abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4128689
Hey, ik ga dit jaar eindelijk eens met wat mensen 10 dagen naar de zon in rimini.

Nu vraag ik me het beetje af hoe duur je daar zo uit bent op een normale dag, exclusief reis en verblijf natuurlijk.

ff een paar voorbeeldjes waar ik dan aan denk
- prijs alcahol
- entree tot de discotheken (ik haat van die kleine kroegen, ben een echte techno/hardhouse freak)
- eten
- kosten verbonden aan strandplaatsen?
- en natuurlijk alle dingetje die ik vergeten ben

Oh ja, en voel je vrij om mij voor de rest nog tips te geven.

donderdag 9 mei 2002 @ 20:40:23 #2
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_4128732
reken maar op 100 gulden per dag, 40-50 euro dus..
alle precieze prijzen weet ik nie, hangt van disco/plaats af

je moet in Italie wèl betalen voor een strandplaats, ik geloof dat je hierbij moet denken aan iets van 5 euro per dag, en dan heb je een plaats met 2 stoelen.

Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_4142779
Eten is meestal wel goedkoop (vaak inbegrepen bij hotel). Restaurantjes zijn niet zo heel duur.

Drinken in club is wel duur.

Ligt er heel erg aan hoeveel je per dag drinkt.
Gulden of 100 lijkt me een leuk budget als je het niet al te gek gaat maken.

vrijdag 10 mei 2002 @ 21:39:30 #4
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4142821
Bier, maar ook mixjes kosten ongeveer 4 a 5 euro.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_4152896
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:39 schreef ullie het volgende:
Bier, maar ook mixjes kosten ongeveer 4 a 5 euro.
Dan ga ik natuurlijk direct voor die mixjes, voor dezelfde prijs als hier in de stad. Daar kan ik mee leven
pi_4158317
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 20:35 schreef SoDamnInsane het volgende:
Hey, ik ga dit jaar eindelijk eens met wat mensen 10 dagen naar de zon in rimini.

Nu vraag ik me het beetje af hoe duur je daar zo uit bent op een normale dag, exclusief reis en verblijf natuurlijk.

ff een paar voorbeeldjes waar ik dan aan denk
- prijs alcahol 5 euro is wel de gemiddelde prijs ongeveer per drankje
- entree tot de discotheken (ik haat van die kleine kroegen, ben een echte techno/hardhouse freak) verschilt van disco tot disco, meestal 25 piek ofzo
- eten Mac en zo is gewoon even duur als hier [/n]
- kosten verbonden aan strandplaatsen? [b] Verschilt van hotel tot hotel

- en natuurlijk alle dingetje die ik vergeten ben
Jetskien, karten, etc is allemaal best prijzig, maar ook hartstikke vetjes

Oh ja, en voel je vrij om mij voor de rest nog tips te geven.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4182760
*k vind 100 Gulden toch wel wat weinig hoor Ga er vanuit dat je 5-6 x per week uitgaat. En jij drinkt denk ik geen 10 biertjes/mixjes per nacht hoor Dan je eten nog enzz dus reken maar eerder op 90 ¤ per dag. Is mijn mening hoor. Kan beter te veel geld bij je hebben dan te weinig
O+ BlaBlub O+
pi_4192054
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 08:31 schreef neggix het volgende:
*k vind 100 Gulden toch wel wat weinig hoor Ga er vanuit dat je 5-6 x per week uitgaat. En jij drinkt denk ik geen 10 biertjes/mixjes per nacht hoor Dan je eten nog enzz dus reken maar eerder op 90 ¤ per dag. Is mijn mening hoor. Kan beter te veel geld bij je hebben dan te weinig
Ik ben niet echt van plan om meer dan ¤50 per dag uit te geven, maarja je weet maar nooit. Ik drink niet zoveel, en als ik eens een keer steving wil drinken overval ik de lokale supermarkt wel eerst.

Owja, we hebben ook halfpension, maar als het ontbijt alleen voor 11 uur word geserveerd heb ik daar ook weinig aan.

Verder was ik wel van plan om eens te gaan jetskieen, en dat schijnt toch ook aardig wat te kosten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')