abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34273650
Heeft er iemand ervaringen met deze plek ? zo ja vertel ze hier dan wij twijfelen tussen rimini en mallorca. Klopt het beeld dat rimini tot 20 is ? en wat zijn de prijzen van de grote discotheken en verhoudingen meisjes jonges
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:09 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_34273724
Rimini is tot 20 idd, als je 21 jaar bent kom je er niet meer in. En de prijzen van meisjes zijn in verhouding tot die van jongens vrij gunstig, maar dat komt ook omdat ze tot 20 wel genoegen nemen met een aantal vino's
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34276901
Rimini is coooool
pi_34308975
Hey top gozer hier heb ik idd veel aan bedankt !!!!
pi_34375340
We hebben geboekt voor 15 juli 8 dagen in apparetement Romea met 8 man
pi_34389030
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
pi_34425886
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)

Maar die club is dan ook niet het bezoeken waard, zulke kutmuziek
pi_34431451
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
eensch
the embassy
pi_34437164
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef wlsandman het volgende:

[..]

mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)

Maar die club is dan ook niet het bezoeken waard, zulke kutmuziek
neejoh man

Altro Mundo
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:07:44 #12
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34437227
De m/v verhouding is al gunstiger dan op Terschelling
Je kunt je er op zich wel vermaken hoor, als 21 jarige.
pi_34448391
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef keijz het volgende:

[..]

neejoh man

Altro Mundo
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:26:30 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34448550
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).

Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_

Enige nadeel is het strandgebeuren, met die vakken.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34448889
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).

Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_

hmmm, volgens mij was ik er ook in 2003 (kan ook 2002 geweest zijn )

t strand was inderdaad niet fantastisch.... t had onwijze hard en lang geregend, dus alle straten stonden blank. Eindelijk droog dus vol goede moed togen 4 van de 6 vast richting het strand. Alleen een maatje van me en ik bleven nog even chillen (te brak van de avond ervoor ) toen binnen een half uurtje de andere 4 weer terug kwamen.... bleek dat er een riool-overloop recht voor ons strand zat en binnen de stenen muurtjes in plaats van dat ze die pijpen effe door hadden getrokken.... lagen die 4 daar heerlijk te zwemmen tussen de bruine onderzeeers.... ze vonden het al zo raar ruiken, totdat 1 een bordje had zien staan
was ik effe blij dat ik te brak was (is alcohol toch nog ergens goed voor)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:22:02 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478603
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

Puik ik ga naar Rimini
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34682848
mm ik hoor telkens anderen verhalen hehe over de leeftijden enzo niet ouders dan 20 dus 16 tot 20 ben zelf 20 dus ik zal et er wel naar me zin hebben in Appartementen Romea , iemand hier ervaringen mee ?
pi_34684297
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Mike19 het volgende:
mm ik hoor telkens anderen verhalen hehe over de leeftijden enzo niet ouders dan 20 dus 16 tot 20 ben zelf 20 dus ik zal et er wel naar me zin hebben in Appartementen Romea , iemand hier ervaringen mee ?
zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zin
dit in tegenstelling tot bijv. salou oid
pi_34773718
Oké, ik heb oude forums doorgelezen, maar zie m'n vraag er niet bij staan! Ik wil dit jaar met een vriendin naar Rimini en we vroegen ons af of Shooters in de buurt ligt van Blow Up en Life! In sommige advertenties staat nl dichtbij Shooters en in andere staat dichtbij Blow Up en Life! En heeft iemand ervaring met Hotel Albion? Wij gaan btw vanaf 15 juli 8 dagen!*O*
  zondag 5 februari 2006 @ 22:02:43 #20
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34775862
De Life en de Blow up liggen best wel dicht bij elkaar. In ieder geval goed te lopen. De Shooters ligt wat verder van de Life af, ik denk een kilometer of anderhalf. Is op zich ook te lopen dus.

Kijk:
Je ziet dat de afstand tussen Life en Blow Up ongeveer 200m is.

[ Bericht 7% gewijzigd door CreativeMind op 05-02-2006 22:12:11 ]
pi_35814402
Ik ga ook naar Rimini vanaf 15 juli, ben benieuwd. Ik ga samen met een vriend van me. In hotel Bolero. Lijkt me wel chill. italaliaans eten etc
>> Player has BlackJack!
pi_36378087
Ik ga er ook heen. Iemand wel is in Baia Imperiale geweest?

http://www.vacanzeinriviera.it/immagini-discoteche/109_1.jpg
  zondag 26 maart 2006 @ 15:11:36 #23
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36378551
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om erin te komen?
  zondag 26 maart 2006 @ 15:18:31 #25
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36378709
ik was 17 en ben gewoon naar binnen gekomen, volgens mij moet je officieel 21 zijn, maar die uitsmijters snappen ook wel dat je helemaal uit Nederland komt en vanuit Rimini is het ook nog een half uurtje rijden, heb ze nog nooit op leeftijd zien controleren. Het is in ieder geval een toffe club, vele verschillende zalen, met muziek etc, relax sfeertje, buiten beetje loungen. Wel een beetje van die halve mafia figuren toen wij er waren, maar de sfeer was gewoon ok.
pi_36390893
Half uur rijden? Das eraan. Zal wel taxi worden dan. Ik bijna net geen 17 als ik er ben. Me vrienden zijn wel 17 dan.
  maandag 27 maart 2006 @ 09:14:05 #27
105435 amarena
Just curious
pi_36396483
Leuke optie voor een jongerenvakantie.... kun je je wel 10 dagen vermaken hoor.
Ben er jaar of 6 geleden geweest. Je bent wel verkneukeld als je 20 uur opgevouwen in de bus hebt gezeten maar dat zie je dan weer terug in de leuke prijs. Leuke discotheken en moooi strand. Restaurantjes en kroegentochten zijn zeker aan te raden. Leer je weer makkelijk mensen kennen. Baya is leuk... maar wel belachelijk duur qua drankjes. Leuk voor een keertje. Ik vond de discotheken in Rimini zelf een stuk leuker.

Ik vermeld er wel bij dat ik een jaar later naar Chersonissos ben geweest en dat was qua uitgaan en mensen toch wat gezelliger maar daarentegen is het strand van Rimini weer veel beter.
Have fun.
Veni vidi vici
pi_36501613
Woehoe, ik mag van me ouders
pi_36507484
Iemand wel is in appartementen Aida geweest?
pi_37211664
mja ik ga dit jaar ook naar rimini

Salou geweest vorig jaar en dat was gewoon kut.. Heb beetje hekel aan die schreeuwde aandacht trekkende nl-ers en engelsen. Zo te lezen is dit dus wel anders in rimini. Zit in appartement Romea van 18 agustus 10 dagen dit keer wat meer luxe massage douche en groot balkon klonk wel goed:P. Qua clubs heb ik mijn broer al beetje uitgehoort want die was er 3 jaar geleden geweest schijnt dat je gewoon rimini in moet gaan met eigenlijk niks in je hoofd en dat je dan de leukste avond hebt. Ver heb ik ook gelezen op oude topics dat je dus echt zo'n cruse moet maken lijkt me ook wel mooi alvast beetje mensen leren kennen is altijd beter..

nog meer mensen die rond deze tijd gaan dan ?
pi_38030020
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zin
dit in tegenstelling tot bijv. salou oid
Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.

De altro mondo is heel tof, als je in ieder geval tegen massa's Italianen kunt die de hele avond tegen ieder blond wijf staan op te rijden en daarbij niets of niemand ontzien.
Tip: Wacht deze leuke Nederlandse dametjes op, ze zijn die Italiaanse mannetjes binnen enkele dagen zat.
pi_39002167
Een kankerharde schop dan maar.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:15:33 #33
135926 pilskabouter
fulltime pilsman
pi_39246609
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Borkydude het volgende:
Iemand wel is in appartementen Aida geweest?
Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.
pi_39246706
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:15 schreef pilskabouter het volgende:

[..]

Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.
Ja

We zitten nu in Paradiso

Jij?
pi_39247719
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.

De altro mondo is heel tof, als je in ieder geval tegen massa's Italianen kunt die de hele avond tegen ieder blond wijf staan op te rijden en daarbij niets of niemand ontzien.
Tip: Wacht deze leuke Nederlandse dametjes op, ze zijn die Italiaanse mannetjes binnen enkele dagen zat.
eensch
die italiaanse knaapjes lopen verdomde mans te doen de hele tijd, maar ze stellen helemaal niets voor. 1 keertje daar gehad dat zo'n knaapje met zn aardappelschilmesje op ons af kwam, totdat de hele groep zich in 1 keer omdraaide om te vragen wat zn probleem was..... en weg was ie
  maandag 26 juni 2006 @ 14:02:04 #36
135926 pilskabouter
fulltime pilsman
pi_39248453
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ja

We zitten nu in Paradiso

Jij?
Waarschijnlijk komen wij ook in Paradiso

Wiij gaan 22 juli weg en gaan 8 dagen. Wanneer ga jij?
pi_39248488
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef pilskabouter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komen wij ook in Paradiso

Wiij gaan 22 juli weg en gaan 8 dagen. Wanneer ga jij?
Vrijdag, 10 dagen.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:06:46 #38
135926 pilskabouter
fulltime pilsman
pi_39248672
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Vrijdag, 10 dagen.
Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?

ik ben in elk geval benieuwd naar je verhalen dan!
pi_39248886
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef pilskabouter het volgende:

[..]

Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?

ik ben in elk geval benieuwd naar je verhalen dan!
Nee, vriend van me werd gebeld.

Ik zal wel een en ander vertellen
pi_39431219
Ben vorig jaar geweest, vond het behoorlijk tegenvallen.
pi_39432119
Uitgaansleven in Rimini wordt hier echt schrommelijk overschat. Ik ben met bovenstaande dame geweest, dus mening is misschien eenzijdig. Maar dat 'uitgaansleven' is non existent, tenzij je 16 bent en voor t eerst een discotheek binnenstapt. Voor iemand van boven de 20 (die wat gewend is) valt het zwaar tegen. Tenzij je voor de lol tussen de pubers van 16 staat. Italie zelf is wel een aanrader. Rimini kun je als uitvalsbasis gebruiken voor steden Florence en Venetie. Dat dan weer wel. Maar ligt eraan of dat je dat zoekt. Strand is ook niet bijzonder mooi, en strandventers storen je constant met geheelde waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeanne_Darc op 01-07-2006 23:28:25 ]
  zondag 2 juli 2006 @ 23:38:06 #42
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_39462203
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Uitgaansleven in Rimini wordt hier echt schrommelijk overschat. Ik ben met bovenstaande dame geweest, dus mening is misschien eenzijdig. Maar dat 'uitgaansleven' is non existent, tenzij je 16 bent en voor t eerst een discotheek binnenstapt. Voor iemand van boven de 20 (die wat gewend is) valt het zwaar tegen. Tenzij je voor de lol tussen de pubers van 16 staat. Italie zelf is wel een aanrader. Rimini kun je als uitvalsbasis gebruiken voor steden Florence en Venetie. Dat dan weer wel. Maar ligt eraan of dat je dat zoekt. Strand is ook niet bijzonder mooi, en strandventers storen je constant met geheelde waar.
mwoch, het is misschien wel wat overrated, maar je vermaakt je er best. Inderdaad is het merendeel van de tenten gevuld met 16-jarigen, maar er zitten echt wel leuke discotheken tussen hoor en inderdaad, ga er NIET heen voor het strand.... (paar jaar geleden bleek de riooloverloop recht voor ons strand in het water uit te komen )
  maandag 3 juli 2006 @ 08:57:18 #43
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_39466296
Het strand niet bijzonder mooi? Het strand is ronduit lelijk en vrij smal. Bovendien is het over ongeveer de hele breedte van het dorp bezaaid met strandstoelen waarvoor men in de buidel moet tasten. Op voorste strook bij de zee kun je wel gewoon je handdoek neerleggen. Wat betreft de stoorzwarten heb ik ervaren dat ze hun rotzooi niet bovengemiddeld graag aanbieden in Rimini. Het is niet erger dan in andere Zuid-Europese bestemmingen.

Naar Venetië is het trouwens nog steeds 4 uur met de bus (retourtje dus 8 (!) uur). Wellicht met eigen auto iets sneller, maar het blijft een flink eind karren en maakt Rimini net zo geschikt als uitvalsbasis voor Venetië als Istrië in Kroatië. Ik noem maar een zijstraat.
pi_39466354
als uitvalsbasis voor San Marino is het perfect...
pi_39634720
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. Nu wil het zo zijn dat ik hier samen met wat vrienden heen ga. Van de ene hoor ik dat dit the place to be is voor mensen boven de 20 jaartjes oud. Wij zijn zelf rond de 24 jaar. En hier en daar op het internet lees ik dat het een kinderspeeltuin is van mensen van rond de 16 jaar. WAT IS WAAR?!?! iemand ervaringen die mij blij maken? dus mensen van mijn leeftijd? Welke nationaliteiten tref ik er aan? ook scandinaviers ? Weinig Hollanders?

Dat het er duur is dat had ik al begrepen , maar de pizza's schijnen vrij goedkoop te zijn dus dat is dan weer mooi. Wat betaal je voor een avondje uiteten? / stappen?

hoop dat iemand me verder kan helpen
pi_39634987
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. Nu wil het zo zijn dat ik hier samen met wat vrienden heen ga. Van de ene hoor ik dat dit the place to be is voor mensen boven de 20 jaartjes oud. Wij zijn zelf rond de 24 jaar. En hier en daar op het internet lees ik dat het een kinderspeeltuin is van mensen van rond de 16 jaar. WAT IS WAAR?!?! iemand ervaringen die mij blij maken? dus mensen van mijn leeftijd? Welke nationaliteiten tref ik er aan? ook scandinaviers ? Weinig Hollanders?

Dat het er duur is dat had ik al begrepen , maar de pizza's schijnen vrij goedkoop te zijn dus dat is dan weer mooi. Wat betaal je voor een avondje uiteten? / stappen?

hoop dat iemand me verder kan helpen
Als jullie rond de 24 jaar oud zijn dat ben je idd de oudste daarzo. Gemiddelde leeftijd (van de nederlandsers) ligt rond de 18. Maar als je naar de baja imperiala gaat, of die zuigtent van gigi, dan ben je zeker niet de oudste. Maar voor the life (the place to be in Rimini!) ben je wel te oud

Ik ben er vorig jaar geweest, de pizza's zijn idd goedkoop en errug lekker . Verder is het uitgaansleven er 'relatief' duur. Als je het vergelijk met salou is het ietsjes duurder. Maar door gebruik te maken van de happy hours en kortingen via je reisbureau hoeft een avondje stappen niet zo duur te zijn, mits je alleen bier drinkt
pi_39660448
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. ....
Geloof me het is geen plaats voor mensen boven de 20. Ben zelf 24, ben vorig jaar een weekje geweest, en in de clubs was de gemiddelde leeftijd ongeveer 18 of jonger. Er bleek 1 club te zijn waar de gemid leetijd iets hoger was, maar dat was niet in rimini zelf. Ben er ook niet geweest door tijdgebrek.
Je zal er veel ndls tieners tegenkomen. uiteten is wel oké.. tip als je gaat doe een trip florance.
suc6 met je keuze!
pi_39663110
Ik ben net terug. Was erg leuk. Strand was wel te doen, maar op bepaalde dagen was het water vies

Uitgaan was chill, Blow Up was leuk, maar meer omdat ik lam was, nuchter was het minder geweest denk ik.
Carnaby was leuk, lekker groot en mooi, 3 verdiepingen met verschillende muziek. Voor ieder wat wils. Boven kan je zitten met beetje rustigere muziek, midden dansen en zitten, beneden meer dansen. Persoonlijk mijn favoriete avond omdat ik daar een heel leuk meisje ontmoette
Life was wel ok, boven apresski, cafe-achtige sfeer, beneden wel meer discotheek met dansmuziek.
Altro Mundo was leuk, Gigi was er niet, wel andere goeie dj. We kwamen binnen, zitten er 200 Duitsers op de grond Duitsland-Italie te kijken, verlenging, Italie scoort 2x. Je had ze moeten zien Iedereen schade deutschland zingen Die waren snel naar huis
Baia was gruwelijk, echt prachtig, in het begin om 11 uur helemaal leeg, later wel vol. Dansen is niet echt relaxt daar dus heb maar beetje op bankje gezeten met eerder genoemd meisje
Zwembad was dicht, maar het is zooo mooi daar, helemaal Romeinse stijl.
Crazy Dutch night was leuk, eerst 2 cafetjes, daarna naar Life, heb ik vooral gezeten met eerder genoemde

Wel had ik het idee dat ze maar 1 plaat hadden in Rimini, constant Black Eyed Peas, Pussycat Dolls en meer van dat soort shit.

Italiaanse jongens kunnen wel lastig zijn, en Italiaanse meiden moeten niks van je hebben Verder waren er vooral Nederlanders, Duitsers en een paar Zwitsers.

Verder was de Party Relaxing Cruise heel chill, beetje rustig wat drinken met muziek op zee. Daarna zwemmen in een baai. Prachtig

Aquapark was top, die glijbanen krijg je echt geen genoeg van zo vers.

San Marino was wel leuk, ik had geen geld meer dus niets gekocht. Maar wel mooie stad verder ook, met kasteel op zo'n eenzame bergpunt zoals je normaal alleen in films ziet

Ik was met 16 jaar wel een van de jongste, en met 19-20 hoorde je bij de ouderen.

En voor de mensen die met Beachmasters gaan, Martin is de man! Echt lachen met die vent.
pi_39663197
Pas trouwens ook op voor zakkenrollers. Mijn telefoon is geperst, vraag me niet hoe
pi_39695508
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef Borkydude het volgende:

En voor de mensen die met Beachmasters gaan, Martin is de man! Echt lachen met die vent.
Was greetje er niet??/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')