graag serieuse reacties, en geen geflame over zuipende jongeren en massatoerisme graag.
quote:Spanje, Istrie, Tjechie, Griekenland, Turkije, Zeeland, Terschelling ofzoiets?
Op donderdag 6 november 2003 15:59 schreef Wank3r het volgende:
Na afgelopen naar naar Spanje te zijn geweest, zat ik me af te vragen wat is nu de vakantie bestemming voor jongeren (uitgaan, feesten, relaxen en mooi weer) in 2004. Is Turkijke hot? of moet ik per se naar ibiza?graag serieuse reacties, en geen geflame over zuipende jongeren en massatoerisme graag.
quote:ik was er al bang voor. Ze hebben daar liever geen zuipende mensen hoor.
Op donderdag 6 november 2003 16:07 schreef Robertje het volgende:
Bali...spotgoedkoop 17 dagen voor 1100 euri...
quote:En al helemaal geen knallende feesten.
Op donderdag 6 november 2003 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
ik was er al bang voor. Ze hebben daar liever geen zuipende mensen hoor.
quote:dat ook niet nee, maar dat heeft niets met toeristen te maken, maar met de JI (Jemaah Islamia)
Op donderdag 6 november 2003 16:20 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
En al helemaal geen knallende feesten.
super vriendelijk volk daar!!!!! ook een dag turkije geweest maar die gasten daar waren kei opdringerig!!!!
quote:Als je Turken opdringerig vindt raad ik je van harte af om ooit naar Egypte te gaan... de verkoop methoden daar zijn nog veel heftiger. In Turkije kun je "nee" zeggen en doorlopen. In Egypte (vooral Luxor) blijven ze nog straten lang achter je aanlopen om te vragen waarom niet...
Op donderdag 6 november 2003 16:24 schreef RobRonalds het volgende:
KOS griekenland.....super vriendelijk volk daar!!!!! ook een dag turkije geweest maar die gasten daar waren kei opdringerig!!!!
Kost de helft minder dan 2 weken turkije of ibiza of zo
quote:Ik weet het
Als je Turken opdringerig vindt raad ik je van harte af om ooit naar Egypte te gaan... de verkoop methoden daar zijn nog veel heftiger. In Turkije kun je "nee" zeggen en doorlopen. In Egypte (vooral Luxor) blijven ze nog straten lang achter je aanlopen om te vragen waarom niet...
quote:goedkoop is het zeker, maar niet echt geschikt als jongerenbestemming. Ik ben deze zomer in Hurghada geweest, en het uitgaan is daar niet echt fantastisch. Ik zou zeggen ga naar Griekenland of Turkije ofzo
Op zaterdag 8 november 2003 16:19 schreef amr_diab het volgende:[..]
Ik weet het
In Aswan sleepten ze mij gewoon mee. Maar volgend jaar voor mij weer een Arabisch land hoor
Lekker goedkoop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |