xxxx Robbin
Veel Plezier!
Baia Imperiale:
Altromondo:
Embassy:
carnaby:
omgeving rimini:
Dit kom je ook vooral tegen:
Hoe zit het daar eigenlijk met de verhouding dames/heren?
Is dat een beetje gelijk of lopen er alleen maar gozers?
En wat ik me ook nog afvroeg, hoe groot is Rimini eigenlijk?
Want ik zit niet te wachten op een plek waar alles zo massaal is als in Lloret.
[Dit bericht is gewijzigd door SimtekF1 op 31-12-2003 00:58]
quote:kijk in de GoGo of 538beachmasters gids. Daar staat toch genoeg info over de hotels etc.
Op zondag 4 januari 2004 21:26 schreef gucci-girly het volgende:
heeyyzzz,
wij gaan dit jaar met 7 meiden naar rimini :p waar we erg veel zin in hebben natuurlijk...... maar nu gaan we waarschijnlijk naar t appartementjuh verdemare weten jullie miss of dit wat is? of het er een beetje schoon uitziet, of het aan het spoor ligt want dat is het geval bij belleriva en dat hoeven we natuurlijk niet....en of het dichtbij een mooie strand ligt? en verdere informatie is altijd goed....
liefs
Over het algemeen is het wel redelijk verdeeld met vrouwen en mannen. Hoewel ik denk dat er toch wel wat meer mannen zijn met uitgaan.
Ook alles is vrij makkelijk te lopen alleen naar de baia moet je echt met de bus verder ben ik naar elke discotheek wel een keer gelopen. Als je op de camping zit is dat volgensmij wel wat moeilijker. Maar alles is heel makkelijk te bereiken met de bus hij rijdt gewoon de boulevard op en neer.
qua stappen zijn er genoeg leuke discotheken (baia,carnaby,life,embassy,altro mondo,blow up etc) en barren/kroegen.
edit: zou btw niet aant spoor gaan zitten. Hoorde veel mensen klagen daarover dat er erg veel lawaai was!
[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 04-01-2004 22:41]
quote:Wel qua ligging, maar objectieve informatie is altijd wel zo fijn
Op zondag 4 januari 2004 22:35 schreef xxsaskiaxx het volgende:kijk in de GoGo of 538beachmasters gids. Daar staat toch genoeg info over de hotels etc.
Ook dit jaar is Rimini een optie, maar ik denk dat het toch Turkije gaat worden... Rimini is toch wel een relatief dure bestemming qua uitgaan etc., of niet?
quote:Rimini is tha bomb!
Op zondag 7 december 2003 15:01 schreef Biggs het volgende:
Ik hoor altijd negatieve reacties op Rimini. Dat het er heel saai is enzo. Zal wel niet waar zijn.
Salou is echt pauper vergeleken bij Rimini!
quote:Nee, het is een badplaats middenin de woestijn
Op donderdag 8 januari 2004 12:58 schreef pimpin het volgende:
heb je dr wel een strand/zee ?
edit: nou, serieus dan.. Rimini ligt aan de Adriatische Zee, en het strand schijnt best mooi te zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 08-01-2004 13:29]
Wij willen dit jaar ook naar Rimini. Vorig jaar zijn we naar Lloret geweest, is het ongeveer vergelijkbaar of niet? Zo niet, wat zijn de verschillen. Wij gaan iig met Gogotours en we gaan 16 juli weg.
We wouden vanavond boeken, is het een Go of no go?
Groeten,
Joost
Vorig jaar ben ik naar Turkije (Alanya) geweest, supervakantie!
Dit jaar zaten we te denken aan:
- Rimini
- Marmaris
- Kreta
Rimini moet dus ook erg leuk zijn als ik dit zo lees
quote:Inderdaad, die jongerengidsen bestempelen elke plaats als 'de ultieme vakantieplaats, een waar paradijs, onze topbestemming'
Op dinsdag 6 januari 2004 15:45 schreef Jape het volgende:
Wel qua ligging, maar objectieve informatie is altijd wel zo fijn
Zelfs het meest paupere appartementencomplex wordt nog beschreven als 'het ideale jongerencomplex.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |