Zelf ben ik net 2 dagen terug en Nederland valt zo enorm tegen!
Ik heb het echt enorm naar m'n zin gehad in Rimini, hoewel het weer behoorlijk tegen zat. Het uitgaan was echt helemaal fantastisch. Zijn er inmiddels al meer mensen geweest?
quote:Uh ff denken hoor wij zijn oa. geweest naar:
Op zondag 08 juli 2001 23:33 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Precies,
Welke discotheken ben je geweest?
En nog een beetje kroegies ook.
quote:Het GoGo-Programma dus
Op maandag 09 juli 2001 13:01 schreef KroJo het volgende:[..]
Uh ff denken hoor wij zijn oa. geweest naar:
- Live
- Blow-up
- Altromundo (buiten rimini geloof ik)
- Carnabis (ofzo iets:?)
- The Golden Gate (Cattolica)
- Baia Imperiale (ook buiten rimini)En nog een beetje kroegies ook.
P.S. Robino heeft zijn Rimini-plannen opzij gezet en is naar Zuid Amerika geweest
en btw ik ga niet met GoGo-tours, maar met 538 Beachmasters
quote:Ik ging 29 juni met Gogo, misschien dat je dat door elkaar gehaald heb
Op dinsdag 10 juli 2001 21:02 schreef Robino het volgende:
Hee Goddes ik meen me te herinneren uit het vorige topic dat jij op 26 juni zou gaan (zo hee dat ik dat nog weet)? Hadden ze toch nog plek bij GoGo in juli?
P.S. Robino heeft zijn Rimini-plannen opzij gezet en is naar Zuid Amerika geweest
quote:In de buurt van Rimini is er niet veel te doen hoor.
Op dinsdag 10 juli 2001 19:56 schreef goddess in heaven het volgende:
Ik ga over 3 dagen naar Rimini (zin! zin! joepie!) maar kan iemand me wat meer vertellen over wat er in de buurt van Rimini te doen is (of in Rimini zelf) buiten het uitgaan om (daar heb ik genoeg over gelezen en gehoord dat ik besloten heb: geen gelul maar gewoon gaan). Is het bijvoorbeeld goed shoppen daaro?
Je kan ook naar Venetie en Florence. Venetie is 3! uur rijden en Florence is geloof ik iets dichterbij.
Ik ben er in ieder geval niet geweest.
Verder is er niet veel te doen, maar het uitgaansleven maakt alles goed hoor. Veel Plezier
de eerste dag 22 uur in de bus gezeten, om 9 uur 's ochtends kwamen we aan in Hotel Blumen. Het hotel viel mij 100% mee. de eerste avond (na eerst aan het strand te hebben gelegen) zijn we naar de Carnaby gegaan en hebben we eerst in ' the cave' gedanst. daarna zijn we naar de bovenste verdieping gegaan waar een soort van duitse disco was.
de derde dag heb ik de hele dag op het strand gelegen. 's middags wat gegeten bij Mexico Beach en aan de praat geraakt met een jongen. 's Avonds naar de Altro Mondo die zwaar tegenviel (wat een klote muziek, vond ik toen. ik kende dat helemaal niet, een soort kruising tussen eifel 65 en aqua, later bleek het gigi d' agostino te zijn geweest ). die hele nacht heb ik daarna doorgebracht op het strand met mijn vriendin en 2 jongens.
de volgende dag (dag 4 ja) zijn we naar de Aqua Fan gegaan (lekkre van de glijbaan!) en 's avonds naar de Life, waar voor de Hollanders 2 voor de prijs van 1 avond was er was een kleine schuimparty (een stroompje schuim
)
dag 5 was een rustdag dus slapen op het strand. die avond hadden we hollandse avond in een pub en gingen daarna naar de Blow up.
dag 6 gingen we naar San Marino. Super leuk, eindelijk wat anders dan het strand. Wel zwaar, na alle drank en weinig slaap was dat klimmen toch niet zo goed voor mijn niertjes en lever 's Avonds gingen we naar de Embassy. wat ik een van de leukste avonden vond. Lekker in de openlucht dansen, waardoor je het niet zo bloedheet kreeg.
dag 7 gingen we een zeiltocht maken. Zeker een aanrader! lekker midden op zee zwemmen, bbq-en en drinken. en ondertussen bouncen op Gigi. 's avonds heb ik geslapen. ik kon naar de carnaby, maar dan was ik ws dood neergevallen, zo moe was ik.
dag 8 was het leukst! Ruzie gemaakt met mijn vakantie vriendje de hele dag op het strand gelegen en 's avonds naar de Baia Imperiale. waar ik zo bezopen was dat ik 4 keer bijna overreden werd. en de rest van de avond doorgebracht met mijn nieuwe vakantieliefde
dag 9 was sneu. laatste dag, spullen pakken en verder de hele dag bij mijn liefie gehangen op de rotsen bij zee, aan het strand en op de kamer. om 7 uur richting bus en om kwart over 10 snikkend in de bus weg gereden.
echt een fantastische vakantie! ik had hem voor geen goud willen missen. Volgens jaar ga ik dus echt weer.
Heb je trouwens geen boete gekregen toen je 's nachts op het strand was?
Toen wij er waren liepen er vooral Italianen en af en toe een groep Nederlanders
maar ik heb geen boete gehad, gelukkig niet. maar we hebben dan ook wel goed uitgekeken voor politie (die echt om de hoek zat) en mensen van de strandtenten.
en er waren idd extreem veel nederlanders (ik snap niet hoe ze erop komen: weinig nederlanders. in die discotheken was echt wel 80% nederlands) en idd ook veel duitsers. toen wij weggingen kwamen er heel veel fransen aan.
quote:Bij ons was het 80% Italianen, maar dat was dan ook de eerste week van juli
Op maandag 23 juli 2001 22:39 schreef goddess in heaven het volgende:en er waren idd extreem veel nederlanders (ik snap niet hoe ze erop komen: weinig nederlanders. in die discotheken was echt wel 80% nederlands) en idd ook veel duitsers. toen wij weggingen kwamen er heel veel fransen aan.
Ik ga zeker nog een keer terug maar dan in een hotel en niet op de camping.
Ik zat op camping belvedere en dat is zwaar tegen gevallen...als er mensen zijn die naar Rimini op vakantie gaan dan raad ik aan niet camping belvedere te pakken.....bij het reisbureau prijzen ze die camping torenhoog de lucht in...en als je er zit dan verlang je toch echt wel naar een mooi hotelletje.
Verder is Rimini te gek.....alleen tijdens het stappen was ik wel eens 200-300 gulden kwijt...maar daar kreeg ik wel veel voor terug.
quote:Appartementen Verdemare is wel een aanrader!
Op donderdag 26 juli 2001 15:43 schreef DannyLeavingLasVegas het volgende:
Ik ga zeker nog een keer terug maar dan in een hotel en niet op de camping.Ik zat op camping belvedere en dat is zwaar tegen gevallen...als er mensen zijn die naar Rimini op vakantie gaan dan raad ik aan niet camping belvedere te pakken.....bij het reisbureau prijzen ze die camping torenhoog de lucht in...en als je er zit dan verlang je toch echt wel naar een mooi hotelletje.
14 dagen en maar 6 echt zonnig weer!! Slechte camping, matig stappen.
Alleen Altromondo is fantastisch!!
quote:Wij zijn 7 dagen geweest en hadden maar 2 dagen echt zonnig weer!!
Op dinsdag 31 juli 2001 14:18 schreef Sjinji het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden naar Riccione (vlak bij Rimini)geweest en dat was ronduit K..14 dagen en maar 6 echt zonnig weer!! Slechte camping, matig stappen.
Alleen Altromondo is fantastisch!!
Campings zijn zowiezo not done
Wij waren er 8 dagen en maar 1 dag slecht weer gehad. Dus dat viel ook wel mee.
Wij zaten trouwens ook in Riccione (Camping Riccione).
De foto's staan al online!!
Foto's van onze Rimini 2001 vacance:
http://www.bartcom.cjb.net
http://www.rimini.20m.com
Volgend jaar weer zou ik zeggen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |