tja, er zijn tenslotte maar 375 plaatsen beschikbaar.. het is geen ajax uitquote:Op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Kreeg net een mailtje van WSU (waarvan ik lid ben) dat gewoon alle kaarten voor Helmond uit al gereserveerd zijn?? ook lekker, ben je lid kan je nog niet mee![]()
Nee goed, dat er weinig kaartjen beschikbaar zijn is tot daar aan toe, maar dat ik opeens moet lezen dat de kaarten gewoon al verdeeld zijn, terwijl daar nog nooit iets over is gezegd, en dat ik dan moet lezen op me mail dat ik geen kaarten krijg, terwijl ik de kans ervoor niet eens heb gehad, snap ik niet waarom ik lid moet zijn van een supp, verenigingquote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja, er zijn tenslotte maar 375 plaatsen beschikbaar.. het is geen ajax uit
Staan laatste nu omdat Virton gewonnen heeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
KVM blijft in degradatiezorgen dus?
En waarom zegt men dat er rekening wordt gehouden met de vaste fans en is ondertussen alles al verdeeld?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Heb je msn eens opnieuw toegevoegdquote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik ga maar zonder kaart dan...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef RamirezBlanco het volgende:
vorige keer was wel lachen in helmond voor de beker.
Was te verwachten.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef RamirezBlanco het volgende:
volgens mij gaan er best veel zonder kaart met de auto
Zie je ze nog op L1 tijdens Roda-Fortuna vanuit de Irish Pub?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef RamirezBlanco het volgende:
haha is wel lachen die legend-killer. wat moet dat een linke gast zijn haha
Laatste keer Baandert?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef RamirezBlanco het volgende:
die danny en zijn bendeach fortuna is altijd minder dan roda geweest op dat gebied. weet je toen we hun kroeg op de markt aanvielen
okidoki!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je msn eens opnieuw toegevoegd
Terwijl ze vlak ervoor nog lekker op het terrasje zaten...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef RamirezBlanco het volgende:
ja toen. dat was echt vet. stoelen door de ruiten. en niet naar buiten komen. nou well done what a firm
Als ik zelf op/neer ga naar Helmond, is dat te doen op vertoon van me id?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
okidoki!
Ik ben tegenwoordig niet vaak online, dus niet denken dat ik je niet heb toegevoegd
wat die kaarten betreft: ik zal kijken wat ik kan doen (je bent namelijk niet de eerste die het me vraagt)
ik zie ze nog naar binnen vluchten. paar jaar eerder zaten we in de kantine en waren ze echt bang. iedereen gewoon wat drinken. na de wedstrijd komen ze met knuppels en kettingen. en nog vluchtenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Terwijl ze vlak ervoor nog lekker op het terrasje zaten...
H is het uitvak.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef planethugo het volgende:
ik studeer in eindhoven dus dat is nog wel te doen om kaarten te halen, krijg je er daar echt maar 2 p.p. zoals op de site staat?
En welk vak is naast het uitvak zodat ik me toch nog een beetje thuisvoel?
Je kan ze ook zomaar allebei halenquote:Op maandag 9 januari 2006 04:58 schreef marconijmegen het volgende:
denk niet dat jullie de play offs halen, maar met een gunstige loting kan je zomaar de finale van de amstel cup halen!
Anders moet ik zelf maar eens op/neerquote:Op maandag 9 januari 2006 02:01 schreef planethugo het volgende:
ik helaas niet want heb al 6 kaartjes nodig en er gaan er 2 met mee kaartjes halen dus....
kan wel altijd proberen om meer kaartjes te halen, ga ze denk ik volgende week maandag halen dus
Als je toch gaat...quote:Op maandag 9 januari 2006 07:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Anders moet ik zelf maar eens op/neer
Heb geen vrijdag meer vrij. We zouden wel met 2/3 man op/neer kunnen gaan naar Helmond en meer kaarten mee kunnen nemen!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Als je toch gaat...Misschien een leuke vrijdagavond wedstrijd ergens van Helmond??
Oohnee... zal ik wel weer moeten werken, remember Heracles![]()
Effe opgezocht: Banmeld topic deel 675quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:53 schreef Gascoigne het volgende:
hey darkshine is ramirez gebanned ofzo?
Twee dagen geen toegang tot het Forum... Zal wel voor die onzin in het Shittard topic geweest zijn, viel toch allemaal best mee...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef Gascoigne het volgende:
wat betekent dat darkshine? 48 uur?
Een van de VBL mods denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:12 schreef Gascoigne het volgende:
wie heeft hem verraden dan?
Zou opzich wel kunnen ja, moeten we es kijken, hoelaat vertrekken we morgen naar Eupen, en kan jij rijden??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb geen vrijdag meer vrij. We zouden wel met 2/3 man op/neer kunnen gaan naar Helmond en meer kaarten mee kunnen nemen!
waarschijnlijk niet, iedereen heeft sparta thuis nog in gedachte waarbij dat ook gebeurde en dat helemaal fout ging. Men heeft daar veel van geleerd bij HSquote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ik zelf op/neer ga naar Helmond, is dat te doen op vertoon van me id?
op de site staat dat iedereen 2 kaartjes kan krijgen op vertoon van de ID, gaan ze dan nog een vraag stellen om achter het accent te komen ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, iedereen heeft sparta thuis nog in gedachte waarbij dat ook gebeurde en dat helemaal fout ging. Men heeft daar veel van geleerd bij HS
Stond er al bij toen jij dit zei.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet trouwens Elberkani -> Lierse SK.
Maar daar zal waarschijnlijk niemand in Kerkrade wakker van leggen.
goeie zaalvoetballer, maar daar heb je op het veld zo weinig aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet trouwens Elberkani -> Lierse SK.
Maar daar zal waarschijnlijk niemand in Kerkrade wakker van leggen.
Moens, vd leegtequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef planethugo het volgende:
en nu tijd voor nog een versterking, iemand nog wat namen gehoord na vreven?
Moens is al een tijd geblesseerd, maar hij heeft er nu een concurrent bij met die Peersman, dus misschien volgend seizoen, maar dan zou er wel 1st een keeper weg moeten gaan, vind Moens opzich wel een goede en V D Leegte lijkt mij ook wel watquote:
Hmm ja maar dan hebben we er nog 2 eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Contract van Begois loopt af na dit seizoen...
Denk dat het shirt van Cziommer deze week pas gedrukt is?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef Vom het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de reden was dat Cziommer zijn naam bovenaan het shirt had staan terwijl de rest van de ploeg het onderaan het shirt heeft staan?![]()
Ja, dat weet ik, maar waarom dan niet net als alle anderequote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat het shirt van Cziommer deze week pas gedrukt is?
Foutje is menselijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar waarom dan niet net als alle andere
Dat vind ik wat beter iddquote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef planethugo het volgende:
das symbolisch, de weg naar boven is gevonden
Idd, vind het wel de goede kant opgaan nu... Eerst al Cziommer en nu (voor volgend jaar) Saeijs en De Fauw, ik hoop alleen nog op een versterking deze winterstop, denk achterin kunnen we wel nog een back gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Leuke speler, kan je een goede aan hebben!
Roda heb de Fauw langer dan Vloetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Vloet heb de Fauw eerder dan Stevens
KJH durfde niet te komen omdat hij dan moest concureren met Kon'e en Cristiano.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef planethugo het volgende:
Als Stevens paar jaar geleden hier geweest was dan hadden we ook Huntelaar gehad
Maarja das altijd achteraf.
Saidi heeft trouwens een hamstringblessure met onduidelijke herkomst, en die zou ons dan het komende halfjaar moeten versterken?quote:Jammer dat Saidi (voorlopig) niet doorgaat, lijkt me wel een topverdediger voor Roda!
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef DarkShine het volgende:
Je zult maar Vreven heten, denken dat je goed bent en dan horen dat good-old Gerrie Senden een stuk beter is...
En dan kopen ze De Fauw; een Belg.quote:Roda wilt wel af van de vele buitenlanders, en dat is behoorlijk positief!
België is ook ver weg vanuit Kerkrade...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dan kopen ze De Fauw; een Belg.![]()
Ik zie liever een belg komen die al de taal spreekt en zelfs al enige jaren in Nederland voetbalt, dan een totaal onbekende afrikaan van een belgisch 2e elftal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dan kopen ze De Fauw; een Belg.![]()
IK snap de connectie Vreven-Senden niet zo...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal![]()
Ben je de afgelopen 15 jaar wel eens bij Roda gaan kijken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
IK snap de connectie Vreven-Senden niet zo...
Vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ben je de afgelopen 15 jaar wel eens bij Roda gaan kijken?
![]()
Ja, maar geen Vreven gezien, sorry. Wel Senden. Dus wat is er zo moeilijk om me uit te leggen wat Darkshine nu bedoelde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ben je de afgelopen 15 jaar wel eens bij Roda gaan kijken?
![]()
Dat vermoedde ik al, maar ja, ze gaan er zeker vanuit dat ik elke dag het Limburgs Dagblad leesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
Vreven dacht naar Roda te kunnen geloof ik, maar ze zagen meer in Senden.
Stond op zoveel sites en in zoveel kranten...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, maar ja, ze gaan er zeker vanuit dat ik elke dag het Limburgs Dagblad lees![]()
Toen wij er even voor de winterstop waren, werden ze gewoon gescheurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef RD4 het volgende:
wie weet of de kaartjes in Helmond gescand of ouderwets gescheurd worden?
Nu nog in degradatiegevaar ja (gedeelde 13/14/15 plek) maar op 6 punten achter de nummer 5... Hoezo heel erg dicht op elkaar?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef RD4 het volgende:
hebben ze eindelijk weer eens gewonnen, nog steeds in degradatiegevaar?
Tegen de vierde club van Nederland weet Roda ook meestal het netje goed te vinden. Alhoewel het soms vertekend is uiteraard.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Goedzo Roda![]()
Toch knap dat Roda het de traditionele top3 meestal moeilijk maakt
Noem mij maar eens een club op buiten de top 3 die in 10 jaar tijd 7x europees haalde, 1x vice-kampioen, 3 bekerfinales en 2 bekerwinsten op zijn naam heeft staan....quote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is een geldkwestie bij AZ natuurlijk. Zag je ook bij Vitesse toen ze geld hadden. Roda is een zuinige club en daarom minder constant de laatste jaren. Geld voor alle subtoppers en ex-subtoppers.
Nou ja.. dan krijg je de discussie, over hoeveel jaar ga je terug? Vitesse heeft bijv. van 1990 tot 2000 geen enkele lagere klassering gehad dan een 6de plaats of zo... zoiets was het. Die hadden dus ook elk jaar Europees voetbal. Utrecht heeft de laatste jaren ook een paar keer de beker gewonnen. Willem II en Twente is ook tweede geworden. Bij Roda loopt het enorm uit een en sinds de gewonnen EC wedstrijd tegen AC Milaan hebben ze uberhaupt niks meer gedaan. Dat is nu bijna 4 jaar geleden. Een kwestie van wanneer je gaat rekeken. Maar als je bedenkt dat het allemaal gedaan is zonder al te veel uitgaven is het zeker bewonderenswaardig.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef RD4 het volgende:
[..]
Noem mij maar eens een club op buiten de top 3 die in 10 jaar tijd 7x europees haalde, 1x vice-kampioen, 3 bekerfinales en 2 bekerwinsten op zijn naam heeft staan....
Alleen rechtsback en centraal achterin is wat mager. De spits is ook niet echt goed voorzien en Roda is kwetsbaar op de '10'. Alc Sergio wegvalt kunnen (en willen) er wel veel mensen spelen, maar niemand die ook maar bij hem in de buurt komt.quote:gk=3
dr=2
dc=5
dl=3
mr=6
dm=7
am=5
ml=5
fc=4
Hoezo is dat jammer dat ie weg is, hij heeft toch geen eerlijke kans gehad, iedere keer stond cisse weer op en dat terwijl hij pas 1 keer had gescoord (en tegen NAC 2e keer) in de competitie, dat is wel jammer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:21 schreef planethugo het volgende:
klopt, sergio heeft zich onmisbaar gemaakt door zijn overzicht, passes etc. Maar denk dat cziommer daar ook wel goed uit de voeten kan mocht sergio geblesseerd raken
Overigens wel jammer dat derksen nu weg is. Als stand-in kan die toch wel wat forceren maar Stevens koos helaas bijna nooit voor hem. Nu hebben we dus alleen nog Oper, Cisse en Cristiano die daar spelen
en wat daarna nog komt:quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik bedacht me gisteren ineens dat Roda wel een schandalig lastig programma heeft:
Feyenoord uit
AZ thuis
Helmond uit
PSV uit
Overmorgen moet er gewoon gewonnen worden, desnoods met scorebord-journalistiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral Helmond uit doet 't hem.
Feyenoord hebben ze al op 0-0 gehouden, als ze dat bij de rest, op helmond na natuurlijk, ook doen hebben ze niet het slecht gedaan
Couldn't agree morequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Overmorgen moet er gewoon gewonnen worden, desnoods met scorebord-journalistiek.
Dat is het probleem vooral ja, want hij kan zo goed voetballen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Sergio wisselt briljante momenten af met de meest dramatische acties, eer hij naar een grote club wilt zal dat echt moeten veranderen.
dat ligt er natuurlijk aan of men bij AZ woonerfvoetbal speeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Overmorgen moet er gewoon gewonnen worden, desnoods met scorebord-journalistiek.
En of ze de avondvoetballers thuislaten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk aan of men bij AZ woonerfvoetbal speelt
Daarom juistquote:
quote:De Fortuna-top stelt alles in het werk de financiële problemen te beperken. Om het gat deels te dichten heeft Lurvink zelfs bij suikeroom N. Hendriks van Fortuna’s aartsvijand Roda JC aangeklopt. Hendriks bevestigt dat Lurvink, overigens tevergeefs, om geld heeft gevraagd, maar wil niet zeggen om hoeveel het ging.
Nee, dat denk ik niet. Bovendien liggen de problemen aan de linkerkant deze wedstrijd. Stevens moet Lachambre vervangen door Voigt of door Colinet, anders speel je met 4 rechtsbenige verdedigers of middenvelders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Saeijs niet meteen spelen? Dan kan Vicelich naar het middenveld en Voigt weer lekker op de bank.
Zo speelt Cziommer linkshalf en komt Leemans erin. In principe wel een aardig idee omdat met Leemans als verdedigende middenvelder ook de 433-343 van Feyenoord goed bespeelde. Aan de andere kant ga je dan wel erg veel schuiven met spelers en daar houden veel coachen niet erg van.quote:Roda JC: Kujovic, Senden, Kah, Vicelich, Bodor, Leemans, Van Dijk, Cziommer, Sergio, Oper en Cissé.
AZ: Timmer, Steinsson, Jaliens, Mathijsen, De Cler, Landzaat, Molhoek, Van Galen, Meerdink, Arveladze en Huysegems.
Dat kan je uiteraard pas beoordelen als je hem in de basis zet. Ik weet niet goed waarom hij zo weinig speelt, Stevens weet toch wat hij in huis haalde toen hij hem kocht?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat denk ik wel, Voigt is niet goed genoeg voor de basis.
Vorig seizoen was die basisspeler onder Stevens bij Koln, denk niet dat Stevens hem dan voor de bank heeft meegenomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is Stevens allemaal wat tegengevallen dus, het is meer een ideale twaalfde man.
1 maar? Echte mannen pakken het groots aanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef RD4 het volgende:
boefjes van R'dam hebben nog een raam van de WSU bus ingegooid....
Vanaf een afstand, met een grotere groep, flink bewapend bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1 maar? Echte mannen pakken het groots aan![]()
Klopt jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vanaf een afstand, met een grotere groep, flink bewapend bedoel je?
Ja, daar zit misschien ook wel weer wat in, maarja vond het wel vreemd, hopelijk volgende keer zonder cisse eindelijk eens, en vond voigt bij vlagen wel redelijk spelen op de linksbackquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef planethugo het volgende:
wissels waren ook bagger ja maar geloof dat stevens ergens zei dat dat extra gedaan was omdat hij die partij al als verloren beschouwde en geen risico met o.a. sergio wou nemen
Oper is moe, hij heeft geen winter- en geen zomerstop gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja dat geloof ik wel, anders haal je Oper er ook niet af.
Nou, ik denk dat Cissé geen slechte bedoelingen heeft met zijn spel. Ik moet zeggen dat ik hem vaak erg dreigend vind met zijn snelheid, maar veel te wild voor de goal. Er zit veel potentie in deze jongen en hij brengt diepgang in het spel van Roda. Ik ben bang dat als je met Cris en Oper speelt en met het huidige middenveld, je veel te weinig diepgang hebt in de aanval.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Beschouw het volgende:
Liever een Oper die moe is, dan een Cissé die blind is.
Snapt die gozer niet dat je voetbalt met 11 in een team?
Maar dat Cris absoluut geen bal kan vasthouden...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef planethugo het volgende:
probleem is dat Cristiano en Oper beetje zelfde soort spelers zijn ja
Cris is de perfecte speler om de bal in de 16 te krijgen en deze erin te schieten/koppen. Voetballend heb je niet zo veel aan hem.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar dat Cris absoluut geen bal kan vasthouden...
Koppen kan ie inderdaad goed, maar dan houdt het ook wel op.. Cisse is gewoon geen afmaker, hij werkt wel zo af en toe, en heeft wel dreiging, maar uiteindelijk gaat toch om de kansen die ie (helaas) niet afmaakt.. Dus een extra spits zou geen overbodige luxe zijn, maar denk zelf niet dat Anastasiou nou de beste keuze is...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Cris is de perfecte speler om de bal in de 16 te krijgen en deze erin te schieten/koppen. Voetballend heb je niet zo veel aan hem.
omgquote:
Dat verklaart zijn wissel dan helemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Oper is moe, hij heeft geen winter- en geen zomerstop gehad.
ja ik ook, kreeg laatst geen kaartje omdat op mijn ID geboorteplaats Heerlen staat. Pure discriminatie. En ik woon officieel in Eindhoven wegens mijn studie. Ga me morgen voor de zekerheid maar een uittreksel van het bevolkingsregister halen op het stadhuis dan maar pffff. Wat je tegenwoordig al niet moet uithalen om een wedstrijd te bezoekenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
omgof Bob
![]()
Wie zal er morgen opstaan als rechtsback ben ik wel benieuwd, ga morgen denk ik toch maar naar Helmond toe, kijken of ik nog kaartje kan krijgen
Of gewoon rondom het stadion blijven hangen tot je mensen vind die een kaartje voor je halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja ik ook, kreeg laatst geen kaartje omdat op mijn ID geboorteplaats Heerlen staat. Pure discriminatie. En ik woon officieel in Eindhoven wegens mijn studie. Ga me morgen voor de zekerheid maar een uittreksel van het bevolkingsregister halen op het stadhuis dan maar pffff. Wat je tegenwoordig al niet moet uithalen om een wedstrijd te bezoeken![]()
Ik ben ook zo aan mijn kaartje gekomen.quote:
Ik heb via via nog 2 kaartjes kunnen regelen voor mij en een vriend van mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:34 schreef planethugo het volgende:
welk vak? Ga er zo ff heen kaartje halen namelijk
Oe oe we krijgen een mooi vlaggetje en een polsbandjequote:31-01-2006
De wedstrijd Helmond Sport - Roda JC gaat vanavond gewoon door. De aftrap is om 20.00 uur.
U kunt tot 16.00 vanmiddag nog kaarten kopen in de voorverkoop. De kassa's gaan vanavond om 18.45 uur open.
Voor de wedstrijd zal de Vender optreden. Daarnaast liggen er vlaggetjes op alle stoelen (gesponsord door Scarlet) en speciale polsbandjes van Helmond Sport.
Waarschijnlijk KVM-Geel, maar dat wist je alquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo vanavond weer even kaartjes halen voor zaterdag, nog meer mensen die meegaan zaterdag?
helaas niet, denkelijk wel volgende week zaterdag tegen twentequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo vanavond weer even kaartjes halen voor zaterdag, nog meer mensen die meegaan zaterdag?
Inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk KVM-Geel, maar dat wist je al
Ja dan ben ik ook weer daarquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
helaas niet, denkelijk wel volgende week zaterdag tegen twente
Laat je mij wat weten uit Aidshoven?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
InderdaadHou me op de hoogte van de tussenstand daar in het Belgische land
![]()
Will doquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat je mij wat weten uit Aidshoven?
Een val over een bal ook (Willem II - RBC)...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Handsballen beoordelen is wel een van de moeilijkste aspecten voor scheidsrechters.
Vanuit mijn perspectief is het heel simpel: Maakt een speler van een kleinere club hands dan een penalty. Maakt een speler van de grotere club hands, dan aangeschoten/niet gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Handsballen beoordelen is wel een van de moeilijkste aspecten voor scheidsrechters.
Ik was ook nog wezen kijken, vond het een beetje tegenvallend wat Aken liet zien, wel gelukkig gewonnenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef RD4 het volgende:
net terug uit Aken, boys hebben met 1-0 gewonnen door een penalty halverwege de 2e helft, Unterhaching kreeg vlak voor tijd ook een penalty maar schoten hem op de keeper, 3 punten voor Aken dus...
Ik kon vanuit mijjn positie (Noord tegen Oost aan) zien dat Vennegoor in het andere strafshopgebied hands maakte, de scheids was alleen geintimideerd leek het om de penalty dus niet te geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief is het heel simpel: Maakt een speler van een kleinere club hands dan een penalty. Maakt een speler van de grotere club hands, dan aangeschoten/niet gezien.
Precies, vond ik ook bij die 2e gele kaart van Van Dijk dat ie zich liet provoceren door de PSV aanhang (die zich op dat soort moment zelfs lieten horen, voor de rest was het echt doodstil daar)quote:Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kon vanuit mijjn positie (Noord tegen Oost aan) zien dat Vennegoor in het andere strafshopgebied hands maakte, de scheids was alleen geintimideerd leek het om de penalty dus niet te geven.
Roda speelde zoals verwacht gewoon goed en kwam knap op voorsprong, het heeft helaas niet mogen baten.
Roda speelde natuurlijk ook gewoon erg hard en een rode kaart zat eraan te komen, dat van Dijk die op dat moment net kreeg was een betje pech, maar ik kan dat de scheids niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Precies, vond ik ook bij die 2e gele kaart van Van Dijk dat ie zich liet provoceren door de PSV aanhang (die zich op dat soort moment zelfs lieten horen, voor de rest was het echt doodstil daar)
Dat moment komt steeds dichterbij heb ik het idee, het spel is goed, het team in balans én met vertrouwen en de zwaarste wedstrijden zijn zo'n beetje wel gespeeld of niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef planethugo het volgende:
ik wacht nog steeds op het moment dat het ons eens meezit dit seizoen![]()
Eind maart?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef planethugo het volgende:
ik wacht nog steeds op het moment dat het ons eens meezit dit seizoen![]()
Waarom ga je niet mee dan??quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef DarkShine het volgende:
Voor mij geen Enschede, heel misschien zondag Oostende - KV Mechelen...
Bahbah, wat word het meteen weer breed uitegsmeerd in de Nederlandse media, krijgen ze 2x achter elkaar (onterecht) een rode kaart en meteen zijn we een schopploegquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Hij ging het duel aan, maar die blessure was echt niet opzettelijk. Cissé was zelfs de eerste die zijn ploegmaats kalmeerde...
En een rode kaart een 5 minuten na een duel pas geven?Cziommer die het publiek opjaagde toen de scheids werd toegezongen
Zaterdag Enschede?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:35 schreef planethugo het volgende:
ad sportwereld vind ik normaal wel(niet met roda maar in het algemeen fijn krantje) maar wat ze nu schrijven slaat werkelijk nergens op
Dan moet ik jou toch ook kennen kerel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
yup
met bus van het fanproject
quote:Simon, hoe is het om weer in Nederland te zijn?
“Het is heerlijk om weer in Nederland te spelen. En bij Roda JC lukt dat goed.”
Dat blijkt. Je hebt een paar goede wedstrijden gespeeld en een mooi doelpunt gescoord tegen PSV.
“Ja, dat klopt, maar het kan zeker beter. En ik denk dat we wel genoeg kwaliteit hebben om in de toekomst wedstrijden als tegen PSV ook te winnen.”
Wat veel supporters van Twente zich afvragen, waarom speel je niet bij FC Twente?
“Ik ben eigenlijk niet zo direct benaderd. In de zomer heb ik bij Schalke ’04 aangegeven dat ik graag bij Twente wilde blijven, en dat heb ik ook bij Twente aangegeven. Twente schijnt ook wel onderhandeld te hebben met Schalke maar het is niet rondgekomen.”
Hoe kwam dat?
”Schalke had de helft van het opleidingsgeld voor mij al aan Twente betaald, en voor de andere helft mocht ik naar FC Twente. Dus eigenlijk hoefden ze niet voor mij te betalen, maar het is toch niet rondgekomen.”
En in de winterstop?
”Ja toen is er ook nog even kort contact geweest met Twente maar dat is ook op niets uitgelopen.”
Zaterdag speel je dus voor het eerst tegen Twente, hoe voelt dat?
”Ik zal je eerlijk zeggen dat ik vannacht slecht geslapen heb. Ik ben erg benieuwd naar de ontvangst in het Arke stadion. Ik hoop dat de mensen blij zijn om me weer in het Arke stadion te zien spelen, ook al is het als tegenstander.”
FC Twente en Roda JC staan in de competitie nog maar één punt van elkaar, wie van beide haalt de play-offs?
“Ik hoop natuurlijk dat we het allebei halen, maar Roda haalt het zeker. Voor Twente hoop ik natuurlijk dat ze het halen, het is natuurlijk mijn club en ik gun ze het allerbeste.”
Volg je Twente nog?
“Jazeker, ik heb ook pas nog contact gehad met Rini Coolen.”
Wat vind je van zijn beslissing om op te stappen?
“Ik vind het heel zuur, hij is een fantastische trainer. Maar hij is ook een clubman en hij heeft me verteld dat hij het in het belang van de club heeft gedaan. Rini is mentaal heel sterk en hij had de druk zeker wel het hoofd kunnen bieden. Maar misschien is deze beslissing toch wel goed geweest.”
En hoe is zijn vervanger Jan van Staa?
“Ik heb hem natuurlijk niet meegemaakt als hoofdtrainer, maar hij vormde met Rini en Evert Bleuming altijd een goed team. Hij heeft natuurlijk zelf ook gevoetbald en dat is belangrijk. Ik hoop dat hij het goed zal doen bij Twente.”
Cziommer nog in Twente-shirt
Hoe ben je opgevangen bij Roda JC?
“Erg plezierig, het is een echte familieclub en de mensen behandelen me erg prettig.”
Hoe zijn de supporters?
“Ook zij hebben me goed opgevangen. Iedereen praat hier ook over voetbal op straat. In de wedstrijd tegen AZ heb ik gemerkt dat er een goede sfeer kan heersen in het stadion. Roda heeft goede supporters, en als de prestaties goed zijn leeft de sfeer in het stadion op.”
Net als bij Twente?
“Dat is niet te vergelijken. Ik ben sinds mijn veertiende bij Twente geweest en ken de supporters veel beter. De sfeer in ‘de hel van Enschede’ is natuurlijk fantastisch, Twente heeft super-supporters.”
En de clubs, zijn die met elkaar te vergelijken?
“Dat is ook niet te zeggen. Ik heb gemerkt dat Roda een echte familieclub is maar ik heb al sinds mijn veertiende bij Twente gespeeld dus daar weet ik precies wat er speelt en hoe alles gaat.”
Hoe gaat het sportief bij Roda JC?
“We hebben een goed elftal en goede trainers. Met Huub Stevens, Raymond Atteveld en Ruud Hesp hebben we een aantal mensen in huis die zelf ervaring op niveau hebben.”
Wanneer is je contract afgelopen?
”Ik speel op huurbasis tot juni bij Roda, en daarna ben ik transfervrij.”
Kom je nog terug bij FC Twente?
“FC Twente is mijn club en daar wil ik zeker graag weer spelen. Maar ik heb natuurlijk ook nog steeds de ambitie om bij een topclub te spelen, ook al is het bij Schalke niet uit de verf gekomen. Maar eigenlijk kan ik daar ook nog niet aan denken, ik heb ongeveer negen maanden nauwelijks gespeeld door blessures en problemen bij de club en wil me eerst volledig voor Roda inzetten.”
Ga je zaterdag tegen Twente iets minder goed je best doen?
“Als je mij als voetballer kent weet je dat ik altijd mijn uiterste best zal doen, en Roda is nu mijn werkgever. Twente is mijn club, maar zaterdag zal ik negentig minuten mijn best doen voor Roda.”
Is het gunstig voor Twente dat je niet goed geslapen hebt?
“Dat maakt vast niet uit, vannacht ben ik dan echt moe en slaap ik goed en dan ben ik morgen gewoon fit.”
Dacht ik deze week zelf ook nog aan...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Zeker wel blij dat Paul Put geen coach is geworden van Roda?
Laurent Delorge? Of een ander? Twente wilde hem toen ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef planethugo het volgende:
idd blij ja, net als die ene gast van anderlecht wat bijna gekomen was
quote:Rode kaarten Kah en Nilsson geseponeerd
20/2/2006 17:37
Wegens gebrek aan bewijs heeft de tuchtcommissie van de KNVB de rode kaarten voor Pa-Modou Kah (Roda JC) en Lasse Nilsson (SC Heerenveen) geseponeerd. Beide spelers werden zaterdag in het onderlinge duel van hun beide clubs van het veld gestuurd.
Op aanwijzingen van assistent-scheidsrechter Ron Karremans toonde leidsman Reinold Wiedemeijer de Gambiaan en de Zweed de rode kaart. Zelf was het incident Wiedemeijer ontgaan. Op de televisiebeelden werd ook niet helemaal duidelijk wat er nu precies was gebeurd.
De tuchtcommissie van de KNVB is tot de conclusie gekomen dat er geen grond is om beide spelers te schorsen.
Geboren in Gambia, getogen in Noorwegen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef Beschouw het volgende:
Kah een Gambiaan? Noor toch?
Punten zijn punten, hoe maakt niet uit!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo netjes hoor 1-3 gewonnen, ben ik er niet bij winnen ze zowaar
Mooie goal trouwens ook van Cziommer, wat ik zo in de samenvatting zag, was vitesse in de eerste helft toch wel sterker dan Roda, maar door die rode kaart alsnog gewonnen
Hoe was KVM?? 0-0 las ik?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Punten zijn punten, hoe maakt niet uit!
Waardeloze scheids had de KNVB gestuurd, zag opzettelijke handballen, een elleboogstoot, tackels met 2 benen van achter enz. over het hoofd...quote:
Zo heb je overal wel van die spelersquote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Leegte trok zich bij Twente naar verluid wel op aan de vriendin van Cziommer.
Bij Roda JC ook dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo heb je overal wel van die spelers
Ik weet er 1 van een niet nader te noemen club, wat binnenskamers moest blijven.quote:
Heb Roda nog niet veel zien spelen in 2006, ben meer op KVM geweest tot nu toe.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar DS, weet je een goed antwoord op m'n vraag?
Optrekken weet ik niet, hij speelt in het teambelang en neemt ze op sleeptouw, maar genoeg spelers bijven niks waard...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Cziommer is een uitstekende aanwinst, is hij de speler waaraan anderen zich optrekken?
quote:Roda JC wil Simon Cziommer houden
Roda JC wil speler Simon Cziommer zo snel mogelijk vastleggen. Dat zegt vandaag Roda-directeur Huub Narinx.
Cziommer wordt op dit moment gehuurd van Schalke 04. Zijn contract bij de Duitse club loopt aan het einde van dit seizoen af. Na de Duitse middenvelder enkele maanden in actie te hebben gezien, wil Roda Cziommer zo snel mogelijk een contract aanbieden.
Bron: L1
¤ 9 miljoen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Flink wat centen naar Kerkrade dus.
Wij willen Simon terug.quote:
Idd, zou wel mooi zijn als ie zou blijven, en als cristiano, sonko en collinet weggaan en hun salaris wegvalt kunnen er misschien nog een paar leuke spelers bijkomen voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef TheGHunter het volgende:
Ik hoop dat Simon toch nog minimaal 1 seizoen in Kerkrade blijft. Ook al heeft hij aangegeven ooit nog eens terug naar Twente te willen. Als Roda hem een vergelijkbaar contract kan bieden als dat hij bij Schalke had (oa met het transfergeld van Kone), dan zie ik het positief in
Dat denk ik ook zeker. Maar de top-3(4) durfde de gok nooit aan met Simon. Maar zelfs bij schalke zou deze man een vesterking zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef planethugo het volgende:
denk niet dat ie blijft, hij is zich toch behoorlijk in de picture het spelen. Denk dat ie wel wat hogerop kan dan Roda of Twente
Cziommer vind ik het érg goed doen icm Bodor en voor Roda is het te hopen dat ze nog even blijven en gezien PSV's besluit is er wel even genoeg financiele armslag om dat te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:17 schreef Professional het volgende:
Cziommer blijft echt niet he.
Die gast kan makkelijk mee met de spelers bij Ajax, PSV en Feyenoord. Feyenoord was opzoek naar een speler op het middenveld, dus die zullen ook wel de kat uit de boom kijken hoor
Maar ik hoop echt dat die blijft, zo`n speler als hem vind je niet nog een 2de keer.
Van die ¤9,- miljoen gaat Roda grotendeels oude rekeningen betalen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Cziommer vind ik het érg goed doen icm Bodor en voor Roda is het te hopen dat ze nog even blijven en gezien PSV's besluit is er wel even genoeg financiele armslag om dat te bewerkstelligen.
Hebben ze nog zoveel openstaan dan, of wil Nol eindelijk eens euro's terugzien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van die ¤9,- miljoen gaat Roda grotendeels oude rekeningen betalen...
Er zal idd een behoorlijk gedeelte richting Nol gaan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hebben ze nog zoveel openstaan dan, of wil Nol eindelijk eens euro's terugzien?
Ook terecht, want hij stond lang garant. Scout Roda nog zoveel in Belgie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zal idd een behoorlijk gedeelte richting Nol gaan...
Nederland, België en 2de Bundesliga. Daarna willen ze eerst in de Scandinavische landen kijken...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook terecht, want hij stond lang garant. Scout Roda nog zoveel in Belgie?
Afblijven!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarna willen ze eerst in de Scandinavische landen kijken...
Ik was op de reactie aan het wachten.quote:
www.rodaworld.nl zullen wel weer foto's komen te staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Zaterdag ASWH A1 - Roda JC A1 voor de competitie. Helaas speelt het eerste uit, anders was ik wel even gaan kijken als voorwedstrijdje.
Op die site zitten gasten die zelfs de A1 volgen tot Rotterdam, ze staan geloof ik wel 1e in de competitie van de A1, er zit wel een bij die ik ken, Kris Quijs, heb nog samen met ze broer (Jamie speelt in 2e) gespeeld bij amateurclub bij mij uit de buurt, maar voor de rest weet ik er vrij weinig van afquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Zelfs van de A1 joh? Loopt daar wat talent?
Maar valt samen met Roda - Sparta, alhoewel ik denk dat ze van tevoren wel even langskomen bij julllie, dus hou die site maar in de gatenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Als ze tot Rotterdam gaan, dan stoppen ze hier ook wel ja.
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef DarkShine het volgende:
Hoezo geen leven, voor de A1 die kant op...
Clubmongool bedoel je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |