Stond er al bij toen jij dit zei.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet trouwens Elberkani -> Lierse SK.
Maar daar zal waarschijnlijk niemand in Kerkrade wakker van leggen.
goeie zaalvoetballer, maar daar heb je op het veld zo weinig aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je vergeet trouwens Elberkani -> Lierse SK.
Maar daar zal waarschijnlijk niemand in Kerkrade wakker van leggen.
Moens, vd leegtequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef planethugo het volgende:
en nu tijd voor nog een versterking, iemand nog wat namen gehoord na vreven?
Moens is al een tijd geblesseerd, maar hij heeft er nu een concurrent bij met die Peersman, dus misschien volgend seizoen, maar dan zou er wel 1st een keeper weg moeten gaan, vind Moens opzich wel een goede en V D Leegte lijkt mij ook wel watquote:
Hmm ja maar dan hebben we er nog 2 eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Contract van Begois loopt af na dit seizoen...
Denk dat het shirt van Cziommer deze week pas gedrukt is?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef Vom het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de reden was dat Cziommer zijn naam bovenaan het shirt had staan terwijl de rest van de ploeg het onderaan het shirt heeft staan?![]()
Ja, dat weet ik, maar waarom dan niet net als alle anderequote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat het shirt van Cziommer deze week pas gedrukt is?
Foutje is menselijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar waarom dan niet net als alle andere
Dat vind ik wat beter iddquote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef planethugo het volgende:
das symbolisch, de weg naar boven is gevonden
Idd, vind het wel de goede kant opgaan nu... Eerst al Cziommer en nu (voor volgend jaar) Saeijs en De Fauw, ik hoop alleen nog op een versterking deze winterstop, denk achterin kunnen we wel nog een back gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Leuke speler, kan je een goede aan hebben!
Roda heb de Fauw langer dan Vloetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Vloet heb de Fauw eerder dan Stevens
KJH durfde niet te komen omdat hij dan moest concureren met Kon'e en Cristiano.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef planethugo het volgende:
Als Stevens paar jaar geleden hier geweest was dan hadden we ook Huntelaar gehad
Maarja das altijd achteraf.
Saidi heeft trouwens een hamstringblessure met onduidelijke herkomst, en die zou ons dan het komende halfjaar moeten versterken?quote:Jammer dat Saidi (voorlopig) niet doorgaat, lijkt me wel een topverdediger voor Roda!
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef DarkShine het volgende:
Je zult maar Vreven heten, denken dat je goed bent en dan horen dat good-old Gerrie Senden een stuk beter is...
En dan kopen ze De Fauw; een Belg.quote:Roda wilt wel af van de vele buitenlanders, en dat is behoorlijk positief!
België is ook ver weg vanuit Kerkrade...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dan kopen ze De Fauw; een Belg.![]()
Ik zie liever een belg komen die al de taal spreekt en zelfs al enige jaren in Nederland voetbalt, dan een totaal onbekende afrikaan van een belgisch 2e elftal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dan kopen ze De Fauw; een Belg.![]()
IK snap de connectie Vreven-Senden niet zo...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal![]()
Ben je de afgelopen 15 jaar wel eens bij Roda gaan kijken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
IK snap de connectie Vreven-Senden niet zo...
Vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ben je de afgelopen 15 jaar wel eens bij Roda gaan kijken?
![]()
Ja, maar geen Vreven gezien, sorry. Wel Senden. Dus wat is er zo moeilijk om me uit te leggen wat Darkshine nu bedoelde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ben je de afgelopen 15 jaar wel eens bij Roda gaan kijken?
![]()
Dat vermoedde ik al, maar ja, ze gaan er zeker vanuit dat ik elke dag het Limburgs Dagblad leesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
Vreven dacht naar Roda te kunnen geloof ik, maar ze zagen meer in Senden.
Stond op zoveel sites en in zoveel kranten...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, maar ja, ze gaan er zeker vanuit dat ik elke dag het Limburgs Dagblad lees![]()
Toen wij er even voor de winterstop waren, werden ze gewoon gescheurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef RD4 het volgende:
wie weet of de kaartjes in Helmond gescand of ouderwets gescheurd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |