Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer 10 euro per les.
Ik heb 1 keer in de week les, privé les dus, 60 minuten lang, soms ook langer, en dat koste mij 10 euro per keer en sinds kort 12 euro...
10 euro voor 20 minuten![]()
Mn laatste bericht in het vorige topicquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Even het volgende:
Kennen mensen hier Acoustic Alchemy?
Ik heb namelijk een nummer van ze die ik ken als: 5 playing..
Dacht ik nou ga ik eens tabs zoeken, wat blijkt nou nergens te vinden en op hun site staat het nummer ook nergens (discography staat er met alle nummers)..
Als ik em kan vinden upload ik em wel ergens..
Zo kuttig als je een nummer hebt maar niet de goeie naam weet en de mp3 niet meer kan vindenquote:
Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland hequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer 10 euro per les.
Ik heb 1 keer in de week les, privé les dus, 60 minuten lang, soms ook langer, en dat koste mij 10 euro per keer en sinds kort 12 euro...
10 euro voor 20 minuten![]()
Idd, 10 euro voor 20 minuten is ook eigenlijk wat je betaalt als je geen subsidie van de muziekschool krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland heJe zelf wel goed inlezen
![]()
Okquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef t0nijn het volgende:
Het is inderdaad een vette solo. Maar onze grote vriend doet niet aan tabs. Als hij ergens een grote hekel aan heeft.....
Nee DuranK en ik moeten alles op gehoor doen. Dus bij deze daag ik je uit! Ik heb de February DVD ook en ik ben van mening dat dat met beeld en geluid goed te doen is!
Jaar, zonder lesquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef t0nijn het volgende:
Hoe lang speel je zelf dan al?? met een kwestie van veel oefening is dat aan iedereen te leren
.
Hij speelt een niet zo'n supermoeilijke solo. Deze is alleen wel heel goed gespeeld. Ik vind het begin van de solo het gaafste, zodra die heel het publiek aan het klappen krijgt.
Ik heb via een mede gitarist een RP100 (vorig model gok ik) gehoord. Dit is de iets grotere versie, maar volgens mij goed vergelijkbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef no1uknow het volgende:
Nee, ik heb zelf de Digitech RP 80, maar heb je verder nog een vraag dan?
Elektrisch, maar zodra ik het geld heb een -fatsoenlijke- akoestische te kopen, is dat het eerste wat ik doe. Ik vind een akoestische eigenlijk veel mooier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:39 schreef t0nijn het volgende:
Hij geeft aan iedereen les, als je maar je best doet. Ik heb zelf 9 jaar viool gespeeld eerst (van mn 4,5e tot mn 13,5e (toen was ik ineens een stoere puber) en heb na 2 jaar pauze bij Cor aangeklopt voor electrische gitaarles). Dus in principe kon ik ook nog voor geen meter gitaar spelen. Maar alle accoorden onder de knie is voor een beginner nog lastig. Een "grote-mensen-F-accoord", die met die barré, is voor de meeste mensen al lastig.
Speel je dan electrisch of klassiek? Klassiek heb ik een half jaar gedaan, maar moet het binnenkort maar weer eens aan oppakken. Nu nog ff lekker blues-en...
Khebt de body van n beginnerssetje en de electra van een Fender Strat (vraag me niet precies welk type. Dat gecombineerd met stalen snaren specifiek voor een akoestische gitaar heeft mn gitaar bepaald een eigen geluidquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef t0nijn het volgende:
Cor speelt daar op een steelstring. Als je Cor wil nadoen, moet je een steelstring kopen.
1 hint: Geef niet AL je geld uit aan gitaar!
Hij speelt daar als ik me niet vergis op een Farmer Steelstring volgens met Martin (& Co) specificaties. En als je meer van hem wil weten: www.cormutsers.nl!
Wat voor Electrische gitaar heb je? of nog een beginners setje (dan wil ik het nog wel weten hoor
Als je trouwens nog wat meer dingen wil lezen over gitaar. Ik heb nog wel een leuk forum voor je:
www.gitaarnet.nl/forum. Hier kan je ongeveer alles vinden over de gitaar. Bovendien heb je een topic van rond de 380 pagina's "Mooie Dames" en dat is zeker een aanrader...
Naja, volgens die snarenboer waren ze eigenlijk voor akoestische gitaar bedoeld. Ze zijn met goudkleurig materiaal omwonden en klinken een stuk voller dan die snaren die ik eerst gebruikte.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:53 schreef t0nijn het volgende:
lol.
Ik heb een fender strat, een usa-tje. Maar stalen snaren specifiek voor een akoestische gitaar ?? erg apart! Maar als je die electra echt uit een fender strat (mex of usa) hebt, dan zou ik die er heel snel uitslopen
of laten slopen. Daar dan een body voor een leuk prijsje bij kopen. Dan die electra er weer in en ik denk dat je dan wat beter geluid uit je gitaar kan halen.
Offtopic: Maar goed Ik kom hier over een uurtje of 10 over terug. Wat is vakantie toch heerlijk!:P
Zo dan ?quote:
Er staat trouwens wel weer gelijk een foute gitaar in de OP!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:56 schreef Jorikjet het volgende:
bier!
Ga jij eens even snel je mond met groene zeep uitspoelen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er staat trouwens wel weer gelijk een foute gitaar in de OP!
Nee! (Opstandige puber ben ik, hè?)quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel je mond met groene zeep uitspoelen!
Elke gitarist zou zijn/haar weg moeten vinden naar Olga Search, the Google voor gitaristenquote:
Wat ik er van ken vind ik wel ok. Die zanger is een echte gitaren freak trouwens, ik heb ooit een interview met 'm gelezen in een of ander Engels gitarentijdschrift.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef Jorikjet het volgende:
woei, wie kent er hier dinosaur jr? best vette muziek. grunge achtig.
Out There vind ik zo'n mooi lied! Heb net de cd tim van die 'andere grote jaren 80 gitaarband' the replacements thuis! is ook mooi! maar niet echt iets voor de gitarist in jullie denk ik, dinosaur jr is dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef Jorikjet het volgende:
woei, wie kent er hier dinosaur jr? best vette muziek. grunge achtig.
Ja idd, ik was gister bij de feedback in utrecht en even op een fender jazzbas gespeeldquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:23 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ben ook altijd fan geweest van dat jaren 80 bass geluid. dat zal wel stammen uit de jaren 70 punk of zo. zo heerlijk dof, alsof die snaren er al 10 jaar op zitten.
of vinden jullie dat niet?![]()
musicstore in köln heeft er veel van!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef Sauve_moi het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit gehoort van Fame?
Ik heb er laatst een nieuwe bas van gekocht en
het zijn erg goede instrumenten. Ze worden handgebouwdt
in Europa en zijn ondermerk van Mayonnes.
Als je er ooit een ziet staan dan raadt ik aan om hem
te proberen, het zal je zeker niet tegenvallen.
er zijn zoveel onbekende merken die veel beter zijn dan de wat bekendere merken!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef Sauve_moi het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit gehoort van Fame?
Ik heb er laatst een nieuwe bas van gekocht en
het zijn erg goede instrumenten. Ze worden handgebouwdt
in Europa en zijn ondermerk van Mayonnes.
Als je er ooit een ziet staan dan raadt ik aan om hem
te proberen, het zal je zeker niet tegenvallen.
http://guitargeek.com/rigview/223/quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:15 schreef Jorikjet het volgende:
nee ga hem morgen ophalenis ongeveer 2 uur rijden met de trein, maar neem iemand mee die me gezelschap mag houden. die zanger speelt op een jazzmaster, zijn enorm coole gitaren, met een mooi geluid
ik heb liever ditquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:54 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
http://guitargeek.com/rigview/223/
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja idd, ik was gister bij de feedback in utrecht en even op een fender jazzbas gespeeldnou speelde echt super !!! als ik bassist zou zijn dan wist ik het wel
http://guitargeek.com/rigview/608/quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb liever dit
http://guitargeek.com/rigview/598/
edit:
ook mooi
http://guitargeek.com/rigview/308/![]()
vanwege de liedjes of vanwege de switch in het geluid?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Jorikjet het volgende:
ik dacht dat de tuner altijd als eerst moest vanwege het meest heldere geluid?
het nieuwe strokes album vind ik trouwens erg slecht vergeleken met hun vorige 2 albums
Nouja ligt eraan, hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Idd, 10 euro voor 20 minuten is ook eigenlijk wat je betaalt als je geen subsidie van de muziekschool krijgt.
12 euro voor een uur is iig echt heel goedkoop, kan niet geloven dat dat "wit" is!
Ja weet ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:36 schreef t0nijn het volgende:
[..]
Ik heb via een mede gitarist een RP100 (vorig model gok ik) gehoord. Dit is de iets grotere versie, maar volgens mij goed vergelijkbaar.
Om maar meteen kort door de bocht te gaan: Ik ben er niet kapot van.
Voor een beginner is dit wel leuk, een beetje thuis aanklooien.
Zodra je in een bandje gaat spelen adviseer ik je toch om wat beter spul te halen (Boss levert bijvoorbeeld best goed spul voor een niet al te hoge prijs).
Alsof je dan 2x sneller leertquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel les van de beste gitarist van Nederland heJe zelf wel goed inlezen
![]()
Omdat iemand met zo'n muzikale opleiding nooit voor 12 euro per uur rond kan komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan, hoe bedoel je dat?
Ben ik te min?quote:
Ik kan zeggen dat ik mensen ken die een jaar les hebben en ik dan 3 kwart jaar, en ik lig licht jaren vooruit. Goeie leraar kan veel schelen. Natuurlijk ook hoe vaak je oefent, soms heb ik et gevoel dat ik wel achterlijk veel speelquote:
Ik kan je Fleetwood Mac - Need your love so bad aanraden, mijn eerste solo van Corquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:25 schreef Tobbes het volgende:
Ik wil wat solo's leren spelen, om zo ook in deze discipline van t gitaarspelen n beetje thuis te raken
Iemand tips voor niet te maklkelijke, maar wel te spelen solo's. Ik heb de solo van I will keep my head down - Kane vrij snel onder de knie gekregen, dat niveau zoek ik.
Ben ik met je eens jack. Een goede leraar is vaak wel een duurdere investering, maar als je een goede basis wil leggen raad ik je aan een goede leraar te zoeken (die eventueel wat meer kost), in plaats van zo'n waardeloze leraar. Uiteindelijk scheelt het bijna niks in relatie met wat je leert.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:34 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat ik mensen ken die een jaar les hebben en ik dan 3 kwart jaar, en ik lig licht jaren vooruit. Goeie leraar kan veel schelen. Natuurlijk ook hoe vaak je oefent, soms heb ik et gevoel dat ik wel achterlijk veel speel![]()
lekkere uhm...wa istquote:
Jaah daar kwam ik net ook achter, maar bedankt voor de opheldering. Ik moest even denken, maar toen schoottie me ineens weer te binnenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat is nou armand!
de enige echte hippie van NL
nee die zaten in het bos afgelopen week!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat is nou armand!
de enige echte hippie van NL
Nee, dat waren steuntrekkende wereldverbeteraars.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee die zaten in het bos afgelopen week!
Mijn oma woont daar vlak bij en soms als ik er was, kwam zo'n AWAC-vliegtuig langs. En laagquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, dat waren steuntrekkende wereldverbeteraars.
Das klote manquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef Jorikjet het volgende:
ahhh pokke, nu heeft die gast bij zijn andere gitaar een nekbreuk, en wilt hij even kijken hoe hij dat gaat oplossen, dus van de london city die nek op zijn gitaar zetten ofzo, dus misschien (nog) geen telecaster voor deze jongen.
Hmm, vaag verhaal... Ik zou het niet doen, zo'n Frankenstein-gitaar...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef Jorikjet het volgende:
ahhh pokke, nu heeft die gast bij zijn andere gitaar een nekbreuk, en wilt hij even kijken hoe hij dat gaat oplossen, dus van de london city die nek op zijn gitaar zetten ofzo, dus misschien (nog) geen telecaster voor deze jongen.
Fuck! Maar, je zou er vast meer voor betalen dan de prijs van een losse nek? Oftewel, die jongen kan beter een nieuwe nek kopen én die tele aan jou verkopen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef Jorikjet het volgende:
Anders issie hier nieuw nog geen 240 euroquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Jorikjet het volgende:
ja lijkt me ook, hij belt me morgen terug, en anders ga ik achter die link van svyagator aan (dank u), en anders koop ik die gitaar bij de lokale gitaar boer !
maar die kleur is niet mooiquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Anders issie hier nieuw nog geen 240 euro![]()
ja een keer, maar dat al een tijdje heel langzaam laten merken, en toen met goed overleg de knoop door gehakt. is moeilijk, maar je moet dan eventjes band en prive gescheiden houden, zodat je nog wel vrienden kunt blijvenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
heey jongens hebben jullie ooit een bandlid uit de band moeten zetten ?
Wat is de reden? Te slecht? Ik heb het nooit gedaan maar het lijkt me niet het leukste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
heey jongens hebben jullie ooit een bandlid uit de band moeten zetten ?
Volgens mij hebben ze ze wel in alle kleuren hoor (3 in totaal)quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
maar die kleur is niet mooi![]()
die creme met zwarte slagplaat wel![]()
niet echt te slecht, maar verkeerde invloeden op de muziek. was een grunge type terwijl wij strokes muziek (eerste twee albumsquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef DuranK het volgende:
[..]
Wat is de reden? Te slecht? Ik heb het nooit gedaan maar het lijkt me niet het leukste wat je kunt doen.
maar die kleur die ik wil maken ze niet meer helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ze wel in alle kleuren hoor (3 in totaal)
Mijn leraar is godzijdank niet waardeloos.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:38 schreef t0nijn het volgende:
[..]
Ben ik met je eens jack. Een goede leraar is vaak wel een duurdere investering, maar als je een goede basis wil leggen raad ik je aan een goede leraar te zoeken (die eventueel wat meer kost), in plaats van zo'n waardeloze leraar. Uiteindelijk scheelt het bijna niks in relatie met wat je leert.
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef Jorikjet het volgende:
leuke site voor zelfbouw pedaaltjes:
http://www.generalguitargadgets.com/index.php?option=content&task=view&id=101&Itemid=131
Ja daar spreekt een ware bètaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenHoe duur kost het om zo'n pedaal in elkaar te knustelen ongeveer?
De gemiddelde N&T-er weet niet eens hoe een soldeerbout er uit ziet, laat staan dat hij het weet te hanterenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenHoe duur kost het om zo'n pedaal in elkaar te knustelen ongeveer?
kerel kom een keer mijn maverick uitproberen dan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand enige ervaringen met Fernandes gitaren?
ik heb deze gitaar gezien en erop gespeeld, en kan hem tweedehands kopen voor 400 euro..
is het wat en doe ik er goed aan?
(ik wil vooral rocken enzo)
http://www.kellyindustrie(...)_revolver_elite.html
Edit: 't is een gitaar die nieuw ooit ongeveer 1600 GULDEN kostte volgens de gitaarboer
Bedankt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Jorikjet het volgende:
ligt enorm aan het pedaal, maar een fuzz face zou wel kunnen voor 25 euro ofzo.
zit heel makkelijk in elkaar opzich: http://www.montagar.com/~patj/fuzzface.gif
en dat terwijl die nu voor zo'n 150 euro verkocht worden!
onderdeeltjes kun je goedkoop online bestellen bij http://www.banzaieffects.com. en die hebben AC128 transistors, die uniek zijn, en ze zijn passend bij elkaar gekozen, wat een heel gedoe moet zijn.
Vet Vet Vet!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl heeft zijn fender strat!
binnenkort foto's !!
eindelijk een echte gitaar ipv die mietjes telecastersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
binnenkort foto's !!
ja en nog een echte fender ook, niet zown mietjes squierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
eindelijk een echte gitaar ipv die mietjes telecasters(ja de mijne gaat niet door)
drummerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
gitaar spelen is voor mietjes
Nee, met die attitude zal het lukken:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
quote:-Deze Drummer Zoekt een Band!!!-
ga wegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
Iron Maiden welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef Tobbes het volgende:
Ja echt goed:P Kane kent ie alleen niet
Gelieve uw woorden terug te nemen. En dan heb ik het over het laatste deel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Jorikjet het volgende:
hoe makkelijk is het om squier belachelijk te maken! fender is voor mietjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
Wanneer gaan jullie dood? Dan regel ik de begrafenis vast.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef guitarist.nl het volgende:
drummerkzou je maar stil houden anders gaan we volgende week ook niet jammen
Foto's... nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
binnenkort foto's !!
BAN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie dood? Dan regel ik de begrafenis vast.
Ik vind altijd juist de zwarte slagplaat wel heel mooi. Rosewood toets ook wel, maar het speelt niet zo fijn als maple! (SRV!!!)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
Idd mooie strat! Ik hou zelf wel iets meer van sunburst met een witte slagplaat (en maple toets), maar dit is zeker niet verkeerd!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Jorikjet het volgende:
gebruik je hem bijna nooit ofzo? ziet er nog zo nieuw uit!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef TeleluvR het volgende:
Okay, laten we er dan maar gelijk een pimp-hier-met-je-strat-topic van maken!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vintage White![]()
Knocking On heavens door.. helemaal niet moeilijk en je kan er veel mee doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb toch maar besloten om acoustisch te beginnen, want veel mensen raadde mij dat aan, en aangezien ik toch beiden wil spelen vind ik dit eigenlijk ook wel prima.Ik heb nu een Cort gehaald vanmiddag, al druk aan het proberen wat muziek eruit te krijgen, maar weet iemand nog leuke popnummers die een beetje niet al te moeilijk zijn?
Jaja, maar als je het vorige topic doorleest zie je als het goed is wel een discussie over die London City Comet Tele's omdat Jorikjet er eentje wil kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Ja, heel hip.. iemand antwoord op mijn vraag? Heel vervelend dat het compleet wordt genegeerd![]()
Dankje, ik heb het gelezen.. maar ik had gehoopt dat mensen hem haddenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jaja, maar als je het vorige topic doorleest zie je als het goed is wel een discussie over die London City Comet Tele's omdat Jorikjet er eentje wil kopen.
Wat ik ervan weet is dat ze heel goed zijn voor die prijs, lees deze review maar eens:
http://www.thehouseofmusic.nl/testcomet.htm
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om er eens eentje uit te proberen. Ik bedoel, wat kan je gebeuren voor dat geld?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Het klinkt goed allemaal..Ga het toch maar overwegen denk ik
Some call me Tim!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Het klinkt goed allemaal..Ga het toch maar overwegen denk ik
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Knocking On heavens door.. helemaal niet moeilijk en je kan er veel mee doen![]()
Zeg, niet vloekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.![]()
ik vond dit juist wel gaaf, je ziet deze kleur (rood parel moer weet niet hoe het heet) slagplaat normaal alleen maar bij de jazzbassen! ik heb wel meer strats uit '97 gezien met deze kleur, misschien is dit alleen in dit jaar gedaan?!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
Idd mooie strat! Ik hou zelf wel iets meer van sunburst met een witte slagplaat (en maple toets), maar dit is zeker niet verkeerd!![]()
Les nemen en heel veel saaie motorische oefeningen doen. Kracht en snelheid ontwikkelen in je hand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef PatjeDoN het volgende:
he verdomme... net begonnen met gitaar spelen, goedkoop gitaartje 60eu.. doet het goed.. totdat ik met mijn sick fuck hoofd als een metal hufter op dat ding ga rammen.. hoge (e?) snaar geknapt..
Anyway, iemand tips hoe je kan beginnen met spelen?
zeg er dan gelijk bij dat het een bluestoonladder in A isquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Les nemen en heel veel saaie motorische oefeningen doen. Kracht en snelheid ontwikkelen in je hand.
E||--------------|----------------|--------5--8--|
B||--------------|----------------|--5--8--------|
G||--------------|--------5--7--|----------------|
D||--------------|--5--7--------|----------------|
A||--------5--7-|---------------|----------------|
E||--5--8-------|----------------|----------------|
Dit soort dingen heel vaak op en neer doen. En nummers na spelen die je leuk vind.
Succes![]()
1 2 3 4 5 6 | B||---------------|---------------|--5--8--------| G||---------------|--------5-7(8)-|--------------| D||---------------|--5--7---------|--------------| A||--------5(6)7--|---------------|--------------| E||--5--8---------|---------------|--------------| |
nah zijn ehm wat was het ook alweer, noten die eigenlijk niet in de pentablabla toonladder horen maar wel in de bluesladder geloof ik! maar ze zijn iig extra, geloof ik!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef DuranK het volgende:
Waarom zet je de Eb tussen haakjes?
Baas boven baasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus Deluxe![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.![]()
Precies! Bob Dylan vriendquote:
Dan moet je hem de volgende krat bier maar geven dusquote:
Nice. Ik weet dat er een heel mooi geluid komt uit de Plus Deluxe stratsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus Deluxe![]()
Thanks. Ze klinken idd erg fijn, hier een opname van een tijdje geleden toen ik mijn Pod nog niet had, dus gewoon kaal met een hele brakke mic:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Nice. Ik weet dat er een heel mooi geluid komt uit de Plus Deluxe strats
Goed geluid!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Ze klinken idd erg fijn, hier een opname van een tijdje geleden toen ik mijn Pod nog niet had, dus gewoon kaal met een hele brakke mic:
Klik
Mexico Telecaster?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand heeft belang bij mijn telecaster..
in ruil tegen een '92 jazzmaster uit japen!!
goede deal?
Waar? Muziekzaak?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Even het volgende:
Ik heb gister ff met een Ibanez Weeping Demon gespeeld.. Vet ding zegMaar ik moet nu nog ff geld ritselen enzo
![]()
In Zwolle, ik weet niet hoe het winkeltje heette maar het was in de Sassenstraat...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar? Muziekzaak?
* Litpho wil ook nog een Weeping Demon uitproberen nl.
toch niet de reichenbach ofzo?! das een kut zaak! je mag die van mij wel overkopen als je een goed bod doetquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Even het volgende:
[..]
In Zwolle, ik weet niet hoe het winkeltje heette maar het was in de Sassenstraat...
doen! jazzmasters zijn echt uber gitaren. heel eigen geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand heeft belang bij mijn telecaster..
in ruil tegen een '92 jazzmaster uit japen!!
goede deal?
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
doen! jazzmasters zijn echt uber gitaren. heel eigen geluid.
Sunburstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburst
Pff ik weet niet was er voor het eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
toch niet de reichenbach ofzo?! das een kut zaak! je mag die van mij wel overkopen als je een goed bod doet
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburst
Inderdaad, waanzinnig!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?
Ja idd dezelfde kleur, alleen de slagplaat van mijn strat is iets donkerder roodquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, waanzinnig!
[afbeelding]
nah wil misschien toch andere wah, hij bevalt me heel goed, maarja soms moet je ook gewoon iets andersquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Even het volgende:
[..]
Pff ik weet niet was er voor het eerstwas wel klein met veel acoustiche gitaren bij de ingang..
Op marktplaats vraagt iemand 100 euro, waarom doe jij em weg en wat wil je dr voor hebben ?!![]()
Hij ligt nieuw voor 125 bij Feedback, dus die 100 is sowieso teveel wat mij betreft.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Even het volgende:
Op marktplaats vraagt iemand 100 euro
Ik lees net nieuw voor 125quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah wil misschien toch andere wah, hij bevalt me heel goed, maarja soms moet je ook gewoon iets andersdoe maar een mooi bod
ah dan moet ik hem voor veels te weinig weg doenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Even het volgende:
[..]
Ik lees net nieuw voor 125
Moet nog ff over na denken![]()
Gaaf jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Gibson SG is dat wat?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Gibson SG is dat wat?
Okeejquote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah dan moet ik hem voor veels te weinig weg doen
lama hangen dan
Inderdaad.. maar als ik geld teveel hadquote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah als ik geld had voor een echte sg...
dan ging ik wel wat anders kopen!
ik vind mijn '61 reissue sg nog steeds mijn fijnste live-gitaar!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah als ik geld had voor een echte sg...
dan ging ik wel wat anders kopen!
Ik ook, om te smashenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Als ik later groot ben....
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Heb de hele avond op deze gespeeld:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Geen smaakquote:
Au.... dat doet pijnquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Heb de hele avond op deze gespeeld:
[afbeelding]
Als ik later groot ben![]()
die rickenbackers zijn ook topgitaren, worden nog steeds echt met de hand gemaakt! en (bijna) altijd rechte hals!!, persoon vind ik de bassen van hun wat mooier!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Met mn 1 meter 93 ben toch vrij groot en mag er dus van allebei 1 kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
Damn dude wat een lelijk gedrocht....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij is niet supermooi, maar wel top kwaliteit ! !quote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn dude wat een lelijk gedrocht....
