abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7735437
Ja, het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken!

Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?

Welke hotels/appartementen zijn er goed/slecht? (het wordt toch geen camping)
Zijn die discotheken nou echt zo tof als ze schijnen te zijn?
En andere ervaringen natuurlijk!

maandag 6 januari 2003 @ 13:00:11 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7735678
Als je de loterij hebt gewonnen, kun je een hotelletje boeken in Rimini. Zo niet, dan zou ik toch eens in de omliggende plaatsen kijken. Vooral in het hoogseizoen is Rimini ranzig duur.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7737587
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:00 schreef MSXUser het volgende:
Als je de loterij hebt gewonnen, kun je een hotelletje boeken in Rimini. Zo niet, dan zou ik toch eens in de omliggende plaatsen kijken. Vooral in het hoogseizoen is Rimini ranzig duur.
Dat viel me inderdaad op, niet al te goedkoop!
Maar er is nog niet geboekt, het is nu gewoon informatie inwinnen, misschien dat er nog besloten wordt tot iets anders
pi_7737639
Discotheekje? 8 euro per pilsje !
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  maandag 6 januari 2003 @ 14:44:16 #5
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_7737754
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:44 schreef Jape het volgende:

Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?

Ik ben naar rimini geweest 2 jaar geleden. Appartementen TOP, zoek er eentje net buiten het centrum dus niet op de boulevard, maar een straat erachter, scheelt heel veel geld.
Discotheken: WERELDS, uitgaan is echt gaaf daar, maar wel ontzettend duur, dus drink van te voren in. Ga zeker 1x naar de baya imperyale, grootste discotheek van Europa, bovenop een berg, GENIAAL. Verder l'altro mundo studio's; hele gave lasershow, en geniale muziek, verzekerd van een feestje. En dan natuurlijk nog http://www.carnaby.it/ de carnaby, ook leuk.........en om in te drinken zit er ergens een kroegje, nederlandse tent, goedkoop drinken, verzekerd van mooi uitzicht (vrouwelijk schoon)..............oh ja die heet de SHOOTERS BAR!!!

Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, neem in ieder geval een berg uitgaansgeld mee!!

Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_7742694
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:44 schreef OviivO het volgende:

[..]

Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, neem in ieder geval een berg uitgaansgeld mee!!

Kijk, dat klinkt inderdaad als iets waar ik geweest moet zijn... ik verwacht niet anders dan dat het duur is natuurlijk, maar ik was niet van plan om in discotheken veel te drinken ofzo dat kan op je balkon ook wel ... binnenkort eens overleggen met mijn mede-vakantiegangers

En nog eens goed de Gogo-gids doorlezen over al die verschillende hotels en appartementen, staan soms rare omschrijvingen "dus daar ben je zo" als je 1500 meter naar het centrum moet, en dat soort dingen

pi_7745406
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:44 schreef Jape het volgende:

Rimini rulez. Ik ben er twee jaar geleden geweest en wij zaten toen in appartementen Verdemare via Gogo tours. Dat is een goed appartement, redelijk veel ruimte, veel jongeren en een goede ligging (wel een stukje van de boulevard vandaan, maar bij de receptie kunnen ze een busje voor je bellen van de discotheek waar je heen gaat, das gratis).

De discotheken zijn inderdaad erg tof. NIET de baia imperiale, maar wel l'altro mundo, the golden gate, the embassy en the carnaby.

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_7759667
Heej,
zijn jullie vorig jaar in een ander Rimini dan ik geweest ?????
Ik ben in alle grote tenten geweest behalve de Baia maar ik vond het te betalen. Zowel de drank als het eten. Drank is ong. evenduur als hier, net iets duurder en eten is goedkoper. Heft elkaar mooi op. Aanrader : Appartementen Monaco via Arke geboekt. Lekker appartement, Engels sprekende eigenaar en redelijk gelegen.
pi_7780414
Welk appartementen complex raden jullie aan?
Van plaatjes gokken vind ik toch altijd wat minder
pi_7793514
Hmmm......veel reacties.
Zijn er dan zo weinig mensen naar Rimini geweest, dat voorspelt weinig goeds voor komende zomer.
Nou ik het daar toch over heb, klopt het dat de verhouding mannen/vrouwen in het voordeel van de mannen is? :p
Zo niet boeit ook niet. Ga toch wel.
pi_7793646
Je kunt ook even in de oude Rimini topics kijken, daar staat ook nog veel informatie in.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7795451
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:46 schreef Marnickxs het volgende:
Hmmm......veel reacties.
Zijn er dan zo weinig mensen naar Rimini geweest, dat voorspelt weinig goeds voor komende zomer.
Hehe... ik was vorig jaar naar Mallorca, maar heb ook nog niks in het Mallorca topic gepost hoor
quote:
Nou ik het daar toch over heb, klopt het dat de verhouding mannen/vrouwen in het voordeel van de mannen is? :p
Is dat niet meestal het geval op dergelijke bestemmingen?
quote:
Zo niet boeit ook niet. Ga toch wel.
Hehe... zal bij mij ook wel, maar alle info is meegenomen natuurlijk!
pi_7819677
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:54 schreef YPPY het volgende:
Je kunt ook even in de oude Rimini topics kijken, daar staat ook nog veel informatie in.
Ja, i know. Heb ik ook wel gedaan (een beetje) maar vind het tegenvallen en topics van 2 jaar geleden interesseren me ook niet echt, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd. ook mbt te de prijzen.
pi_7826575
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 14:22 schreef Marnickxs het volgende:

[..]

Ja, i know. Heb ik ook wel gedaan (een beetje) maar vind het tegenvallen en topics van 2 jaar geleden interesseren me ook niet echt, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd. ook mbt te de prijzen.

Vandaar mijn 2003 topic he
pi_7827812
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef Marnickxs het volgende:
Welk appartementen complex raden jullie aan?
Van plaatjes gokken vind ik toch altijd wat minder
APPARTEMENTEN VERDEMARE!
pi_7827848
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:46 schreef Marnickxs het volgende:

Toen ik er was, begin juli 2001, waren er veeel meer mannen.
Vooral italiaanse mannen.
pi_7828004
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:05 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Toen ik er was, begin juli 2001, waren er veeel meer mannen.
Vooral italiaanse mannen.

Lekkere opdringerige Italianen ofnie? Beetje jammer maar ja boeiend
Thanks voor de tip van de appartementen anyway.
  woensdag 5 februari 2003 @ 15:42:36 #18
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8293081
Wat is nou echt het lekkerste restaurantje van Rimini???
Altijd toe aan vakantie
pi_8297260
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:42 schreef markymark2003 het volgende:
Wat is nou echt het lekkerste restaurantje van Rimini???
Zodiacco's

Dat zit op de hoofdstraat, ik geloof in de buurt van de 'Roxy' (?) bar

donderdag 6 februari 2003 @ 17:38:27 #20
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8316447
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:27 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Zodiacco's

Dat zit op de hoofdstraat, ik geloof in de buurt van de 'Roxy' (?) bar

Ik zal kijken en het eten uit proberen
Ik ga met de organistaie DO-it is dat een beetje redelijke organisatie?
Altijd toe aan vakantie
pi_9485208
Hey mensen!

Zo te lezen hier, is Rimini the place om in Italie een keigave vakantie te houden!!!
Wij gaan 11 juli, 2 weken lang! maar dan wel naar camping Maximum. Is er iemand hier wel eens geweest?? of weet iemand er meer over te vertellen?? het ligt in Miramare. Klopt het dat altromondo daar vlakbij ligt?
wij gaan ook met bus, hebben via HolidayExpress geboekt. kan nie wachten!!

grtz Mar

pi_9559004
Ben een paar jaar geleden op camping Maximum geweest. Ligt niet echt in het centrum, maar de bus stopt voor de camping en met 15 minuutjes lopen ben je er ook. Camping zelf is redelijk oke, veel schaduw en veel jongeren, alleen wel veel zand.
  maandag 21 april 2003 @ 19:32:33 #23
9194 jep
juss is lief
pi_9919837
Wie zit er 2 augustus bij me in het vliegtuig naar catollica?
pi_9920029
Kan iemand me een paar goede tips geven wat betreft de cultuur in Rimini (en omliggende plaatsen). Ik weet eigenlijk niet wat me bezielde toen ik toestemde om mee te gaan naar Rimini, want als ik dit alles lees, draait het vnl. om uitgaan, kansloos zuipen en op het strand hangen. Begrijp me niet verkeerd, deze drie dingen kunnen ook leuk zijn, maar als ik dat wil kan ik net zo goed naar Renesse gaan. Zijn er ook nog wat boeiende dingen te zien (oude gebouwen, mooie natuur e.d.)?
Is it washable?
  maandag 21 april 2003 @ 19:53:43 #25
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9920340
In het oude centrum heb je een mini amfitheater. Was leuk om rond te lopen. Wij waren daar met z'n tweeën en bleken daar illegaal te zijn. De poort stond open, dus we liepen naar binnen. Volgens de bewaker waren ze echter al gesloten. Wel leuke foto's gemaakt.
In het oude centrum zijn er nog meer van die leuke dingen, maar je moet ze wel vinden. Net als het oude kasteel onder de markt. Wij hebben toen van de hoteleigenaresse een lijstje gekregen met leuke dingen om te zien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')