abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39695587
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Was greetje er niet??/
Nee, verder had je nog Martin, Adelien en Natasja ofzo.
pi_39720353
En Menno?, dat waren bij ons in 2004 de begeleiders! Ik zat toen overigens op camping italia, was 19 jaar heb me er prima vermaakt. Zijn er 2 weken geweest en was super tof. Aan het verhaal hierboven te zien heeft beachmasters niks veranderd in het programma.

Denk dat als je 24 bent dat je dan beter naar praag of barcelona kunt gaan. Die steden hebben iets meer te bieden dan het uitgaansleven van Rimini. Denk dat ik Rimini dit jaar ook al een stuk minder zou vinden. Maar 2 jaar geleden had ik wel de vakantie van mijn leven. Eten inderdaad goedkoop, uitgaans prijzen vond ik normaal. (heb me er niet aan gestoord).
quote:

[..]

Was greetje er niet??/
gouranga
pi_39720836
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef rastablasta het volgende:
En Menno?, dat waren bij ons in 2004 de begeleiders! Ik zat toen overigens op camping italia, was 19 jaar heb me er prima vermaakt. Zijn er 2 weken geweest en was super tof. Aan het verhaal hierboven te zien heeft beachmasters niks veranderd in het programma.

Denk dat als je 24 bent dat je dan beter naar praag of barcelona kunt gaan. Die steden hebben iets meer te bieden dan het uitgaansleven van Rimini. Denk dat ik Rimini dit jaar ook al een stuk minder zou vinden. Maar 2 jaar geleden had ik wel de vakantie van mijn leven. Eten inderdaad goedkoop, uitgaans prijzen vond ik normaal. (heb me er niet aan gestoord).
[..]
Alleen die 4 die ik noemde.
pi_39721955
quote:

[..]

Was greetje er niet??/
Overgeplaatst naar Kreta
pi_39760520
ik ga 28 Juli met GOGO tours naar Rimini en zit nu in Hotel Susy omdat hotel little contractbreuk heeft gedaan ofzo .. ben benieuwd .. zoals ik hoor ben ik te oud ben bijna 22 .. en mijn vriendin is 19. We zijn wel van plan naar venetië te gaan in ieder geval en voor de rest weten we het nog niet
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_39928745
ff mijn ervaringen dan..

Ik ben net een dagje terug uit Rimini en heb er echt een topvakantie gehad.. (07-07-06 - 16-07-06)

We verbleven met 11 man in appartement Nettunia (3 kamers) en dit appartement was echt top..
De kamers waren super luxe en daarnaast had je een keuken met koelkast, vriezer, oven, fornuis etc. Nettunia heeft ook airco en dat is natuurlijk ideaal.

Natuurlijk veel uitgeweest en vooral veel met GoGo wezen stappen. Dit is echt een aanrader omdat je veel mensen leert kennen en je met veel Nederlanders tegelijk op pad bent. Op een gegeve moment leer je zo veel mensen kennen en juist dat maakte onze vakantie zo super gezellig!

Aanraders zijn wat mij betreft de Carnaby, Altre Mundo en de Blow-Up. De Life was ook wel gezellig. Baia Imperiale was zwaar indrukwekkend maar qua sfeer vond ik het enorm tegenvallen, vond het zelfs de meest saaie avond van de gehele week.
Brett Holman
pi_39985155
Wat een positieve reacties.
pi_39986981
FF een vraag,

Kom net terug uit Lloret en ga volgende week naar Rimini. Nu was er in Lloret een ZEER hoog sjonniegehalte. Nu had ik dit wel deels verwacht, maar niet in deze mate. Nu is mijn vraag, hoe is het gehalte in Rimini?? Moet ik me zorgen gaan maken of is het daar van alles wat mensen
pi_39988274
wel minder als Lloret maar nog steeds hoog.
pi_40002362
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:25 schreef Dizzee het volgende:
wel minder als Lloret maar nog steeds hoog.
Lloret is wel het summum van de sjonnies hoor
pi_40009589
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Lloret is wel het summum van de sjonnies hoor
Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg is
pi_40010033
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Dat kan je wel stellen ja, daarom hoop ik dat het in Rimini minder erg is
geen zorgen, daar is het een stuk minder.... ze zijn er wel, maar op een zeer bescheiden niveau....
zoals het gezegde luidt: 1 sjonnie maakt nog geen Lloret
pi_40010067
Wij zijn er ook, en wij zijn geen sjonnies dus dat zijn al 5 sjonnies minder
pi_40010262
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef Tumke24n het volgende:
Wij zijn er ook, en wij zijn geen sjonnies dus dat zijn al 5 sjonnies minder
wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijk
pi_40010510
ik heb er wel al zin in ! vrijdag 12:15 vertrekken we met de bus ..
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_40011915
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:57 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

wat overigens niet wil zeggen dat het daar beter op wordt natuurlijk
Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op worden
pi_40012125
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Tumke24n het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Als alle vrouwtjes bij ons onder de pannen zitten, zal het er voor de rest er niet beter op worden
sterk antwoord
In ieder geval lopen er niet alleen maar treurige figuren daar rond, maar ook de "normale mens" is er goed vertegenwoordigd (in tegenstelling tot Lloret etc )
pi_40012606
Ja alle gekheid op een eierstokje, wij gaan er een tegekke vakantie van maken. Met of zonder sjonnies, matterazzi's of don corleone figuren.
Mijn ervaring met Loret is idd ongeveer hetzelfde maja gewoon ook tegen die mensen slap ouwhoere en zij hebben ook weer een goeie avond.
Gekke mat, veel plezier daar! Wij gaan ook vrijdag alleen dan met de auto en wij rijden in 2 dagen, lekker relaxed.
Kroegtijger: jij bent altijd welkom als jurylid op ons wet t-shirt contest in ons appartement Verdemare dat weet je!
Tjuus,
pi_40026377
ik kan je zeggen dat het sjonniegehalte in Rimini bij lange na niet zo hoog is als in lloret of salou oid..

kan zelfs stellen dat ik er alleen maar relaxe mensen heb ontmoet..
Brett Holman
pi_40038441
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Tumke24n het volgende:
Ja alle gekheid op een eierstokje, wij gaan er een tegekke vakantie van maken. Met of zonder sjonnies, matterazzi's of don corleone figuren.
Mijn ervaring met Loret is idd ongeveer hetzelfde maja gewoon ook tegen die mensen slap ouwhoere en zij hebben ook weer een goeie avond.
Gekke mat, veel plezier daar! Wij gaan ook vrijdag alleen dan met de auto en wij rijden in 2 dagen, lekker relaxed.
Kroegtijger: jij bent altijd welkom als jurylid op ons wet t-shirt contest in ons appartement Verdemare dat weet je!
Tjuus,
haha, da's een mooie gedachte, maar kan helaas niet aanwezig zijn... de foto's mogen hier natuurlijk wel altijd gepost worden
pi_40073178
mooie reacties dat dat sjonniegehalte niet zo hoog als daar ligt.
Poeh wat lag het tegelzetterniveau daar hoog zeg.

Ik en Impreza vertrekken de 28ste!

Hoe zit het trouwens met de verhoudingen man vrouw. Lloret had je in de meeste tenten 8 (foute vieze gore nichten met tepelpiercings) "gasten" die om 1 meisje heen dansde. Alias: verhouding 80/20. Hoe ligt dat ongeveer in Rimini

Dat dat sjonniegehalte niet zo hoog ligt is als in lloret is in ieder geval een pak van me hart
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_40075707
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef -Jean- het volgende:
mooie reacties dat dat sjonniegehalte niet zo hoog als daar ligt.
Poeh wat lag het tegelzetterniveau daar hoog zeg.

Ik en Impreza vertrekken de 28ste!

Hoe zit het trouwens met de verhoudingen man vrouw. Lloret had je in de meeste tenten 8 (foute vieze gore nichten met tepelpiercings) "gasten" die om 1 meisje heen dansde. Alias: verhouding 80/20. Hoe ligt dat ongeveer in Rimini

Dat dat sjonniegehalte niet zo hoog ligt is als in lloret is in ieder geval een pak van me hart
dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:

ik ben ervan geschrokken (in positieve zin!) hoeveel vrouwen er in Rimini zijn, dus dat komt vast wel goed
Brett Holman
pi_40143005
Ook wij verkassen dit jaar naar Rimini, met Beachmasters volgens mij.
As. vrijdag om 9:45 vertrekken we met de bus vanuit Zwolle.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_40144947
hoelang is dat nou rijden naar Rimini met de bus?
pi_40147514
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Dizzee het volgende:
hoelang is dat nou rijden naar Rimini met de bus?
wij hebben er de heenweg 20 uur over gedaan met aardig wat stops..
terugweg zonder pauzes 16 uur !
Brett Holman
pi_40305946
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef endr0me het volgende:

[..]

dat je tegelzetters weer associeert met sjonnies vind ik wel weer jammer maargoed:

ik ben ervan geschrokken (in positieve zin!) hoeveel vrouwen er in Rimini zijn, dus dat komt vast wel goed
Idd, volgens mij waren er wel 5 vrouwen op 3 mannen ofzo.
pi_40573409
Nou net terug uit Rimini en was een topvakantie. Veel minder sjonnies als in Lloret. Bijna geen. In ieder geval totaal niet aan geergerd
Goede verhoudingen en ook veel mooie dames.

Het enige wat even wennen is t.o.v. Lloret is dat het echt enorm groot is in Rimini. Het is 15km breed dus het is vaak even lopen of de bus nemen. Wij zaten bij busstop 17 en dus nog redelijk centraal.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_40603768
Ik vlieg vandaag naar het prachtige RIMINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tot over 8 daagjes...!!
pi_40604590
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef miesjuh het volgende:
Ik vlieg vandaag naar het prachtige RIMINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tot over 8 daagjes...!!
veel plezier
pi_40612240
Ik ben zó kkjaloers op die mensen die nog gaan
pi_40690238
Jaa en ik ben ook al weer een weekje terug. En ik moet zeggen dat Rimini absoluut niet geschikt is voor mensen boven de 22 jaar (als je er een stapvakantie van wilt maken dan he) .
Zelf ben ik 24, en je komt maar weinig soort genoten tegen Veel jongeren van 16 jaar tot 19 jaar. Beetje jammer. Dat is het eerste min punt
Het tweede min punt: Je betaald in de grotere bars entree, meestal krijg je er wel een drankje bij. Soms betaal je 8 euro en als je dom bent betaal je 15 euro (dom ben je als je geen propper aanspreekt bij de ingang van de disco). Een biertje kost JAWEL 4,50 tot 5 euries per flesje Heiniken. Dus flink inzuipen op het balkon!
Derde minpunt: Alles ligt tering ver uit elkaar, tel erbij op dat je overal entree betaalt komt het erop neer dat je meestal niet verder dan 1 tent per avond komt. Als het tegenvalt pech gehad, je hebt al entree betaald en je moet een bus nemen naar een andere tent en weer entree betalen. Leuk joh!!
Vierde minpunt: Itiaanse Kerels zijn ENORM irritant m.b.t vrouwen. Het zijn vliegen op een hoop stront. Verschrikkelijk! Ze vallen op straat vrouwen lastig. Ik stond bijv ff lekker te chillen op straat, staat daar zo'n groepje Matterazzi's op de stoep voorbij komende vrouwen aan te randen. Beetje aan de haren trekken, gelijk op de mond proberen te kussen, het gezicht betasten. En dat heb ik het over meisjes die gewoon over de stoep voorbij liepen.
Vijfde minpunt: Geen wet t-shirt contest op het balkon kunnen houden, want die Italiaanse vrouwens zijn MOOIIII maar zoooo arrogant, zum kotsen! Ook een beetje jammer dus. Ik denk dat ik in totaal maar met zo'n 3 italiaanse vrouwen heb gepraat/gesjanst in 15 dagen tijd....(En ik heet niet Willem de zwijger m.a.w ik ben niet sociaal gestoord of zo)
Pluspunt: Als je iets ouder bent en het toch nog geregeld krijgt om met je luie reet het appartement uit te komen, zou je naar San Marino kunnen gaan. Zeer mooi, zeker s'avonds. En het is taxfree shoppe he dat weten jullie. Zon'n speelgoed geweertje met van die gele balletjes waar je je vriendjes flink mee pijn kan doen kost daar maar iets van 10 euro. Heel leuk als het halve appartement die dingen heeft, vooral voor de poetsvrouw. Op naar San Marino dus!
Pluspunt: Strand is netjes, zee is relaxed, loopt mooi af.
Pluspunt: Mario van Verdermare is een relaxed gozer.

Zo dat was het ongeveer wel, als me nog wat invalt laat ik het jullie weten. Maar als je slim bent en echt een leuke vakantie wilt hebben, die goedkoop is, waar je van tent naar tent kunt lopen zonder entree te betalen, waar het altijd goed weer is en waar de zee ook mooi is moet je naar Turkey gaan. Kreta schijnt ook zo te zijn alleen is het daar net wat duurder denk te vergelijken met Rimini.

Tjuus!
pi_40704133
Rimini is best leuk, maar inderdaad tering-duur
Wij betaalden dacht ik 45 euri voor 6 drankjes, ongeacht wat het was....dat vind ik best prijzig om eerlijk te zijn. Een bob hebben is zeker wel een grote pre in Rimini inderdaad, en ja, italiaanse mannen zijn stront-vervelend.... maar da's niet zo zeer alleen in rimini, maar gewoon overal in italie helaas. Al met al vind ik Rimini nog steeds een top-plaats, maar er zijn wel wat puntjes die voor verbetring vatbaar zijn
pi_40705043
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:53 schreef Tumke24n het volgende:
knip
willem de zwijger

verder zeer nuttige post. Verdermare is mooi, maar boring heb ik me laten vertellen.
pi_42794204
Rimini

Echt de beste week van me leven gehad.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 03:06:21 #86
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_45065779
kick nummer 2

Welke van deze Beachmasters appartementen/hotels lijken jullie het beste, hebben jullie misschien ervaring mee;

- Piccadilly
- Atrium
- Nanni
- Brennero

Alvast Bedankt
pi_45091702
Hmm ken ze geen van allen.. wij zaten in Nettunia (word dit jaar weer zeer goed beoordeeld door GoGo).. Rimini is natuurlijk aan aanrader
Brett Holman
pi_45542741
klopt het dat je voor de meeste clubs entree moet betalen?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_45543684
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please )
pi_45544114
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, moeten nog even bekijken welk appartement. Zijn er hier nog mensen die specifiek een hotel/appartementencomplex kunnen aan- of afraden? (wel met argumenten please )
Vorig jaar Paradiso, was zeer puik voor een goede prijs.
pi_45551961
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef jap85 het volgende:
Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.

argumenten: relaxe 'conciergé', groot balkon, lift, alleen maar NL-ers.. schoon hygiene.. airco.. groot..
Brett Holman
pi_45701568
quote:
Op zondag 21 januari 2007 05:16 schreef endr0me het volgende:

[..]

Nettunia.. dit jaar als een van de beste beoordeeld door GOGO.. was gewoon suoer.

argumenten: relaxe 'conciergé', groot balkon, lift, alleen maar NL-ers.. schoon hygiene.. airco.. groot..
Bovengemiddeld appartement idd. Wij zaten er s'avonds veel omdat we niet van die stappers zijn en omdat het uitgaansleven voor 20+ers niet echt bestaat, de 'clubscene' (voor zover je daar al van kunt spreken) wordt gedomineerd door 16-18 jarigen, dat is de kern. Alles wat daar boven zweeft is verruit in de minderheid. Ik wil graag nog een keer terug naar Italie, maar Rimini sla ik over.

Als je in de juiste leeftijd zit is het best leuk, dat wil ik er wel bij zeggen.
pi_45702214
hmm als jonge twintiger is er genoeg te doen hoor; peter pan, equ, baia imperiale.....
pi_45702335
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef ASroma het volgende:
hmm als jonge twintiger is er genoeg te doen hoor; peter pan, equ, baia imperiale.....
Ben 2 jaar geleden geweest en als je Rdam gewend bent valt Rimini vies tegen naar mijn idee. Baja zijn we niet geweest.
pi_46088921
Dikke kick

En wat kost een krat bier in de supermarkt dan?
pi_46089750
dit jaar gaan wij ook weer een kijkje nemen voor een paar dagen
eerst naar Venetië, dan via Rome naar Rimini
pi_46098176
Zojuist vakantie naar Rimini geboekt voor deze zomer, vanaf 4 augustus 11 dagen in Nettunia! (op aanraden van mensen hier)
pi_46105675
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
Dikke kick

En wat kost een krat bier in de supermarkt dan?
Heb je daar amper, je kan beter halve liter blikken of flesjes kopen

Die flesjes hebben een kankervage vorm, en er zit ook 37cl ofzo in
pi_46110185
en dan luidt de vraag. wat kosten halve liter blikken ongveer,, we zitten nog te twijfelen tussen kroatie en rimini

maar t= allemaaal zo duuuur
pi_46110590
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef jovink het volgende:
en dan luidt de vraag. wat kosten halve liter blikken ongveer,, we zitten nog te twijfelen tussen kroatie en rimini

maar t= allemaaal zo duuuur
ik verwacht dat kroatie wel iets goedkoper is; rimini is schofterig duur in ieder geval. Wel erg leuk, maar wle prijzig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')