Ja daar spreekt een ware bètaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenHoe duur kost het om zo'n pedaal in elkaar te knustelen ongeveer?
De gemiddelde N&T-er weet niet eens hoe een soldeerbout er uit ziet, laat staan dat hij het weet te hanterenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenHoe duur kost het om zo'n pedaal in elkaar te knustelen ongeveer?
kerel kom een keer mijn maverick uitproberen dan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand enige ervaringen met Fernandes gitaren?
ik heb deze gitaar gezien en erop gespeeld, en kan hem tweedehands kopen voor 400 euro..
is het wat en doe ik er goed aan?
(ik wil vooral rocken enzo)
http://www.kellyindustrie(...)_revolver_elite.html
Edit: 't is een gitaar die nieuw ooit ongeveer 1600 GULDEN kostte volgens de gitaarboer
Bedankt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Jorikjet het volgende:
ligt enorm aan het pedaal, maar een fuzz face zou wel kunnen voor 25 euro ofzo.
zit heel makkelijk in elkaar opzich: http://www.montagar.com/~patj/fuzzface.gif
en dat terwijl die nu voor zo'n 150 euro verkocht worden!
onderdeeltjes kun je goedkoop online bestellen bij http://www.banzaieffects.com. en die hebben AC128 transistors, die uniek zijn, en ze zijn passend bij elkaar gekozen, wat een heel gedoe moet zijn.
Vet Vet Vet!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl heeft zijn fender strat!
binnenkort foto's !!
eindelijk een echte gitaar ipv die mietjes telecastersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
binnenkort foto's !!
ja en nog een echte fender ook, niet zown mietjes squierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
eindelijk een echte gitaar ipv die mietjes telecasters(ja de mijne gaat niet door)
drummerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
gitaar spelen is voor mietjes
Nee, met die attitude zal het lukken:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
quote:-Deze Drummer Zoekt een Band!!!-
ga wegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
Iron Maiden welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef Tobbes het volgende:
Ja echt goed:P Kane kent ie alleen niet
Gelieve uw woorden terug te nemen. En dan heb ik het over het laatste deel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Jorikjet het volgende:
hoe makkelijk is het om squier belachelijk te maken! fender is voor mietjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
Wanneer gaan jullie dood? Dan regel ik de begrafenis vast.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef guitarist.nl het volgende:
drummerkzou je maar stil houden anders gaan we volgende week ook niet jammen
Foto's... nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
binnenkort foto's !!
BAN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie dood? Dan regel ik de begrafenis vast.
Ik vind altijd juist de zwarte slagplaat wel heel mooi. Rosewood toets ook wel, maar het speelt niet zo fijn als maple! (SRV!!!)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
Idd mooie strat! Ik hou zelf wel iets meer van sunburst met een witte slagplaat (en maple toets), maar dit is zeker niet verkeerd!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Jorikjet het volgende:
gebruik je hem bijna nooit ofzo? ziet er nog zo nieuw uit!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef TeleluvR het volgende:
Okay, laten we er dan maar gelijk een pimp-hier-met-je-strat-topic van maken!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vintage White![]()
Knocking On heavens door.. helemaal niet moeilijk en je kan er veel mee doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb toch maar besloten om acoustisch te beginnen, want veel mensen raadde mij dat aan, en aangezien ik toch beiden wil spelen vind ik dit eigenlijk ook wel prima.Ik heb nu een Cort gehaald vanmiddag, al druk aan het proberen wat muziek eruit te krijgen, maar weet iemand nog leuke popnummers die een beetje niet al te moeilijk zijn?
Jaja, maar als je het vorige topic doorleest zie je als het goed is wel een discussie over die London City Comet Tele's omdat Jorikjet er eentje wil kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Ja, heel hip.. iemand antwoord op mijn vraag? Heel vervelend dat het compleet wordt genegeerd![]()
Dankje, ik heb het gelezen.. maar ik had gehoopt dat mensen hem haddenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jaja, maar als je het vorige topic doorleest zie je als het goed is wel een discussie over die London City Comet Tele's omdat Jorikjet er eentje wil kopen.
Wat ik ervan weet is dat ze heel goed zijn voor die prijs, lees deze review maar eens:
http://www.thehouseofmusic.nl/testcomet.htm
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om er eens eentje uit te proberen. Ik bedoel, wat kan je gebeuren voor dat geld?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Het klinkt goed allemaal..Ga het toch maar overwegen denk ik
Some call me Tim!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Het klinkt goed allemaal..Ga het toch maar overwegen denk ik
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Knocking On heavens door.. helemaal niet moeilijk en je kan er veel mee doen![]()
Zeg, niet vloekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.![]()
ik vond dit juist wel gaaf, je ziet deze kleur (rood parel moer weet niet hoe het heet) slagplaat normaal alleen maar bij de jazzbassen! ik heb wel meer strats uit '97 gezien met deze kleur, misschien is dit alleen in dit jaar gedaan?!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
Idd mooie strat! Ik hou zelf wel iets meer van sunburst met een witte slagplaat (en maple toets), maar dit is zeker niet verkeerd!![]()
Les nemen en heel veel saaie motorische oefeningen doen. Kracht en snelheid ontwikkelen in je hand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef PatjeDoN het volgende:
he verdomme... net begonnen met gitaar spelen, goedkoop gitaartje 60eu.. doet het goed.. totdat ik met mijn sick fuck hoofd als een metal hufter op dat ding ga rammen.. hoge (e?) snaar geknapt..
Anyway, iemand tips hoe je kan beginnen met spelen?
zeg er dan gelijk bij dat het een bluestoonladder in A isquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Les nemen en heel veel saaie motorische oefeningen doen. Kracht en snelheid ontwikkelen in je hand.
E||--------------|----------------|--------5--8--|
B||--------------|----------------|--5--8--------|
G||--------------|--------5--7--|----------------|
D||--------------|--5--7--------|----------------|
A||--------5--7-|---------------|----------------|
E||--5--8-------|----------------|----------------|
Dit soort dingen heel vaak op en neer doen. En nummers na spelen die je leuk vind.
Succes![]()
1 2 3 4 5 6 | B||---------------|---------------|--5--8--------| G||---------------|--------5-7(8)-|--------------| D||---------------|--5--7---------|--------------| A||--------5(6)7--|---------------|--------------| E||--5--8---------|---------------|--------------| |
nah zijn ehm wat was het ook alweer, noten die eigenlijk niet in de pentablabla toonladder horen maar wel in de bluesladder geloof ik! maar ze zijn iig extra, geloof ik!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef DuranK het volgende:
Waarom zet je de Eb tussen haakjes?
Baas boven baasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus Deluxe![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.![]()
Precies! Bob Dylan vriendquote:
Dan moet je hem de volgende krat bier maar geven dusquote:
Nice. Ik weet dat er een heel mooi geluid komt uit de Plus Deluxe stratsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus Deluxe![]()
Thanks. Ze klinken idd erg fijn, hier een opname van een tijdje geleden toen ik mijn Pod nog niet had, dus gewoon kaal met een hele brakke mic:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Nice. Ik weet dat er een heel mooi geluid komt uit de Plus Deluxe strats
Goed geluid!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Ze klinken idd erg fijn, hier een opname van een tijdje geleden toen ik mijn Pod nog niet had, dus gewoon kaal met een hele brakke mic:
Klik
Mexico Telecaster?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand heeft belang bij mijn telecaster..
in ruil tegen een '92 jazzmaster uit japen!!
goede deal?
Waar? Muziekzaak?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Even het volgende:
Ik heb gister ff met een Ibanez Weeping Demon gespeeld.. Vet ding zegMaar ik moet nu nog ff geld ritselen enzo
![]()
In Zwolle, ik weet niet hoe het winkeltje heette maar het was in de Sassenstraat...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar? Muziekzaak?
* Litpho wil ook nog een Weeping Demon uitproberen nl.
toch niet de reichenbach ofzo?! das een kut zaak! je mag die van mij wel overkopen als je een goed bod doetquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Even het volgende:
[..]
In Zwolle, ik weet niet hoe het winkeltje heette maar het was in de Sassenstraat...
doen! jazzmasters zijn echt uber gitaren. heel eigen geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand heeft belang bij mijn telecaster..
in ruil tegen een '92 jazzmaster uit japen!!
goede deal?
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
doen! jazzmasters zijn echt uber gitaren. heel eigen geluid.
Sunburstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburst
Pff ik weet niet was er voor het eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
toch niet de reichenbach ofzo?! das een kut zaak! je mag die van mij wel overkopen als je een goed bod doet
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburst
Inderdaad, waanzinnig!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?
Ja idd dezelfde kleur, alleen de slagplaat van mijn strat is iets donkerder roodquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, waanzinnig!
[afbeelding]
nah wil misschien toch andere wah, hij bevalt me heel goed, maarja soms moet je ook gewoon iets andersquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Even het volgende:
[..]
Pff ik weet niet was er voor het eerstwas wel klein met veel acoustiche gitaren bij de ingang..
Op marktplaats vraagt iemand 100 euro, waarom doe jij em weg en wat wil je dr voor hebben ?!![]()
Hij ligt nieuw voor 125 bij Feedback, dus die 100 is sowieso teveel wat mij betreft.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Even het volgende:
Op marktplaats vraagt iemand 100 euro
Ik lees net nieuw voor 125quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah wil misschien toch andere wah, hij bevalt me heel goed, maarja soms moet je ook gewoon iets andersdoe maar een mooi bod
ah dan moet ik hem voor veels te weinig weg doenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Even het volgende:
[..]
Ik lees net nieuw voor 125
Moet nog ff over na denken![]()
Gaaf jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Gibson SG is dat wat?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Gibson SG is dat wat?
Okeejquote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah dan moet ik hem voor veels te weinig weg doen
lama hangen dan
Inderdaad.. maar als ik geld teveel hadquote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah als ik geld had voor een echte sg...
dan ging ik wel wat anders kopen!
ik vind mijn '61 reissue sg nog steeds mijn fijnste live-gitaar!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah als ik geld had voor een echte sg...
dan ging ik wel wat anders kopen!
Ik ook, om te smashenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Als ik later groot ben....
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |