abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14934087
Mn vrienden en ik zitten te twijvelen tussen drie vakantiebestemmingen namelijk Rimini, Alanya, of Mallorca. We hadden een vakantie van 15 dagen in de planning. Het moet eigelijk voldoen aan de volgende criteria:

* Vlucht + overnachting rond de 400 euro's (minder mag altijd )
* Het leven op de bestemming moet niet gigantisch duur zijn
* Gezellige sfeer
* Genoeg te feesten
* Veel (mooie) vrouwen

We gaan op vakantie in de zomer van 2004!

Iemand tips?

pi_14934106
Rimini + Italiaanse vrouwen + Baja Imperiala

http://www.baiaimperiale.net/

De Baia vergeet je nooiiiiiiiiiiiiiiiiit meer in je hele leven, alleen daarom dus Rimini:)

[Dit bericht is gewijzigd door Sjonnjoop op 26-11-2003 02:23]

"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  woensdag 26 november 2003 @ 02:35:36 #3
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_14934175
Mallorca...............khoop alleen dat je niet in 't hoogseizoen gaat dan...........dan is 't wel iets duurder dan 400 euro. Ik kom er zelf al 28 jaar dus als je wat wil weten (ik kom er vandaan ja)..............just ask!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_14934369
quote:
Op woensdag 26 november 2003 02:18 schreef Sjonnjoop het volgende:

De Baia vergeet je nooiiiiiiiiiiiiiiiiit meer in je hele leven, alleen daarom dus Rimini:)

baia is eigenlijk helemaal nie zo leuk :/ vond ik...
beetje overgewaardeerd.. 'grootste discotheek van italië' ... bla bla
altromondo was veel koeler

en wat betreft italiaanse vrouwen in rimini.... weet nie hoor, sommige hebben best een goed figuur.. leuke uitstraling... maar nooit echt een leuk koppie...

maar verder is rimini wel ok
je kan dr om 6uur sochtends met je half zatte kop ijs halen

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O ^) _O_ :W ^O^ :? (8> :Y) :Z ;( B-) :z }> :X :O *) :{ O-) | :( 8-) *; :Y :N :@ 8)7 , het zijn smilies... niet mn vriendjes.. behalve :) die is wel liev
ik hou van Fisher o/
pi_15020001
Rimini zkr weten!
Mooie discotheken, gezellige discotheken, grote discotheken wat wil je nog meer? haha
Ben trouwens ook in Alanya geweest dit jaar. Is ook leuk hoor maar ik vond het wel minder dan Rimini en ook veel te heet! Zonder zwembad bij het hotel of een hele grote parasol bijhet strand trek je het echt niet
Ti voglio bene!
pi_15025237
RIMINI No doubt about it!_0_
[Australia]-[Netherlands]-[Italy]-[Spain]
Singapore March 2006, Barcelona April 2006, UK May 2006 , Egypt July 2006, Italy October 2006, Switzerland December 2006
pi_15168403
Rimini is leuk als je veel uit wilt gaan en je kunt nog wat uitstapjes maken in de omgeving. De bussen werken ook erg simpel.

Als je DÉ jongeren vakantie bestemming van 2004 leest kun je nog meer gaan twijfelen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:53:11 #8
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15168433
quote:
Op woensdag 26 november 2003 02:18 schreef Sjonnjoop het volgende:

.

Maar pak dan Riccione, ligt naast Rimini en is veel gezelliger, heeft meer discos en een echt centrum.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:14:52 #9
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15178266
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:52 schreef YPPY het volgende:
Rimini is leuk als je veel uit wilt gaan en je kunt nog wat uitstapjes maken in de omgeving. De bussen werken ook erg simpel.

Als je DÉ jongeren vakantie bestemming van 2004 leest kun je nog meer gaan twijfelen.

En dus gaan we daar verder

-dicht-

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')