Ja, en nu moet ik na gaan denken hoeveel ik van welke cupjes bestelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:07 schreef Annemiek78 het volgende:
![]()
HOERA!!!
![]()
![]()
Ons CUL-Modje word vandaag 29 jaren jong!!
Hij heeft net van mij al een mooie Magimix Nespresso apparaat gekregen.
Die ga ik even regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:18 schreef Chielus het volgende:
TVP.
Waar is trouwens de Bar gebleven, ik heb behoefte aan een goeie dubbele espresso.
Die dubbele espresso moet ook wel lukken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:18 schreef Chielus het volgende:
TVP.
Waar is trouwens de Bar gebleven, ik heb behoefte aan een goeie dubbele espresso.
O, dat zal best lukken moet alleen nu eens gaan bedenken hoeveel ik van welke smaak wil gaan bestellen. Want ik wil ook graag die presenteer doos bij mijn eerste bestelling er bijquote:
Dat wel maar zit stiekem nog best veel werk in. Maar we hebben gelukkig veel hulp van de keukenmachinequote:
Idd die keukenmachine was een verjaardagscadeau van mij aan Annemiek maar heb er zelf ook veel plezier van.quote:
Ik voel me vooral oudquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef dutch-mamma het volgende:
En, Martijn... voel je je nog een beetje jarig?
Jawel hoor, gewoon 3X in de week afwassenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Annemiek78 het volgende:
De onderdelen van de keukenmachine mogen er alleen jammer genoeg niet in.
Nog geen vaatwasser in huis??? Kan niet meer, he. In deze tijd.
Dat kan ook maar heeft Xena de vaat dan al niet gedaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Jawel hoor, gewoon 3X in de week afwassen
Die kan heel goed voorspoelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat kan ook maar heeft Xena de vaat dan al niet gedaan?![]()
Wacht maar als je 42 bent...!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die kan heel goed voorspoelen
(in mijn vorige huis:)
[afbeelding]
Ben jij dit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wacht maar als je 42 bent...!![]()
(hoewel... ik heb het Peter Pan Syndroom... een deel van me weigert volwassen te worden!)
Dat ken ik nog niet dus ik denk dat ik nog niet oud genoeg benquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wacht maar als je 42 bent...!![]()
(hoewel... ik heb het Peter Pan Syndroom... een deel van me weigert volwassen te worden!)
(off topic) ik bel je binnenkort nog, maar ik heb het weer zo allemachtig druk... (zie kaasfondu-topic... moet een weekend huis-vol-gasten voorbereiden, incl. intensief poetswerkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
JaaaaaaaaaH Dutch-Mama! Ik heb ook het Peter Pan syndroom!
Ja, dat wel!!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef dutch-mamma het volgende:
(on topic) Martijn voelt zich voortaan 365 (soms 366) dagen per jaar jarig met zo'n mooi cadeau!![]()
[dvd-mode] Saw 2 komt in februari in amerika uitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Saw I zeker? II is uit nu *ril* ik wacht wel tot ie op dvd is
Enneh je komt zéker in de verkeerde winkels als je alleen voor 2 broeken zoveel kwijt bent, gekkie!
Geluid blijkt heel zacht te zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Lock Stock" is echt supergaaf. Heb je Snatch gezien? Dan ga je deze super vinden.
Deel hem even A.U.B. ken hem namelijk nietquote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee...! Hoe doe je dat ook weer? (ik weet het wel, maar ben de url kwijt...)
Nevermind, khebbem al...![]()
Boondock Saints rocked en ruled de pan uit!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Geluid blijkt heel zacht te zijn![]()
Snatch ben ik nog naar op zoek!!! Ik kreeg de tip om die 2 op te sporen toen ik zei dat ik Boondock Saints eigenlijk best goed vond (Willem Dafoe)
Om één of andere reden verwacht men niet zo snel bij mij dat ik gek ben op "dat soort films", maar als mijn Johnny Depp-verzameling compleet is, ga ik verder met Jim Jarmusch en David Lynch![]()
www.letterjames.comquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deel hem even A.U.B. ken hem namelijk niet![]()
Trainspotting doet er ook niet voor onderquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
"Lock Stock" is echt supergaaf. Heb je Snatch gezien? Dan ga je deze super vinden.
Paar keer op tv gezien, nog niet in mijn bezit. Helaas... Komt wel, staat hoog op mijn "hebben"-lijstje!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boondock Saints rocked en ruled de pan uit!
En downloaden? Die films kun je bij de Free Record Shop krigjen voor 6 euro ofso...
Heb je Wild at Heart al? Willem Dafoe en van David Lynch
Dank je!!quote:
Ik weet het, ik moet me schamenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Trainspotting doet er ook niet voor onder![]()
Ik ga geen discussie aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Paar keer op tv gezien, nog niet in mijn bezit. Helaas... Komt wel, staat hoog op mijn "hebben"-lijstje!
En downloaden... tja... Van 6 euro kunnen we al een dag avondeten hebben(en geen discussies svp over downloaden versus kopen... ik wil óók graag een goeie film kunnen zien!)
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is echt verschrikkelijk slechte baggerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef Euc- het volgende:
wat blijft faithless toch relaxte muziek! Morgen/straks weer helemaal los gaan als ik aan het werken ben, faithless keihard op! (Zou ik Michael Bublé ook branden?)
Daar heb ik toch een heel ander emeningover, ik heb ze 6 jaar geleden Live gezien en vondt het toen ongeloofelijk gaaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is echt verschrikkelijk slechte bagger![]()
6 jaar geledenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Chielus het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een heel ander emeningover, ik heb ze 6 jaar geleden Live gezien en vondt het toen ongeloofelijk gaaf.
Echt welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef Chielus het volgende:
nooit geweest, maar ik heb idd gehoord dat het aanbod in vergelijking met andere festivals een mchelin-ster waardig is.
faithless live bagger kom op zeg, geweldige show was het dit jaar op Pinkpopquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is echt verschrikkelijk slechte bagger![]()
Pinkpopquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
faithless live bagger kom op zeg, geweldige show was het dit jaar op Pinkpop
Ik ben in 2001 geweest, het jaar dat Rammstein de afsluitingsact had. Heb toen vanaf 's morgens vooran de mainstage gestaan om maar vooraan te kunnen staan bij Rammstein. Vriend van me en ik stonden daar, om de beurten eten en drinken halen. Echt ge-wel-dig, wat een optreden toen. Vanaf toen is pinkpop zwaar ingekaktquote:
niet oordelen voor je er geweest bentquote:
Hey golfer, zijn jullie er dan ook bij? Wist ik niet eens johquote:
Snap ik ook niet... '81 was veel bijzonderderderderderderderquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Euc- het volgende:
wat was er dan zo bijzonder in 1980?
Rammstein was de afsluiter in 2002. Mijn eerste keer Pinkpop was dat... Nu al jeugdsentiment.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben in 2001 geweest, het jaar dat Rammstein de afsluitingsact had. Heb toen vanaf 's morgens vooran de mainstage gestaan om maar vooraan te kunnen staan bij Rammstein. Vriend van me en ik stonden daar, om de beurten eten en drinken halen. Echt ge-wel-dig, wat een optreden toen. Vanaf toen is pinkpop zwaar ingekakt
Typfoutje, was me niet opgevallenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Rammstein was de afsluiter in 2002. Mijn eerste keer Pinkpop was dat... Nu al jeugdsentiment.
Veel beter is het sindsdien inderdaad niet geworden. In 2005 ben ik maar niet meer gegaan. Misschien volgend jaar weer. M'n ouders wonen vlakbij het terrein, dus dan is het wel extra pijnlijk als het wél goed blijkt te zijn, om het half vanuit de tuin en half via de campingradio te horen en te weten dat je daar binnen had kunnen staan.
Oh maareh, het zou hier over eten moeten gaan hè?
Beluga, maybe.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Euc- het volgende:
Hey golfer, zijn jullie er dan ook bij? Wist ik niet eens joh![]()
(Had het zelfs al in mn agenda staan)
Maar dat duurt nog zo lang, een keer eerder joh. Ik wil Beluga wel eens proberen(Kunnen jullie wel bij ons blijven pitten, we hebben toch een 2 persoonsbed over
)
Als ik over een klein maandje bij de Librije werk dan zit ik in een bed & breakfast ding, bij (aan de telefoon) een hele aardige kerel. Als dat bevalt neem ik die gewoon weer de 14equote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Beluga, maybe.
Even overleggen met Bluezz en de financiën.
Librije staat bij ons ook in de agenda. Nog even een geschikt hotel uitzoeken daarbij.
Done. Haal adres maar weg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef Euc- het volgende:
Ik zat trouwens te denken pas in April naar Beluga te gaan, zit zelf ook met de financien he
done.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:20 schreef Euc- het volgende:
al gedaan, haal je em ook ff uit je quote?
van halen, raymond vh groenewoud, j geils band...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Euc- het volgende:
wat was er dan zo bijzonder in 1980?
Waarschijnlijk moet je opnieuw aanleren om ook van simpele dingen te genieten (of wachten tot het restauranteten je neus uit komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:45 schreef Euc- het volgende:
Eigenlijk echt erg, doordat ik zo gewend ben aan drinken en eten op mn werk, vind ik al het normale convenience spul echt goor. Ik eet nu net wat kaas met mosterd. GADVERDAMME, die mosterd danMerk ik ook als ik ergens anders wijn drink, dan vind ik dat meestal echt bocht, omdat ik dan de lekkere (meestal dure) wijnen van mn werk gewend ben. (We drinken wat open is, of dat nou een fles van 10 euro of een fles van 100 euro is
)
Er is niks mis met "gewoon" eten, ik kan net zo goed genieten van een keer Mac Donalds (ja echt waar), een keertje kebab, pizza of frietboer. Of lekkere speklappen met gekookte aardappelen en jus, een goede zuurkoolschotel, wortelenstamppot en noem alles maar op, maar dan moeten ze wel goed klaargemaakt zijn, dat proef je er gewoon aan af. En niet geschilde aardappelen inkopen (doordat ze er een zuur aan toevoegen, wat verkleuren tegengaat, krijgt de aardappel een hele nare smaak, en wordt hij heel hard, aan de buitenkant kruimig, aan de binnenkant niet, niet lekker), daar jus uit een pakje overheen etc. Daar gaat het me om, en die mosterd uit de spuitfles is gewoon niet te vreten. (Bij de supermarkt hebben ze ook potten grove mosterd uit Dijon, die is bv weer wel heerlijk!)quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je opnieuw aanleren om ook van simpele dingen te genieten (of wachten tot het restauranteten je neus uit komt). Ik heb gelezen dat veel topkoks in hun vrije tijd juist van gewoon eten houden.
Ok ok, dan is het goed... Ik dacht even dat je alle 'supermarkteten' niet meer lekker vond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Er is niks mis met "gewoon" eten, ik kan net zo goed genieten van een keer Mac Donalds (ja echt waar), een keertje kebab, pizza of frietboer. Of lekkere speklappen met gekookte aardappelen en jus, een goede zuurkoolschotel, wortelenstamppot en noem alles maar op, maar dan moeten ze wel goed klaargemaakt zijn, dat proef je er gewoon aan af. En niet geschilde aardappelen inkopen (doordat ze er een zuur aan toevoegen, wat verkleuren tegengaat, krijgt de aardappel een hele nare smaak, en wordt hij heel hard, aan de buitenkant kruimig, aan de binnenkant niet, niet lekker), daar jus uit een pakje overheen etc. Daar gaat het me om, en die mosterd uit de spuitfles is gewoon niet te vreten. (Bij de supermarkt hebben ze ook potten grove mosterd uit Dijon, die is bv weer wel heerlijk!)
Ik heb laatst kant en klare zuurkoolstamppot gegeten, die was best goed te doen. De stamppot zelf was goed, de jus te zout en de worst, sja, aan een unox worst kan weinig mislukkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het goed... Ik dacht even dat je alle 'supermarkteten' niet meer lekker vond.
Ik lees hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Beluga, maybe.
Even overleggen met Bluezz en de financiën.
Librije staat bij ons ook in de agenda. Nog even een geschikt hotel uitzoeken daarbij.
Hee, toen was ik er. Ik was wel wat jong toen, een jaar of 13 -14quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik wou dat ik er in 1980 bij was...! [afbeelding]
Of in het jaar dat de Pogues er stonden (1987?) [afbeelding]
Achteraf spijt als een gek dat ik niet alles op alles heb gezet om er heen te gaan...
Wat waren ze goed, he...! En wat was het stoffig...!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Hee, toen was ik er. Ik was wel wat jong toen, een jaar of 13 -14
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wat waren ze goed, he...! En wat was het stoffig...!
En ik dacht dat het over 1987 ging...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik zit te slapen en lees maar half
Ik dacht dat het over Parkpop ging, en ik had het ging over 1980![]()
OK, bedankt, ik weet genoeg!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef NoSigar het volgende:
' Gewoon bier' zoals heineken, Grolsch, Aldi-merk etc is pils(ner).
Zo wel eens een leuk idee kunnen zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat zag ik ook wel heur
Is dat niet te regelen met Cullers dan ?? !!
Mwah, zo duur vind ik ze nou ook weer niet. Zelfde prijsniveau als Parkheuvel en de Librije. Maargoed, ik ga binnenkort een week naar de Librije, en ik ga er de 14e dus al etenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb die prijzen op Beluga eens bekeken en sla dit jaar in ieder geval over, met in juli nog de Librije in het vooruitzicht.
Vergeet niet dat we ondertussen ook gemiddeld 1 a 2x per maand nog ergens anders uit eten gaan en 2x per jaar bij een sterrenrestaurant vinden we daarnaast wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Euc- het volgende:
Mwah, zo duur vind ik ze nou ook weer niet. Zelfde prijsniveau als Parkheuvel en de Librije. Maargoed, ik ga binnenkort een week naar de Librije, en ik ga er de 14e dus al eten
Sja, dat wordt in Maart dan niet uit etenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ondertussen ook gemiddeld 1 a 2x per maand nog ergens anders uit eten gaan en 2x per jaar bij een sterrenrestaurant vinden we daarnaast wel genoeg.
Januari: Brouwerskolkje (1 ster)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:29 schreef Euc- het volgende:
Nee, jammer maar helaas in dat gevalEnne, in Juni zit je pas op een halfjaar, dan moet je nog een half jaar zonder sterren
Tja, lieve schat, voor jou ligt dat w.s. toch even een tikje andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Euc- het volgende:
Mwah, zo duur vind ik ze nou ook weer niet. Zelfde prijsniveau als Parkheuvel en de Librije. Maargoed, ik ga binnenkort een week naar de Librije, en ik ga er de 14e dus al eten
Ik moet altijd zelf zorgen voor 2 gasten, dus jullie kunnen op zich best komen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes ofzo, we moeten een vast examen koken, en omdat mijn opleiding op school nou niet echt bijster weinig voorsteld (lees: in een Brasserie stagelopen is goed genoeg voor hun), sjaaaa..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, lieve schat, voor jou ligt dat w.s. toch even een tikje anders
En eventueel nemen wij dat examen wel af hoor![]()
Ja ik vond het eten wel OK. Ze hebben een soort "fusion" keuken maar houden het fusion gedeelte aan de beschaafde kant zeg maar. Dus geen boerenkool met kaviaar ofsoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat is minder dan.
Maar hoe was het verder qua eten en zo?
Was dat wel goed?
Chocolate cookies met 3 soorten brokken chocolade erin (puur, melk en wit)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Als het gezellig is geweest dan is het toch goed. Daar ging je toch voor naar Engeland of niet?
Nog wat geimporteerd van uit Engeland?
Er zijn vast wel OK restaurants maar dat zal eerder in Amsterdam zijn ofso denk ik. Niet echt naar gezocht. Ik wacht gewoon altijd tot ik daar benquote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zou idd nog wel een keer goed indisch willen eten alleen jamer dat je het hier in de buurt nergens kunt.
Zo, zou je ze idd wel kunnen noemen. Een Engelse collega van mij vergelijk ze met de chinezen hier in Nederlandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje de Engelse shoarma tenten eigenlijk![]()
Nee, nog niet eigenlijk wel voor mijn verjaardag van vorige week een hoop hapjes zelf gemaakt die er goed in de smaak vielen.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nog een nieuwe ontdekking gedaan op eetgebied trouwens?
Nou niet op oma's wijze maar op de wijze zoals mijn moeder hem al mijn hele leven maakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
groentesoep op oma's wijze...heerlijk!
Ja dat was voor mij dus dan hetzelfde...oma gaf het recept door aan dochterliefquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nou niet op oma's wijze maar op de wijze zoals mijn moeder hem al mijn hele leven maakt.
en die is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik na moeten vragen. Maar ze moet mij oko nog steeds het recept van haar tomatensoep gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat was voor mij dus dan hetzelfde...oma gaf het recept door aan dochterlief
Maar wel erg lekker vult ook erg goedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
rijst? hmmmm apart!
Ja, dat wel de soep verschilt idd erg van chinees tot chineesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Chinese tomatemsoep kan erg lekker zijn ja...maar hangt beetje van de betreffende Chinees af vind ik...
Het gebeurt normaal altijd op de 2de zaterdag van December, maar aangezien 1 iemand van het gezelschap op dat moment op militaire oefening was en ik geen vrij kon krijgen van mn werk hebben we het in goed overleg een maandje gezet)quote:Op zondag 15 januari 2006 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Klint idd erg lekker Chielus!!
Maar is er een speciale rede dat jullie dat zo laat doen?
A ha, op die manier.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Het gebeurt normaal altijd op de 2de zaterdag van December, maar aangezien 1 iemand van het gezelschap op dat moment op militaire oefening was en ik geen vrij kon krijgen van mn werk hebben we het in goed overleg een maandje gezet)
het is ook elk jaar een beetje schuiven met stoelen, tafels en bestek, beetje creatief zijn en dan lukt alles, zelfs koken op een klein fornuis en een mini-oventje.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
A ha, op die manier.
Maar waar laat je eigenlijk zo veel mensen ik zo er geen 14 kwijt kunnen bij mij aan tafel
Ben hier in Nederland nog geen echte indisch restaurant tegen gekomen. Wel indonesissche maar geen indischquote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn: je kan hier niet goed indisch eten?
Lijkt me onwaarschijnlijk hoor..........
Is het dan ook gewoon bij iemand in de woonkamer?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef Chielus het volgende:
het is ook elk jaar een beetje schuiven met stoelen, tafels en bestek, beetje creatief zijn en dan lukt alles, zelfs koken op een klein fornuis en een mini-oventje.
ja, past precies.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is het dan ook gewoon bij iemand in de woonkamer?
zal wel erg gezellig zijn met zo veel mannen en vrouwenquote:
Dit is echt indisch :quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben hier in Nederland nog geen echte indisch restaurant tegen gekomen. Wel indonesissche maar geen indisch
Dat is indonesisch en ik bedoel indisch. Dus het eten uit Indiaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is echt indisch :
http://www.bali-bergenopzoom.nl/
Nee man dat aten Indianen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is indonesisch en ik bedoel indisch. Dus het eten uit India
Tafels aan elkaar en dan héél dicht tegen elkaar aanschuivenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja maar een wndeld buffet lijkt mij toch makelijker dan een tafel waaraan je iedereen een plaatsje moet geven
Dat spul is eigenlijk best lekker... niet heel erg culinair verantwoord, maar ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Boterham met gyros-salade. Ben benieuwd...
Er gingen stemmen op voor een onwijze BBQ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
In het begin van CUL is er wel eens een kookmeet gehouden geloof ik.
Komt er nog een keer zoiets? Nu wat ik wat centraler woon heb ik daar eigenlijk wel zin in!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
In het begin van CUL is er wel eens een kookmeet gehouden geloof ik.
Komt er nog een keer zoiets? Nu wat ik wat centraler woon heb ik daar eigenlijk wel zin in!
quote:
Ze zeggen dat er dan olie in de porien van het metaal komt.. of ik dat moet geloven weet ik niet, maar er zit nu een glad zwart laagje in de pan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
blijkbaar...maar wat is 't!
http://www.thaifoodandtravel.com/features/wokcare.htmlquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef NoSigar het volgende:
Dat geldt toch alleen voor gietijzeren pannen?
Heeft dat niet te maken met of je uit het vroegere ned. indië kwam (indisch) of het latere indonesië ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
ook maar maar bij een indonesch restaurant eet je toch indonesch en niet indisch?
Maar ik bedoeled idd indiaas![]()
Ah, ok, dat zal dan wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef rashudo het volgende:
[..]
http://www.thaifoodandtravel.com/features/wokcare.html
Hier hebben ze het over carbon steel en cast iron, die beiden zo behandeld moeten worden.
Dat zo best kunnen maar we hebben hierin de buurt een indonesisch restaurant en dat staat ook als indonesisch restaurant in het telefoon boek en niet als indischquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met of je uit het vroegere ned. indië kwam (indisch) of het latere indonesië ?
Of zeg ik nu iets heeeeeeel raars
je zou verwachten dat ik via mn werk wel zo worden uitgenodigd, maar nee, de eigenaar van mn stamkroeg vroeg gisteren of ik het leuk vond om mee te gaan. Ik lach me helemaal kapot als ik mn chefkok maandag tegenkom.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef Euc- het volgende:
Ik wou eigenlijk maandag gaan, alleen mijn mentor moest daar opeens persoonlijke gesprekken gaan plannen, en daar kan ik niet onderuit. Dus meld ik me dinsdag wel ziek
heb ik wel maar hij is niet erg up-to-datequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef Euc- het volgende:
heb je btw een dvd profiler? Aangezien je hobby films is
nee naar de fine food, die kroegbaas wist ook niet zo goed wat hij met de kaarten moest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef Euc- het volgende:
van je stamKROEG? En je gaat naar de fine food? Of bedoel je de BBB? (Zijn allebei andere beurzen he..)
ik weet er ook nog niet het fijne van, maar hij mocht 1 iemand meenemen en niemand van zijn eigen personeel (incl. koks, de sukkels) kon mee, dus heeft hij mij maar gevraagt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:34 schreef Euc- het volgende:
Een beetje vreemd, aangezien de Fine Food voor de tophoreca is, en alle kaarten op naam staan, en dan is legitimatie ook nog eens verplicht, net als het kvk uitreksel. Zonder kom je er niet in, kloppen de namen van kaarten en legitimatie niet? Pech!
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:01 schreef Euc- het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, morgen weer met Emmanuel Mertens koken
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dus we hebben:
1. indisch/indonesisch
2. indiaas
Goed...een goed Indiaas restraurant is wat we zoeken
Heb je dan adressen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de aan mij bekenden eens kan testen![]()
Dat haal ik echt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:23 schreef NoSigar het volgende:
Apple Slowchat - Deel 26
Sommige mensen kopen voor elke keer dat ze uit eten gaan een nieuwe camera.
Dat heb ik ook heeeeeeel lang gedachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Troel het volgende:
Oestersaus klinkt mij altijd zo vis en schaaldierig in de oren
ik had de hele avond een pianist die niet van ophouden wist (de gasten trouwens ook niet, 9 stukjes van gemiddeld 15/20 minuten). Zo boring, tijdend al die stukjes kun je geen zak uitvoeren, beetje acvhter de bar staan, uit je neus pulleken, (ze zouden eigenlijk om 12 uur stoppen) "je vind het toch niet erg he dat we nog even doorgaan". Geen knappe kleindochters, kut avond dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:47 schreef Euc- het volgende:
ik had een zilveren bruiloft
Wat een saaie mensen zeg, bleven de hele avond op dezelfde plek zitten, dj ingehuurd die er nog een beetje de sfeer in had proberen te krijgen, maar die heef thet op een gegeven moment ook maar opgegeven (echt steeds swingende muziek, gipsy kings - bamboleo, j-lo - let's get loud, tom jones - sex bom om er maar een paar op te geven). Op een gegeven moment is ie maar overgestapt op bonnie tyler - what if god was one of us soort muziek
Dus van een gouden bruiloft naar een baby borrel allemaal in het zelfde weekend. Wat een verschillenquote:Op zondag 22 januari 2006 04:54 schreef Chielus het volgende:
en nu ga ik pitten. morgen 2 uur Baby borrel....
Kijk nou...een wandelende hamburger!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat erg van die bruiloften
Xena had ook zin in melk
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk nou...een wandelende hamburger!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk nou...een wandelende hamburger!![]()
Voor je het weet is het -20quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat hebben wij weer zitten we lekker CSI te kijken horen we in een keer een raar geluid achter de bank vandaan komen.
Blijkt de verwarming lek te zijn. Dus snel verwarming afgetapt en mijn vader gebeld of hij even met zij lasapparaat langs kwam.
Want het was maar een klein gaatje en dat is goed te lassen. Maar ja toch weer de hele avond bezig geweest met verwarming aftappen, lassen, verwarming vullen en ontluchten.
Maar we hebben weer een lek vrij verwarming
Van het weekend alleen nog even met een potje hammerite bij werken
Nee, dat niet voor je het weet heb je tig liter stinkend water in je woonkamer en ook geen warm water meer......quote:
Doe de groeten aan mozartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Euc- het volgende:
Zozo, ik ga wel de -20 tegemoet, ik vertrek Zondagmorgen richting Oostenrijk! Morgen vroeg opstaan, laatste dingen kopen (drank, drank, drank en nog een trui ofzo), koffer inpakken, om 4 uur werken, mag eerder weg, en zondag morgen om half 6 in de auto(richting Eindhoven, alwaar we met de klas met een bus vertrekken
)
Veel plezier op vakantie en kom zonder breuken terug!!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef Euc- het volgende:
Menschen, ik ga slapen, moet er om 4.30 weer uit, want dan ga ik skieen! Ik zie jullie volgende week ergens wel weerTruste en werk ze!
Slaap je alquote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef Euc- het volgende:
Menschen, ik ga slapen, moet er om 4.30 weer uit, want dan ga ik skieen! Ik zie jullie volgende week ergens wel weerTruste en werk ze!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :\\\'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef NoSigar het volgende:
Er zijn een heleboel usericons opgegeten!
Suddericons?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef NoSigar het volgende:
Er zijn een heleboel usericons opgegeten!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef NoSigar het volgende:
GA vanavond uit eten, Da Paolo in Tilburg. Meestal tamelijk (lees: te) duur, maar wel ok. Het is weer een jaar geleden dat we er zijn geweest.
Lekker euciequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Euc- het volgende:
Hallooooo! Vanmorgen teruggekomen van oostenrijk, was echt ontzettend gaaf! Ben lekker bruin geworden, en de zonnebril is compleet op mn gezicht uitgetekend
Ja, dat weet ik. Maar ik heb mijn icon niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Hebbie msn?, golfer heeft hem nog vanuit zijn cash in zijn documenten gezetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar ik heb mijn icon niet meer
Oeh! Oeh! Oeh!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebbie msn?, golfer heeft hem nog vanuit zijn cash in zijn documenten gezet
Of wacht ff....
[afbeelding]
Astu
Het was OK, en gezellig en lekker, maar weer te duur, maar dat is ook weer mijn eigen schuld: het zes gangen menu plus wijnen. Met port vooraf koffie en cognac na 250 euro. En dat is echt een prijs voor een sterren-restaurant en niet voor een prima Italiaan (imho). Maar goed, ik kan nou eenmaal moeilijk nee zeggen tegen dure menu\'s omdat ik bang ben dat ik iets mis. En het waren mooie gerechten met o.a. st.jacobsschelpen en ganzenlever en truffel en zwezerikken. En we kwamen lekker aangeschoten thuis.quote:
mag toch hopen dat het niet pp is.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:38 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het was OK, en gezellig en lekker, maar weer te duur, maar dat is ook weer mijn eigen schuld: het zes gangen menu plus wijnen. Met port vooraf koffie en cognac na 250 euro. En dat is echt een prijs voor een sterren-restaurant en niet voor een prima Italiaan (imho). Maar goed, ik kan nou eenmaal moeilijk nee zeggen tegen dure menu\\\'s omdat ik bang ben dat ik iets mis. En het waren mooie gerechten met o.a. st.jacobsschelpen en ganzenlever en truffel en zwezerikken. En we kwamen lekker aangeschoten thuis.
Ohhh! Dat zou ik nou ook zo graag eens willen eten (liefst ook op 1 avond, hahaha!), maar ja, 250 euro, he...quote:Op zondag 5 februari 2006 02:38 schreef NoSigar het volgende:
[..]
mooie gerechten met o.a. st.jacobsschelpen en ganzenlever en truffel en zwezerikken. (...)
Idd was de mijne ook kwijt. Alle recente heb ik nog maar ben een paar hele oude wel kwijtquote:
Maar ja, in een zesgangendiner, in een sjieke omgeving, cognacje erbij, perfecte bediening, als het me aangeboden zou worden zou ik geen nee zeggen...!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef NoSigar het volgende:
Zwezerik schijnt toch wel zelf klaar te maken te zijn, en is ook niet zo duur bij de slager (heb ik me laten vertellen, zelf geen ervaring mee, maar wil ik altijd nog eens doen)
Vorige week bij de AH XL: Jacobsschelpen in de aanbieding plus nog eens 35% korting. Het kan allemaal een stuk goedkoper, gelukkig.
Als ik er een tegen kom zal ik je tippen DMquote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef dutch-mamma het volgende:
nergens een rijke vrijgezelle vent? Hoeft niet nieuw of mooi te zijn, maar wel een dikke bankrekening svp![afbeelding]
[afbeelding]
Is ook hartstikke leuk natuurlijk. Ben nu mijn vriendin aan het overhalen om te sparen (of kijken of het mogelijk is) om tijdens carnavalsvakantie in Boreas te gaan eten (is één sterrrenzaak, en ik ben erg nieuwsgierig .quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar ja, in een zesgangendiner, in een sjieke omgeving, cognacje erbij, perfecte bediening, als het me aangeboden zou worden zou ik geen nee zeggen...!
Gaat ff zoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Euc- het volgende:
Boreas is natuurlijk ook de top he, die gast is chef geweest bij de Zwaen in Oisterwijk, 2 sterren.
quote:Enne, dutch-mama; is I-spy24 niet iets voor jou?
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:17 schreef Euc- het volgende:
Boreas is natuurlijk ook de top he, die gast is chef geweest bij de Zwaen in Oisterwijk, 2 sterren.
Enne, dutch-mama; is I-spy24 niet iets voor jou?
Wat ook goed werkt en iets milder is een sopje van de ouderwetse sunlight zeep je weet wel van die blokkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Vetvlekken zijn prima te verwijderen met een sopje van afwasmiddel. Zelfs mijn zijden blouses kunnen daar prima tegen, zelfs de klodder dagcreme verdween.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |