quote:
Alleen die 4 die ik noemde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef rastablasta het volgende:
En Menno?, dat waren bij ons in 2004 de begeleiders! Ik zat toen overigens op camping italia, was 19 jaar heb me er prima vermaakt. Zijn er 2 weken geweest en was super tof. Aan het verhaal hierboven te zien heeft beachmasters niks veranderd in het programma.
Denk dat als je 24 bent dat je dan beter naar praag of barcelona kunt gaan. Die steden hebben iets meer te bieden dan het uitgaansleven van Rimini. Denk dat ik Rimini dit jaar ook al een stuk minder zou vinden. Maar 2 jaar geleden had ik wel de vakantie van mijn leven. Eten inderdaad goedkoop, uitgaans prijzen vond ik normaal. (heb me er niet aan gestoord).
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Dizzee het volgende:
wel minder als Lloret maar nog steeds hoog.
Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg isquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Lloret is wel het summum van de sjonnies hoor
geen zorgen, daar is het een stuk minder.... ze zijn er wel, maar op een zeer bescheiden niveau....quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg is![]()
wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef Tumke24n het volgende:
Wij zijn er ook, en wij zijn geen sjonnies dus dat zijn al 5 sjonnies minder
Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijk
sterk antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Tumke24n het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op worden![]()
haha, da's een mooie gedachte, maar kan helaas niet aanwezig zijn... de foto's mogen hier natuurlijk wel altijd gepost wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Tumke24n het volgende:
Ja alle gekheid op een eierstokje, wij gaan er een tegekke vakantie van maken. Met of zonder sjonnies, matterazzi's of don corleone figuren.
Mijn ervaring met Loret is idd ongeveer hetzelfde maja gewoon ook tegen die mensen slap ouwhoere en zij hebben ook weer een goeie avond.
Gekke mat, veel plezier daar! Wij gaan ook vrijdag alleen dan met de auto en wij rijden in 2 dagen, lekker relaxed.
Kroegtijger: jij bent altijd welkom als jurylid op ons wet t-shirt contest in ons appartement Verdemare dat weet je!
Tjuus,
dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef -Jean- het volgende:
mooie reacties dat dat sjonniegehalte niet zo hoog als daar ligt.
Poeh wat lag het tegelzetterniveau daar hoog zeg.
Ik en Impreza vertrekken de 28ste!
Hoe zit het trouwens met de verhoudingen man vrouw. Lloret had je in de meeste tenten 8 (foute vieze gore nichten met tepelpiercings) "gasten" die om 1 meisje heen dansde. Alias: verhouding 80/20. Hoe ligt dat ongeveer in Rimini
Dat dat sjonniegehalte niet zo hoog ligt is als in lloret is in ieder geval een pak van me hart
wij hebben er de heenweg 20 uur over gedaan met aardig wat stops..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Dizzee het volgende:
hoelang is dat nou rijden naar Rimini met de bus?
Idd, volgens mij waren er wel 5 vrouwen op 3 mannen ofzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef endr0me het volgende:
[..]
dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:
ik ben ervan geschrokken (in positieve zin!) hoeveel vrouwen er in Rimini zijn, dus dat komt vast wel goed
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef miesjuh het volgende:
Ik vlieg vandaag naar het prachtige RIMINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tot over 8 daagjes...!!
willem de zwijgerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:53 schreef Tumke24n het volgende:
knip
Vorig jaar Paradiso, was zeer puik voor een goede prijs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please)
Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please)
Bovengemiddeld appartement idd. Wij zaten er s'avonds veel omdat we niet van die stappers zijn en omdat het uitgaansleven voor 20+ers niet echt bestaat, de 'clubscene' (voor zover je daar al van kunt spreken) wordt gedomineerd door 16-18 jarigen, dat is de kern. Alles wat daar boven zweeft is verruit in de minderheid. Ik wil graag nog een keer terug naar Italie, maar Rimini sla ik over.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:16 schreef endr0me het volgende:
[..]
Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.
argumenten: relaxe 'conciergé', groot balkon, lift, alleen maar NL-ers.. schoon hygiene.. airco.. groot..
Ben 2 jaar geleden geweest en als je Rdam gewend bent valt Rimini vies tegen naar mijn idee. Baja zijn we niet geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef ASroma het volgende:
hmm als jonge twintiger is er genoeg te doen hoor; peter pan, equ, baia imperiale.....
Heb je daar amper, je kan beter halve liter blikken of flesjes kopenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
Dikke kick
En wat kost een krat bier in de supermarkt dan?
ik verwacht dat kroatie wel iets goedkoper is; rimini is schofterig duur in ieder geval. Wel erg leuk, maar wle prijzigquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef jovink het volgende:
en dan luidt de vraag. wat kosten halve liter blikken ongveer,, we zitten nog te twijfelen tussen kroatie en rimini
maar t= allemaaal zo duuuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |