mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
eenschquote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ASroma het volgende:
ik zou eerder zeggen dat de betere clubs in Rimini vanaf 21+ is. Althans toen wij er waren in augustus, veel italianen etc.
neejoh manquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef wlsandman het volgende:
[..]
mwah, alleen die club van gigi is voor het oudere publiek ( wat ik zelf vorig jaar gemerkt hebt)![]()
Maar die club is dan ook niet het bezoeken waard, zulke kutmuziek![]()
hmmm, volgens mij was ik er ook in 2003 (kan ook 2002 geweest zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).
Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_
Enige nadeel is het strandgebeuren, met die vakken.
Puik ik ga naar Riminiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de zomer van 2003 in Rimini geweest, en het was echt super. Ik vond het daar zo relexed vanwege het niet zo Nederland gehalte als bijvoorbeeld badplaatsen als Salou etc. De mensen die er komen zijn ook over het algemeen ouder als daar ( 20-22 gemiddeld schat ik ).
Verder de 2 grote discotheken daar _0_ De Altro Mundo met elke dinsdag geloof ik live Gigi D'Agostino, echt te vet gewoon. En dan nog die andere mega romeins ingerichte discotheek _0_
Enige nadeel is het strandgebeuren, met die vakken.
zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zinquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Mike19 het volgende:
mm ik hoor telkens anderen verhalenhehe over de leeftijden enzo niet ouders dan 20 dus 16 tot 20 ben zelf 20 dus ik zal et er wel naar me zin hebben in Appartementen Romea , iemand hier ervaringen mee ?
Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
zelfs als je ouder dan 20 bent heb je het er prima naar je zin![]()
dit in tegenstelling tot bijv. salou oid![]()
Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Borkydude het volgende:
Iemand wel is in appartementen Aida geweest?
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:15 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Borkydude, is het bij jou ook zo dat appartementen Aida niet meer beschikbaar is? Wij kregen namelijk een mailtje dat de eigenaar contractrbreuk heeft gepleegd en dat we over moeten boeken naar een ander appartement.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn prima uitgaansgelegenheden in Rimini, voor elk wat wils. De life is eigenlijk voor mij persoonlijk vorig jaar het toppunt geweest, maar ook de andere discotheken zijn top. Tip: loop 's avonds over de boulevard en regel bij de zeer appetijtelijk uitziende promotiedames een grotere korting dan ze zelf aanbieden.![]()
De altro mondo is heel tof, als je in ieder geval tegen massa's Italianen kunt die de hele avond tegen ieder blond wijf staan op te rijden en daarbij niets of niemand ontzien.![]()
Tip: Wacht deze leuke Nederlandse dametjes op, ze zijn die Italiaanse mannetjes binnen enkele dagen zat.![]()
Waarschijnlijk komen wij ook in Paradisoquote:
Vrijdag, 10 dagen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen wij ook in Paradiso
Wiij gaan 22 juli weg en gaan 8 dagen. Wanneer ga jij?
Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?quote:
Nee, vriend van me werd gebeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Dat is echt al snel, kreeg je ook pas dit weekend een mailtje dat Aida niet meer kon?
ik ben in elk geval benieuwd naar je verhalen dan!
mwoch, het is misschien wel wat overrated, maar je vermaakt je er best. Inderdaad is het merendeel van de tenten gevuld met 16-jarigen, maar er zitten echt wel leuke discotheken tussen hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Uitgaansleven in Rimini wordt hier echt schrommelijk overschat. Ik ben met bovenstaande dame geweest, dus mening is misschien eenzijdig. Maar dat 'uitgaansleven' is non existent, tenzij je 16 bent en voor t eerst een discotheek binnenstapt. Voor iemand van boven de 20 (die wat gewend is) valt het zwaar tegen. Tenzij je voor de lol tussen de pubers van 16 staat. Italie zelf is wel een aanrader. Rimini kun je als uitvalsbasis gebruiken voor steden Florence en Venetie. Dat dan weer wel. Maar ligt eraan of dat je dat zoekt. Strand is ook niet bijzonder mooi, en strandventers storen je constant met geheelde waar.
Als jullie rond de 24 jaar oud zijn dat ben je idd de oudste daarzo. Gemiddelde leeftijd (van de nederlandsers) ligt rond de 18. Maar als je naar de baja imperiala gaat, of die zuigtent van gigi, dan ben je zeker niet de oudste. Maar voor the life (the place to be in Rimini!) ben je wel te oudquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. Nu wil het zo zijn dat ik hier samen met wat vrienden heen ga. Van de ene hoor ik dat dit the place to be is voor mensen boven de 20 jaartjes oud. Wij zijn zelf rond de 24 jaar. En hier en daar op het internet lees ik dat het een kinderspeeltuin is van mensen van rond de 16 jaar. WAT IS WAAR?!?! iemand ervaringen die mij blij maken? dus mensen van mijn leeftijd? Welke nationaliteiten tref ik er aan? ook scandinaviers? Weinig Hollanders?
Dat het er duur is dat had ik al begrepen, maar de pizza's schijnen vrij goedkoop te zijn
dus dat is dan weer mooi. Wat betaal je voor een avondje uiteten? / stappen?
hoop dat iemand me verder kan helpen
Geloof me het is geen plaats voor mensen boven de 20. Ben zelf 24, ben vorig jaar een weekje geweest, en in de clubs was de gemiddelde leeftijd ongeveer 18 of jonger. Er bleek 1 club te zijn waar de gemid leetijd iets hoger was, maar dat was niet in rimini zelf. Ben er ook niet geweest door tijdgebrek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef Tumke24n het volgende:
Oke, ik lees niet erg veel positiefs over Rimini. ....
Was greetje er niet??/quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef Borkydude het volgende:
En voor de mensen die met Beachmasters gaan, Martin is de man!Echt lachen met die vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |