abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2003 @ 11:52:49 #1
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8267660
Ik ga dit jaar op 11 Juli naar Rimini. ik verblijf in hotel Guatamala. Wie heeeft hier ook verbleven of gaat er ook.
Hoe is het hotel en wat is leuk in Rimini???
en waar kan je lekker eten

mark

Altijd toe aan vakantie
pi_8267696
keb vorig jaar in een dorpje bij rimini gebleven

ook wel es naar rimini geweest

maar rimini is eigenlijk alleen maar beton en strand

Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:01:18 #3
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8267838
goedkope pizza's toch?
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:06:45 #4
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_8267947
Ok vorig jaar zomer naar rimini geweest met een paar vrienden, en wil je mijn ervaring ?
Het was bagger!Op het strand moet je betalen voor een stoel (nog duur ook) en als je de zee in gaat dan zit er alleen maar drap in... Bovendien is in de uitgaansgelegenheden de muziek nog slecht ook. Het enige wat leuk is daar zijn de vrouwen, maar die kunnen geen woord engels! Ik kan dan een beetje italiaans,maar tegen hun snelheid is niet opgewassen.
Nog een tip, Neem veeeel geld mee. Entree voor disco's in rimini is minimaal 20 euro, en een drankje(cola,bier) kost daar minimaal 5
Voor de rest is het best leuk daar ....
Maar het verschilt waarschijnlijk ook per seizoen, wij gingen eind juli.
Veel plezier in ieder geval
Goh en wat dan nog ?
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:07:29 #5
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8267962
Beton ben ik wel gewend...
Altijd toe aan vakantie
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:13:37 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8268074
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:06 schreef MaTriCX het volgende:
Nog een tip, Neem veeeel geld mee. Entree voor disco's in rimini is minimaal 20 euro, en een drankje(cola,bier) kost daar minimaal 5
Heb je toevallig de Gulden nog in je hoofd?
Mij staat een entree van Fl.15,- bij, pils Fl.5,-

Verder weet ik niets van Rimini

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8268124
Ik ben 4 jaar achter elkaar naar Rimini geweest, waarvan ik 3 jaar voor de Carnaby heb gewerkt. Dit vond ik een van de leukste disco's van Rimini. Heb daar echt een toptijd gehad. Verder heb je nog wat disco's die daar een beetje op lijken zoals Life en Blow up. Waar je echt heen moet is de Baja Imperiale, heel mooi en groot met zwembad en een grote tuin en ook naar de Altro Mondo Studios. Deze heeft elke avond een laser show die zeker de moeite waard is. Toen ik er was draaide Gigi d'Agostino daar zo nu en dan, echt super. Omdat veel uitgaansgelegenheden wat ver uit elkaar liggen hebben de meesten ook bussen rijden waarmee ze je komen ophalen en weer thuis afzetten, echt goed geregeld! Maar als je met een jongeren organisatie bent, regelen zij dat meestal voor je. Jammer alleen dat je met van die organisaties altijd naar dezelfde plekken gaat. Als je echt van mooie clubs houdt, moet je een keer naar een club in Riccione, dat ligt vlakbij Rimini en is een meer upscale badplaats. Je betaalt wel wat entree (ik denk zo'n 40 euro nu) maar dan heb je ook wat. Over het algemeen goede muziek, hele mooie inrichting en even geen hossende Hollanders. Verder zijn er talloze restaurantjes waar je voor weinig geld lekker italiaans kunt eten.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:17:09 #8
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8268131
quote:
En eten is dat wel te betalen? en is er geen supermarkt waar je goedkoop drank kunt halen?

Mark

Altijd toe aan vakantie
pi_8268263
quote:
Ok vorig jaar zomer naar rimini geweest met een paar vrienden, en wil je mijn ervaring ?
Het was bagger!Op het strand moet je betalen voor een stoel (nog duur ook) en als je de zee in gaat dan zit er alleen maar drap in... Bovendien is in de uitgaansgelegenheden de muziek nog slecht ook. Het enige wat leuk is daar zijn de vrouwen, maar die kunnen geen woord engels! Ik kan dan een beetje italiaans,maar tegen hun snelheid is niet opgewassen.
Maar het verschilt waarschijnlijk ook per seizoen, wij gingen eind juli.
Veel plezier in ieder geval
Foute timing: eind juli komen alle italianen en hoewel ik niets tegen italianen heb (als je ze kent vallen de meeste reuze mee), zijn tienduizenden italianen die op vakantie zijn een beetje veel van het goede.
Verder moet je geen Ibiza verwachten, en je niet klakkeloos laten meeslepen door je reisleiding. Als je de goede tenten uitzoekt en je een beetje openstelt voor de italianen kun je er echt een toptijd hebben
pi_8268301
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:17 schreef markymark2003 het volgende:

[..]

En eten is dat wel te betalen? en is er geen supermarkt waar je goedkoop drank kunt halen?

Mark

Supermarktjes en drankshops genoeg en het eten is niet duur. Trouwens is het uitgaan echt niet duurder dan in andere toeristenplaatsen in Spanje, Griekenland of Portugal.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:46:05 #11
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_8268699
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 12:13 schreef Peewee het volgende:

[..]

Heb je toevallig de Gulden nog in je hoofd?
Mij staat een entree van Fl.15,- bij, pils Fl.5,-

Verder weet ik niets van Rimini

Nope, niet in de war!
Ben vorig jaar geweest! Dus toen was de euro al ingevoerd. Was echt niet normaal.

En wat betreft het eten, lang leve de pizza en lasagna Die zijn echt goed te eten daar (da's dus nog een pluspuntje )

Goh en wat dan nog ?
pi_8280079
Kga ook naar Rimini , nouja plaatsje daar dichtbij. Begin Augustus.
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:17:12 #13
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8286489
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:07 schreef juss het volgende:
Kga ook naar Rimini , nouja plaatsje daar dichtbij. Begin Augustus.
Gezellig, maar rond die tijd ben ik alvast weer weg
Altijd toe aan vakantie
  vrijdag 7 februari 2003 @ 22:06:18 #14
26087 Else
discussieren?! TUURLIJK!
pi_8340595
Hee!

Ik ga nog een stukkie later naar Rimini... half augustus. Italie schijnt wel duur te zijn, maar de verhalen die ik heb gehoord van mensen die er geweest zijn, waren wel positief hoor! Betalen voor het strand vind ik wel een beetje belachelijk

Maar toch hebben we er nog zin in hoor Ik ga trouwens naar Hotel Telstar, iemand daar bekend mee?!

Kus,

vrijdag 7 februari 2003 @ 23:32:49 #15
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8342444
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 22:06 schreef Else het volgende:
Hee!

Ik ga nog een stukkie later naar Rimini... half augustus. Italie schijnt wel duur te zijn, maar de verhalen die ik heb gehoord van mensen die er geweest zijn, waren wel positief hoor! Betalen voor het strand vind ik wel een beetje belachelijk

Maar toch hebben we er nog zin in hoor Ik ga trouwens naar Hotel Telstar, iemand daar bekend mee?!

Kus,

Dat betalen voor het strand is vast niet waar. Volgens mij hoef je alleen te betalen voor een ligstoel en die heb ik toch niet nodig. Hotel Telstar ken ik niet, zit die ook in de Hoofdstraat???

Mark

Altijd toe aan vakantie
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:38:27 #16
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8442207
wordt aardig stil in Rimini volgens mij
Altijd toe aan vakantie
pi_8482001
Ik ben er 2 jaar geleden geweest en ik heb het er super naar mijn zin gehad!! aanraders zijn zeker de baia imperiale, Life disco en zeker weten altromundo!! Van de hotels daar moet je niet veel verwachten
Ik heb gehoord dat je vaak als je op de wc zit meteen kan douchen en je tanden kan poetsen zo klein is het en ze hebben vaak geen douchehokjes zeg maar!! En ja voor het strand moet je inderdaad betalen maar je krijgt er wel een lekkere strandstoel voor terug:)
  vrijdag 14 februari 2003 @ 17:25:53 #18
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8482089
Nostalgie...

Ben een aantal keren op vakantie geweest naar Cattolica, was erg leuk. Uiteraard ook wezen stappen in Rimini.

We gingen altijd in augustus en kwamen veel witter thuis dan dat we heen gingen.
En duur? Helemaal niet hoor, voor blonde meisjes die Italiaans spreken in ieder geval niet

Lekker douchen!
pi_8495073
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 11:54 schreef Shibber het volgende:
keb vorig jaar in een dorpje bij rimini gebleven

ook wel es naar rimini geweest

maar rimini is eigenlijk alleen maar beton en strand

Ik ook! wat toevallig! Welke camping/hotel zat jij?
pi_8546221
Rimini was supervet alleen wel duur dus zorg dat je voldoende centen bij je hebt en het wil nog wel is voorkomen dat de pinautomaten leeg zijn.

de eentree van discotheken is zo rond de 20 euro en in de discotheken is meestal alles 5 euro of je nou bier neemt of een cocktail maakt daar niet uit. dus tja cocktail party^O^

maandag 3 maart 2003 @ 19:20:36 #21
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8840056
rimini wordt heel rustig volgens mij iedereen gaat naar andere bestemmingen
Altijd toe aan vakantie
pi_8840075
Ik ga naar Riccione maar uiteraard ook naar de AMS en Baia in Rimini
Khebbur zin in!!!!!!
  maandag 3 maart 2003 @ 19:25:37 #23
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8840183
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:21 schreef Vortexx het volgende:
Ik ga naar Riccione maar uiteraard ook naar de AMS en Baia in Rimini
Khebbur zin in!!!!!!
Wanneer ga je???
Altijd toe aan vakantie
pi_8840385
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:25 schreef markymark2003 het volgende:

[..]

Wanneer ga je???

Waarschijnlijk (hopelijk) een maand lang... tweede week juli t/m tweede week augustus... Maar aangezien ik in het huis van de oma van mijn vriend slaap (die woont in Riccione), en zijn hele familie (drie zusjes en ouders) daar ook heen gaan kan ik wegens ruimtegebrek misschien maar maximaal 2 weken blijven... maar in diezelfde periode dus... (ik hoop trouwens wel dat het een hele maand wordt....)
  maandag 3 maart 2003 @ 19:44:26 #25
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_8840579
Vorig jaar ook naar Rimini geweest. Ik vond het er erg oke.

Je moet zeker naar de Altromondo Studios gaan, dit is echt de beste disco van Rimini. Verder zijn de Carnaby, Blow Up en Life ook wel leuk.

Verder heb ik me goed kunnen vermaken in de Copacobana, veel Italianen en weinig toeristen, is ook best wel eens lachen.

De Baia raad ik je echt af, het ziet er dan wel prachtig uit maar dat heb je na een uur wel gezien. Je moet er eerst bijna een uur voor in de bus zitten. Eenmaal binnen is het net een museum waar je doorheen loopt, maar daar ga je niet voor naar een disco. Dus je gaat naar de dansvloer, dat hou je echter niet lang uit want het is er bloedheet, ze hadden waarschijnlijk geen geld meer voor airco ofzo. Verder ontbreekt er een echte grootte danszaal, iets wat toch moet kunnen in een disco waar 1.500 man in kan.
Dan is er nog het zwembad, leuk zal je denken, niet dus want je mag er niet in. Dan denk je laat ik lekker wat gaan drinken, slechts € 5,- per biertje.
Als je het dan helemaal gehad hebt dan moet je ook nog eens wachten op de bus terug. Dan sta je dus buiten bij de Baia te wachten, dan zie je daar de bussen als gekken keren, want er is geen normale parkeerplaats. Dus alle bussen moeten keren op een helling vlak voor de Baia, en wat wil nou daar staan net alle mensen te wachten op de bus. Gevolg elke dag wordt er iemand aangereden.
Gelukkig kost een avondje Baia slechts € 24,-

geen fratsen, dat scheelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')