Ja super!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die is nog mooier ja! Maar het gaat mij niet echt altijd om het uiterlijk eerlijk gezegd.. bij sommige hier misschien alleen maarquote:Op maandag 16 januari 2006 08:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja super!
Fijne gitaren!
[afbeelding]
Heb je dat ding ooit in het echt gezien?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn dude wat een lelijk gedrocht....
Staat een pagina terug.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Heb je dat ding ooit in het echt gezien?![]()
En laat jou favo gitaartjes eens zien dan
ik heb wel een gitaar gehad die er wel een beetje op leek, was een ibanez szquote:
Haha, vet, die ga ik ook eens doen!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:35 schreef StephanL het volgende:
Gistermiddag het eerste riffje van Little Green Bag ingestudeerd van Geoge Baker, best lastigmaar ik ken het wel.
ook mooi.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb wel een gitaar gehad die er wel een beetje op leek, was een ibanez sz
[afbeelding]
Ariang, leuke gitaartjes... Heel apart... Doen op internet 85-200 euro, afhankelijk van de staat en wat de gek ervoor geeft natuurlijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een tijdje terug een gitaar gekregen van mijn oom die em niet meer wou. Hij zou nix waard zijn enzo alleen maar goed eruit zien. Nou heb ik em een tijdje laten staan maar ben ik er afgelopen week mee begonnen te spelen. Ding klinkt best lekker en ziet er gewoon stoer uit. Er staat echter geen naam of wat op dus weet iemand wat voor gitaar dit is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee, een hondoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een tijdje terug een gitaar gekregen van mijn oom die em niet meer wou. Hij zou nix waard zijn enzo alleen maar goed eruit zien. Nou heb ik em een tijdje laten staan maar ben ik er afgelopen week mee begonnen te spelen. Ding klinkt best lekker en ziet er gewoon stoer uit. Er staat echter geen naam of wat op dus weet iemand wat voor gitaar dit is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe, ga daar 4 pagina's terug en je ziet mijn gitaar staanquote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, een hondohttp://www.wietsesguitars.nl/page37.html
![]()
Die gast heeft er teveelquote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Whehe, ga daar 4 pagina's terug en je ziet mijn gitaar staan![]()
What's in a name...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die dingen heten Arirang, niet Ariang.
schijnen best goed te zijn
Tnxquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Fretbuzz? Bzzzt geluid dus? Het meest voor de hand liggende antwoord is om de actie van je snaren wat te verhogen, dat maakt niet veel uit (qua speelgemak) op de E en A, ik heb de snaren bij E hoog zitten en bij e laag, dan ben ik zeker van een gitaar zonder buzz, ook als ik dunnere snaren gebruik.
Dat kan je gewoon zelf fixen, tenzij je gitaar gewoon brak is. Als je een tremolo brug hebt moet je met imbussleutels aan de slag, maar als je een vaste tune-o-matic hebt kan je die met een schroevendraaier verhogen. Als je googlet op Fretbuzz (of op gitaarnet.nl forum zoekfunctie) dan vind je vanzelf sites die het met foto's laten zien enzo.
guitarist.nl en ik schatten 75 euries of zo. die dingen zijn nieuw toch 90?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Even het volgende:
Wat kan je voor een Digitech RP100A vragen?!
[afbeelding]
Ik heb em nu een maand een nieuwe want ze waren bij de muziekwinkel mijn apparaat kwijt geraaktmaar goed kreeg wel een splinter nieuwe..
![]()
Ik wil nu losse effecten, maar wat kan ik voor dit dingetje vragen ?!
Nieuw prijs zou ik niet weten ik dacht toen ik em kreeg dat ie 159 wasquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef googoodoll het volgende:
[..]
guitarist.nl en ik schatten 75 euries of zo. die dingen zijn nieuw toch 90?
Iemand vinden die em wil kopenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat moet ik met die multieffect troep
Zal morgen ff goede plaatjes postenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse jazzmaster uit '87 kopen![]()
Gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse jazzmaster uit '87 kopen![]()
Vetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Jorikjet het volgende:
yes me fuzz factory is af! gebruikt maar 4.5ma, dus kan enorm lang met de batterij doen! (tubescreamer 9 verbruikt zo'n 40ma...)
damn wat een geil apparaat zeg! gisteren op gespeeld over me eigen versterker (vox ad30vt), en daar klinktie niet zo goed op. hij gaat daar een soort van op stotteren omdat het geluid te laag is op sommige instelilngen denk ik, maar daarna bij een vriend van me er met een vox ac50 en een strat en jazzmaster er over gespeeld, en damn! zo veel coole geluiden kun je er uit halen, niet normaal meer!
ik moet nog eventjes kleinere knopjes halen, en dan plaats ik wel een fototje![]()
Das niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Jorikjet het volgende:
tja verschilt enorm per pedaal, maar ga maar uit van zo'n 30 euro. niet duur dus! al moet je bij een wah wel een behuizing hebben enzo...
onderdeeltjes kun je hier bestellen:
www.newtone-online.nl
www.banzaieffects.com <-- dat is een duitse, maar ze hebben enorm veel, en zijn niet duur. én lage verzendkosten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Jorikjet het volgende:
tja verschilt enorm per pedaal, maar ga maar uit van zo'n 30 euro. niet duur dus! al moet je bij een wah wel een behuizing hebben enzo...
onderdeeltjes kun je hier bestellen:
www.newtone-online.nl
www.banzaieffects.com <-- dat is een duitse, maar ze hebben enorm veel, en zijn niet duur. én lage verzendkosten.
jouw ding met pedaalquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Even het volgende:
[..]
Nieuw prijs zou ik niet weten ik dacht toen ik em kreeg dat ie 159 was![]()
Dunno zie em ook nergens te koop staan (of ik kijk weer niet goed)
Ruilen tegen Weeping Demon ?!![]()
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef googoodoll het volgende:
[..]
gevorderden geven de voorkeur aan losse pedaaltjes,
Euh, gevorderden geven de voorkeur aan een eventide dsp 7500quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef googoodoll het volgende:
gevorderden geven de voorkeur aan losse pedaaltjes, dan kun je er nog wel aardig wat voor vangen gok ik zo.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Euh, gevorderden geven de voorkeur aan een eventide dsp 7500![]()
Ik durf wel te wedden dat gevorderden lievere losse pedaaltjes hebben dan zo'n digitecht multieffecten dingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ja, ok. Maar daarmee moet je niet meteen alle multi-effects diskwalificeren (zie post van H-I-M)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:46 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat gevorderden lievere losse pedaaltjes hebben dan zo'n digitecht multieffecten ding![]()
Van het feit dat gitaristen jarenlang bang waren voor alles wat maar met technologie te maken leek te hebben en heel veel topgitaristen dus weigeren om van hun archaische Bossjes af te stappen. Baggerkwaliteit heb je ook genoeg als stompbox tenslotte, dus daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dat van het ruilen was een grap natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef googoodoll het volgende:
[..]
jouw ding met pedaal
dit is er eentje met pedaal, die zijn nieuw dus 159. die van jou heeft geen pedaal, dus mijn negentig kan nog aardig kloppen, maar ik weet het dus niet zeker. hou er wel rekening mee dat je zulke dingen moet verkopen aan beginners, gevorderden geven de voorkeur aan losse pedaaltjes, dan kun je er nog wel aardig wat voor vangen gok ik zo. zet hem gewoon op marktplaats zou ik zeggen!!
ibanez weeping demon
125!
![]()
Stevie Ray Vaughan, Gary Moore, Jimi Hendrix (als 'ie niet zo stoned als een garnaal was)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef kriele het volgende:
Gitaristen, even een vraagje:
Je hebt van die gevoelsgitaristen(gitaristen die emotie boven techniek stellen), zoals Angus Young en Brian robertsen enz. Je hebt virtuosen zoals John petrucci, Vai, Satriani. Nu zeggen de tegenstanders van de virtuosen vaak dat het spel van die gitaristen te klinisch en te koud is.
Nu is mijn vraag of er volgens jullie ook technisch vaardige gitaristen zijn die die emotie wel in hun spel hebben zitten.
Jeff Beck, Steve Hackett.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef Hammet het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan, Gary Moore, Jimi Hendrix (als 'ie niet zo stoned als een garnaal was)
Ik heb dat ook wel eens gehad...heb je wel je hele track geselecteerd met die markers (die driehoekjes bovenaan)? En bij mij doet ie het vaak alleen als je't als mono-track exporteert. Jammer van je ruimtelijke mix, maar ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef Hammet het volgende:
Even een Cubase vraagje, omdat ik niet direct weet waar ik m anders zou moeten plaatsen:
Ik heb zojuist een aantal tracks opgenomen, en wat midi-drums en bas eronder gezet. Nu wilde ik de audio-mixdown dus exporteren, maar dat lukt niet. Als ik m als mp3 of wav wil exporteren gebeurt er gewoon niks. Het enige dat werkt is OGG vorbis, maar dat wil ik dus niet. Iemand ideeën?
Ik heb de tracks geselecteerd ja, anders zou 'ie m ook niet als ogg vorbis kunnen exporteren. Die van mij is ook niet echt legaal maar daar kan het volgens mij niet aan liggen. Het heeft namelijk wel gewerkt voordat ik mn comp geformatteerd hadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad...heb je wel je hele track geselecteerd met die markers (die driehoekjes bovenaan)? En bij mij doet ie het vaak alleen als je't als mono-track exporteert. Jammer van je ruimtelijke mix, maar ja..![]()
ik heb dan ook een niet echt legale versie![]()
Das rock n roll!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef Tobbes het volgende:
Ik zit te spelen met mijn tremolo, sloop ik 6 snaren tegelijk
Oja, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:10 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb de tracks geselecteerd ja, anders zou 'ie m ook niet als ogg vorbis kunnen exporteren. Die van mij is ook niet echt legaal maar daar kan het volgens mij niet aan liggen. Het heeft namelijk wel gewerkt voordat ik mn comp geformatteerd had
haha hoe oud waren je snaren dan wel nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef Tobbes het volgende:
Dat had ik ook al bedacht ja. Ik heb het nu inderdaad gewoon als ogg-vorbis geëxporteerd. Met Goldwave kan je deze format openen, en vervolgens weer als mp3 opslaan. Het is wat omslachtig maar het werkt wel. Bedankt in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, natuurlijkJe kunt natuurlijk ook alles als ogg-vorbis exporteren en die bestanden weer converteren naar wav of mp3. Ik heb er thuis een progje voor, maar met Google vind je ook wel e.e.a.
Da's knudde!quote:
Floating tremolo in het kwadraat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
haha hoe oud waren je snaren dan wel nietwant met tremelo worden de snaren juist losser!
Aria is goed!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:52 schreef Even het volgende:
Ga denk ik ook spaanse acoustische gitaar verkopen![]()
Een Aria maar heb geen idee uit wel jaar
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef Hammet het volgende:
Even iets anders.
Ik heb hier een oude strat liggen, een Aria Pro II, redelijk gitaartje, maar de lak was ronduit lelijk en de elementen zijn niet om over naar huis te schrijven.
Dus heb ik m onlangs uit elkaar gehaald, om er nieuwe pickups in te zetten en om de body te schuren. De bedoeling was dat ik m opnieuw ging lakken.
Maar eigenlijk wil ik hier een hele bijzondere gitaar van maken. Ik had het idee om een graffiti-artist op te zoeken, en hem dan bijv een mooie tekening van hendrix op te laten zetten.
Het probleem is eigenlijk: maar vind ik zo iemand?? Ik heb gegoogled enzo maar ik kan helemaal niets vinden? Iemand tips? Zelf schilderen/spuiten lijkt mij geen optie. Ik ben geen slecht tekenaar, maar dit is toch wat te hoog gegrepen voor mij.
Een foto zou leuk zijn. Zeker de oudere Aria Pro II's zijn ongelooflijk goed en best gewild!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef Hammet het volgende:
Heef trouwens iemand hier nog een antwoord op:
[..]
Een foto? Hij ligt uitelkaar en de body is al blank geschuurd. Waar wil je die foto voor dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een foto zou leuk zijn. Zeker de oudere Aria Pro II's zijn ongelooflijk goed en best gewild!
Gewoon, leuk om te zien. Oude Aria's zijn gaaf... Los daarvan: Kleine spiegeltjes is leuk om te boel mee te beplakken, anders een coole paint zoals je tegenwoordig op auto's ziet (olie-achtig, zoals je vroeger van die knikkers had!)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Een foto? Hij ligt uitelkaar en de body is al blank geschuurd. Waar wil je die foto voor dan?
Ok ik heb hier twee foto's van de gitaar. Op deze foto's is het nog maar voor de helft geschuurd. Hij is nu helemaal geschuurd, maar daar heb ik geen foto's van (en kan er nu ook geen van maken). Kzal ze zo ff uploadenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon, leuk om te zien. Oude Aria's zijn gaaf... Los daarvan: Kleine spiegeltjes is leuk om te boel mee te beplakken, anders een coole paint zoals je tegenwoordig op auto's ziet (olie-achtig, zoals je vroeger van die knikkers had!)
Ik hoorde dat ik er nog wel 500/550 voor kan vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef Jorikjet het volgende:
hoeveel?
Leuk om te horen, die heb ik hier ook nog liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een foto zou leuk zijn. Zeker de oudere Aria Pro II's zijn ongelooflijk goed en best gewild!
Das nie best!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef Tobbes het volgende:
Haha neej, ik kan er veel meer voor krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Jorikjet het volgende:
voor 350 neem ik hem van je over!
maakt me niks uit hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Haha neej, ik kan er veel meer voor krijgen
Dat, en nog vele andere redenen waren voor mij toch de druppel waardoor ik em gekocht heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht ja. Ik heb het nu inderdaad gewoon als ogg-vorbis geëxporteerd. Met Goldwave kan je deze format openen, en vervolgens weer als mp3 opslaan. Het is wat omslachtig maar het werkt wel. Bedankt in ieder geval
Dus dat probleem dat Hammet heeft (en meer mensen) is een bekende issue bij illegale versies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat, en nog vele andere redenen waren voor mij toch de druppel waardoor ik em gekocht heb.
Ja, net als vastlopen, glitches, onregelmatige cpu pieken, problemen met verschillende soorten audio, latency met VST plugins en een veel lagere trackcount. Dat komt allemaal omdat je geen (goede dongle hebt)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dus dat probleem dat Hammet heeft (en meer mensen) is een bekende issue bij illegale versies?
375. Trouwens, als het E7 is uit Japan, dan is het geen 87! E7 is 87 voor Amerikaanse fenders!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Jorikjet het volgende:
voor 350 neem ik hem van je over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |