Het was vorig jaar zomer dat ik er geweest ben dus er zal niet veel veranderd zijn
![]()
Wij zaten in een hotel en zijn er 10 dagen geweest. Ik kan je echter aanraden om niet in een hotel te gaan. Want van de 10 dagen dat wij er zaten hebben wij geen enkele keer gebruik gemaakt van de faciliteiten. Ik ben 's ochtends echt niet om 8 uur wakker voor het ontbijt, vooral niet na het stappen
![]()
En met een appartement, ben je veel goedkoper uit en heb je veel meer ruimte tot je beschikking. Niet dat je zoveel op je kamer zit, maar het is wel handig om lui uit te nodig om voor te drinken enzo.
Verder lig ik nooit in een zwembad bij een hotel/appartement, ik lig veel liever in de zee of bij Starbeach, wat aan zee ligt (erg veel mooie dames daar).
Verder is het niet uitzonderlijk duur. Je kan daar echt heerlijk uit eten gaan voor 15 euro per persoon, en je wordt ook nog eens als een God behandeld
![]()
En ook de clubprijzen van bijvoorbeeld NRG club verschillen niet veel met deprijzen van de Nederlandse clubs. Verder zijn er nog talloze andere kroegjes waar je binnengelokt wordt en vaak bieden ze bijvoorbeeld 2 cocktails voor de prijs van 1. En in tegenstelling to hier zijn ze daar niet zuinig met de drank in de cocktail
![]()
En het begrip happy hour kennen ze ook. Maar gewoon een aantal flessen drank / kratten bier halen en je in je appartement alvast helemaal lam zuipen is verrweg het goedkoopst
![]()
Trouwens, de pagina van NRG club stamt nog uit 2003, hier moet je je niets van aantrekken hoor.
In het hoogseizoen komen er altijd bekende Nederlandse Dj's/. Die geven meestal dan een pre-party op Starbeach en dan gaan ze later naar de NRG club waar het dan tot in de vroege ochtend doorgaat!
Verder hebben we echt flink gebeest daar, dus wij zaten op ongeveer 600 euro de man voor het uitgaan.
TIP: in de NRG club loopt een erg mooie dame, en als die je vraagt of je iets wilt drinken dan moet je niet denken dat ze je loopt te versieren
![]()
. Het is daar namelijk gebruikelijk dat ze je drankjes op de dansvloer komen brengen. Erg relaxed!