abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15154324
Hey zijn er dit jaar ook weer leuke mensen die naar rimini gaan? Ik ga met nog 3 vriendinnen. Wij zijn er alleen nog niet helemaal uit of we in een app. hotel of camping gaan. Maar als jullie het weten laat het ff weten!!

xxxx Robbin

pi_15154336
Riccione ook goed?

Ga wel naar de Altro Mondo in Rimini

pi_15220672
Vorig jaar geweest!
-Baia Imperiale
-Altro Mondo
-Carnaby
-Life
-ECU
-Blow Up
-Embassy
-Strand
-scooter huren zeer verslavend. Hele dag 30 euro. beetje onderhandelen.
- Rimini totaal rimini is echt heel tof en heeft meer klasse dan Salou en Lloret etc. Je moet als je wat meer Nederlanders wilt tegenkomen in Juli gaan. Augustus stikt het van de Italianen, dat hoeft niet perse negatief te zijn btw.
Ik zou een appartement doen, die camping daar is volgens mij vet vol en weinig schaduw. Ik heb daar tenminste 1 camping gezien binnen de stad.

Veel Plezier!

pi_15221683
Maar even wat foto's van vorig jaar:

Baia Imperiale:

Altromondo:

Embassy:

carnaby:

omgeving rimini:

Dit kom je ook vooral tegen:

pi_15221782
hi wij willen ook naar italie gaan(mijn vriend en ik)
weet iemand een goede camping of betaalbare accomodatie in rimin of vlak bij?
alvast bedankt:)
pi_15221824
Ik hoor altijd negatieve reacties op Rimini. Dat het er heel saai is enzo. Zal wel niet waar zijn.
pi_15222330
Wij zaten in een hotel! I sons prima bevallen. Maar achteraf had ik liever in een appartement gezeten denk ik. Misschien dat ik dit jaar weer ga maar dat weet ik allemaal nog niet! Maar het is ech tabsoluut niet saai! Echt super leuke dicotheken!!! Het gezelligst de carnaby en mooist de altro mondo en het indrukwekkenst de baia!
Dizpalesco vette foto's !!!
Ti voglio bene!
pi_15819468
heey!
wij zijn ook 4 meiden die komende zomer naar Rimini gaan (waarschijnlijk 16 juli) , we willen hotel Oceanic boeken, maar weet iemand hier iets over?! Is het een fijn hotel? En er ligt ook een spoorlijn achter, is dit storend??
Andere info is ook welkom, over uitgaansgelegenheden etc!!
pi_15842774
Ik ben met m'n vrienden op zoek naar een vette vakantie.
We zijn nu 2 jaar naar Blanes geweest en dat was echt top, opzich willen we graag weer zo'n vakantie.
Gewoon relaxed uitgaan en lekker eten + drinken natuurlijk hehe.
En nu lazen we een stukje over Rimini en dat kwam er toch best positief uit.

Hoe zit het daar eigenlijk met de verhouding dames/heren?
Is dat een beetje gelijk of lopen er alleen maar gozers?
En wat ik me ook nog afvroeg, hoe groot is Rimini eigenlijk?
Want ik zit niet te wachten op een plek waar alles zo massaal is als in Lloret.

[Dit bericht is gewijzigd door SimtekF1 op 31-12-2003 00:58]

zaterdag 3 januari 2004 @ 18:31:07 #10
50980 drumdude
It's just the fear of the
pi_15934019
Ik ga met 6 vrienden er naartoe op camping maximale of zoiets maar is het leuk dan RIMINI qua stappen enzo??
drummer 4 life
pi_15963958
heeyyzzz,
wij gaan dit jaar met 7 meiden naar rimini :p waar we erg veel zin in hebben natuurlijk...... maar nu gaan we waarschijnlijk naar t appartementjuh verdemare weten jullie miss of dit wat is? of het er een beetje schoon uitziet, of het aan het spoor ligt want dat is het geval bij belleriva en dat hoeven we natuurlijk niet....en of het dichtbij een mooie strand ligt? en verdere informatie is altijd goed....
liefs
  zondag 4 januari 2004 @ 22:35:37 #12
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_15965959
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:26 schreef gucci-girly het volgende:
heeyyzzz,
wij gaan dit jaar met 7 meiden naar rimini :p waar we erg veel zin in hebben natuurlijk...... maar nu gaan we waarschijnlijk naar t appartementjuh verdemare weten jullie miss of dit wat is? of het er een beetje schoon uitziet, of het aan het spoor ligt want dat is het geval bij belleriva en dat hoeven we natuurlijk niet....en of het dichtbij een mooie strand ligt? en verdere informatie is altijd goed....
liefs
kijk in de GoGo of 538beachmasters gids. Daar staat toch genoeg info over de hotels etc.

Over het algemeen is het wel redelijk verdeeld met vrouwen en mannen. Hoewel ik denk dat er toch wel wat meer mannen zijn met uitgaan.
Ook alles is vrij makkelijk te lopen alleen naar de baia moet je echt met de bus verder ben ik naar elke discotheek wel een keer gelopen. Als je op de camping zit is dat volgensmij wel wat moeilijker. Maar alles is heel makkelijk te bereiken met de bus hij rijdt gewoon de boulevard op en neer.
qua stappen zijn er genoeg leuke discotheken (baia,carnaby,life,embassy,altro mondo,blow up etc) en barren/kroegen.

edit: zou btw niet aant spoor gaan zitten. Hoorde veel mensen klagen daarover dat er erg veel lawaai was!

[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 04-01-2004 22:41]

Ti voglio bene!
pi_16011854
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:35 schreef xxsaskiaxx het volgende:

kijk in de GoGo of 538beachmasters gids. Daar staat toch genoeg info over de hotels etc.

Wel qua ligging, maar objectieve informatie is altijd wel zo fijn

Ook dit jaar is Rimini een optie, maar ik denk dat het toch Turkije gaat worden... Rimini is toch wel een relatief dure bestemming qua uitgaan etc., of niet?

pi_16044742
hey gaan er nog mensen dit jaar naar rimini? ik ga de 10 van juli wanneer gaan jullie? :p
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:45:41 #15
72862 G_Unit
!YEAH BABY!
pi_16052584
Rimini dit jaar! Waarschijnlijk met 5 vrienden van 16 juli tot 2 augustus. Heb er nu al zin in
pi_16052667
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:01 schreef Biggs het volgende:
Ik hoor altijd negatieve reacties op Rimini. Dat het er heel saai is enzo. Zal wel niet waar zijn.
Rimini is tha bomb!

Salou is echt pauper vergeleken bij Rimini!

Lachen is gezond :D!
pi_16064756
heb je dr wel een strand/zee ?
pi_16065662
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:58 schreef pimpin het volgende:
heb je dr wel een strand/zee ?
Nee, het is een badplaats middenin de woestijn

edit: nou, serieus dan.. Rimini ligt aan de Adriatische Zee, en het strand schijnt best mooi te zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 08-01-2004 13:29]

pi_16066485
echt super mooi is het strand niet. Zijn gewone stranden. Iniedergeval mooier dan hier in scheveningen.
Ti voglio bene!
pi_16095895
Rimini is top! Vorig jaar geweest en ik heb gezien in de nieuwe gogo gids dat ze grote appartementen hebben.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:43:57 #21
76230 Josias
"Jezus, Lullo"
pi_16110275
Hallo,

Wij willen dit jaar ook naar Rimini. Vorig jaar zijn we naar Lloret geweest, is het ongeveer vergelijkbaar of niet? Zo niet, wat zijn de verschillen. Wij gaan iig met Gogotours en we gaan 16 juli weg.

We wouden vanavond boeken, is het een Go of no go?

Groeten,
Joost

pi_16159990
*terugvind post

Vorig jaar ben ik naar Turkije (Alanya) geweest, supervakantie!
Dit jaar zaten we te denken aan:
- Rimini
- Marmaris
- Kreta

Rimini moet dus ook erg leuk zijn als ik dit zo lees

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_16163965
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:45 schreef Jape het volgende:
Wel qua ligging, maar objectieve informatie is altijd wel zo fijn
Inderdaad, die jongerengidsen bestempelen elke plaats als 'de ultieme vakantieplaats, een waar paradijs, onze topbestemming'
Echt zwaar irritant!

Zelfs het meest paupere appartementencomplex wordt nog beschreven als 'het ideale jongerencomplex.'

pi_16164064
Jammer dat er zo weinig last-minute vakantie's naar Rimini gaan. Ik heb nog niet de zekerheid dat ik nu zou kunnen boeken, terwijl de meeste jongeren nu zo'n beetje aan het boeken zijn.
pi_16164869
Vorig jaar waren er wel wat laste-minute reizen naar rimini maar dat waren wel vooral reizen voor het einde van de vakantie (half augustus ongeveer).
Ti voglio bene!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')