abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17513874
Ik zat er dit jaar eens aan te denken om naar Rimini op vakantie te gaan met de vriendin! Lijkt me wel tof vanwege de vele mogelijkheden! Zo kan ik natuurlijk iedere dag met mijn luie reet op het strand gaan liggen en 's avonds uitgaan maar je kunt volgens mij ook meer... Ik zou ook wel een dagje door Toscane willen cruisen, naar Venetië, Florence, San Marino, Rome en eventueel Milaan. Is iemand al in Rimini geweest en kan mij hier wat over vertellen? Is het uitgaan daar ook lachu of niet?
pi_17514135
cruise jij maar ff naar milaan, weet je wel niet hoe lang je dan in de auto zit? Zeker in de zomer, zitten de wegen daar vol (de tolwegen) milaan is dan wel 4/5 uur..

Venetie is kewl tho
Firenze ik bedoel florence is zeker ook kewl, wel koud in de winter

Rimini ben ik nooit geweest wel in ancona, en in abruzo laatste zoog een beetje vond ik, ancona was wel leuk.
pi_17514136
Ik ben er geweest met Go Go Tours, niet zo duur en je kan allerlei dingen biijboeken zoals een cruise en uitgaan in verschillende discotheken. Ik ben met het vliegtuig gegaan, dan ben je er in 2 uur. Was best leuk alleen het eten was erg smerig. Ik ben ook met hun naar Venetië geweest, je kon ook een tripje naar Rome maken geloof ik maar dat vond ik te ver rijden!

Oh en let op je vriendin want de mannen daar zij echt verschrikkelijik. Sexuele intimidatie is heel normaal daar kwam ik achter!! (maar verder leuk stand enzo, niks mis mee)

[ Bericht 12% gewijzigd door Krullie op 05-03-2004 14:03:52 ]
pi_17514401
Kga met 't vliegtuig, maar zal wel een auto(otje) huren daar denk ik, lekker cruisen...
pi_17514970
Kijk dan uit, italianen rijden HEEL anders dan nederlanders, veel agresiever etc. Vliegen erheen zal weinig kosten en kijk anders eens of vliegen naar een andere plaats in de buurt goedkoper is, komt nogal eens voor (oa aanbiedingen van klm etc)

[ Bericht 4% gewijzigd door PoisonouS op 05-03-2004 14:30:42 (regel vergeten ;)) ]
pi_17515099
Kei gezellig. Vraag maar aan Pantani.

Zonder dollen, als vrouw schijnt het daar een drama te zijn met 1000den geile italiaantjes die hun handen niet thuis kunnen houden.
too much is not enough....
pi_17515851
Dat zal wel meevallen als er een gast bijloopt, anders zullen we ze eens onder hun tortellini-ballen schoppen!
pi_17536835
Maar voor de rest niemand iets te melden over Rimini en omgeving?
pi_17547333
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:12 schreef Janusje het volgende:
Ik ga vd zomer naar Riccione . Daar is ontzettend veel te doen! (ligt er naast)
pi_17550985
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:12 schreef Janusje het volgende:
Rimini 2004
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_17568859
Dank je Golden Girl, nuttige informatie
pi_17570690
Graag verder in het Rimini topic, zie link hierboven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')