Ja, daar zit misschien ook wel weer wat in, maarja vond het wel vreemd, hopelijk volgende keer zonder cisse eindelijk eens, en vond voigt bij vlagen wel redelijk spelen op de linksbackquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef planethugo het volgende:
wissels waren ook bagger ja maar geloof dat stevens ergens zei dat dat extra gedaan was omdat hij die partij al als verloren beschouwde en geen risico met o.a. sergio wou nemen
Oper is moe, hij heeft geen winter- en geen zomerstop gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja dat geloof ik wel, anders haal je Oper er ook niet af.
Nou, ik denk dat Cissé geen slechte bedoelingen heeft met zijn spel. Ik moet zeggen dat ik hem vaak erg dreigend vind met zijn snelheid, maar veel te wild voor de goal. Er zit veel potentie in deze jongen en hij brengt diepgang in het spel van Roda. Ik ben bang dat als je met Cris en Oper speelt en met het huidige middenveld, je veel te weinig diepgang hebt in de aanval.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Beschouw het volgende:
Liever een Oper die moe is, dan een Cissé die blind is.
Snapt die gozer niet dat je voetbalt met 11 in een team?
Maar dat Cris absoluut geen bal kan vasthouden...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef planethugo het volgende:
probleem is dat Cristiano en Oper beetje zelfde soort spelers zijn ja
Cris is de perfecte speler om de bal in de 16 te krijgen en deze erin te schieten/koppen. Voetballend heb je niet zo veel aan hem.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar dat Cris absoluut geen bal kan vasthouden...
Koppen kan ie inderdaad goed, maar dan houdt het ook wel op.. Cisse is gewoon geen afmaker, hij werkt wel zo af en toe, en heeft wel dreiging, maar uiteindelijk gaat toch om de kansen die ie (helaas) niet afmaakt.. Dus een extra spits zou geen overbodige luxe zijn, maar denk zelf niet dat Anastasiou nou de beste keuze is...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Cris is de perfecte speler om de bal in de 16 te krijgen en deze erin te schieten/koppen. Voetballend heb je niet zo veel aan hem.
omgquote:
Dat verklaart zijn wissel dan helemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Oper is moe, hij heeft geen winter- en geen zomerstop gehad.
ja ik ook, kreeg laatst geen kaartje omdat op mijn ID geboorteplaats Heerlen staat. Pure discriminatie. En ik woon officieel in Eindhoven wegens mijn studie. Ga me morgen voor de zekerheid maar een uittreksel van het bevolkingsregister halen op het stadhuis dan maar pffff. Wat je tegenwoordig al niet moet uithalen om een wedstrijd te bezoekenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
omgof Bob
![]()
Wie zal er morgen opstaan als rechtsback ben ik wel benieuwd, ga morgen denk ik toch maar naar Helmond toe, kijken of ik nog kaartje kan krijgen
Of gewoon rondom het stadion blijven hangen tot je mensen vind die een kaartje voor je halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja ik ook, kreeg laatst geen kaartje omdat op mijn ID geboorteplaats Heerlen staat. Pure discriminatie. En ik woon officieel in Eindhoven wegens mijn studie. Ga me morgen voor de zekerheid maar een uittreksel van het bevolkingsregister halen op het stadhuis dan maar pffff. Wat je tegenwoordig al niet moet uithalen om een wedstrijd te bezoeken![]()
Ik ben ook zo aan mijn kaartje gekomen.quote:
Ik heb via via nog 2 kaartjes kunnen regelen voor mij en een vriend van mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:34 schreef planethugo het volgende:
welk vak? Ga er zo ff heen kaartje halen namelijk
Oe oe we krijgen een mooi vlaggetje en een polsbandjequote:31-01-2006
De wedstrijd Helmond Sport - Roda JC gaat vanavond gewoon door. De aftrap is om 20.00 uur.
U kunt tot 16.00 vanmiddag nog kaarten kopen in de voorverkoop. De kassa's gaan vanavond om 18.45 uur open.
Voor de wedstrijd zal de Vender optreden. Daarnaast liggen er vlaggetjes op alle stoelen (gesponsord door Scarlet) en speciale polsbandjes van Helmond Sport.
Waarschijnlijk KVM-Geel, maar dat wist je alquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo vanavond weer even kaartjes halen voor zaterdag, nog meer mensen die meegaan zaterdag?
helaas niet, denkelijk wel volgende week zaterdag tegen twentequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zo vanavond weer even kaartjes halen voor zaterdag, nog meer mensen die meegaan zaterdag?
Inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk KVM-Geel, maar dat wist je al
Ja dan ben ik ook weer daarquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
helaas niet, denkelijk wel volgende week zaterdag tegen twente
Laat je mij wat weten uit Aidshoven?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
InderdaadHou me op de hoogte van de tussenstand daar in het Belgische land
![]()
Will doquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat je mij wat weten uit Aidshoven?
Een val over een bal ook (Willem II - RBC)...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Handsballen beoordelen is wel een van de moeilijkste aspecten voor scheidsrechters.
Vanuit mijn perspectief is het heel simpel: Maakt een speler van een kleinere club hands dan een penalty. Maakt een speler van de grotere club hands, dan aangeschoten/niet gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Handsballen beoordelen is wel een van de moeilijkste aspecten voor scheidsrechters.
Ik was ook nog wezen kijken, vond het een beetje tegenvallend wat Aken liet zien, wel gelukkig gewonnenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef RD4 het volgende:
net terug uit Aken, boys hebben met 1-0 gewonnen door een penalty halverwege de 2e helft, Unterhaching kreeg vlak voor tijd ook een penalty maar schoten hem op de keeper, 3 punten voor Aken dus...
Ik kon vanuit mijjn positie (Noord tegen Oost aan) zien dat Vennegoor in het andere strafshopgebied hands maakte, de scheids was alleen geintimideerd leek het om de penalty dus niet te geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief is het heel simpel: Maakt een speler van een kleinere club hands dan een penalty. Maakt een speler van de grotere club hands, dan aangeschoten/niet gezien.
Precies, vond ik ook bij die 2e gele kaart van Van Dijk dat ie zich liet provoceren door de PSV aanhang (die zich op dat soort moment zelfs lieten horen, voor de rest was het echt doodstil daar)quote:Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kon vanuit mijjn positie (Noord tegen Oost aan) zien dat Vennegoor in het andere strafshopgebied hands maakte, de scheids was alleen geintimideerd leek het om de penalty dus niet te geven.
Roda speelde zoals verwacht gewoon goed en kwam knap op voorsprong, het heeft helaas niet mogen baten.
Roda speelde natuurlijk ook gewoon erg hard en een rode kaart zat eraan te komen, dat van Dijk die op dat moment net kreeg was een betje pech, maar ik kan dat de scheids niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Precies, vond ik ook bij die 2e gele kaart van Van Dijk dat ie zich liet provoceren door de PSV aanhang (die zich op dat soort moment zelfs lieten horen, voor de rest was het echt doodstil daar)
Dat moment komt steeds dichterbij heb ik het idee, het spel is goed, het team in balans én met vertrouwen en de zwaarste wedstrijden zijn zo'n beetje wel gespeeld of niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef planethugo het volgende:
ik wacht nog steeds op het moment dat het ons eens meezit dit seizoen![]()
Eind maart?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef planethugo het volgende:
ik wacht nog steeds op het moment dat het ons eens meezit dit seizoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |