-Gotha vond ik echt een hele leuke tent. Relaxte mensen, erg leuke muziek, sowieso leuk dat het allemaal open is, je loopt zo de straat op en er is ook bijna geen plafond.
-Bikini Beach zag er leuker uit dan het uiteindelijk was. Er stonden wat verwijfde Italianen te dansen op een podium en verder zat iedereen te chillen in de stoelen.
quote:
- Lekker strand
- Italianen zijn vriendelijk en niet opdringerig (behalve bij vrouwen in de disco dan, daar zijn ze zwaar irritant)
Waren wij in dezelfde stad? Rimini? Strand was inderdaad lekker maar Italianen zijn vreselijk onvriendelijk. Wij mochten rustig wachten in restaurants, ze holpen eerst Italianen. Vriendin wilde een jurkje passen dat mocht niet, of meteen kopen, of niet. Werd dan ook uit haar handen getrokken en ze werd serieus de winkel uitgedrukt Ze waren allemaal onaardig, de enige uitzondering was het hotelpersoneel. Snap nu in ieder geval waarom toeristen altijd zeggen dat Nederlandsers zo relaxed en vriendelijk zijn. Waardeer nederland weer veel meer
  zondag 2 september 2007 @ 22:13:02 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902717
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
pi_59521011
>> Er is al 290 dagen niet in dit topic gepost!

Dan brengen we daar toch even verandering in? Wij gaan deze vakantie met een groep van 11 personen van rond de 18 richting Rimini en is er nog iemand met goede tips qua uitgaan, eten of activiteiten overdag? Die activiteiten moeten niet al te gek zijn, aangezien we waarschijnlijk toch brak zijn..
Rimini 2008
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:06:23 #157
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59868744
tvp
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59869453
Ik vertrek maandag met de bus richting Rimini.
Voor het eerst in m´n leven ga ik kamperen (in zo'n tent van Xtravel) en ik heb een beetje een domme vraag.
Is er een mogelijkheid om stopcontacten te gebruiken? Voor zaken als gsm, iPod etc. op te laden?
En zoja, moet je daar ook nog een verloopstekker hebben ofzo?

Verder; Rimini!
If you open your mind too much your brain will fall out
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 16:46:38 #159
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59869739
Je moet in ieder geval niet bij Bar & Eetcafé Shooters zijn, want dat zijn smerige spammers.

Voor de rest lijkt Rimini mij ontzettend leuk.

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59890275
Shooters ghehe.. daar was ik de avond dat italie wereldkampioen voetbal werd in 2006.. je kan je voorstellen hoe het er toen aan toeging
Brett Holman
  zondag 6 juli 2008 @ 19:12:50 #161
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_59931028
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef ASroma het volgende:
Baia is echt top!

[ afbeelding ]
De kutste (slechte muziek, veel mensen, niet super bijzonder) en duurste tent ooit voor mij. Kortom ik ga daar nooit meer naar toe!

Vorig jaar naar Rimini geweest en was erg gezellig. Alleen raad ik je wel aan om met een (jongeren)reizen te gaan, want dan ontdek je bijna alle leuke discotheken en mensen. De Itilianen zijn tegen vrouwen (vooral in discotheken) irritant, maar voor de rest doen de Itilianen tegen andere wel normaal.

[ Bericht 13% gewijzigd door nlboy op 06-07-2008 19:18:30 ]
pi_59997873
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden

De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui

nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
pi_60246500
Wij vertrekken vrijdag 25 juli met de bus vanuit Eindhoven naar Rimini
Met BeachMasters

Zij er nog meer mensen die vrijdag vertrekken?

Ik moet 10 dagen door komen met 2 jongens, dus kan wel wat gezeldschap gebruiken
  maandag 21 juli 2008 @ 15:46:33 #164
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60246520
vertrek in augustus naar catolica dus ik volg het topic
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60384332
Iemand ervaring met app. Verdemare? Wij zijn er iig van 2 augustus te vinden....
Mercedes-Benz
pi_60385044
Nog eventjes! 1 Aug vertrek
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:15:58 #167
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_60464109
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef -Jean- het volgende:
Nog eventjes! 1 Aug vertrek
Ik ga ook morgen!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:16:55 #168
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60464133
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef Tuinboon het volgende:

[..]

Ik ga ook morgen!
Me 3.
kankelul.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:18:34 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60464182
ik zaterdag!
stay frosty
pi_60468381
Hoe gaan jullie dan heren? Auto/vliegtuig/bus?
Mercedes-Benz
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:47:41 #171
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60468430
Bus.
kankelul.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:19:52 #172
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_60474960
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Bus.
me 4
pi_60487774
Das helemaal fijn met die drukte, wij gaan met de auto. Dus komen ongetwijfeld ook nog wel in de file ergens maar goed.
Mercedes-Benz
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:45:17 #174
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61196431
Hoe waren de vakanties?

Ik ben genoten van het weer de eerste 2 weken van augustus..

zijn er nog meer mensen nat gegooid 15 aug?
stay frosty
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:19:53 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61224109
ben trouwens niet wezen stappen maar heb idd gehoord van de mensen dat de baia echt klote is.
Verder vond ik de italianen die niet van het tourisme leven zwaar onvriendelijk.
Venetië en Rome nog gezien
stay frosty
  zondag 7 december 2008 @ 20:15:27 #176
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63831848
KICK! Heb nog geen idee waar ik heen wil, ben van de zomer 3 weken naar Perugia geweest, helemaal fantastisch. Geen bruut uitgaansleven maar de echte italiaanse stijl Beviel me prima, ga er uiteindelijk studeren dus zal er wel terugkomen. WIl van de zomer met een vriend van me al dan niet met de auto erheen (hij 18, ik 9 juli 19) als hij nog geen auto heeft, dan maar vliegen. Echt groot uitgaansleven hoeft voor mij niet persé zou het wel leuk vinden als er een paar disco's waren waar relaxede house/dance/trance gedraaid zou worden, stel me er niet te veel van voor. Zo te lezen zijn er niet al te veel slechte ervaringen, of ervaringen waar ik niet tegen zou kunnen ben benieuwd....
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64569286
Ik vond de life de leukste club in Rimini. Let wel goed op waar je je hotel boekt. En dan heb ik 't over de locatie van het hotel. Rimini is heel groot en je zit al snel met 't openbaar vervoer 3 kwartier in de bus als je bijv. aan de andere kant van Rimini wordt gedropt door je reisorganisatie. Zorg dus dat je dit checkt.
pi_67547974
Whoopie 4 dagen Rimini van de zomer . Ik en 3 vrienden gaan interrailen maar Rimini kunnen we natuurlijk niet overslaan! Wat zijn de echte aanraders (café's, bars, clubs) in Rimini?
pi_67552422
Carnaby, Life, Blow-up vond ik de beste, die grote discotheek (baja imperial) is zwaar overrated en duur..
Brett Holman
pi_67552982
alles ligt zo ver uit elkaar daar maar life, carnaby EN die tent van gigi d'agostino vonden wij toch wel de leukste!!

maar verder: italianen
...and that's the way the cookie crumbles.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:44:59 #181
182728 honda1990
pi_67554135
Ik vind het trouwens echt eeuwig zonde dat ik afgelopen zomer niet in Rimini was toen Tiësto daar de ISOS tour deed
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_90497458
ik ben eigenlijk benieuwd naar de minimum leeftijden van de discotheken? mijn vriendinnen en ik zijn aankomende zomer zo 16/17 waar kan je dan allemaal wel en niet in? en hoe zijn de controles?
x
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:32:58 #183
182728 honda1990
pi_90549592
Hier boeken zonder organisatie, http://www.wallyresidence.com/index-nl.asp Op halfuur 3 kwartier op terugweg lopen vanaf Life, sowieso beste discotheek. 2 jacuzzi's 1 zwembad opt dak. Goed pesoneel, luxe kamers prima prijs. Nee ik werk er niet, maar ben er 2 x heen geweest. Kan dit jaar helaas niet naar Rimini ivm andere reis, maar vond het écht fantastisch! Kan niet wachten om er in 2012 heen te gaan :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:34:37 #184
182728 honda1990
pi_90549678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef CypressHigh het volgende:
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden

De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui

nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
Bedoel je boven in het midden :D ? Ik ging daar zo hard op m'n bek _O-
pi_137894087
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!

Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.

Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!

Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?

Alvast bedankt!
pi_137895167
Topictitel change 2008 -> 2014 B-)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 25 april 2014 @ 23:39:16 #187
421180 Karbonkel95
I want to travel the world....
pi_139267181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef skymaster10 het volgende:
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!

Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.

Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!

Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?

Alvast bedankt!
Altro Mundo is leuk! Ik vond the dutch night in club life ook heel erg leuk! Af te raden is de beach party die reisorganisaties aanbieden, echt vreselijk, een flop :')
Ik vond ook een dag naar San Marino leuk! Moet je wel van houden. Man vrouw verhouding weet ik niet meer, wij gingen in de eerste week dus waren er sowieso minder mensen. Gemiddelde leeftijd lag toen rond 19/20 denk ik. Ik was met mijn 17 best jong. Maar dit was in 2012. Echt een top vakantie gehad
pi_139281414
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
  woensdag 30 april 2014 @ 13:23:17 #189
421180 Karbonkel95
I want to travel the world....
pi_139409922
ik ben toen met x-travel geweest, vorig jaar ook, maar toen ging ik naar Siofok. Dit jaar ga ik zelf erop ui, zonder organisatie.
pi_139825371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:51 schreef TommieAH het volgende:
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
Wij zitten bij gogo!
pi_149822520
Beste fokkers,
Iemand een idee of Rimini nog een beetje leeft of is het vergane glorie als Salou? En zijn er nog nuttige tips betreft uitgaan? Lees de meest recente tips van 2010 en eerder, dus zou graag wat recentere tips krijgen! Danku
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')