abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46111212
kroatie en rimini zijn net zo duur om heen te gaan. allebij om en nabij de 300... mar ik ben bang dat je in kraotie in zon achterbuurt terecht komt:P
pi_46112731
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef jovink het volgende:
kroatie en rimini zijn net zo duur om heen te gaan. allebij om en nabij de 300... mar ik ben bang dat je in kraotie in zon achterbuurt terecht komt:P
Dat is zeker niet zo, vriend van me zat in Kroatiė vorig jaar, dat was gewoon relaxte toeristische plaats...
pi_46113926
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef jovink het volgende:
de reis is waarschijnlijk net zo duur ja; qua afstand maakt t geen drol uit...maar de prijzen op locatie niet.... in Rimini betaalden we voor 6 drankjes ¤45,- en dat was ex toegang....
pi_46113973
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

de reis is waarschijnlijk net zo duur ja; qua afstand maakt t geen drol uit...maar de prijzen op locatie niet.... in Rimini betaalden we voor 6 drankjes ¤45,- en dat was ex toegang....
hmm ja dat is wel ziek duur ja... Jullie kunnen me wel n kniepert vinden maar ik vind 300 euro zo duur

vorig jaar was ik 400 euroe kwijt aan een week op terschelling,. verschilt dit nogal van.. mja..
pi_46126618
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef jovink het volgende:

[..]

hmm ja dat is wel ziek duur ja... Jullie kunnen me wel n kniepert vinden maar ik vind 300 euro zo duur

vorig jaar was ik 400 euroe kwijt aan een week op terschelling,. verschilt dit nogal van.. mja..
vorig jaar was ik bijna ¤2000,- kwijt aan 12 dagen Venetiė, en we zijn niet verder gekomen dan 2 dagen buiten de camping (1 dag strand, in dag de stad in) en de rest aan de bar op de camping
pi_47063018
Misschien dit jaar weer... maar even kijken.
De plaats is niet zo mooi, maar het percentage vrouwen was super, sfeer en het feit dat er weinig sjonnies zijn maken dat ruimschoots goed.

Alleen wil ik dit keer dan wel een beter hotel.. maar moet wel goed gelegen zijn net als het vorige hotel.

Kroatie is ook nog een optie
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_47432749
kan iemand mij wat vertellen over de prijzen in de discotheken, supermarkten en terasjes. is dit allemaal echt zo duur?
pi_47432797
we gaan op 6 augustus voor 14 dagen die kant op met de bus. iemand ervaringen met de busreis naar rimini?
we zitten in appartement nettunia
pi_47432907
nog meer mensen die op 6 aug naar rimini gaan?
pi_47433225
kon je het niet in 1 post kwijt??

Ja, het is allemaal echt zo duur in discotheken en terasjes. Supermarkten zijn goed te doen (NL-prijzen...soms zelfs wat eronder)

Busreis doe ik uit principe niet.... kan je er dus niets over vertellen

Misschien dat ik er dan ook zit, is even afhankelijk of de Mrs vrij kan krijgen
pi_47437557
Waar denk je aan met "echt zo duur"? Wat voor prijzen had je in gedachte...

Ik vond het ook weer niet zo belachelijk duur
pi_47437682
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef -Jean- het volgende:
Waar denk je aan met "echt zo duur"? Wat voor prijzen had je in gedachte...

Ik vond het ook weer niet zo belachelijk duur
mwoch, goedkoop was anders dacht ik zo
6 drankjes voor ¤45,- kan ik nou niet bepaald goedkoop noemen....
pi_47446110
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef ingrid_1985 het volgende:
we gaan op 6 augustus voor 14 dagen die kant op met de bus. iemand ervaringen met de busreis naar rimini?
we zitten in appartement nettunia
Wij gaan 4 augustus voor 11 dagen, ook naar Nettunia .

Wel met t vliegtuig
pi_47557619
nou heb verschillende reacties gelezen over uitgaansprijzen in rimini en waren niet echt goedkoop dus vandaar
pi_47580182
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef ingrid_1985 het volgende:
nou heb verschillende reacties gelezen over uitgaansprijzen in rimini en waren niet echt goedkoop dus vandaar
8 Euro voor een Heineken Longneck in de Baia Imperiale
pi_47588680
Klopt.. bijna overal kost een flesje minstens 6 euro..

Wat dat betreft kun je beter cocktails drinken met je gogo of beachmasters pasje.. dat is wel te doen..
Brett Holman
pi_47589113
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:57 schreef Borkydude het volgende:

[..]

8 Euro voor een Heineken Longneck in de Baia Imperiale
Das wel veel, wel slecht eigenlijk, wordt je zowat gedwongen om aan de drugs te gaan
pi_47594725
Bij de Carnaby is t overigens goed te doen hoor.. 4 euro voor een halve liter
Brett Holman
pi_47595200
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef endr0me het volgende:
Bij de Carnaby is t overigens goed te doen hoor.. 4 euro voor een halve liter
Maar is dat dan wel een goede discotheek of gewoon een soort van voorzuipkroegje?
pi_47640763
iemand ervaringen met appartement nettunia?
pi_47645307
Jazer! vorig jaar gezeten en echt een van de betere appartementen ! word ook super goed beoordeeld op de gogo site etc

@ jap85: dat is gewoon een goede discotheek met verschillende zalen en muziekstijlen.. ook de enige waar je binnen mag roken
Brett Holman
pi_47645487
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:44 schreef endr0me het volgende:
Jazer! vorig jaar gezeten en echt een van de betere appartementen ! word ook super goed beoordeeld op de gogo site etc

@ jap85: dat is gewoon een goede discotheek met verschillende zalen en muziekstijlen.. ook de enige waar je binnen mag roken
WTF! mag je bij die anderen niet roken binnen? Dat wist ik niet

Nog een reden om daar heen te gaan dus, is dat ook een beetje in de buurt bij Nettunia?
pi_47688693
Ja hoor, ik denk 10 minuten lopen vanaf Nettunia..

Overigens zijn daar 3 verdiepingen en op de begane grond mag je roken, in de andere zalen ook niet..

bij de andere disco's moet je gewoon buiten roken
Brett Holman
pi_47726351
Wij gaan met 3 gasten 3 augustus met de bus naar Rimini,
Zijn hier nog andere mensen die dan gaan, voeg anders ff toe op msn: jim_kirknl@hotmail.com
Zijn hier verder misschien mensen die ervaring hebben met Rimini, leuke discotheken/kroegen, goeie strandjes, do's en don'ts etc.?
pi_48069253
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef Randolph het volgende:
Wij gaan met 3 gasten 3 augustus met de bus naar Rimini,
Zijn hier nog andere mensen die dan gaan, voeg anders ff toe op msn: jim_kirknl@hotmail.com
Zijn hier verder misschien mensen die ervaring hebben met Rimini, leuke discotheken/kroegen, goeie strandjes, do's en don'ts etc.?
wij gaan 6 augustus die kant op met de bus (gogotours) hoelang blijven jullie?
welke hotele/app of camping zitten jullie?
pi_48225552
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef jap85 het volgende:
Zojuist vakantie naar Rimini geboekt voor deze zomer, vanaf 4 augustus 11 dagen in Nettunia! (op aanraden van mensen hier)
Ga je geen spijt van krijgen. Want wij waren qua luxe best wat gewend.
pi_48225725
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef jap85 het volgende:

[..]

Maar is dat dan wel een goede discotheek of gewoon een soort van voorzuipkroegje?
Leeftijd is gemiddeld 15-18 jaar. Op je 20ste ben je uitschieter. Carnaby heeft 2 verdiepingen (dacht ik) en meerderheid toeristen (Nederlanders, Duitster en een enkele Italiaan). Geen incrowd disco dus. Kreeg een beetje het gevoel erbij van been there done that. Maar vond het ook geen typische tent a la Skihut. Muziek euro-house. Best leuk als 16/17 bent maar als je iets gewend bent valt het gewoon tegen.
pi_48236826
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef ingrid_1985 het volgende:

[..]

wij gaan 6 augustus die kant op met de bus (gogotours) hoelang blijven jullie?
welke hotele/app of camping zitten jullie?
Wij gaan 3 augustus, wij blijven 10 dagen en wij zitten in app Atrium, en waar zitten jullie dan. Voeg me anders ff toe op msn jim_kirknl@hotmail.com
pi_48291149
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Randolph het volgende:

[..]

Wij gaan 3 augustus, wij blijven 10 dagen en wij zitten in app Atrium, en waar zitten jullie dan. Voeg me anders ff toe op msn jim_kirknl@hotmail.com
wij zitten in app nettunia van 6 t/m 20 aug
pi_48291247
Goede keus
Brett Holman
  maandag 16 april 2007 @ 10:44:46 #131
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_48374274
Ik ga waarschijnlijk ook naar Rimini, vanaf 3 of 10 augustus, en dan voor 10 dagen
lees wel veel verschillende ervaringen hier. Ik ga samen met een vriendin, 2 meisjes van 19 dus. Is dat gezien al die italiaanse klootzakjes wel een beetje slim? of is het echt beter daar met hele groepen heen te gaan?

En wij willen graag in een hotel, heeft iemand ervaringen met hotel Bel Mare? Of Villa Madana? Of hotel Impero?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:50:36 #132
160693 Me.
"Normale" user
pi_48908294
* Vanaf 16 tot 26 juli aanwezig in Hotel Villa Luigia

Niet via een reisorganisatie geboekt, gewoon lekker zelf wat uitgezocht en we gaan zelf rijden met 2 auto's, ben je er net even wat sneller dan met de bus
Not guilty by reason of insanity
pi_48911691
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef lovegrrl het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook naar Rimini, vanaf 3 of 10 augustus, en dan voor 10 dagen
lees wel veel verschillende ervaringen hier. Ik ga samen met een vriendin, 2 meisjes van 19 dus. Is dat gezien al die italiaanse klootzakjes wel een beetje slim? of is het echt beter daar met hele groepen heen te gaan?

En wij willen graag in een hotel, heeft iemand ervaringen met hotel Bel Mare? Of Villa Madana? Of hotel Impero?
Ach zolang je in de buurt van de menigte blijft is er niks aan de hand..

mijn ervaring is wel dat die italianen bijzonder opdringerig zijn, ze worden niet graag afgewezen..
Brett Holman
pi_48972671
Riccione, daar zitten de betere clubs!
Panta Rhei (Heraclitus)
"Alles stroomt"
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:18:52 #135
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_48996877
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef endr0me het volgende:

[..]

Ach zolang je in de buurt van de menigte blijft is er niks aan de hand..

mijn ervaring is wel dat die italianen bijzonder opdringerig zijn, ze worden niet graag afgewezen..
De italiaantjes daar zijn best wel een beetje stumperts. Worden inderdaad niet graag afgewezen en weten van geen ophouden. Ze hebben een grote bek, maar als het er opaan komt zijn ze weg, dus niet echt iets om je druk over te maken. En anders gewoon een vinger in hun oog prikken
pi_49094333
weet iemand misschien of de stopcontacten in de appartementen in italie hetzelfde zijn als die in nederland, heb namelijk ergens gelezen dat er alleen van die smalle stekkers in passen.

maandag 7 mei 2007 @ 13:42:46 #137
160693 Me.
"Normale" user
pi_49098590
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef ingrid_1985 het volgende:
weet iemand misschien of de stopcontacten in de appartementen in italie hetzelfde zijn als die in nederland, heb namelijk ergens gelezen dat er alleen van die smalle stekkers in passen.

Van http://www.anwb.nl/vakantie/buitenland/bestemmingen/land_praktischeinfodetails.jsp?sub=overig&land=it
quote:
Voltage/Stekkersysteem
Er bestaan twee soorten stopcontacten: met randaarde (zoals in Nederland) en met een uitstekende derde pool. Hiervoor heeft u een wereldstekker nodig. De moderne (platte) eurostekkers passen in elk stopcontact. Italiė heeft hetzelfde TV-systeem als Nederland (PAL).
Gewoon even een verloopje meenemen is dus genoeg.
Not guilty by reason of insanity
pi_49108271
Bij ons paste alles (opladers, notebook) gewoon in ieder geval..
Brett Holman
pi_49109607
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef ingrid_1985 het volgende:

Als je met een nederlandse reisorganisatie boekt, dan kun je er bijna blind van uitgaan dat er gewoon normale stopcontacten met normale voltages in de appartemen aanwezig zijn!
pi_49309192
Bedankt voor jullie reactie!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:42:39 #141
97934 ASroma
Flamboyant
pi_49312488
in juli voor de derde keer naar Rimini, laatste keer was 3 jaar terug, kijken of de boel erg veranderd is.
pi_49562179
hallo,
weet iemand of er in appartement nettunia een wasmachine aanwezig is?
en een afwasmachine? staat namelijk nergens in de folder vermeld
pi_49795246
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:08 schreef ingrid_1985 het volgende:
hallo,
weet iemand of er in appartement nettunia een wasmachine aanwezig is?
en een afwasmachine? staat namelijk nergens in de folder vermeld
Wij hadden geen van beiden op onze kamer.
pi_49795881
Wij ook niet.. volgens mij zit er een stomerij in de buurt.. dat wel..
Brett Holman
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:53:23 #145
183083 Alwinh
loat goan
pi_50737812
ga er ook heen van 6 juli tot 19 juli. Een maat van mij loopt 200 km daarboven stage en die ontmoetten we waarschijnlijk ook. Tocn nog enkele vragen
1: Is er een apreskihut aanwezig, of soortegelijke feestmuziek?
2: Iemand ervaring met het huren van een auto in de buurt Rimini?
3: Graag hoor ik de goedkoopste kroegen waar je goedkoop kan inzuipen(en eventueel nog gezellig is:P) En wat kost dan een 'goedkoop' biertje
I have my worst hangover ever
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:51:24 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51086327
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:49:36 #147
97934 ASroma
Flamboyant
pi_51104837
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef Alwinh het volgende:
ga er ook heen van 6 juli tot 19 juli. Een maat van mij loopt 200 km daarboven stage en die ontmoetten we waarschijnlijk ook. Tocn nog enkele vragen
1: Is er een apreskihut aanwezig, of soortegelijke feestmuziek?
2: Iemand ervaring met het huren van een auto in de buurt Rimini?
3: Graag hoor ik de goedkoopste kroegen waar je goedkoop kan inzuipen(en eventueel nog gezellig is:P) En wat kost dan een 'goedkoop' biertje
shockers, nederlandse bar

zo te horen moeten jullie niet naar Baia Imperiale en soort gelijk gaan, is te classy voor jullie tukkers of achterhoekers
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:39:54 #148
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_51114393
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef ASroma het volgende:

[..]

shockers, nederlandse bar

zo te horen moeten jullie niet naar Baia Imperiale en soort gelijk gaan, is te classy voor jullie tukkers of achterhoekers
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:00:25 #149
183083 Alwinh
loat goan
pi_51162129
haha als ik de verhalen lees is er daar veel engelse top 40 en R&B niet mijn muziek alhoewel tenzij de engelse top40 veel rock is.
Maar is er naast Shockers nog een nederlandse bar??. En graag hoor ik nog een naam van een goed 'voorzuipcafetje'. Morgen gaan we weg. Ben benieuwd hoe het is, iniedergeval heel anders dan Lloret
I have my worst hangover ever
pi_52097360
Ik ga vandaag! Vlieg vnvnd om tien voor 9, kunnen nog wel uit als het allemaal een beetje mee zit
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:38:54 #151
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_52097488
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:31 schreef jap85 het volgende:
Ik ga vandaag! Vlieg vnvnd om tien voor 9, kunnen nog wel uit als het allemaal een beetje mee zit
wat toevallig.. wij vliegen ook om 10 voor 9, maar dan volgende week zaterdag
veel plezier
pi_52386942
Zo, gisteren teruggekomen, relaxte vakantie gehad. Wel 3 dagen gaar weer gehad. Verder:

- Baia Imperiale zwaar tegengevallen, ziet er allemaal leuk uit maar je kan er weinig meer dan een beetje chillen, kleine dansvloertjes, erg druk.
- Altro Mondo is vet, Gigi draait alleen wel apart, je moet er van houden (erg langzaam).
- Carnaby en Blow Up teveel Italianen (en dan alleen italiaanse gasten, ik vraag me af of italiaanse vrouwen uberhaubt wel uitgaan.
- De Live was leuk, Italianen wordt daar een beetje ontmoedigd om heen te gaan, (meer entree, proppers spreken ze uberhaubt niet aan). Veel nederlanders en andere touristen. Leuke muziek beneden. We zijn daar dan ook vaak heen geweest.
- Lekker strand
- Italianen zijn vriendelijk en niet opdringerig (behalve bij vrouwen in de disco dan, daar zijn ze zwaar irritant)
pi_52390784
De Life is inderdaad top. Baia vond ik letterlijk geen ruk aan.
Kan het wel heel mooi zijn maar je ziet er bijna niemand met een smile rondlopen, de sfeer is gewoon niet goed. Ook veel te veel italianen. Blow up is ook niet echt geweldig nee.
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:06:58 #154
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_52517945
Ik ben afgelopen nacht ook thuis gekomen Goed weer gehad, alleen in Venetie wat spatjes regen.
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef jap85 het volgende:
Zo, gisteren teruggekomen, relaxte vakantie gehad. Wel 3 dagen gaar weer gehad. Verder:

- Baia Imperiale zwaar tegengevallen, ziet er allemaal leuk uit maar je kan er weinig meer dan een beetje chillen, kleine dansvloertjes, erg druk.
Baia viel indd tegen, muziek stond keihard, belichting was erg heftig. Het was wat teveel allemaal, niet zo geweldig. Maar goed we zijn er geweest
quote:
- Carnaby en Blow Up teveel Italianen (en dan alleen italiaanse gasten, ik vraag me af of italiaanse vrouwen uberhaubt wel uitgaan.
Ze gaan wel uit maar schrikken alle mannen af door heel hard te roepen dat ze op moeten flikkeren Als blond nederlands meisje hoef je niet naar die tenten toe. Lopen is er niet bij, ze zoenen je, roepen I love you en rijden tegen je aan bah

-Gotha vond ik echt een hele leuke tent. Relaxte mensen, erg leuke muziek, sowieso leuk dat het allemaal open is, je loopt zo de straat op en er is ook bijna geen plafond.
-Bikini Beach zag er leuker uit dan het uiteindelijk was. Er stonden wat verwijfde Italianen te dansen op een podium en verder zat iedereen te chillen in de stoelen.
quote:
- Lekker strand
- Italianen zijn vriendelijk en niet opdringerig (behalve bij vrouwen in de disco dan, daar zijn ze zwaar irritant)
Waren wij in dezelfde stad? Rimini? Strand was inderdaad lekker maar Italianen zijn vreselijk onvriendelijk. Wij mochten rustig wachten in restaurants, ze holpen eerst Italianen. Vriendin wilde een jurkje passen dat mocht niet, of meteen kopen, of niet. Werd dan ook uit haar handen getrokken en ze werd serieus de winkel uitgedrukt Ze waren allemaal onaardig, de enige uitzondering was het hotelpersoneel. Snap nu in ieder geval waarom toeristen altijd zeggen dat Nederlandsers zo relaxed en vriendelijk zijn. Waardeer nederland weer veel meer
  zondag 2 september 2007 @ 22:13:02 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902717
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
pi_59521011
>> Er is al 290 dagen niet in dit topic gepost!

Dan brengen we daar toch even verandering in? Wij gaan deze vakantie met een groep van 11 personen van rond de 18 richting Rimini en is er nog iemand met goede tips qua uitgaan, eten of activiteiten overdag? Die activiteiten moeten niet al te gek zijn, aangezien we waarschijnlijk toch brak zijn..
Rimini 2008
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:06:23 #157
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59868744
tvp
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59869453
Ik vertrek maandag met de bus richting Rimini.
Voor het eerst in m´n leven ga ik kamperen (in zo'n tent van Xtravel) en ik heb een beetje een domme vraag.
Is er een mogelijkheid om stopcontacten te gebruiken? Voor zaken als gsm, iPod etc. op te laden?
En zoja, moet je daar ook nog een verloopstekker hebben ofzo?

Verder; Rimini!
If you open your mind too much your brain will fall out
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 16:46:38 #159
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59869739
Je moet in ieder geval niet bij Bar & Eetcafé Shooters zijn, want dat zijn smerige spammers.

Voor de rest lijkt Rimini mij ontzettend leuk.

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_59890275
Shooters ghehe.. daar was ik de avond dat italie wereldkampioen voetbal werd in 2006.. je kan je voorstellen hoe het er toen aan toeging
Brett Holman
  zondag 6 juli 2008 @ 19:12:50 #161
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_59931028
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef ASroma het volgende:
Baia is echt top!

[ afbeelding ]
De kutste (slechte muziek, veel mensen, niet super bijzonder) en duurste tent ooit voor mij. Kortom ik ga daar nooit meer naar toe!

Vorig jaar naar Rimini geweest en was erg gezellig. Alleen raad ik je wel aan om met een (jongeren)reizen te gaan, want dan ontdek je bijna alle leuke discotheken en mensen. De Itilianen zijn tegen vrouwen (vooral in discotheken) irritant, maar voor de rest doen de Itilianen tegen andere wel normaal.

[ Bericht 13% gewijzigd door nlboy op 06-07-2008 19:18:30 ]
pi_59997873
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden

De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui

nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
pi_60246500
Wij vertrekken vrijdag 25 juli met de bus vanuit Eindhoven naar Rimini
Met BeachMasters

Zij er nog meer mensen die vrijdag vertrekken?

Ik moet 10 dagen door komen met 2 jongens, dus kan wel wat gezeldschap gebruiken
  maandag 21 juli 2008 @ 15:46:33 #164
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60246520
vertrek in augustus naar catolica dus ik volg het topic
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60384332
Iemand ervaring met app. Verdemare? Wij zijn er iig van 2 augustus te vinden....
Mercedes-Benz
pi_60385044
Nog eventjes! 1 Aug vertrek
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:15:58 #167
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_60464109
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef -Jean- het volgende:
Nog eventjes! 1 Aug vertrek
Ik ga ook morgen!
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:16:55 #168
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60464133
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef Tuinboon het volgende:

[..]

Ik ga ook morgen!
Me 3.
kankelul.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:18:34 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60464182
ik zaterdag!
stay frosty
pi_60468381
Hoe gaan jullie dan heren? Auto/vliegtuig/bus?
Mercedes-Benz
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:47:41 #171
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60468430
Bus.
kankelul.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:19:52 #172
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_60474960
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Bus.
me 4
pi_60487774
Das helemaal fijn met die drukte, wij gaan met de auto. Dus komen ongetwijfeld ook nog wel in de file ergens maar goed.
Mercedes-Benz
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:45:17 #174
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61196431
Hoe waren de vakanties?

Ik ben genoten van het weer de eerste 2 weken van augustus..

zijn er nog meer mensen nat gegooid 15 aug?
stay frosty
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:19:53 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61224109
ben trouwens niet wezen stappen maar heb idd gehoord van de mensen dat de baia echt klote is.
Verder vond ik de italianen die niet van het tourisme leven zwaar onvriendelijk.
Venetiė en Rome nog gezien
stay frosty
  zondag 7 december 2008 @ 20:15:27 #176
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63831848
KICK! Heb nog geen idee waar ik heen wil, ben van de zomer 3 weken naar Perugia geweest, helemaal fantastisch. Geen bruut uitgaansleven maar de echte italiaanse stijl Beviel me prima, ga er uiteindelijk studeren dus zal er wel terugkomen. WIl van de zomer met een vriend van me al dan niet met de auto erheen (hij 18, ik 9 juli 19) als hij nog geen auto heeft, dan maar vliegen. Echt groot uitgaansleven hoeft voor mij niet persé zou het wel leuk vinden als er een paar disco's waren waar relaxede house/dance/trance gedraaid zou worden, stel me er niet te veel van voor. Zo te lezen zijn er niet al te veel slechte ervaringen, of ervaringen waar ik niet tegen zou kunnen ben benieuwd....
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64569286
Ik vond de life de leukste club in Rimini. Let wel goed op waar je je hotel boekt. En dan heb ik 't over de locatie van het hotel. Rimini is heel groot en je zit al snel met 't openbaar vervoer 3 kwartier in de bus als je bijv. aan de andere kant van Rimini wordt gedropt door je reisorganisatie. Zorg dus dat je dit checkt.
pi_67547974
Whoopie 4 dagen Rimini van de zomer . Ik en 3 vrienden gaan interrailen maar Rimini kunnen we natuurlijk niet overslaan! Wat zijn de echte aanraders (café's, bars, clubs) in Rimini?
pi_67552422
Carnaby, Life, Blow-up vond ik de beste, die grote discotheek (baja imperial) is zwaar overrated en duur..
Brett Holman
pi_67552982
alles ligt zo ver uit elkaar daar maar life, carnaby EN die tent van gigi d'agostino vonden wij toch wel de leukste!!

maar verder: italianen
...and that's the way the cookie crumbles.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:44:59 #181
182728 honda1990
pi_67554135
Ik vind het trouwens echt eeuwig zonde dat ik afgelopen zomer niet in Rimini was toen Tiėsto daar de ISOS tour deed
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_90497458
ik ben eigenlijk benieuwd naar de minimum leeftijden van de discotheken? mijn vriendinnen en ik zijn aankomende zomer zo 16/17 waar kan je dan allemaal wel en niet in? en hoe zijn de controles?
x
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:32:58 #183
182728 honda1990
pi_90549592
Hier boeken zonder organisatie, http://www.wallyresidence.com/index-nl.asp Op halfuur 3 kwartier op terugweg lopen vanaf Life, sowieso beste discotheek. 2 jacuzzi's 1 zwembad opt dak. Goed pesoneel, luxe kamers prima prijs. Nee ik werk er niet, maar ben er 2 x heen geweest. Kan dit jaar helaas niet naar Rimini ivm andere reis, maar vond het écht fantastisch! Kan niet wachten om er in 2012 heen te gaan :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:34:37 #184
182728 honda1990
pi_90549678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef CypressHigh het volgende:
well ik zit nu in rimini , en ga morgen naar de baia toe ,
ik ben al in heel wat tentjes geweest, zit nu in Shooters, nederlandse lui en internet , wel chill hiero.
lekker veel korting overal met de gogo pas,
heb zelf ook het afstapje in Life ervaren , was goed nat met bier , ben helaas niet volledig onderuit gegleden

De sfeer is hier wel goed, veel jongeren uiteraard,
oja , waarom denkt serieus elke italiaan dat coke legaal is in " ollanda" , gekke lui

nou goed, mijn internet tijd zit erop , ciaaaaaaao
Bedoel je boven in het midden :D ? Ik ging daar zo hard op m'n bek _O-
pi_137894087
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!

Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.

Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!

Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?

Alvast bedankt!
pi_137895167
Topictitel change 2008 -> 2014 B-)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 25 april 2014 @ 23:39:16 #187
421180 Karbonkel95
I want to travel the world....
pi_139267181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef skymaster10 het volgende:
» Er is al 1169 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.

Tuurlijk, topics kunnen altijd gekickt worden toch!

Aangezien de info allemaal iets ouder is geworden en ik niet echt meer relevante topics over rimini kan vinden schop ik het topic maar weer omhoog want ik zit met een paar vragen.

Wij gaan deze zomer van 26 juli t/m 9 aug (ja, 15 dagen) naar Rimini. Dit wordt een vakantie met chill dagen en natuurlijk zware uitgaansdagen. Nu zijn mijn vragen welke discotheken op dit moment het leukst zijn.
Wij zitten ongeveer 1,4 km van club life af en 500 meter van club carnaby!

Mijn vragen zijn:
Welke discotheken zijn aan te raden?
Wat is de man vrouw verhouding tegenwordig ongeveer?
Wat is de gemiddelde leeftijd tegenwoordig ongeveer?
Zijn er nog andere fokkers die dan op vakantie gaaan?!?

Alvast bedankt!
Altro Mundo is leuk! Ik vond the dutch night in club life ook heel erg leuk! Af te raden is de beach party die reisorganisaties aanbieden, echt vreselijk, een flop :')
Ik vond ook een dag naar San Marino leuk! Moet je wel van houden. Man vrouw verhouding weet ik niet meer, wij gingen in de eerste week dus waren er sowieso minder mensen. Gemiddelde leeftijd lag toen rond 19/20 denk ik. Ik was met mijn 17 best jong. Maar dit was in 2012. Echt een top vakantie gehad
pi_139281414
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
  woensdag 30 april 2014 @ 13:23:17 #189
421180 Karbonkel95
I want to travel the world....
pi_139409922
ik ben toen met x-travel geweest, vorig jaar ook, maar toen ging ik naar Siofok. Dit jaar ga ik zelf erop ui, zonder organisatie.
pi_139825371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:51 schreef TommieAH het volgende:
Met welke reisorganisatie gaan jullie? Of gewoon zelf geboekt?
Wij zitten bij gogo!
pi_149822520
Beste fokkers,
Iemand een idee of Rimini nog een beetje leeft of is het vergane glorie als Salou? En zijn er nog nuttige tips betreft uitgaan? Lees de meest recente tips van 2010 en eerder, dus zou graag wat recentere tips krijgen! Danku
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')