abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7974289
Wij zijn een groep van 8 jongemannen en gaan deze zomer op vakantie. We twijfelen alleen een beetje over de bestemming. Er zijn voor ons 2 opties, Rimini of iets in Istrië. Zijn er mensen die bij een van deze twee bestemmingen zijn geweest en hun ervanringen met ons willen delen?

We zijn vooral geïnteresseerd in het uitgaan maar ook informatie over de prijzen, het strand, de mensen en de cultuur zijn natuurlijk zeer welkom. Uhhhh eigenlijk is dus alles wel zo'n beetje bruikbaar als informatie.

Groeten,

de Sint Anus Gang

pi_7974507
ben afgelopen zomer in istrië geweest maar ik was er niet kapot van. Het is ongeveer even duur daar als in nederland, 90% is rotsplateau ipv strand en de plaatsjes liggen best ver uit elkaar.

Ik ben niet in rimini geweest, maar wel aan de italiaanse kust (napels) en dat was toch veel mooier.
Bovendien ligt istrië in een soort trechter, wat ervoor zorgt dat er veel vuil in de zee ligt , voor het 'strand'. Is niet leuk om daar tussen te zwemmen.

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7974832
Ik zou voor rimini gaan als ik jou was echt een leuke badplaats vooral voor jongeren en mooie chickas....
Cuore Sportivo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')