Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
Welke hotels/appartementen zijn er goed/slecht? (het wordt toch geen camping)
Zijn die discotheken nou echt zo tof als ze schijnen te zijn?
En andere ervaringen natuurlijk!
quote:Dat viel me inderdaad op, niet al te goedkoop!
Op maandag 6 januari 2003 13:00 schreef MSXUser het volgende:
Als je de loterij hebt gewonnen, kun je een hotelletje boeken in Rimini. Zo niet, dan zou ik toch eens in de omliggende plaatsen kijken. Vooral in het hoogseizoen is Rimini ranzig duur.
quote:Ik ben naar rimini geweest 2 jaar geleden. Appartementen TOP, zoek er eentje net buiten het centrum dus niet op de boulevard, maar een straat erachter, scheelt heel veel geld.
Op maandag 6 januari 2003 12:44 schreef Jape het volgende:
Ja, het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken!Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, neem in ieder geval een berg uitgaansgeld mee!!
quote:Kijk, dat klinkt inderdaad als iets waar ik geweest moet zijn... ik verwacht niet anders dan dat het duur is natuurlijk, maar ik was niet van plan om in discotheken veel te drinken ofzo dat kan op je balkon ook wel ... binnenkort eens overleggen met mijn mede-vakantiegangers
Op maandag 6 januari 2003 14:44 schreef OviivO het volgende:[..]
Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, neem in ieder geval een berg uitgaansgeld mee!!
En nog eens goed de Gogo-gids doorlezen over al die verschillende hotels en appartementen, staan soms rare omschrijvingen "dus daar ben je zo" als je 1500 meter naar het centrum moet, en dat soort dingen
quote:Rimini rulez. Ik ben er twee jaar geleden geweest en wij zaten toen in appartementen Verdemare via Gogo tours. Dat is een goed appartement, redelijk veel ruimte, veel jongeren en een goede ligging (wel een stukje van de boulevard vandaan, maar bij de receptie kunnen ze een busje voor je bellen van de discotheek waar je heen gaat, das gratis).
Op maandag 6 januari 2003 12:44 schreef Jape het volgende:
Ja, het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken!Vorig jaar op Mallorca hadden we eigenlijk al bedacht dat het in 2003 Rimini zou gaan worden... zijn er nog verhalen, tips, foto's van mensen die er afgelopen jaar geweest zijn?
De discotheken zijn inderdaad erg tof. NIET de baia imperiale, maar wel l'altro mundo, the golden gate, the embassy en the carnaby.
quote:Hehe... ik was vorig jaar naar Mallorca, maar heb ook nog niks in het Mallorca topic gepost hoor
Op donderdag 9 januari 2003 10:46 schreef Marnickxs het volgende:
Hmmm......veel reacties.
Zijn er dan zo weinig mensen naar Rimini geweest, dat voorspelt weinig goeds voor komende zomer.
quote:Is dat niet meestal het geval op dergelijke bestemmingen?
Nou ik het daar toch over heb, klopt het dat de verhouding mannen/vrouwen in het voordeel van de mannen is? :p
quote:Hehe... zal bij mij ook wel, maar alle info is meegenomen natuurlijk!
Zo niet boeit ook niet. Ga toch wel.
quote:Ja, i know. Heb ik ook wel gedaan (een beetje) maar vind het tegenvallen en topics van 2 jaar geleden interesseren me ook niet echt, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd. ook mbt te de prijzen.
Op donderdag 9 januari 2003 10:54 schreef YPPY het volgende:
Je kunt ook even in de oude Rimini topics kijken, daar staat ook nog veel informatie in.
quote:Vandaar mijn 2003 topic he
Op vrijdag 10 januari 2003 14:22 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Ja, i know. Heb ik ook wel gedaan (een beetje) maar vind het tegenvallen en topics van 2 jaar geleden interesseren me ook niet echt, wie weet wat er ondertussen allemaal is veranderd. ook mbt te de prijzen.
quote:APPARTEMENTEN VERDEMARE!
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef Marnickxs het volgende:
Welk appartementen complex raden jullie aan?
Van plaatjes gokken vind ik toch altijd wat minder
quote:Toen ik er was, begin juli 2001, waren er veeel meer mannen.
Op donderdag 9 januari 2003 10:46 schreef Marnickxs het volgende:Nou ik het daar toch over heb, klopt het dat de verhouding mannen/vrouwen in het voordeel van de mannen is? :p
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:05 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Toen ik er was, begin juli 2001, waren er veeel meer mannen.
Vooral italiaanse mannen.
quote:Zodiacco's
Op woensdag 5 februari 2003 15:42 schreef markymark2003 het volgende:
Wat is nou echt het lekkerste restaurantje van Rimini???
Dat zit op de hoofdstraat, ik geloof in de buurt van de 'Roxy' (?) bar
quote:Ik zal kijken en het eten uit proberen
Op woensdag 5 februari 2003 19:27 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Zodiacco's
Dat zit op de hoofdstraat, ik geloof in de buurt van de 'Roxy' (?) bar
Zo te lezen hier, is Rimini the place om in Italie een keigave vakantie te houden!!!
Wij gaan 11 juli, 2 weken lang! maar dan wel naar camping Maximum. Is er iemand hier wel eens geweest?? of weet iemand er meer over te vertellen?? het ligt in Miramare. Klopt het dat altromondo daar vlakbij ligt?
wij gaan ook met bus, hebben via HolidayExpress geboekt. kan nie wachten!!
grtz Mar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |