Heb de hele avond op deze gespeeld:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Als ik later groot ben....
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Geen smaakquote:
Au.... dat doet pijnquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Heb de hele avond op deze gespeeld:
[afbeelding]
Als ik later groot ben![]()
die rickenbackers zijn ook topgitaren, worden nog steeds echt met de hand gemaakt! en (bijna) altijd rechte hals!!, persoon vind ik de bassen van hun wat mooier!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Als ik later groot ben....
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Met mn 1 meter 93 ben toch vrij groot en mag er dus van allebei 1 kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
Damn dude wat een lelijk gedrocht....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij is niet supermooi, maar wel top kwaliteit ! !quote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn dude wat een lelijk gedrocht....
Ja super!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die is nog mooier ja! Maar het gaat mij niet echt altijd om het uiterlijk eerlijk gezegd.. bij sommige hier misschien alleen maarquote:Op maandag 16 januari 2006 08:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja super!
Fijne gitaren!
[afbeelding]
Heb je dat ding ooit in het echt gezien?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef Setambre het volgende:
[..]
Damn dude wat een lelijk gedrocht....
Staat een pagina terug.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Heb je dat ding ooit in het echt gezien?![]()
En laat jou favo gitaartjes eens zien dan
ik heb wel een gitaar gehad die er wel een beetje op leek, was een ibanez szquote:
Haha, vet, die ga ik ook eens doen!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:35 schreef StephanL het volgende:
Gistermiddag het eerste riffje van Little Green Bag ingestudeerd van Geoge Baker, best lastigmaar ik ken het wel.
ook mooi.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb wel een gitaar gehad die er wel een beetje op leek, was een ibanez sz
[afbeelding]
Ariang, leuke gitaartjes... Heel apart... Doen op internet 85-200 euro, afhankelijk van de staat en wat de gek ervoor geeft natuurlijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een tijdje terug een gitaar gekregen van mijn oom die em niet meer wou. Hij zou nix waard zijn enzo alleen maar goed eruit zien. Nou heb ik em een tijdje laten staan maar ben ik er afgelopen week mee begonnen te spelen. Ding klinkt best lekker en ziet er gewoon stoer uit. Er staat echter geen naam of wat op dus weet iemand wat voor gitaar dit is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee, een hondoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een tijdje terug een gitaar gekregen van mijn oom die em niet meer wou. Hij zou nix waard zijn enzo alleen maar goed eruit zien. Nou heb ik em een tijdje laten staan maar ben ik er afgelopen week mee begonnen te spelen. Ding klinkt best lekker en ziet er gewoon stoer uit. Er staat echter geen naam of wat op dus weet iemand wat voor gitaar dit is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |