Heb het echt super gehad, vooral de carnaby was echt helemaal sjiek!! En de prijzen vielen me harstikke mee, ook zijn we naar de Baia geweest, nou nooit meer, ofja was wel mooi om te zien maar en veel te druk en veel te warm en veeeeelll te veel hitsige vieze italianen die de hele tijd aan je zitten!! Maar verder wel oke!!!
Nog meer mensen afgelopen week geweest?? Ik hoor het wel, ga nu effe naar me vriendjes en vriendinnetjes doei doei
quote:Agreed...echt een Breezer bestemming... Geef mij maar wat cultuur
Op zondag 17 augustus 2003 14:49 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik vond het echt een kutbestemming.
quote:nah tis een ouwe zooi maar t uitgaan is echt wel vet
Op zondag 17 augustus 2003 14:49 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik vond het echt een kutbestemming.
quote:oh ja....daar draait vakantie natuurlijk om. Stom van mij.... dat kune
Op zondag 17 augustus 2003 15:04 schreef Pharell het volgende:[..]
nah tis een ouwe zooi maar t uitgaan is echt wel vet
quote:Is ook altijd maar hetzelfde
Op zondag 17 augustus 2003 15:03 schreef Sas22 het volgende:[..]
Agreed...echt een Breezer bestemming... Geef mij maar wat cultuur
op vakantie. Een vakantie in de volgorde van : je helemaal plat zuipen, slapen, wat bijkomen en weer zuipen is absoluut niet aan mij besteed.
Kun je net zogoed hier in NL doen.
Rimini is zeker een goede bestemming.
Hoelang ben je geweest ice angel ??
Ben zelf 17 dagen heen geweest met 4 vrienden. Via gogo tours. Alles goed geregeld eten en drinken was zeker goed te doen.
Discotheken waren goed alleen baie vond ik toch niet zo leuk leek meer een maffia tent ofzo (Stond gewoon een ferrari met nederlandse kenteken toen ik er was) verder was altro mondo erg goed te doen gigi was er elke dinsdag. Ben er dan zelf 2 keer heen geweest 1 x met gigi ander keer was het vrijdag was ook goed te doen.
Volgende keer als ik hier heen ga wil ik zeker (e)life uitproberen
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:11 schreef deathwishx5 het volgende:
Hoi hoiRimini is zeker een goede bestemming.
Hoelang ben je geweest ice angel ??Ben zelf 17 dagen heen geweest met 4 vrienden. Via gogo tours. Alles goed geregeld eten en drinken was zeker goed te doen.
Discotheken waren goed alleen baie vond ik toch niet zo leuk leek meer een maffia tent ofzo (Stond gewoon een ferrari met nederlandse kenteken toen ik er was) verder was altro mondo erg goed te doen gigi was er elke dinsdag. Ben er dan zelf 2 keer heen geweest 1 x met gigi ander keer was het vrijdag was ook goed te doen.
Volgende keer als ik hier heen ga wil ik zeker (e)life uitproberen
altro mondo vond ik echt kut met gigi, drank tiefus duur, nee dat was echt niks...
carneby's was ook wel gaaf met die 3 verdiepingen, alleen zoooooo warm niet normaal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |