Bij Roda JC ook dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo heb je overal wel van die spelers
Ik weet er 1 van een niet nader te noemen club, wat binnenskamers moest blijven.quote:
Heb Roda nog niet veel zien spelen in 2006, ben meer op KVM geweest tot nu toe.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar DS, weet je een goed antwoord op m'n vraag?
Optrekken weet ik niet, hij speelt in het teambelang en neemt ze op sleeptouw, maar genoeg spelers bijven niks waard...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Cziommer is een uitstekende aanwinst, is hij de speler waaraan anderen zich optrekken?
quote:Roda JC wil Simon Cziommer houden
Roda JC wil speler Simon Cziommer zo snel mogelijk vastleggen. Dat zegt vandaag Roda-directeur Huub Narinx.
Cziommer wordt op dit moment gehuurd van Schalke 04. Zijn contract bij de Duitse club loopt aan het einde van dit seizoen af. Na de Duitse middenvelder enkele maanden in actie te hebben gezien, wil Roda Cziommer zo snel mogelijk een contract aanbieden.
Bron: L1
¤ 9 miljoen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Flink wat centen naar Kerkrade dus.
Wij willen Simon terug.quote:
Idd, zou wel mooi zijn als ie zou blijven, en als cristiano, sonko en collinet weggaan en hun salaris wegvalt kunnen er misschien nog een paar leuke spelers bijkomen voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef TheGHunter het volgende:
Ik hoop dat Simon toch nog minimaal 1 seizoen in Kerkrade blijft. Ook al heeft hij aangegeven ooit nog eens terug naar Twente te willen. Als Roda hem een vergelijkbaar contract kan bieden als dat hij bij Schalke had (oa met het transfergeld van Kone), dan zie ik het positief in
Dat denk ik ook zeker. Maar de top-3(4) durfde de gok nooit aan met Simon. Maar zelfs bij schalke zou deze man een vesterking zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef planethugo het volgende:
denk niet dat ie blijft, hij is zich toch behoorlijk in de picture het spelen. Denk dat ie wel wat hogerop kan dan Roda of Twente
Cziommer vind ik het érg goed doen icm Bodor en voor Roda is het te hopen dat ze nog even blijven en gezien PSV's besluit is er wel even genoeg financiele armslag om dat te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:17 schreef Professional het volgende:
Cziommer blijft echt niet he.
Die gast kan makkelijk mee met de spelers bij Ajax, PSV en Feyenoord. Feyenoord was opzoek naar een speler op het middenveld, dus die zullen ook wel de kat uit de boom kijken hoor
Maar ik hoop echt dat die blijft, zo`n speler als hem vind je niet nog een 2de keer.
Van die ¤9,- miljoen gaat Roda grotendeels oude rekeningen betalen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Cziommer vind ik het érg goed doen icm Bodor en voor Roda is het te hopen dat ze nog even blijven en gezien PSV's besluit is er wel even genoeg financiele armslag om dat te bewerkstelligen.
Hebben ze nog zoveel openstaan dan, of wil Nol eindelijk eens euro's terugzien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van die ¤9,- miljoen gaat Roda grotendeels oude rekeningen betalen...
Er zal idd een behoorlijk gedeelte richting Nol gaan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hebben ze nog zoveel openstaan dan, of wil Nol eindelijk eens euro's terugzien?
Ook terecht, want hij stond lang garant. Scout Roda nog zoveel in Belgie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zal idd een behoorlijk gedeelte richting Nol gaan...
Nederland, België en 2de Bundesliga. Daarna willen ze eerst in de Scandinavische landen kijken...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook terecht, want hij stond lang garant. Scout Roda nog zoveel in Belgie?
Afblijven!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarna willen ze eerst in de Scandinavische landen kijken...
Ik was op de reactie aan het wachten.quote:
www.rodaworld.nl zullen wel weer foto's komen te staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Zaterdag ASWH A1 - Roda JC A1 voor de competitie. Helaas speelt het eerste uit, anders was ik wel even gaan kijken als voorwedstrijdje.
Op die site zitten gasten die zelfs de A1 volgen tot Rotterdam, ze staan geloof ik wel 1e in de competitie van de A1, er zit wel een bij die ik ken, Kris Quijs, heb nog samen met ze broer (Jamie speelt in 2e) gespeeld bij amateurclub bij mij uit de buurt, maar voor de rest weet ik er vrij weinig van afquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Zelfs van de A1 joh? Loopt daar wat talent?
Maar valt samen met Roda - Sparta, alhoewel ik denk dat ze van tevoren wel even langskomen bij julllie, dus hou die site maar in de gatenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Als ze tot Rotterdam gaan, dan stoppen ze hier ook wel ja.
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef DarkShine het volgende:
Hoezo geen leven, voor de A1 die kant op...
Clubmongool bedoel je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |