Dacht ik deze week zelf ook nog aan...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Zeker wel blij dat Paul Put geen coach is geworden van Roda?
Laurent Delorge? Of een ander? Twente wilde hem toen ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef planethugo het volgende:
idd blij ja, net als die ene gast van anderlecht wat bijna gekomen was
quote:Rode kaarten Kah en Nilsson geseponeerd
20/2/2006 17:37
Wegens gebrek aan bewijs heeft de tuchtcommissie van de KNVB de rode kaarten voor Pa-Modou Kah (Roda JC) en Lasse Nilsson (SC Heerenveen) geseponeerd. Beide spelers werden zaterdag in het onderlinge duel van hun beide clubs van het veld gestuurd.
Op aanwijzingen van assistent-scheidsrechter Ron Karremans toonde leidsman Reinold Wiedemeijer de Gambiaan en de Zweed de rode kaart. Zelf was het incident Wiedemeijer ontgaan. Op de televisiebeelden werd ook niet helemaal duidelijk wat er nu precies was gebeurd.
De tuchtcommissie van de KNVB is tot de conclusie gekomen dat er geen grond is om beide spelers te schorsen.
Geboren in Gambia, getogen in Noorwegen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef Beschouw het volgende:
Kah een Gambiaan? Noor toch?
Punten zijn punten, hoe maakt niet uit!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo netjes hoor 1-3 gewonnen, ben ik er niet bij winnen ze zowaar
Mooie goal trouwens ook van Cziommer, wat ik zo in de samenvatting zag, was vitesse in de eerste helft toch wel sterker dan Roda, maar door die rode kaart alsnog gewonnen
Hoe was KVM?? 0-0 las ik?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Punten zijn punten, hoe maakt niet uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |