Stond er al bij toen jij dit zei.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet trouwens Elberkani -> Lierse SK.
Maar daar zal waarschijnlijk niemand in Kerkrade wakker van leggen.
goeie zaalvoetballer, maar daar heb je op het veld zo weinig aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet trouwens Elberkani -> Lierse SK.
Maar daar zal waarschijnlijk niemand in Kerkrade wakker van leggen.
Moens, vd leegtequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef planethugo het volgende:
en nu tijd voor nog een versterking, iemand nog wat namen gehoord na vreven?
Moens is al een tijd geblesseerd, maar hij heeft er nu een concurrent bij met die Peersman, dus misschien volgend seizoen, maar dan zou er wel 1st een keeper weg moeten gaan, vind Moens opzich wel een goede en V D Leegte lijkt mij ook wel watquote:
Hmm ja maar dan hebben we er nog 2 eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Contract van Begois loopt af na dit seizoen...
Denk dat het shirt van Cziommer deze week pas gedrukt is?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef Vom het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de reden was dat Cziommer zijn naam bovenaan het shirt had staan terwijl de rest van de ploeg het onderaan het shirt heeft staan?![]()
Ja, dat weet ik, maar waarom dan niet net als alle anderequote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat het shirt van Cziommer deze week pas gedrukt is?
Foutje is menselijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar waarom dan niet net als alle andere
Dat vind ik wat beter iddquote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef planethugo het volgende:
das symbolisch, de weg naar boven is gevonden
Idd, vind het wel de goede kant opgaan nu... Eerst al Cziommer en nu (voor volgend jaar) Saeijs en De Fauw, ik hoop alleen nog op een versterking deze winterstop, denk achterin kunnen we wel nog een back gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Leuke speler, kan je een goede aan hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |