Ik zit er over te denken om dit jaar naar Rimini te gaan. Ik vroeg me af of iemand mij hier meer over kan vertellen / laten zien. Ik weet dat het een feestparadijs is, maar wat ik graag zou willen weten is dit:
1. Hoe in vergelijking met Kos/Kreta/Lloret (zeg maar Costa Brava),
2. Prijzen Eten / Drinken,
3. Diversiteit disco's/cafe's,
4. Leeftijd van de meerderheid (gem. is ook goed)
5. Veel campings???? & prijzen,
6. Sightseeing in de buurt....
Als iemand me hiermee kan/wil helpen, alvast hartstikke bedankt!
quote:hou dan je mond....
Op 11 januari 2001 14:37 schreef roperszeiss het volgende:
nee nooit geweest....flikkerparadijs zeker??
Camping was in riccione, dat ligt 2 km verderop. Je hebt er volop kroegen en discotheken, voor iedereen wel wat. Zo had je er bv. een engels getinte kroeg en nog wel meer leuke tentjes. Discotheken vind je er ook volop, waar vooral jeugd van tussen de 18 en 20 loopt denk ik. Kan ook komen omdat ik met GoGo Tours was.
GoGo-Tours heeft verschillende appartementen en hotels in Rimini, en de camping in Riccione, de prijzen voor de app. en hotels in het hoogseizoen liggen rond de 1200piek (bus) en de camping is 600piek (bus) voor 17 dagen.
Er zijn zeker nog wel meer campings in de buurt (zo had X-travel ook een camping in Riccione) en ook in Rimini waren er volgens mij wel campings. Maarja Rimini en Riccione liggen tegen elkaar aan, de boulevard is een geheel, en als je met een jongeren reis gaat hoef je toch ook niet te lopen naar de kroeg ofzo
Prijzen in Italie van eten ed. zijn redelijk te verglijken met de Nederlands, misschien 10% meer. In de kroegen en discotheken zijn de biertjes relatief duur, maar de mixies liggen op Nederlands prijs niveau (piek of 8).
Ik raad het je in elk geval aan om een keer naar Rimini te gaan, want ik heb het er in elk geval dik naar me zin gehad
[Dit bericht is gewijzigd door KroJo op 11-01-2001 16:19]
quote:
Op 11 januari 2001 14:11 schreef goddess in heaven het volgende:
heeeej, ik ga ook naar Rimini!! Ik ga waarschijnlijk morgen boeken (als er nog een beetje met ouders geklept is...) dus ja, dit geldt dus ook voor mij.
Enneh, roperszeiss: Blaat
We zijn van plan met z'n zessen in de auto(, 2 eigelijk,) te stappen en gewoon zien waar we uitkomen. Hebben we vorig jaar ook gedaan en dat was errug gezellig. (home.iae.nl/users/cbr/index2.html voor foto's) Te gezellig eigelijk, want nu moeten we weer iets beters verzinnen, vandaar....
Tsja, als Goddess daar ook naartoe gaat. Iemand met zo'n naam wil je toch niet missen op zo'n locatie toch?
quote:Ja ga jij effe met je fototoestel een avondje de kroeg en de discotheek in... dat overleefd ie niet
Op 11 januari 2001 16:38 schreef Logos het volgende:
Superbedankt KroJo! jammer dat je weinig van het (uitgaans)leven daar hebt meegenomen op de foto's...
Kijk ook eens op campingriccione.com
Daar vind je ook wat links naar sites van discotheken...
Ik ben o.a. geweest naar de Baia Imperiale, en de Altro Mundo, dit zijn 2 onwijs grote discotheken, maar wel erg bizar, de 1ste met zwembad en de 2de met een UFO die uit de grond komt In Rimini heb je zat kleinere discotheken zoals de Blow-Up, de Carnaby en de Life, ook alle 3 leuke tentjes.
De muziek in de discotheken daar is wel anders dan hier(tis minder trance, het eiffel-65 gehalte ligt er wat hoger zeg maar ), maar daarom niet minder bizar. Een aantal liedjes die daar afgelopen zomer overal gedraaid werden kwamen een paar maanden later ook hier uit.
[Dit bericht is gewijzigd door KroJo op 11-01-2001 18:48]
Maarja ik sluit me wel bij hem aan. Rimini was zware top. Wij zaten alleen te vroeg in het seizoen waardoor het nog niet echt druk was (wat toch niet uitmaakt als je met 14 man bent).
Het is gewoon een soort Salou, alleen dan wat minder banaal (minder hollanders bv)
Wil je een goede indruk krijgen moet je inderdaad maar es naar 1 van die sites van KroJo gaan en dan vooral naar http:/go.to/rimini
quote:
Op 11 januari 2001 18:57 schreef XataX het volgende:
Gedverdemme... kan ik eindelijk is een verhaal kwijt, is die aap van een KroJo me al weer voor
quote:dat laatste maakt dan wel weer wat goed, want ik wilde alweer heeeeel erg kwaad worden!
Op 11 januari 2001 16:38 schreef Logos het volgende:
.... hmmmmm, ik denk dat ik maar es ga kijken of ik nog ergens anders naar toe kan gaan...Tsja, als Goddess daar ook naartoe gaat. Iemand met zo'n naam wil je toch niet missen op zo'n locatie toch?
Ik ga vanavond het formuliertje afwerken en dan opsturen en dan hoop ik, dat ik op vakantie kan, 13 juli wel te verstaan (jaja ik waarschuw maar, voor als er mensen zijn die mij heel graag willen ontlopen, he Logos)
Al begon ik wel een beetje te twijfelen door het verhaal van MrBig (jongens die meisjes lastigvallen ed).... Maarja, ik denk dat als je niet van die rare dingen mee wil maken, het best op ski-vakantie kan gaan, en de hele vakantie je ski-pak niet uit doen...
quote:Gedraag je je een beetje, wil je?
Op 11 januari 2001 14:37 schreef roperszeiss het volgende:
nee nooit geweest....flikkerparadijs zeker??
Dank je ...
FB
quote:Als er zo'n gladde Italiaan achter je komt dansen ofzo, dan pak je gewoon de 1ste de beste willekeurige Hollandse gozer beet en dan lopen ze zo weer door
Op 12 januari 2001 15:55 schreef goddess in heaven het volgende:Al begon ik wel een beetje te twijfelen door het verhaal van MrBig (jongens die meisjes lastigvallen ed)....
Althans zo pakte een meid het aan waar wij een beetje mee optrokken die week, en die gebruikte mij als dekmantel
[Dit bericht is gewijzigd door KroJo op 12-01-2001 19:40]
Ik ga ook lekker 2 weekjes van de zomer! Als het goed is 20 Juli!
quote:Liefie (tegen jouw mag ik het zeggen want je komt uit Utreg): op een beetje ski-vakantie ben je elke dag zo afgepeigert dat je niet eens de puf heb op dat pak uit de doen...
Op 12 januari 2001 15:55 schreef goddess in heaven het volgende:
Maarja, ik denk dat als je niet van die rare dingen mee wil maken, het best op ski-vakantie kan gaan, en de hele vakantie je ski-pak niet uit doen...
Rimini/Riccione/Catolica is voor jongeren zeker wel toppie. Vette discotheken, lekkere muziek, leuke kroegen, strand, zon, zee en goedkope sterke drank
GoGo-tours rulez in ieder geval... alles goed geregeld. Met bus heen en terug naar discotheek....scheelt een hoop gekut met taxi's enzo! Leuke extra's die je met GoGo kan doen zijn oa een Bbq op een boot (incl. champagne-duiken), uitstapje naar San Marino (waar je leuke wapens etc. kan kopen), Kroegentocht etc. In de buurt van Riccione is btw ook nog een kart-baan.
Kortom: Rimini Roelt!
En Baia Imperiale (www.baiaimperiale.net/)(een van Europa's grootste discotheken) is fantastisch. Ook Altro Mundo is een aanrader!!
Als je van feesten en lekker weer houdt en iets anders wil als Spanje: RIMINI!
[Dit bericht is gewijzigd door [Efink] op 14-01-2001 15:32]
Gebeurt dat wel vaker als je met z'n zessen gaat, dat niemand het eens kan worden met elkaar?
Renesse,
Rimini,
Lloret,
Griekenland (Kos, Ios of Kreta),
Hongarije,
...
Iedereen wil ergens anders naartoe en er zijn maximaal 3 personen die het met elkaar eens zijn. Fok!ing moeilijk gedoe allemaal.
Wie gaat er mee door europa touren?
[Dit bericht is gewijzigd door Logos op 15-01-2001 15:56]
quote:Dat is een heel bekend probleem
Op 15 januari 2001 09:58 schreef Logos het volgende:
Gebeurt dat wel vaker als je met z'n zessen gaat, dat niemand het eens kan worden met elkaar?
Ik ben met 13 anderen naar Rimini geweest (waaronder XataX en [Efink], wat een groot succes was, maar rond de periode van het uitzoeken en boeken van een bestemming waren er af en toe behoorlijke rellen in de groep
Was 2 jaar terug op de camping in Albufeira en Gogo had toch wel de kleinste, lelijkste en rotste tentjes. Do it en Hotelplan (ofzo) hadden mooie matrasjes in hun tenten en wij hadden een luchtbedje. Gogotours is ook duurder dan de andere jongerenreisorganisaties. Volgens mij is 538beachmasters het goedkoopst.
quote:Ja tuurlijk, al de DJ's gaan met mij mee.
Op 23 januari 2001 18:17 schreef Robino het volgende:
538 beachmasters?Lekker met van Nieuwenhuizen op vakantie
(nee hoor, je krijgt gewone reisleiding, net zoals gogotours en sommige hotels kon je bij allebei boeken geloof ik)
quote:35.000 pff das wel erg veel denk ik
Op 23 januari 2001 18:20 schreef Robino het volgende:
Hee hoe groot was trouwens die Baia Imperiale? Ik hoor verhalen dat er 35000 mensen in passen. Da's bijna een Arena vol!
Maar ik denk niet veel meer dan een duizend of 5
Ligging van dat hotel tov discotheken weet ik niet, maar ik weet wel dat als je met een jongerenorganisatie gaat (zoals GoGo of Doit) en je een disco-arrangement neemt, er altijd een bus voor de deur staat op de tijd dat jij naar die discotheek wil. Bussen zitten bij bijna elke discotheek bij de entree inbegrepen.... scheelt je dus wel gekloot met taxis!
En wij hebben met GoGo een absolute top-vakantie gehad!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |