Dus jongens: ik ga alvast mijn tas inpakken voor 13 juli
quote:toch geen vrijdag mag ik hopen?
Dus jongens: ik ga alvast mijn tas inpakken voor 13 juli
veel plezier
quote:geboekt bij 538 beachmasters (ik weet het, ik weet het) het is fl. 629,= (busreis, hotel met halfpension) daarnaast kwam de annuleringsverzekering erbij en Royal Class en boekingskosten. alles bij elkaar ben ik rond de 750 gulden kwijt.
Op 31 januari 2001 22:20 schreef Robino het volgende:
Hee zou je eens heeeel snel kunnen posten waar je geboekt hebt, en wat dat kostte? Ik zou ook wel willen namelijk
quote:Hoeveel dagen?
Op 01 februari 2001 09:34 schreef goddess in heaven het volgende:
geboekt bij 538 beachmasters (ik weet het, ik weet het) het is fl. 629,= (busreis, hotel met halfpension) daarnaast kwam de annuleringsverzekering erbij en Royal Class en boekingskosten. alles bij elkaar ben ik rond de 750 gulden kwijt.
quote:
Op 01 februari 2001 09:34 schreef goddess in heaven het volgende:
geboekt bij 538 beachmasters (ik weet het, ik weet het) het is fl. 629,= (busreis, hotel met halfpension) daarnaast kwam de annuleringsverzekering erbij en Royal Class en boekingskosten. alles bij elkaar ben ik rond de 750 gulden kwijt.
quote:WAAAAAH, daar zat ik ook!!!! welke kamer????? ik zat op 301. Ik had heel veel contact met jongens uit 304 en 307. ken je ze???
Op donderdag 01 februari 2001 13:24 schreef ~Anja~ het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 februari 2001 09:34 schreef goddess in heaven het volgende:
geboekt bij 538 beachmasters (ik weet het, ik weet het) het is fl. 629,= (busreis, hotel met halfpension) daarnaast kwam de annuleringsverzekering erbij en Royal Class en boekingskosten. alles bij elkaar ben ik rond de 750 gulden kwijt.<HR></BLOCKQUOTE>:) Ik zit vanaf 21 juli tot 2 weken daarna in hotel Blumen.
en idd, ik wilde ook een hotel met zwembad en het liefst had ik ook iets dichter bij het centrum gezeten maar verder was alles ok!
en wat een suletjes he, die reisleiders allemaal 17
Vooral gelachen met Jeffrey (ken je hem?)
hoe vond je de discotheken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |