Wat zoeke we :
Ergens waar je goed kan uitgaan
De gemiddelde leeftijd 19/20 is.
Mooi weer is naja dat is overal wel denk ik.
En veel te doen is.
Iemand een idee :0
wel mooie natuur maar wie interesseert dat als hij 19/20/21 is..
Dus schrap Corfu maar
Zo ik heb gesproken
Ik ben er vorig jaar nog geweest (Kos) en in Rimini wel 10 keer .
en dat kan overal
Wacht nog effe op een paar reacties voordat ik een keuze voor mezelf maak.
Of weet iemand nog een andere bestemming
Warm goede uitgaansgelegenheden strand zee zon 19/20 jarige beetje veel te doen is en zo roep maar
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 15-01-2003 11:35]
quote:Rimini is echt wel cool hoor.
Op woensdag 15 januari 2003 11:24 schreef Gijsje het volgende:
Als ikdat zo lees is het alllemaal nixhmmzz
quote:Is dat niet meer voor de iets jongere ???
Op woensdag 15 januari 2003 11:41 schreef Gstar het volgende:
salou..
quote:Jij hebt onzin gesproken ja.
Op woensdag 15 januari 2003 11:17 schreef TheGhost het volgende:
Laat rimini dan ook maar weg, dat is voor oudere mensen... 30+
Zo ik heb gesproken
Rimini is super
quote:Was er vorig jaar, qua uitgaan echt top. Niks 30+, veel jongeren uit italie, zwitserland, oostenrijk, duitsland en ook nederlanders. Maar het is geen nederlandse enclave zoals salou ofzo.
Op woensdag 15 januari 2003 11:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Rimini is echt wel cool hoor.
Er staan 2 van de phatste discotheken waar ik ooit ben geweest.
Baia Imperiale de grootste openlucht discotheek van europa, helemaal opgetrokken in romijnse stijl. Kijk maar de foto's op de site.
Altromondo Discotheek waar Gigi D'Agestino groot is geworden. Is er altijd nog 1 keer per maand te vinden achter de turntables. Met een zware luchtdrukbas en de grootste indoor lasershow van italie.
En dan heb je ook nog leuke dingen zoals discotheek life, carnaby's en peter pan. De laatse licht in de heuvels afgelegen met zwembad en heel mooie omgeving.
Uitgaan in Italië is trouwens wel gigantisch duur entree betaal je algauw 10 euro voor en bier iets van 7/8 euro, mixjes komen al snel op 10/12 euro, maar dat wist je vast al
[Dit bericht is gewijzigd door voodoolady op 16-01-2003 15:20]
quote:Hehe ja dat is in nederland ook wel ga maar eens naar de Matrixx in Nijmegen kost je 10 euro om binne te komen voor een flessie ben je 3 muntjes kwijt alla 2.20 per munt.
Op donderdag 16 januari 2003 15:14 schreef voodoolady het volgende:Uitgaan in Italië is trouwens wel gigantisch duur entree betaal je algauw 10 euro voor en bier iets van 7/8 euro, mixjes komen al snel op 10/12 euro, maar dat wist je vast al
quote:Daar kan je voor kiezen met Gogo tours ja. Dat kost je dan maar een klein beetje extra op de bus heen en bus terug prijs.
Op donderdag 16 januari 2003 09:15 schreef Gijsje het volgende:
Hmm Rimini klinkt steeds leuker alleen heb ik gehoord en stond ook in 2 reisboeken dat je met het vliegtuig heen gaat en de bus terug of andersom ??
quote:Ja dat wil ik dus ook met het vliegtuig heen en terug alleen dat gaat dus niet altijd meeestal MOET je terug of heen met de bus.
Op vrijdag 17 januari 2003 19:24 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Daar kan je voor kiezen met Gogo tours ja. Dat kost je dan maar een klein beetje extra op de bus heen en bus terug prijs.
Als je het geld hebt zou ik gewoon met het vliegtuig heen en terug gaan.
Tis echt een roteind (24 uur).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |