Wij gaan er deze zomer voor de eerste keer heen, maar de Altro Mundo schijnt wel een hele goeie disco te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:39 schreef saussie het volgende:
Wat zijn een beetje goeie tenten in rimini?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef Emerald het volgende:
Hey, ik ga dit jaar met een vriendin naar Rimini toe! We zitten in hotel Villa Madana, iemand ervaringen mee? We hebben er onwijs zin in, dus iemand nog tips of wat dan ook? Kus
Ik heb hotel geboekt, Hotel Union geloof ik net naast die die campingquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Wij gaan dus waarschijnlijk ook naar Riccione.
De camping waar wij willen staan heet: Fontanelle
Daar was ik vorig jaar! Geen luxe, wel super gehad daarquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Wij gaan dus waarschijnlijk ook naar Riccione.
De camping waar wij willen staan heet: Fontanelle
dan mag je wel bij ons logerenquote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef vanilla het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar! Geen luxe, wel super gehad daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als t me dit jaar niet bevalt in Lloretom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..... kom ik met mn bootje die kant opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oke, ga jij dan op het balkon?quote:Op maandag 18 april 2005 18:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dan mag je wel bij ons logerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ga namelijk ook met een paar vriendenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor tent hebben jullie geboekt? Wij hadden namelijk de meest luxe en dan heb je zowieso iedereen in je bed liggen. Heel verrassend somsquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef keijz het volgende:
[..]
oke, ga jij dan op het balkon?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop